Opinie o Expert Group Tomasz Kwaterowski
Na bieżąco czytamy komentarze i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki.
Pozdrawiamy serdecznie
Zespół Expert Group.
@Pracodawca Pytanko, ponieważ wcześniej mieliście płatne szkolenia także co się zmieniło że od jakiegoś czasu tygodniowe szkolenie w Waszej firmie jest niepłatne??
Dzień dobry! Dziękujemy NICKO za Twoje pytanie. Szkolenie wstępne (trwające 5 dni po 3h dziennie) jest drugim etapem rekrutacji. Wiąże się to przede wszystkim z weryfikacją kompetencji kandydatów, innymi słowy, nie jest to obszar wykonywania pracy. Zasada ta obowiązuje u nas od przeszło 7 lat. Zapraszamy do spróbowania swoich sił na dwóch etapach rekrutacji. Z pozdrowieniami Zespół Expert Group
Jakie pytania dostaliście podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko brak w firmie Expert Group Tomasz Kwaterowski?
Całym charakterem i energia tej firmy jest Dominika szkoleniowiec. Zawsze uśmiechnięta, gotowa do pomocy. Szkolenie najlepsze na jakim byłam, było bardzo wesoło chociaż szkoleniowiec była wymagająca i konkretna. Praca nie dla mnie ale będę miło na pewno ten czas wspominała
Cześć Jagodo, bardzo dziękujemy za miłe słowa, które z ogromną przyjemnością przekazaliśmy Dominice. Cieszymy się, że będziesz miło wspominała czas spędzony w naszej firmie. Życzymy samych sukcesów! Pozdrawiamy Zespół Expert Group.
Witam. Czy jest możliwość pracy zdalnej (oczywiście nie odrazu tylko po jakims czasie) w momencie gdy mam np chore dziecko?
Ma Pan na myśli awaryjną sytuację tylko czy to czy później można wciąż ciągnąć ten tryb? Pytam, bo ciekawa jestem czy wtedy udostępniony zostałby odpowiedni sprzęt i udzielone jakieś dofinansowanie do energii czy raczej na własną rękę by trzeba było działać skoro to jednorazowe
Dzień dobry, Panie Piotrze, dziękujemy za zadanie pytania i odwiedzenie naszego profilu. Nasi konsultanci wykonują swoją pracę w siedzibie firmy przy Krakowskim Przedmieściu 55 i na tę chwilę nie przewidujemy możliwości pracy zdalnej. Tym niemniej, wiemy, że zdarzają się sytuacje, których nie można przewidzieć i jeżeli pracownik będzie miał zapewnione odpowiednie warunki do wykonywania swoich obowiązków zdalnie, to jesteśmy otwarci na przeprowadzenie rozmowy na ten temat. Wierzymy, że najważniejsze to wspólne zrozumienie w miejscu pracy. Pozdrawiamy Zespół Expert Group.
Tak, chodzi mi tylko o awaryjną sytuację jak dziecko się rozchoruje i trzeba z nim w domu zostać.
Miałem dzisiaj rozmowę z laską, powiem tak; rozmowa ciekawa, opowiedziała mi o kilku technikach i bym na ich przykładzie coś opowiedział, popytała co wiem o firmie czym się zajmuję itd - więc polecam się przygotować. Mój błąd niedotyczalem w ogłoszeniu że pracują 8-16 a ja szukam czegoś by dorobić na studiach popołudniu a szkoda bo rozmowa profesjonalna i miałem okazję zobaczyć cale biuro które też jest przyzwoite. gdyby nie te godziny to bym pracował tu. Ludziom po studiach pewnie odpowiadaja
Co wiesz o firmie? Opowiedz o swoim życiowym osiągnięciu. Jak wyjaśnisz ośmiolatkowi czym jest router, Tyle pamiętam a było dużo pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Na stronie internetowej firmy znajduje się ogłoszenie dotyczące stanowiska Doradca Klienta sieci PLAY. Chciałabym się dowiedzieć, czy na te stabilne zatrudnienie można liczyć już od pierwszych dni pracy? Czy trzeba przejść przez okres próbny? Wspomniano coś o licznych konkursach. Na czym one polegają? I co można z nich otrzymać?
