Tylko jeden negatyw widzę tak to klienci zachwalają. No dobra a ciekawe czy pracownicy mogą to samo powiedzieć? Mam nadzieję, że na traktowanie też nie mogą narzekać? I stawki :)
Nie polecam, kupiłem nowy samochód z uszkodzonym lakierem. Jeden wielki przekręt.
Siema, z tego co czytam to tylko klienci piszą o firmie a ja chciałby się czegoś dowiedzieć od pracowników. Warto wysłać CV bo widziałem w sieci rekrutacje na doradcę serwisu Ford. Jak tu jest z premiami? Jest procent od sprzedanego auta czy bardziej od wyników jest ustalana dodatkowa stawka bo wiadomo zanim wyślę CV wolałbym się rozejrzeć w finansach.
Stało się tak, że byłem zmuszony skorzystać z serwisu posiadanej Mazdy 2 Hybrid. Jestem mile zaskoczony tym jak bardzo profesjonalnie zajął się moim problemem Pan Przemysław Pałka z działu serwisu i likwidacji szkód. Dotychczas miałem bardzo dobre zdanie o innym oddziale tej firmy w Zabrzu. To jednak w jaki sposób zostałem potraktowany i mój problem rozwiązany w Mirai Sosnowiec, to jest po prostu "mistrzostwo Świata". W ciągu kilku dni załatwiono i wykonano naprawę mojego samochodu, chociaż zanosiło się, że na samochód wróci do mnie może dopiero w połowie maja br. Chylę czoła przed Panem Przemysławem i pracownikami serwisu i bardzo polecam usługi tego serwisu. Dziękuję!!!
Czy w Mirai Auto Sp. z o.o. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Szczególnie chcielibyśmy podziękować za obsługę na najwyższym poziomie i dbałość o sprawę specjaliście d/s sprzedaży samochodów nowych w Sosnowcu p. Łukaszowi Włodarzowi. Spotkaliśmy się z szeroką gamą oferowanej gotowości do pomocy przy zakupie samochodu, profesjonalizmie wykonywanych obowiązków, umiejętnościami rozpoznawania i zaspakajania potrzeb klienta oraz umiejętnościami komunikacji interpersonalnej na wysokim poziomie. Halina i Marian Bałazy. Sosnowic, dn.12.08.2021r.
Szczególnie chcielibyśmy podziękować za obsługę na najwyższym poziomie i dbałość o sprawę specjaliście d/s sprzedaży samochodów nowych w Sosnowcu p. Łukaszowi Włodarzowi. Spotkaliśmy się z szeroką gamą oferowanej gotowości do pomocy przy zakupie samochodu, profesjonalizmie wykonywanych obowiązków, umiejętności rozpoznawania i zaspakajania potrzeb klienta oraz umiejętnościami komunikacji interpersonalnej na wysokim poziomie. Halina i Marian Bałazy. Sosnowiec, dn.12.08.2021r.
Stanowczo nie polecam. Okres oczekiwania na naprawę uszkodzonego samochodu po kolizji trwal 3 miesiac i w końcowym efekcie nie doszedł do realizacji z powodu zbywania oraz przedłużania okresu przyjęcia auta do naprawy. Nie spotkałem się jeszcze nigdy z tak lekceważącym podejściem do stałego klienta.