Euforma ukradla mi okolo 40'000. Zaplacilem zaliczki w pazdzoerniku 2022... Czy to sprawa dla prokuratury czy UOKIK? Czy ktos podjal juz dzialania sadowe?
Witam, ciekawa jestem czy ta sprawa poruszana jeszcze w maju do dziś została wyjaśniona? Jak sam doradca w tej sytuacji się odniósł? Za dobrze firmy jeszcze nie znam ale zastanawiam się czy mogłabym mieć jakieś problemy w takiej sytuacji gdybym teraz pracowała? Czy ktoś kto się zatrudnia tak miał?
Jestem byłym pracownikiem euformy. Firma ma problemy z płynnością finansową, co wiąże się z opóźnieniami w wynagrodzeniu, albo ich braku. Klienci są zostawieni bez mebli i nie otrzymują zwrotu pieniędzy. Zdecydowanie nie polecam...
jestem byłym pracownikiem Euformy i sama poza wypłatami nie dostałam nawet zwrotu wpłaconej zaliczki...
Witam, widziałam ofertę dla doradcy z której wynikało, że można było do 8 000 zł zarobić. była ona sprzed roku a gdy zobaczyłam te tutaj opinie to zwątpiłam w to czy można jeszcze podjąć się pracy. ktoś wie? i czy kwota 10 000 zł byłaby osiągalna? Na takiej mi zależy
Już mija rok od mojego opłaconego zamówienie, brak kontaktu,brak towaru, brak zwrotu kasy. (usunięte przez administratora). Uważajcie !
Witam, tutaj można jeszcze w ogóle pracować? zastanowił mnie w pierwszej kolejności ten brak opinii od miesięcy a także to, że w wizytówce google widnieje przypis o zamknięciu na stale. Od jakiegoś czasu zajmuje się branża meblowa i zastanawiały mnie warunki pracy doradców. Czy w tym roku już wszystkie tematy jakichś nieuregulowanych płatności zostały rozwiązane? Co z pracownikami?
Zdecydowanie odradzam pracę w zarówno w Eufomie, jak i jakimkolwiek koncepcie który powiązany będzie z Panem Rafałem Krukowskim. Pracę w firmie zakończyłam w pierwszym kwartale 2023, nadal nie otrzymałam należnego wynagrodzenia i ekwiwalentu za urlop, zaginęły również pobrane z mojej pensji składki PPK. Odpowiedzią właściciela na wszytsko jest hasło "restrukturyzacja", oraz niekończące się obietnice - podobnie jak w przypadku klientów, którzy zostali (usunięte przez administratora) Przez bardzo długi czas jako pracownicy nie byliśmy powiadamiani o problemach, które piętrzyły się, wszelkie opóźnienia finansowe były tłumaczone jako "badanie wydolności firmy" przed wejściem rzekomego inwestora. Pomijając kłamstwa zarządu wobec pracowników oraz klientów, a także zaległości finansowe odradzam z jednego prostego powodu - to miejsce wyssie z Was całkowicie radość i energię do życia, doprowadzi do depresji i stanów lękowych, a wszytsko poprzez manipulacje w białych rękawiczkach i bardzo ambicjonalne oraz obciążające podejście. (usunięte przez administratora) który nie pozostawia śladów, bo jesteś z przełożonym 1 na 1, dokładanie obowiązków bo przecież wyrobiłes swój plan zadań w miesiącu, więc konieczne jest wsparcie zespołu w rozwoju i nowe zadania, dużo by pisać. Możecie powiedzieć, że wystarczy być asertywnym i mieć ustalone priorytety - otóż tu ugotują Was powoli jak żabę, w dodatku w tak toksycznym bagnie priorytety i asertywność nie wystarczą. Szkoda niszczyć sobie i bliskim życie pracując dla takich ludzi. Stanowczo odradzam.
Podpisuję się pod tym rękoma i nogami. Właściciel firmy to wampir pod każdym tego słowa znaczeniu. Manipulant o osobowości narcystycznej. Nie dajcie się zwieźć jego pięknemu uśmiechowi, żarcikom i luźnej rozmowie...
Euforma ukradla mi okolo 40'000. Zaplacilem zaliczki w pazdzoerniku 2022... Czy to sprawa dla prokuratury czy UOKIK? Czy ktos podjal juz dzialania sadowe?
Witam, ciekawa jestem czy ta sprawa poruszana jeszcze w maju do dziś została wyjaśniona? Jak sam doradca w tej sytuacji się odniósł? Za dobrze firmy jeszcze nie znam ale zastanawiam się czy mogłabym mieć jakieś problemy w takiej sytuacji gdybym teraz pracowała? Czy ktoś kto się zatrudnia tak miał?
