Nie polecam! Ponad miesiac temu zamawiałam kolczyki które miały być na prezent urodzinowy. Pisałam kilkakrotnie ale ciągle odpowiadają że przepraszają za niedogodności i że mam uzbroić sie w cierpliwośc. Prosilam o zwrot gotówki. Nie mam ani kolczyków ani pieniedzy. Jeśli jest ktoś chetny to możemy złożyc pozew zbiorowy na tą firme, bo widzę że jest tutaj dużo (usunięte przez administratora) osób!?
Nie polecam! Ponad miesiac temu zamawiałam kolczyki które miały być na prezent urodzinowy. Pisałam kilkakrotnie ale ciągle odpowiadają że przepraszają za niedogodności i że mam uzbroić sie w cierpliwośc. Prosilam o zwrot gotówki. Nie mam ani kolczyków ani pieniedzy. Jeśli jest ktoś chetny to możemy złożyc pozew zbiorowy na tą firme, bo widzę że jest tutaj dużo (usunięte przez administratora) osób!?
Jestem chętna na pozew zbiorowy. Mnie również oszukano. Zamówiłam kolczyki i kręcili, że nie mają ich na stanie i mogą zwrócić pieniądze, lecz od tamtej pory kontakt się urwał a z tego co widzę sklepu już nie ma chyba.
Mam tą samą sytuację. Obiecują i na tym się kończy. Trzeba by donos zrobić do III Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście. Niech idą na kontrolę do tej firmy . A z pozwem zbiorowym też się zgadzam
Mam taką samą sytuację.. zamawiałam jedne kolczyki na allegro i dwie pary bezpośrednio przez stronę. Na allegro oczywiście konto już zablokowane, dobrze że protect zwróci środki. Ze strony internetowej jedne kolczyki zostały do mnie przysłane a za drugie droższe przepraszali za opóźnienie. Jak napisałam maila o zwrot oczywiście zero odzewu. Jestem za pozwem zbiorowym.
Ja też zamówiłam w marcu kolczyki do dnia dzisiejszego ani kasy ani towaru (usunięte przez administratora) i tyle kazali wysłać nr konta do zwrotu pieniędzy po czym znów ten sam mail. Jak napisałam że ich opiszę i zgłoszę skargę już nic nie odpisali. Jak można tak bezkarnie ludzi (usunięte przez administratora)
16.04.2024r. złożyłem i opłaciłem zamówienie, które miało być zrealizowane w ciągu kilku dni. Kończy się maj (22.05.2024r.) i nie mam ani zamówionego naszyjnika ani zwrotu pieniędzy o który w końcu poprosiłem. Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Telefonu nikt nie odbiera, na maile odpowiada chyba automat z stałą formułką że przepraszają i zamówienie będzie zrealizowane w ciągu kilku dni. Tak minęło już 1,5 miesiąca. Najprawdopodobniej nigdy zamówienie nie zostanie zrealizowane. Pieniędzy też nie odzyskam. OMIJAJCIE TEN SKLEP SZEROKIM ŁUKIEM.
Biżuteria zamówiona 29 marca do dnia dzisiejszego brak towaru, bark pieniędzy, brak kontaktu ze sklepem. (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, jestem w podobnej sytuacji, zamówiłam złoty łańcuszek po czym zamówienie zostało anulowane ponieważ okazało się, że nie zostanie zrealizowane w terminie. Pieniędzy ani śladu, za każdym razem kiedy wysyłam maila otrzymuje automatyczną odpowiedź z prośbą o wyrozumiałość z powodu trudnego okresu, telefon nieaktywny. Co to ma być!? Jestem za pozwem zbiorowym.
Dzisiaj tj 8.05 byłam osobiście w sklepie. Otworzyła odziwo drzwi jakaś babka, która w dobrym nastroju poinformowała mnie, że system im padł, strona i nic nie działa. Pytam się jak odzyskać kasę z zamówienia? Mówi żeby maila wysłać z rezygnacją. Tłumaczę że maila nikt nie odpisuje, tel nikt nie odbiera. Ona mówi, że nic nie wie. Pytam się czy ma kontakt z szefem, ona mówi że nie ma! Uwaga!!! (usunięte przez administratora) Nie kupujcie! Stracicie pieniądze i nerwy!!!
Złodzieje...nie dostałam ani zlota ani zwrotu pieniędzy. Omijajcie szerokim łukiem. Jak tak można?! Ktoś ciężko pracuje na każdą złotówkę żeby kupić prezent a oni jeszcze okradaja ludzi !
Ostrzegam przed tym sklepem. Nigdy nie zamawiaj tutaj towaru bo tylko stracisz pieniądze. Zamawiasz towar i nie wysyłają paczek. Zamówiłem 05.04.2024 łańcuszek na prezent i nie otrzymałem paczki. Na uroczystość musiałem ponownie kupować prezent.Telefonów nie odbierają, odpisują czasami tekst że paczka zostanie wysłana w ciągu kilku dni ale nie wysyłają. Jest to sklep, który nie posiada towaru na stanie.
