Kompetencje firmy, niestety bądź może i "stety" nie zostały mi poznane. Gdy dodzwoniłam się do firmy i zapytałam czy mogę rozmawiać z osobą decyzyjną, usłyszałam, że nie. Gdy zapytałam w takim razie kiedy mogłabym z taką porozmawiać, ponieważ temat dotyczy dużego projektu, dostałam odpowiedź, żeby więcej nie dzwonić. Nie wiem czy rozmawiałam z właścicielem czy z pracownikiem, jeśli był to pracownik, to firma powinna się zastanowić co taka osoba robi w firmie. Jeśli nie chcesz spotkać się z chamstwem to serdecznie odradzam, jakikolwiek kontakt z tą firmą :) Moje sugestie dla Napido Piotr Natanek: Zmienić osobę, która odbiera telefon na bardziej kompetentną
Pani Patrycjo Bajkowska, a Pani tą opinię wystawia jako pracownik, były pracownik czy Klient??? A może sfrustrowany telemarketer, który dzwoniąc nie potrafi się przedstawić i wymienić nazwy firmy, którą reprezentuje i przedstawić tematu rozmowy... Zadając na wstępie pytanie czy rozmawia z właścicielem firmy, a swą namolnością, tembrem głosu, agresją i brakiem konkretów powoduje Pani naturalną reakcję obronną w postaci odpowiedzi, że nie rozmawia Pani z osobą decyzyjną i dalszą instrukcją, aby ponownie nie dzwonić... Jeżeli taki komunikat do Pani nie trafia i dzwoni Panie kolejny raz, zaczynając rozmowę, od stwierdzenia, że z takim chamstwem się Pani nie spotkała, że ktoś z Panią nie chce rozmawiać i Pani porozmawia z moim Szefem (to mnie najbardziej poruszyło :)...) to propozycja z mojej strony może być tylko jedna - proszę zmienić pracę bo w telemarketingu sukcesów Pani nie wróżę... Pozdrawiam Piotr Natanek - właściciel firmy z alergią na osoby, które nie nadają się do pracy, która wykonują... (usunięte przez administratora)