Witam wszystkich, czy firma poradziła już sobie z brakiem płynności finansowej? Zatrudniają nowych pracowników? Chodzi mi o stanowisko Doradcy czy Opiekuna Posprzedażowego. Czytam co pisaliście o wynagrodzeniach, ich braku i późnieniach. Firma uregulowała wszystko? Czy nadal ktoś czego na pieniądze? Szukam pracy, myślałam o firmie, ale nie wiem, czy to dobry czas, aby się tu zatrudniać.
(usunięte przez administratora)
Hej, kilka miesięcy wstecz było ogłoszenie dla doradcy klienta. Rozglądam się obecnie za czymś takim, będę wdzięczna za podpowiedzi bo mam parę pytań. Podali tam widełki 4500-8000 brutto. Sama podstawa tyle może wynosić? Co trzeba zrobić, aby te 8 z przodu mieć? Nie wymagają doświadczenia, więc ciekawe co biorą pod uwagę. Ile trzeba czekać na umowę na czas nieokreślony?
Jestem byłym pracownikiem euformy. Firma ma problemy z płynnością finansową, co wiąże się z opóźnieniami w wynagrodzeniu, albo ich braku. Klienci są zostawieni bez mebli i nie otrzymują zwrotu pieniędzy. Zdecydowanie nie polecam...
Niestety z przykrością potwierdzam. Od dwóch miesięcy nie otrzymuję wynagrodzenia na czas - za marzec do tej pory nie otrzymałem zapłaty. A wszystkie próby kontaktu z byłym już (na moją własną decyzję) pracodawcą i biurem pozostają bez odpowiedzi. Mało tego, wypłaty od stycznia tego roku otrzymuję w ratach, ponieważ w „magiczny” sposób dochodzi do pomyłki w naliczeniu. Musiałem wielokrotnie się upominać o wyrównanie. Szef Rafał Krukowski tłumaczy się poprzez wykorzystanie innych pracowników że „nie zagłada na konto wypłat po wysłaniu przelewów” i po prostu zapomniał… Wobec klientów sytuacja jest podobna. Pobierane są zaliczki po czym zamówienie nie trafia do realizacji. Jako pracownicy byliśmy tak samo okłamywani jak klienci na temat postępów w zamówieniu Trzymajcie się od Euformy z daleka, jeśli cenicie swój czas i nerwy
Proszę dać znać, czy komukolwiek zwrócono zaliczkę, po rezygnacji z zamówienia? Czekam na moje już od września - nie wiem, już co robić. Dziękuję z góry!
Bo długim czasie i wielu interwencjach ale tak, zaliczki były zwracane. Niestety nie wiem jak jest teraz
Hej, od kiedy bylo zle? Skladalam zamowienie na poczatku marca. Czy juz wtedy wiedzieliscie, ze zamowienie nie bedzie zrealizowane badz, ze jest nikla na to nadzieja? Mowiac wprost czy kierownictwo dziualalo z premedytacja zbierajac amowienia i nie chcac sie z nich wywiazac?
Pani Anno, my też zamówienie złożone w pierwszej połowie marca, właśnie upłynął czas oczekiwania i niestety - dziś mąż zadzwonił do producenta mebli i dowiedział się, że nasze zamówienie nie zostało nigdy przekazane do producenta i takich przypadków jest bardzo wiele. Wskazuje to na celowe działanie euforma - pobierali zaliczki od klientów bez zamiaru wywiązania się z umowy. Zamierzamy sprawę zgłosić na policję, pewnie szans na odzyskanie pieniędzy nie ma, ale dopilnuję, żeby zarząd poniósł konsekwencje. Proponuję zrobić to samo, im więcej zgłoszeń, tym większy stopień zagrożenia karą sprawców.
Hej My składaliśmy zamówienie na końcu grudnia i dowiedzieliśmy się, że nasze zamówienie było jednym z ostatnich które przeszły do producenta, ale które nie zostały przez Euformę opłacone.
Nie wiedzieliśmy bo zostaliśmy zapewnieni ze wejdzie inwestor i będzie wszystko Ok wiec naszym pracowniczym obowiązkiem było przyjmowanie zamówień , nie rozumiecie ze zostaliśmy również (usunięte przez administratora) ? Również nie dostajemy swoich wypłat zaległych czy chorobowych ..
no cóż, przykro mi. Czekacie na to porozumienie czy wysyłacie wezwania do zapłaty?
Wysyłamy ale to nic nie daje , pracodawca nawet nie odbiera ani nie odpisuje wiec może kiedyś zapłaci , niektórzy dostali np jedna śmieszna ratę chyba juz nie mamy sił na to, strasznie nam żal siebie nawzajem i klientów oczywiście :(
No właśnie, tego typu zachowania były dość częste u "przedsiębiorców" lat 90-2000. Teraz już nie jest to tak czeste. Nic to, miejmy nadzieję, ze jakos z tego wyjdziemy.
jestem byłym pracownikiem Euformy i sama poza wypłatami nie dostałam nawet zwrotu wpłaconej zaliczki...
