Ostrzegam przed tym salonem ❗️❗️❗️i Panią która w nim pracuje . Zamieszcza nieprawdziwe informacje odnoście dokonanego zwrotu który został przez Nas sklep dokonamy w terminie. Jest bardzo problematyczna osobna jak widać gdyż nie rozumie co to znaczy zapowiedź modelu i czas dostawy oczekiwania na dany towaru który już się u Nas pojawił :) Wypisuje nam komentarze wiaodmosci pomimo dokowania zwrotu produktu. Raczej to u Pani w salonie tego profesjonalizmu brak. Jakim prawem ❓ZAMIESZCZA PANI NIEPRAWDZIWE INFORMACJE❓❗️ Ostrzegam ❗️❗️❗️❗️wszystkie klientki przed tym salonem ❗️❗️❗️ ❗️❗️❗️ brak kompetencji i profesjonalizmu❗️❗️❗️
Polecam Salon Tris Optyk, właścicielka jest w pełni kompetentna, pomocna i uczciwa, bierze udział w międzynarodowych targach aby dla swoich klientów posiadać najnowsze produkty branży optycznej. Polecam zdecydowanie !
Szukam pracy, jako optyk, a że jestem z okolic ulicy Piłsudskiego, to postanowiłem zasięnąć tu informacji. Ale wyrażane na forum opinie w większości nie zachęcają do bardziej bezpośredniego kontaktu. Jak więc właścicielka odnosi się do pracowników? Na ile bliskie prawdy są wyrażane tu półtora roku temu słowa, o krzykach?
Ostrzegam przed tym salonem ❗️❗️❗️i Panią która w nim pracuje . Zamieszcza nieprawdziwe informacje odnoście dokonanego zwrotu który został przez Nas sklep dokonamy w terminie. Jest bardzo problematyczna osobna jak widać gdyż nie rozumie co to znaczy zapowiedź modelu i czas dostawy oczekiwania na dany towaru który już się u Nas pojawił :) Wypisuje nam komentarze wiaodmosci pomimo dokowania zwrotu produktu. Raczej to u Pani w salonie tego profesjonalizmu brak. Jakim prawem ❓ZAMIESZCZA PANI NIEPRAWDZIWE INFORMACJE❓❗️ Ostrzegam ❗️❗️❗️❗️wszystkie klientki przed tym salonem ❗️❗️❗️ ❗️❗️❗️ brak kompetencji i profesjonalizmu❗️❗️❗️
Polecam Salon Tris Optyk, właścicielka jest w pełni kompetentna, pomocna i uczciwa, bierze udział w międzynarodowych targach aby dla swoich klientów posiadać najnowsze produkty branży optycznej. Polecam zdecydowanie !
W Tris Optyk Salon Optyczny Puślecka Liliana poszukiwana jest osoba na stanowisko Sprzedawca. Zainteresowała Cię ta oferta i złożyłeś swoje dokumenty aplikacyjne? Podziel się wrażeniami z procesu rekrutacyjnego z innymi użytkownikami.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Tris Optyk Salon Optyczny Puślecka Liliana?
Po zastanowieniu pewnie sam przyznasz mi rację co do tego, że nie jest to konkretna odpowiedź. Na sam początek dobrze byłoby wiedzieć, czy Twoja opinia, to opinia pracownika czy może jednak klienta Tris Optyk. To jak to jest?
Jaka atmosfera jest między działami w Tris Optyk Salon Optyczny Puślecka Liliana?
Puślecka Liliana swoją obecnościom i zachowaniem tworzy atmosferą grozy i horroru. Po trupach by zarobić kasę.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Tris Optyk Salon Optyczny Puślecka Liliana?
Radzę odpuścić sobie tę firmę. Szkoda Waszego czasu, z jej właścicielką nikt nie wytrzyma. Jest to osoba pozbawiona wszelkich zasad.
Niestety nic dobrego powiedzieć nie można. pracowałam tam aż 3 miesiące. "aż" to odpowiednie słowo. dłużej nikt normalny nie jest w stanie tam wytrzymać. sposób traktowania klientów, komentarze na ich temat po opuszczeniu salonu, rozpatrywanie reklamacji to dramat. pracownik to (usunięte przez administratora) do wszystkiego, chwila przerwy na skorzystanie z toalety to zbyt duży luksus. właścicielka do nikogo nie ma szacunku, nie raz usłyszałam od niej obraźliwe słowa. szkoda jej męża, bo wygląda na zastraszonego. trzymajcie się od niej z daleka
Jakie trzeba znać języki w tej firmie ?
Właścicielka, jest miła tylko podczas przyjmowania zamówienia. Przy najmniejszym problemie reaguje agresją nie tylko słowną. Dziadkowi wbiła pazury w czoło
Pisałem w zeszłym roku by ten ,, salon ,, omijać szerokim łukiem. Gdyby Pani posłuchała to Dziadek nie byłby potraktowany pazurami damesy lp.
Bardzo miła i kompetentna obsługa, bardzo duży wybór oprawek zarówno dla dorosłych jak i dzieci. Zostałem milo zaskoczony krótkim czasem oczekiwania na odbiór zamówionych okularów. Korzystałem zarówno z salonu w Błoniu jak i w Grodzisku Maz. i w obu tych punktach zostałem fachowo obsłużony. Z czystym sumieniem polecam firmę TRIS !!! Tak trzymajcie !!! Nie podoba mi się podejście opinia jednej klientki, która jak widzę usiłuje wymusić darmowe okulary, kobieto lecz się !!!!