Dzień dobry, Krystyno, Cieszymy się, że odwiedziłaś naszą stronę internetową. Dziękujemy za wszystkie pytania. Odpowiadając : Tak, od pierwszych dni pracy można już liczyć na stałe i stabilne miejsce pracy. Tak, okres próbny jest etapem obligatoryjnym dla wszystkich kandydatów, którzy pozytywnie zakończyli etap rekrutacji. Tak, co roku organizowane są liczne konkursy dla naszych doradców, w których można wygrać nagrody zarówno finansowe jak i rzeczowe. Jeżeli chciałabyś zapytać o coś więcej, zapraszamy do aplikowania wysyłając swoje CV na adres : rekrutacja@dealerplay24.pl . Oddzwonimy i umówimy się w dogodnym dla Ciebie terminie. Porozmawiamy o szczegółach. Pozdrawiamy Zespół Expert Group.
Dzień dobry, czy określony jest wiek kandydatów
Dzień dobry. Kandydat musi mieć ukończone 18 lat. Nie mamy określonej górnej granicy wiekowej. Zapraszamy do aplikowania. Swoje CV można wysłać na adres : rekrutacja@dealerplay24.pl Pozdrawiamy Zespół Expert Group
Pani Dominika bardzo sympatyczna i kompetentna osoba, atmosfera byla bardzo przyjemna na szkoleniach, ludzie pracujacy tam rowniez mieli fajne podejscie kiedy zdazylem porozmawiac z paroma osobami, zrezygnowalem na praktykach bo chyba praca w stanowiskach gdzie sporo osob obok siebie rozmawia chyba nie byla dla mnie pozdrawiam!
Cześć Patryk, dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że mieliśmy okazję się poznać. Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy są w stanie odnaleźć się w naszej przestrzeni. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją obecność. Życzymy powodzenia! Pozdrawiamy Zespół Expert Group.
To były jakieś wstępne szkolenia przygotowawcze do pracy? Czy może rozwojowe? Odbywają się w strukturach firmy czy to takie zewnętrzne szkolenia?
Dzień dobry, Danuto. Wszystkie szkolenia odbywają się w naszej placówce. Prowadzimy zarówno szkolenia wstępne dla osób rozpoczynających przygodę z doradztwem, jak również w czasie trwania pracy odbywa się szereg szkoleń podnoszących kwalifikacje. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne w Lublinie. Możesz aplikować przesyłając swoje CV na adres : rekrutacja@dealerplay24.pl Pozdrawiamy Zespół Expert Group
Dzień dobry, chciałabym się dowiedzieć czy szkolenie w tej firmie jest płatne?
Dzień dobry, całość kosztów związanych ze szkoleniem wstępnym, w tym materiały szkoleniowe i biurowe, jest po naszej stronie. Dlatego uczestnik szkolenia nie ponosi żadnych kosztów z nim związanych. Co więcej jest to bardzo ważny czas, podczas którego potencjalny pracownik oraz jego predyspozycje do podjęcia pracy są weryfikowane każdego dnia przez osobę prowadzącą szkolenie. Po więcej szczegółów zapraszamy do aplikowania np. wysyłając CV na adres : rekruracja@dealerplay24.pl. Pozdrawiamy Zespół Expert Group.
Miejsce pracy bardzo przyjazne zarówno dla osób zdobywających swoje pierwsze doświadczenia w pracy, jaki i dla osób, które już doświadczenie zdobyły w innych miejscach. Wypłaty zawsze na czas, plany nie są wygórowane. Odnosząc się do poprzednich komenatrzy, kadra zarządzająca została zmieniona i miejsce zostało odczarowane. Jasna umowa, nie ma 'pracy po pracy', są wyjścia integracyjne oraz dużo konkursów. Pomijając już te rzeczy techniczne, przede wszystkim panuje tutaj wspaniała atmosfera pracy, każdy każdemu pomaga, nie ma podziałów i naprawde zawiązało się tutaj wiele przyjaźni. Pani szkoleniowiec Dominika pierwsza klasa, ogromne doświadczenie i wspaniałe podejście więc każda nowa osoba trafi w dobre ręcę. Bardzo dziękuję wszystkim za rok współpracy, życze powodzenia wszystkim i starszym pracownikom, nowym i przyszłym. Buziaczki!
