Absolutnie nie polecam współpracy z tą firmą! Niestety spotkałam tam tylko ludzi nieuczciwych. Kłamią, naciągają i (usunięte przez administratora) klientów. Dane obietnice nie mają żadnego pokrycia.
Współpraca z Agifa to porażka! Brak szacunku i uczciwości wzgledem klienta są na porządku dziennym. Absolutnie nie polecam żadnej współpracy z tą firmą.
Czy firma Piotr Baca P.P.H.U. Agifa udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Hej czy pracował ktoś w firmie jako Pracownik Obsługi Sklepu Internetowego? Możecie powiedzieć coś o rekrutacji? Jakie pytania padały i czy były zadania rekrutacyjne?
Hej. Od kilku już ładnych lat - stanowisko pracownika obsługi sklepu internetowego jest obsadzone. Więc w tym temacie nie za bardzo jestem w stanie Ci pomóc. Myślę, że jeśli były by jakieś pytania rekrutacyjne, to pierwszym na 100% było by: czy lubisz kawę? :D
Przecież to pytanie z branży. Prócz pracownika obsługi sklepu internetowego ile jeszcze osób tam pracuje? Mam na myśli magazyn gdzie pakuje się i wysyła towar do klientów. Są do tego pracownicy czy robi to firma zewnętrzna?
Kupiliśmy tam dwa ekspresy. Jesteśmy zadowoleni. Co rok dajemy ekspresy do przeglądu. Gdy zepsuł się jeden naprawiono szybko i skutecznie. Jesteśmy zadowoleni.
Dzień dobry Pani Barbaro. Za naprawę płaci się wedle wcześniej ustalonej ceny. Cena ustalana jest po wykonaniu przez nas przeglądu ekspresu, na który mamy 4-do 5 dni roboczych od przyjęcia ekspresu. Po 4/5 dniach roboczych dostaje Pani kompletną informację zwrotną o usterce, koszcie i szacowanym czasie naprawy. Koszt przeglądu to 80 zł, lecz w sytuacji gdy decyduje się Pani na naprawę w naszym serwisie - nie pobieramy opłaty za przegląd. Jeśli zależy Pani na czasie to mamy kilka opcji dodatkowych. Tryb przyspieszony- to tryb w którym ekspres trafia bezpośrednio, tego samego dnia na stół diagnostyczny i jest on płatny +50 zł. Istnieje również możliwość skorzystania z opcji wypożyczenia ekspresu zastępczego na czas naprawy - i tu ceny kalkulowane są w zależności od Marki i Modelu jakim jest Pani zainteresowana. Ekspresy przyjmujemy od poniedziałku do soboty w naszej głównej siedzibie mieszczącej się w Tarnowie na ulicy Pułaskiego 47. Oraz w 6 punktach przyjęć, których pełna lista znajduje się na naszej stronie internetowej www.agifa.pl w zakładce ekspresy. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia i smacznej Kawki.
Pani Beato. W sytuacji gdy ekspres jest na gwarancji, najlepszym rozwiązaniem jest postępowanie zgodne z warunkami gwarancji danego producenta. Jeśli ekspres zepsuł się z winy producenta - to powinien go wymienić, naprawić.
Pracuję w firmie Agifa ładnych już parę lat. Ogólnie nigdy nie było żadnych problemów. Okres pandemii był dla nas ciężkim czasem ale udało się to wszystko jakoś przetrwać. Pomocna była przy tym fajna i luźna atmosfera i wiele rozmów o tym jak to będzie. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony.
To jak wyjaśnisz te wszystkie negatywne opinie poniżej. Przecież o braku szacunku, nerwach i łzach nie pisze jedna osoba?
Ostatnia z opinii tutaj serio jest przykra, bo jak widać warunki bywały tu nieciekawe, brak szacunku do klienta i do pracownika i z tego co napisała była pracownica jest serio zmartwiona tym, że nic się tu nie zmieniło. Tak szczerze czy jest tu ktoś kto widział te opinie a i tak zaryzykował pracę u nich? Było rozczarowanie czy jakoś co niektórzy umieją się do tego wszystkiego dostosować?
O weszłam tylko zobaczyć a tu takie opinie. Co prawda odkad się stamtąd zwolniłam minelo już pare lat, ale myslalam, ze może (usunięte przez administratora)wprowadził jakieś zmiany. Jak widać po poniższych komentarzach, nie zmieniło się nic. Niestety mogę tylko potwierdzić, ze tego miejsce raczej należy unikać. Bardzo dziwna atmosfera zwłaszcza jak się pracuje dłużej. (usunięte przez administratora) Brak szacunku jest na porządku dziennym, którego sama wielokrotnie doświadczyłam. Mnie sama bardzo wiele nerwów i łez kosztowała praca w tym miejscu, dlatego absolutnie go nie polecam. (usunięte przez administratora)Tak jak napisałam wyżej, jeżeli ma ktoś możliwość pracy w innym miejscu, to niech raczej się tam nie wybiera, bo jedyne co zobaczy to brak szacunku, profesjonalizmu,(usunięte przez administratora)
Fatalny serwis. Ekspres wraca po kilka razy na serwis i dalej nie działa. Kawa całkiem ok chociaż wiele jej brakuje do prawdziwych kaw premium.
Brak szacunku do pracownika oraz jego pracy. (usunięte przez administratora) Bardzo negatywna atmosfera (nie widać tego na początku, ale już po kilku dniach można to zauważyć). Dodatkowo, brak równego traktowania pracowników.
Fatalny serwis jeszcze muszą się trochę nauczyć profesjonalizmu i szacunku dla klienta
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Piotr Baca P.P.H.U. Agifa?
Zobacz opinie na temat firmy Piotr Baca P.P.H.U. Agifa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Piotr Baca P.P.H.U. Agifa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!