Dobra firma, jest wszystko to co powinno być żeby się dobrze pracowało, szef super człowiek jeśli się robi swoje bez ściemniania pomoże ci w każdej sytuacji.
Zgadzam się, wiadomo że każdy pracownik zawsze chce dla siebie jak najlepiej ale musi to działać w dwie strony, wymagasz od pracodawcy to wymagaj też od siebie i pracuj sumiennie to zawsze będziesz doceniany
Jestem po wizycie w tym serwisie i jestem pod ogromnym wrażeniem z jakim zaangażowaniem pracują tam ludzie oraz właściciel u którego po tylu latach dalej widać chęci pomocy i pasję do tego zawodu. Jestem bardzo zadowolony z obsługi i oczywiście polecam dalej
Podpowiecie mi, czy pracownik bardziej do przyuczenia ma tu czego szukać, czy raczej właściciel jest nastawiony jedynie na mechaników z określonym stażem pracy. Chciałbym się przyjąć, ale oprócz praktyk i zawodu nie mam się czym pochwalić. Zadowoleni jesteście z zarobków, na samej podstawie się pracuje, czy szef uznaje jakieś premie, benefity. Pozdrawiam:)
Dobra firma, jest wszystko to co powinno być żeby się dobrze pracowało, szef super człowiek jeśli się robi swoje bez ściemniania pomoże ci w każdej sytuacji.
Zgadzam się, wiadomo że każdy pracownik zawsze chce dla siebie jak najlepiej ale musi to działać w dwie strony, wymagasz od pracodawcy to wymagaj też od siebie i pracuj sumiennie to zawsze będziesz doceniany
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Mariusz Górzyński Auto Serwis Dream Car Profesjonalne Naprawy?
Na początku roku jeden z pracowników pisał że pracował bez umowy. To całkiem niedawno. Teraz wszyscy już mają papiery że są zatrudnieni czy nadal jak się ktoś przyjmuje to czeka w nieskończoność na umowę? A co z wypłatami? Przelewem na konto i terminowo?
Polecam
(usunięte przez administratora)
W jaki sposób rzekomo pracodawca ten wyzyskuje swoich pracowników? Strasznie zaniepokoiła mnie Twoja opinia i powinna zostać odpowiednio sprecyzowana, aby osoby odwiedzające wątek miały czarno na białym o co dokładnie Ci chodziło. Napiszesz?
Macieju nie ma sensu ciągnąć tematu, widać odrazu że komentarz jest na scieme, serwis już tyle lat na rynku i cały czas się rozwija, za każdym razem jak do nich podjedziesz masa samochodów więc o czymś to świadczy jak tyle ludzi do ich jeździ naprawiać swoje auta
Owszem, świadczy - ilu naiwnych ludzi powierza swoje samochody w tak nieodpowiednie ręce, ale nadejdzie chwila w której będzie tam pusto, nawet Salomon nie pomoże...
Brak umowy o pracę, ciągle ściemnianie, że księgowa jest na urlopie, czekanie na wypłatę 2 miesiące. Wystarczy?
W ogóle pracowałeś bez papierów czy jak księgowa wróciła "z urlopu" to dostałeś chociaż zlecenie? A jeśli chodzi o wypłatę to czemu były aż takie opóźnienia? Ile zarabiałeś że nie mieli na bieżąco na pensje?
...przyjął na raz 5 mechaników bo chciał rozwinąć ""firmę""(to jego urojenie)..co tydzień z jakichś powodów odpadał jeden ,ja na końcu... coś w tym jest nie myślicie....i ciekawe ile jeszcze było i będzie sortów księcia...i nie chce mi się dalej pisać..hahaha
Tak cyklicznie co tydzień? umawialiście się na to czy jak? jeśli to prawda to skonkretyzujesz jakie warunki wtedy były i główne powody co do odejść? bo "jakiś powód" mało mówi..