Hej Ola! Dziękujemy za dobre słowa! Super było z Tobą współpracować! Życzymy powodzenia i mamy nadzieję, że do zobaczenia! :)
Nie ma wyjazdow
wyjazdów integracyjnych? A możliwe, że na przyszły rok już wprowadzą czy pracownicy raczej nie wyrażali takich chęci? Jeśli chodzi o jakieś benefity to czy może do dziś coś ciekawego jeszcze doszło? ;)
Czy rzeczywiście jest to tylko potwierdzanie umówionych już spotkań,jak mi to powiedziano na rozmowie rekrutacyjnej? Jak wygląda sytuacja z wypłatami?
Dzień dobry, Szanowna ONA, obawiamy się, że zaszła pomyłka. Nasi doradcy nie zajmują się potwierdzaniem spotkań. :) Zalecamy zweryfikowanie informacji u pracodawcy, który gwarantował wspomniany przez Ciebie zakres obowiązków. Pozdrawiamy! Zespół Expert Group
Ogolnie praca sama w sobie spoko jesli lubisz rozmawiac z ludzmi. Plany nie sa wygorowane i da sie je zrobic. Ludzie w wiekszosci bardzo mile i pomocne osoby. Jedyny problem lezy w zalosnej kadrze koordynatorskiej.. Nie mi oceniac ich moralnosc i sposoby pracy ale powinni sie zastanowic co do ich metod ‚motywowania’. (usunięte przez administratora)Jesli macie wyzsze ambicje niz plaszczenie sie przed innymi to radze omijac ta firme.:)
ehh.. każdy kto tam przychodzi do pracy ma dokładnie takie same odczucia.. przypadek? :D ale uważaj na słowa! haha
Cenzor ciachnął, co to za sposoby motywowania? I czemu piszesz, żeby uważał na słowa, ktoś z tego grona czyta? :0
Natalio, jeżeli jesteś zainteresowana szczegółami dotyczącymi sposobów wspierania doradców, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod adresem: rekrutacja@partnerplay24.pl. Możesz również odwiedzić nasz profil na Facebooku. Publikujemy tam zdjęcia z wręczania nagród, które są jedną z wielu ciekawych form motywowania naszych konsultantów. Pozdrawiamy! :)
Na bieżąco czytamy komentarze i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki.
Pozdrawiamy serdecznie
Zespół Expert Group.
(usunięte przez administratora)
"Komentarze mówią same za siebie"? Z anonima to kaaaażdy może każdą brednię napisać :D Tak było, jest i będzie, internetowi anonimowi hejterzy to najsmutniejsze co może być.
Smutne to jest to, że pracodawca uważa swoich pracowników za białych (usunięte przez administratora)i tak też ich traktuje. A najsmutniejsze i najbardziej żenujące jest to, że Szanowny Zespół Expert Group próbowal naprawić swoją sytuację i zaczął odpisywać w chamskim stylu na komentarze, a jak został zgaszony, zaczął pisać pozytywy.
(usunięte przez administratora)
Sugerowałem się opiniami na tej stronie i z dużą niepewnością podszedłem do szkolenia. chciałabym przestrzec wszystkich, którzy podjęli się tego-NIE WIERZCIE W TE KOMENTARZE. Szkolenie było super, rzeczywiście zrezygnowałem ale tylko dlatego że nie potrafię się przełamać, cała reszta była na 5, mega entuzjazm Agnieszki, która nawet kazała nam rozmawiać na szkoleniu patrząc w ścianę a nie w skrypt zrezygnowałem bo niestety nie przełamie się żeby dzwonić do obcych ludzi ale te komentarze są słabe I nie wiem jak kiedyś to było ale teraz przez otwarte drzwi pokoju szkoleń słyszałem wiele śmiechów, na korytarzu wszyscy się uśmiechali, nie rozumiem tych opinii którymi jak sam mówię się sugerowałem!!! Gdyby nie starcie z klientem to na pewno przez pryzmat samego szkolenia bym pracę podjął bo było wszystko na plus.