Nie polecam zakupów w tej firmie. Jest duży problem z odzyskaniem pieniędzy za zwrot, nikt nie odbiera telefonu, kontakt jest bardzo utrudniony
Hej. Z czego wynika tak długie oczekiwanie na zwrot pieniędzy dla klientów? Końcowo je otrzymują Zastanawiam się czy pracownicy tez musza czekać na wypłaty? Czy przychodzą na czas? Jak dużo osób jest na stanowisku montażu biżuterii? Jest może zapotrzebowanie na nowych pracowników ?
Nie polecam… na pieniądze za zwrot czekałam b.długo, po mimo dzwonienia, nie kupię już nic…
Ostatnio rekrutowali na stanowisko specjalista ds. obsługi sklepu internetowego. Proponowali 5 tys brutto a w komentarzach ktoś pisał że wypłata marna i dodatkowo nieterminowo. To jak jest teraz?
Proszę o pilny zwrot pieniędzy za zwrot o numerze 16331. W przeciwnym razie podejmę kroki odzyskania należności drogą sądową. Nie odbiera nikt tel, e-maila nie można wysłać.
Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej 05/2023. Aplikowałam na stanowisko pracownik montażu biżuterii. Z rozmowy zrozumiałam, że jest ciągła rotacja pracowników. Wynagrodzenie jest po prostu mizerne. Oferują najniższą krajową, czyli ok 2800 na rękę. Szanujcie się i nie pracujcie za grosze!!!!
No to rzeczywiście kaska nie jest za duża ale to może tylko na początek a później jakieś podwyżki? Tak zapytałem, bo różnie to bywa i nie każdy na start chce oferować kokosy. Sama rozmowa ogólnie luźna, czy jakoś sprawdzali Twoją wiedzę? Umowa o pracę?
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego E-commerce swego czasu był tu poszukiwany. Od tamtej pory nie widziałem podobnego w tej firmie ogłoszenia. Ktoś wie, jak firma stoi pod względem rozwoju i czy osoba na takie stanowisko może być jeszcze poszukiwana? Z tego starego ogłoszenia wynika, że firma dobre zarobki oferowała (podane widełki na tamte czasy wyglądają dobrze). Chcę zweryfikować, ile teraz na start dają? Dalej są stałe godziny pracy, czy może zmienione? Tak czy inaczej nawet jak nie będą na ten moment nikogo szukali to na przyszłość info mi się przyda.
@klientka to złe miejsce na takie komentarze, to forum pracownicze.
Dlaczego? Dzięki temu forum wiem żeby tam nie kupować bo gdzie indziej opinii nie ma. A, że raz dałam się nabrać na internetową galerię biżuterii to tym bardziej sprawdzam opinię.
Zdecydowanie nie polecam!!!!! Towar zakupiony 2 tygodnie temu i do tej pory zero odzewu. Dodzwonić się nie można. (usunięte przez administratora)
Dzień dobry,nie mogę wystawić juz opinni na Allegro ale w innym miejscu jeszcze mogę, więc postanowiłam napisać .Od niedawna zaczęłam użytkować biżuterię ale niestety zaczęła się rozchodzić i rwac jak pajęczyna. Kikakrotnie nosłam do jubilera i zczepiałam ale po chwili działo się to samo w sumie w 10 miejscach miałam przerwania.Ostatecznie jubiler powiedział że nie ma sensu naprawiać i w dniu dzisiejszym sprzedałam na złom.Jestem bardzo zażenowana i rozczarowana tym zakupem
NAJGORSZY ZAKUP W TYM ROKU!! jeśli planujesz zakupić prezent na Boże Narodzenie to najlepiej zamówić go już podczas Wielkanocy. "przemiłe" panie w tzw infolinię tego pseudo sklepu mają zapewne płacone od każdego wypowiedzianego kłamstwa. I dlatego nie są w tym temacie oszczędne. Paczka zamówiona z grubym wyprzedzeniem od planowanego wręczenia prezentu. I codziennie kłamstwa że dziś paczka zostanie wysłana. Ze towar jest u grawera, innym razem urlop. Gdybym więcej dzwonił to pewnie jeszcze więcej ściem bym usłyszał. Ostatecznie po wielu telefonach paczka nadana kurierem i zapewnienia że ja dostanę. I wtedy się okazało że moja paczka tzw weekendową dotrze do mnie w PONIEDZIAŁEK!!! Śmiech na sali!!!! Nigdy więcej nie popełnię takiego błędu i nie zamówię nic u tych oszustow. Teraz zapewne czeka mnie długa batalia o zwrot pieniędzy. Może chociaż to potrafią zrobić. (usunięte przez administratora)Jeśli chcesz stracić czas kasę i nerwy to jesteś w dobrym sklepie!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Viadem Rafał Wasilkowski?
Zobacz opinie na temat firmy Viadem Rafał Wasilkowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.