W styczniu tego roku pojechałem do tego (usunięte przez administratora) sprawdzić sobie samochód używany przed zakupem i popełniłem błąd bo zaufałem oszustowi i sam nie przyglądałem się podwoziu auta. (usunięte przez administratora) specjalnie mi nie powiedział, że w aucie był wycinany i opróżniany z zawartości katalizator, żebym później u niego to naprawiał. Widać to od razu gdy się spojrzy od spodu, tylko ja to zauważyłem dopiero jak mi się zapaliła niedawno drugi raz lampka check engine. Od razu poczułem od kolesia (usunięte przez administratora) w oczach, bo szybko mi proponował naprawy jak pojawiłem się w warsztacie po kilku dniach z zapaloną lampką check. Skasował sobie 250zł za podpięcie do komputera, sprawdzenie co2 w płynie chłodniczym i (nie)obejrzenie podwozia. Zauważyłem też że koleś sam sobie pisze pozytywne komentarze z fikcyjnych kont.
No niestety czasem tak jest. Dlatego zawsze trzeba dokładnie oglądać lub dać specjalistom do obejrzenia. Oczywiście, że by nie powiedział jak chciał sprzedać. No ale rozumiem Twoją irytację. Doszliście jakoś do porozumienia czy sprawa zamknięta?
(usunięte przez administratora) z pseudo szefa!!! Kradzież sprzętu w aucie to na porządku dziennym. Niby naprawa auta ale nie zrobione nic - żeby szybko wrócić ! Fikcyjne pozytywne opinie tylko przez jedna osobę - szef może wszystko, nawet opisywać ludzi niby zadowolonych z usług.
To wszytko poważne sprawy, zwłaszcza gdy coś znika z auta. Jak zareagował, gdy mu to wytknąłeś?
Jesli ktos ma za duzo kasy i chce sie jej pozbyc to polecam ten warsztat na 101 %
Usterka mojej skrzyni w koncu dobiegła końca, po kilku wizytach w innych serwisach dopiero w Dream Carsie właściciel trafnie wykrył usterkę, a łatwe to nie było, ponad rok inni próbowali nie udolnie naprawiać a koszty rosły, w tym serwisie 3 dni i auto jeździ tak jak powinno, dziękuję i polecam wszystkim
(usunięte przez administratora)
Widzę, że czujny starasz się być. Ale skoro faktycznie taka sytuacja, którą opisujesz miała miejsce to czemu nie zwróciłeś uwagi wprost na to podwozie? Ciekawe co by z tego wynikło wtedy.
Polecam ten serwis, mój syn odbywa tu praktykę i jest bardzo zadowolony, wkoncu wybrał kierunek dla siebie, właściciel bardzo konkretny człowiek, bardzo dobrze prowadzi mojego syna, polecam to miejsce
Polecam, konkretna rozmowa, konkretna firma
Polecam ta firmę, obsługa na duży plus przy tak dużej liczbie klientow jeszcze dali radę mi pomóc w drodze, dziękuję za pomoc, będę polecac każdemu, pozdrawiam Michał Nissan Murano
ja nie narzekam i moi koledzy tak samo, kto chce pracować i pracuje uczciwie to pracuje i nie ma żadnych problemów, kto kombinuje i jest nie uczciwy wobec swojego pracodawcy i firmy nigdzie nie zagrzeje dłużej miejsca taka jest prawda
(usunięte przez administratora)
To czemu żaden pracownik się nie podpisze ? ???? Szefunicio woli sam wystawic opinie podając się za pracowników jak i klientów ???? Naciąganie klientów na ceny z kosmosu tylko w tym warsztacie! Omijajcie z daleka
Byłem w sreamcarze w zeszłym roku. zostawiłem mu auto do naprawy. przez 2 tygodnie go nawet nie ruszyli, po tym czasie wystawili diagnozę i wycenę: 1600 zł. pojechałem z tą usterką do innego serwisu, naprawione w 1 dzień i zapłaciłem 300....dziękuję za taki serwis...
Jeden z lepszych serwisów w Sosnowcu, moja historia jest krótka, problem z odpaleniem, szybka diagnoza, telefon z informacją i na drugi dzień auto do jazdy, dziękuję za pomoc, Polecam ten serwis
Konkretni ludzie, konkretna robota polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mariusz Górzyński Auto Serwis Dream Car Profesjonalne Naprawy?
Zobacz opinie na temat firmy Mariusz Górzyński Auto Serwis Dream Car Profesjonalne Naprawy tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mariusz Górzyński Auto Serwis Dream Car Profesjonalne Naprawy?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 5 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!