Nie wypowiem się o pracy już na umowie ale cała reszta była naprawdę w porządku i dlatego o tym piszę bo po komentarzach można wywnioskować coś zupełnie innego. Jeśli ktoś lubi sobie pogadać i ma pewność siebie to się odnajdzie,. Jeśli nie to niestety nie ma szans, do jednostek które to mają-słuchajcie Agnieszki i działajcie =)
Potwierdzam. Szkolenie naprawdę super. Wszystko jasno i przejrzyście wytłumaczone;.nawet ktoś kto nigdy nie miał doświadczenia w tego typu pracyi/lub nie interesuje się najnowszymi technologiami się odnajdzie. Najważniejsze to jednak dobrze się czuć w wykonywaniu swoich obowiązków. Praca w call center nie jest pracą dla każdego. Ja pracowałam w tej firmie. Generalnie wspominam bardzo na plus, zrezygnowałam ,ponieważ nie radziłam sobie z ciążąca na mnie presją. To co bowiem jest przedstawione na szkoleniu to jedynie "pikus". Tylko pierwsze dni dzwonisz do klientów nie z Playa. Potem przechodzisz krótkie szkolenie jak obsługiwać klientów Play i to jedynie do nich dzwonisz. Oferujesz im nowe warunki abonamentu, które czasami są mniej korzystne niż te, które mają obecnie. Twoim zadaniem jest, że tak kolokwialnie się wyraze wcisnąć klientowi kolejną kartę albo pakiet telewizji. Jeżeli nie wyrobisz normy, możesz spodziewać się zwolnienia. Ludzie pomocni jedynie na początku. Przez pierwszych kilka tygodni możesz się spodziewać tego, że bardzo chętnie będą Ci pomagać, ale później przychodzą kolejni "nowi i radz se człowieku sam. Obowiązków masz coraz więcej, ponieważ do tego wszystkiego dochodzi jeszcze odpisywanie na mailem i sms-y od Twoich klientów. Często kiedy chcesz coś napisać nie możesz się na tym skupić, ponieważ słyszysz tylko rozmowy innych konsultantów w ogóle nie na temat pracy. Czasem zdarza się tak że nawet jeżeli rozmawiasz z klientem to ktoś krzyczy Ci do słuchawki "ej gadasz?!". Charakter pracy oceniam jak najbardziej pozytywnie, ponieważ lubię rozmawiać z ludźmi natomiast często zdarzało się tak że nie wiedziałam jak policzyć danemu klientowi abonament. Stres, przynajmniej w moim przypadku był na poziomie dziennym. Dodatkowo jak dla mnie zdecydowanie zbyt luźna atmosfera i niesmieszne zarty lub teksty w Twoją stronę, żeby właśnie tę atmosferę (I tak luźna) rozluźnić jeszcze bardziej. Są ludzie którym się to podoba natomiast wszyscy, którzy idą do pracy z myślą, aby pracować w skupieniu pewnie tak ja odczują "dyskotekowy klimat". Jeżeli masz gadane u jesteś odporny na stres to jak najbardziej praca dla Ciebie. Jeżeli jednak nie jesteś w stanie przełamać swojej wewnętrznej bariery i zadzwonić do klienta lepiej sobie darować
Nie wiem kto pisze te negatywy, ale czuję obowiązek wypowiedzi i w jakimś sensie obrony bo albo dobrze tam wszyscy udają albo te komentarze to wylewanie żali konkurencji i/lub rozgoryczonych byłych pracowników bo moje wrażenie jest zupełnie odmienne. Chyba też inną kadrę miałem okazję poznać. Przykro to się czyta - zamiast wylewać brud i kwas na dobre miejsce do pracy radzę zastanowić się nad sobą bo niektóre komentarze aż bolą po oczach - wstyd...!!!
(usunięte przez administratora)
Bez sensu pisać taki komentarz, bez jakiejkolwiek wytłumaczenia.