Nikt niczego nie chce wymusić, za to ktoś lubi sam dodawać pozytywne opinie na swój temat ????
Zdecydowanie nie polecam!! ( Właściciele salonu to małżeństwo , o których poniżej) Najgorszy salon optyczny na jaki kiedykolwiek trafiłam. Zacznijmy od tego , że właściciele nie wydają paragonów. Wszystko jest ładnie, pięknie do momentu kiedy Klient zostawia u nich pieniądze.Problem pojawia się w momencie gdy chcemy złożyć reklamację, co najwidoczniej jest bardzo dużym problemem dla właścicieli salonu, ponieważ automatycznie stają się niemili i drastycznie zmieniają podejście do Konsumenta na negatywne. Mając już zakupione okulary poszłam do salonu aby dokręcić śrubke. Pani dokręciła mi ją za mocno przez co z czasem oprawki pękły w tym miejscu. Ponownie udałam się do salonu aby złożyć reklamację. Okazało się, że nie zostanie przyjęta z powodu braku dowodu zakupu ( który wcześniej nie był potrzebny przy dokręcaniu śrubki i też nie został mi wydany przy zakupie). Również zostałam oskarżona o samodzielną próbę naprawy okularów – sklejenia ich. Podczas rozmowy właściciel przyznał, iż zdarza im się z kimś “zagadać” i nie wydać paragonu ( więc jak już zdecydujecie się na zakup to upominajcie się o swoje). Pierwotnie Pan był skłonny przyjąć reklamację jednak następnego dnia po konsultacji z żoną wyparł się tego, co mówił. Po pierwszej nieprzyjemnej rozmowie telefonicznej kolejnych telefonów z tego samego numeru nikt nie odebrał, ani tym bardziej nie oddzwonił. Dodam tylko , że trzy osoby w moim otoczeniu zakupiły tam okulary i po dopytaniu się teraz żadna z nich nie otrzymała paragonu.
Jeśli Pan ma jakieś problemy zdrowotne to proszę bardzo , ja póki co jestem zdrowa i na tyle rozsądna żeby każdemu odradzic ten salon ????
Ale to jest forum pracownicze a wszelkie sprawy do firmy powinny być kierowane na adres firmy.
Najgorszy salon optyczny na jaki kiedykolwiek trafiłem to delikatnie powiedziane. Zamówiłem szkła progresywne w indeksie 1,6 za kwotę 1200 zł. Po odebraniu okularów okazało się, że soczewki są wykonane w indeksie 1,5. Zapytałem co było powodem zmiany indeksu przypuszczając że nastąpiła pomyłka, usłyszałem kilka inwektyw pod swoim adresem, że niby chcę wyłudzić 280 zł co stanowi różnicę między indeksami. Wielce szanowna p. Liliana stwierdził kategorycznie że zamawiałem soczewki w indeksie 1,5 a to co mówię to jest słowo przeciwko słowu, no ale biedna zapomniała, że swą ofert na zakup soczewek wysłała SMS-em. Tak więc straciłem 280 zł, a szanowna p. Liliana HONOR I SZACUNEK, no ale jak widać nie dla wszystkich jest on bezcenny. Moje sugestie dla Tris Optyk Salon Optyczny Puślecka Liliana: Zmianę zawodu, bo kultury i rzetelności, jeśli nie ma się w sobie, to nic nie pomoże.
Bardzo miła i kompetentna obsługa, bardzo duży wybór oprawek zarówno dla dorosłych jak i dzieci. Zostałem milo zaskoczony krótkim czasem oczekiwania na odbiór zamówionych okularów. Korzystałem zarówno z salonu w Błoniu jak i w Grodzisku Maz. i w obu tych punktach zostałem fachowo obsłużony. Z czystym sumieniem polecam firmę TRIS !!! Tak trzymajcie !!! Nie podoba mi się podejście opinia jednej klientki, która jak widzę usiłuje wymusić darmowe okulary, kobieto lecz się !!!! Lubię atmosferę w Tris Optyk Salon Optyczny Puślecka Liliana za: Bardzo miła obsługa i pełen profesjonalizm .
Najgorszy salon optyczny na jaki kiedykolwiek trafiłem to delikatnie powiedziane. Zamówiłem szkła progresywne w indeksie 1,6 za kwotę 1200 zł. Po odebraniu okularów okazało się, że soczewki są wykonane w indeksie 1,5. Zapytałem co było powodem zmiany indeksu przypuszczając że nastąpiła pomyłka usłyszałem kilka inwektyw pod swoim adresem, że niby chcę wyłudzić 280 zł co stanowi różnicę między indeksami. Wielce szanowna p. Liliana stwierdził kategorycznie że zamawiałem soczewki w indeksie 1,5 a to co mówię to jest słowo przeciwko słowu, no ale biedna zapomniała, że swą ofert na zakup soczewek wysłała SMS-em. Tak więc straciłem 280 zł, a szanowna p. Liliana HONOR I SZACUNEK, no ale jak widać nie dla wszystkich jest on bezcenny.
Okulary progresywne zakupiłem w Tris Optyk w Błoniu styczniu 2017 do tej pory pod wrażeniem miłej i profesjonalnej obsługi na każde pytanie dostałem wyczerpującą odpowiedz,po około pół roku przyszedłem z reklamacją zostałem ponownie fachowo obsłużony a po trzech dniach odebrałem okulary.Polecam ten salon i na pewno tu wrócę.Tomasz z Błonia