OMIJAĆ!!! Jak zamierzasz tam pracować - odpuść. Współpracownicy chamscy a czasami wręcz bezczelni. Pracują tam młode często niezbyt dobrze wychowane dzieci - więc czas w przerwie(której prawie nie ma) był w niemiłej atmosferze. Jeśli chodzi o zarobki - minimalną krajową dają na umowie. Realnie? Jak uda się przepracować etat to i minimalną krajową się dostanie. Praca nie warta pieniędzy a co najważniejsze nerwów. Szansa na jakikolwiek rozwój nie istnieje. Podwyżki roczne liczone w uwaga...... Groszach!!!!
Niestety firma bazuje na zatrudnianiu często nieletnich osób, które później przekonują klientów że są pilotami. 16 latek w przydługiej koszuli od munduru przekonuje klienta, że jest pilotem Wizzair? Wszystko to za jedyne 600 zł / h. Nie jest się w stanie przewidzieć miesięcznego wynagrodzenia, bowiem wszystko zależy od widzimisię managera, w jednym tygodniu można przepracować 8h, w kolejnym 40h z pytaniem czy zostanę na kolejne 10, bo nagle jestem do czegoś potrzebny. Zarobki są żenujące tym bardziej mając na uwadze poziom usług którą firma, nieudolnie próbuje świadczyć. Podsumowując, potwierdzam powyższą opinię i każdemu radzę szerokim łukiem omijać to paskudne miejsce.
Dodam również że zachowanie właścicieli firmy często budzi uśmiech politowania, głównym założeniem jest użalanie się nad sobą i przekonywanie pracowników, że niesprawności w firmie zostaną skorygowane w krótkim odstępie czasu. Później mijają tygodnie i miesiące, a jak coś nie działało tak nie działa nadal. Przykład? Przepalone żarówki w lokalu, niesprawny symulator który wstyd pokazywać klientom, brak podstawowego wyposażenia w lokalu takiego jak papier toaletowy czy ręczniki papierowe. Kontakt z właścicielem jest niezwykle trudny i specyficzny, do momentu kiedy to właściciel potrzebuje czegoś ode mnie - wtedy nagle otrzymuję odpowiedź po 5 minutach. Warto również nadmienić o opóźnieniach w otrzymaniu wynagrodzeń, które mają miejsce praktycznie co miesiąc. Jednak z drugiej strony, może nie warto robić problemu z małych rzeczy - takich jak pensje w Airpoint.
Niestety problem w braku terminowośći przelewania wynagrodzeń był zawsze i pewnie będzie zawsze. U konkurencji stawki są dużo bardziej przystępne dla zaczynających pracowników, a dla tych którzy są dłużej i tak średnio większe ponad minimum.
Czy nowo zatrudnione osoby w Airpoint Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Firma, preferuje smieciówki - umowy zlecenie, oraz status studenta by minimalizować koszty a maksymalizować zyski.
Jak długo trwa proces awansu w Airpoint Sp. z o.o.?
Po około 1.5 roku jest podwyżka 1.50 zł do 2 zł - w zależności od zaangażowania pracownika.
Czyli 1,5 jest gwarantowane nieważne jak to zaangażowanie zostałoby ocenione? I to tak co 1,5 roku cyklicznie się dzieje?
Szefostwo niechętnie daje podwyżki większe niż obowiązująca stawka minimalna, ewentualnie 1-2 zł ponad
Gdy zaczynałem pracę w Airpoint spotkał mnie dość spory szok w momencie kiedy dowiedziałem się na rozmowie rekrutacyjnej, że zaczynam pracę za poniżej 20 zł netto w 2020 roku (mniej więcej tyle co w jakiejś sieciowej kawiarnii). Po prawie roku pracy dostałem bardzo ciężko wywalczoną podwyżkę do powiedzmy 20 paru złotych, co uważam za trochę skandaliczne mając na uwadze ile kosztuje “godzina lotu” w tej firmie, a z doniesień u konkurencyjnych firm wynagrodzenie przewyższa dwukrotnie wynagrodzenie w tej firmie za podobny wkład pracy i zakres obowiązków. Dodatkowo instruktor symulatorowy jest również sprzątaczką i kelnerem w lokalu, gdyż firma nie jest w stanie pozwolić sobie na usługę sprzątającą. Atmosfera w firmie i pomiędzy współpracownikami jest nieprzyjemna, zarząd skupia się na swoich korzyściach zamiast rozwijać jakość usługi. Odszedłem z firmy gdyż byłem zmęczony tym, ze pracodawcy nie podoba się moje podejście do pracy.
Współpracowałem z chłopcem, który mienił się instruktorem Boeinga 737-800. Wyjątkowo chamski człowiek, który wywiera negatywną presję na osoby, które testuje z lotu w symulatorze. Jest niemiły, bezczelny i naśmiewający się z braku umiejętności w obsługiwaniu szczegółów symulatora. Jego zachowanie moim zdaniem podpada pod mobbing. Uważam, że AirPoint powinien mocno zastanowić się nad dalszą współpracą z tym człowiekiem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Airpoint Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Airpoint Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Airpoint Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!