Witam Czytając te wszystkie komentarze postanowiłam, że ja również podzielę się swoimi odczuciami związanymi z tą firmą. Pracowałam tam jakiś czas i co mogę na jej temat powiedzieć to na pewno to, że wiadomo- jak wszędzie są plusy i minusy. Zacznę może od tego czy polecam pracę w Expert Group? Tak, jak najbardziej, ale pod warunkiem, że jesteś osobą odporną na odmowę i słuchasz tego co się do Ciebie mówi. Jeżeli w pracy chcesz jedynie "odbębnić" 8 godzin nic nie robiąc to wiedz, że to nie jest praca dla Ciebie. To jest sprzedaż. I wiadomo, ze jak we wszystkich tego typu firmach liczy się wynik. Wynik ten można jednak na spokojnie osiągnąć słuchając rad bardziej doświadczonych konsultantów i/lub trenerów oraz nie poddając się. Psychikę trzeba mieć "mocną". Wiele sytuacji zlewać. Wiadomo, że klienci są różni. Natomiast jeżeli chodzi o sam charakter pracy oceniam bardzo pozytywnie. Szkolenie naprawdę w pełni profesjonalne. Idąc na nie miałam naprawdę mnóstwo obaw, że sobie nie poradzę, ponieważ w ogóle nie interesuje się najnowszymi technologiami. Natomiast jasno i klarownie przedstawione informacje sprawiły, że w ogóle nie odczuwałam stresu związanego z wejściem na salę sprzedażową. Schody (przynajmniej w moim przypadku) zaczęły się dopiero kiedy oprócz klientów z innych sieci zaczęłam obsługiwać również klientów Play. Taka drobna sugestia, aby elementy retencji wprowadzić już normalnie na szkoleniu. O wiele łatwiej by było (to tylko moje zdanie). Szkolenie generalnie trwa 5 dni. Dopiero w ostatni dzień dowiadujesz się czy nadajesz się do tej pracy. Natomiast tak naprawdę wykazując zaangażowanie i słuchając tego co mówi szkoleniowiec możesz być pewny, że te prace dostaniesz. Rotacja jest ogromna, to fakt. Niektórzy są zwalniani, niektórzy odchodzą sami. Jeżeli natomiast chodzi o osoby tam pracujące są to bardzo pomocni i mili ludzie. Wiadomo, że nie każdego polubisz, ale generalnie personel na trzy z plusem. Na 5 oceniam godziny pracy, zawsze stałe. Na 5 również lokalizacja. Jeżeli chcesz się przekonać jak się tam pracuje to przyjdź śmiało, ale wiedz, że za siedzenie i picie kawy Ci nie zapłacą. Ja oceniam jak najbardziej na plus (a jeszcze większy plus bym dała gdybymkonsultanci w trakcie pracy nie rozmawiali o swoich prywatnych sprawach, bo to rozprasza)
(usunięte przez administratora)
A krasnoludki w tej bajce były?
Od jakiegoś czasu ponownie obserwuję komentarze dotyczące pracy u Tomka i widzę że z roku na rok jest gorzej. Jeszcze w 2018 zarówno traktowanie pracowników jak i sama atmosfera były naprawdę spoko (pomijam wszechobecne plotkowanie bo tego nie da się uniknąć), tak już w 2019 zaczęło wszystko gnić. Było bardzo dużo dobrych pracowników którzy pomagali sami z siebie, teraz jak czytam to tego nie uświadczysz. Ci sami pracownicy zaczęli odchodzić gdy zauważyli że zaczyna się robić niekoniecznie przyjemnie. Pamiętam Wiolę, Olę, Julkę czy Mateusza, gdzie naprawdę robili super wyniki.. I co? Odeszli. A dlaczego? Bo nikt nie słuchał ich zdania że coś było źle, że coś trzeba naprawić, że nawet (usunięte przez administratora) muzyka jest za głośno. Została banda wiejskich pajaców typu obywatelka Be, którzy dopchali się do "stanowiska wyżej" jedynie wchodząc w tylne części ciała, obgadując i zupełnie nie zasługując na nie. Szkoda bo firma miała potencjał gdyby tylko Tomasz naprawdę dbał o pracowników. W tym momencie to zwykle callcenter jakich wiele w Lublinie, niczym się nie wyróżniające - bilard czy pingpong to jak owocowe czwartki w korpo. Tomek, jeszcze nie tak dawno jak 2 lata temu rozmawialiśmy o tym co się dzieje - mówiłeś wtedy że zrobisz coś z tym, że tak być nie może. Cóż, najwyraźniej jednak może..
Szanowny „Były pracowniku”; Trudno ustosunkować się do Pana / Pani słów, kiedy oczekiwania Pana / Pani i nasze oczekiwania i idące za tym wartości się rozminęły. W naszym przekonaniu warto jest pracować tam, gdzie Pana / Pani oczekiwania się spełnią i tego Panu / Pani serdecznie życzymy. Tym niemniej pojawia się pytanie, skoro od tak dawna Pana / Pani już to nie dotyczy, o kogo Pan / Pani się troska? Jeżeli jednak powroty Pana / Pani mają na celu uaktualnienie swojej wiedzy na temat naszej firmy, lub wiąże się to z potrzebą udzielenia Panu / Pani wsparcia, to serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Znajdziemy dla Pana / Pani wsparcie w tej sytuacji! Pozdrawiamy serdecznie Zespół Expert Group.
"Szanowny" zespole expert Group. Jesteście śmieszni myśląc że uratujecie wizerunek firmy tymi pożal się Boże odpowiedziami pisanymi zapewnie przez bardziej ogarniętego pracownika firmy Omega Group z Bydgoszczy. Firma idzie w dół i nie ma co się oszukiwać że tu już nie ma co ratować. Mieliście w poważaniu opinie z tego forum dopóki kandydaci zaczeli nie stawiać się na rozmowy. Mieliście także w poważaniu opinie dobrych pracowników aż w reszcie zaczęli uciekać. Myślę Tomaszu że czas zwijać interes i uciekać do Torunia bo w Lublinie Ty A także twoja firma ma bardzo złą renomę i takie sytuacje jak ta tutaj nic nie pomogą. Na zakończenie życzę całemu kierownictwu firmy jak i jej właścicielowi tego samego co Wy robicie swoim podwładnym.
Proponuję również wrócić do szkoły najlepiej podstawowej na lekcje języka polskiego gdzie dowiecie się Państwo Experci jak poprawnie składać zdania.
...sobie zaraz kupię! Emocje jak na grzybach na tym goworku :D Odnośnie komentarza powyżej - Tobie radzę wrócić do szkoły podstawowej i poduczyć się interpunkcji, bo chyba na lekcjach nie było uważane. :D Przyganiał kocioł garnkowi.
Moje oczekiwania względem Expert Group (jak i innych byłych pracowników) spełniały się do pewnego momentu. Jak tylko przestały to z radością moje (i proszę mi uwierzyć - innych też) wypowiedzenie wylądowało na waszych biurkach. Nie troskam się o nikogo, po prostu kiedyś to była dobra firma, dobrzy ludzie. Jestem człowiekiem i zwykła ciekawość mnie tutaj przywiodła, jak się wiedzie tym którzy zostali. Ale widzę po zdjęciach że już nie ma tych z którymi się pracowało więc nie mam potrzeby aby tutaj wracać. Niemniej jednak pozwolę zwrócić sobie uwagę na ton wypowiedzi drogi autorze - reprezentując jakąkolwiek firmę w internecie lub też, radzę aby jednak zrezygnować z prostackiego tonu jakim nas uraczyłeś/aś gdyż nie wygląda to zbyt profesjonalnie.
Moja opinia jest neutralna, ale pomocna. Jako były pracownik czuję konieczność napisania tu. Uważam, że ta firma powinna przemyśleć swoje dalsze działania, aby nie skończyć gorzej. Dużo osób odchodzi, dużo jest zwalnianych. Ogromna rotacja. Nikt nie patrzy na stałych pracowników. Każdy na siebie gada. Są równi i równiejsi. Nie każdy jest fair oceniany. Wiele fajnych rzeczy zniknęło z tej pracy, chociażby atmosfera. Czy to wina góry? Czy może słabego doboru koordynatorów? Brak zmiany wpłynie źle na tą firmę.
Szanowny „Xyz” Dziękujemy za Pana / Pani opinię odnośnie sposobów zarządzania w naszej firmie. I wiemy z doświadczeń, że praca w naszej firmie jest wyzwaniem dla wielu osób niezależnie od stażu. Jednakowoż wyposaża w różnorodne kompetencje, które są wartościowe do wykorzystania na rynku pracy. I życzymy powodzenia w poszukiwaniu. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Expert Group
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Expert Group Tomasz Kwaterowski?
Zobacz opinie na temat firmy Expert Group Tomasz Kwaterowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Expert Group Tomasz Kwaterowski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 4 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Expert Group Tomasz Kwaterowski?
Kandydaci do pracy w Expert Group Tomasz Kwaterowski napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.