Jaka jest stawka początkowa w Euforma Sp. z o.o.? 20 marca na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Doradca Klienta.
Czy to prawda że Euforma jest tak zadłużona u swoich partnerów/producentów, że zaraz przestanie funkcjonować?
A proszę powiedzieć, czy zna Pan firmy, które bez szwanku przebrnęły przez ostatnie dwa lata? Euforma to młoda firma, miała swój złoty czas dobrobytu - problemy ma różne ale niezależne od zaniechań samej Euformy wyłącznie. Ceny, cenniki, zmiany płatności, koszty paliwa, koszty magazynów, płynne zmiany warunków handlowych. Opóźnienia - ogromne ale wiem, że firma realizuje zamówienia. Sama jestem klientką, która czekała na zamówienie pół roku. Kosztowało mnie to wiele energii i stresu bo większość pytań pozostawała bez odpowiedzi, do czasu kiedy opiekę nade mną przejeła dziewczyna, która poinformowała mnie skąd i z czego wynikają problemy z realizacją zamówienia. Tak jak podała wtedy datę realizacji, warunki rekompensaty - tak się stało. Ciesze się, że ostatecznie czekałam, bo mając sentyment do marki wiem, że problemy są spore ale wynikają z różnych kwestii, rezygnację i (usunięte przez administratora) pomyj wylewane na sprzedawcę niewiele zmienia mili Państwo. Polecam z doradcą rozmawiać a nie atakować, a obie strony będą zadowolone.
Śmieszne jest to co Pani tutaj wypisuje. Co raz więcej (usunięte przez administratora) ludzi, widziała Pani te komentarze na fb zanim je zablokowali?! Osobiście uważam że to zmanipulowany komentarz, być może zawstydzonego pracownika? Prawa jest taka, że w ogole nie informujecie nas kiedy opłacone meble zostaną wreszcie wysłane. Ludzie dowiaduja się dopiero w FABRYCE PRODUCENTA ze zamówienie nawet nie zostało jeszcze złożone albo opłacone ... Pomyje wylewają się za nieuczciwość, kłamstwa i (usunięte przez administratora) Coś się Pani chyba odkleiło, jeśli myśli Pani że będę bez słowa czekał rok aż ktoś łaskawie wyśle mi zamówiony towar
Chyba łżesz . Ci ludzie przeliczyli swoje zamiary na możliwości . Rozwalili pieniądze na salony a potem nie było ich stać na ich utrzymanie ! Nie realizują zamówień !
Dokładnie. Przecież to nie jest firma produkcyjna. Brak ryzyka związanego z produkcją, materiałami, maszynami. Zapewniony zbyt. Komuś odjechało albo inwestowanie albo prywatne zakupy. Plus pozatrudniał ludzi bez kręgosłupa moralnego. Pracoiwnicy oszukiwali klientów bez mrugnięcia okiem. Może gdyby choć oni myśleli i wcześniej odeszli, nie byłoby takiej skali tego procederu? Katoilicki kraj bodaj w 90% a tu tylu (usunięte przez administratora)
To (usunięte przez administratora) nadal przyjmują zamówienia a wiedzą z góry że klient towaru nie otrzyma i zwrotu pieniędzy również. Trzeba składać zawiadomienie do prokuratury. Działanie z zamiarem wyłudzenia.
mam ten sam problem co Wy. W listopadzie wpłaciłam 50% zaliczki za krzesła. Jest maj. Pracownicy zapewniali, że będą max w marcu. Nie odpisują. Fatalna sprawa. Co możemy zrobić? może się skrzykniemy? Najgorsze jest to, że ich facebook i instagream i sklep interetowy normalnie działają i pewnie inni ludzie dalej kupują nieświadomi....
Mam ten sam problem, wpłaciłam zaliczkę na lampę 50 % i cisza od czterech miesięcy, wczoraj napisałam do osoby u której składałam zamowienie, jest na chorobowym. Strona nie działa, fcb ma wyłączone komentarze...czy to oznacza, że firma została zlikwidowana ????
Mamy ten sam problem, zapłąciliśmy 100% ceny za krzesła w grudniu, max. miały być w kwietniu przed świętami. Do dziś ich nie ma.
Ostatnio ktoś pisał na forum, że Euforma ogłosiła upadłość. Zadałam pytanie gdzie mogę znaleźć taką informację. Niestety post tej osoby i mój został usunięty. Ponawiam pytanie czy ktoś coś słyszał o upadłości Euforma?
Jestem pracownikiem Euformy - nie, nie ogłosiła upadłości, można próbować skontaktować się z firmą pod adresem bok@euforma.pl, tak jak podają w social mediach. Jest źle, sami czekamy od ponad tygodnia na zaległe wypłaty...
Moim zdaniem to dobry pomysł ,żeby się skrzyknąć. Ja właśnie napisałam do kilku producentów ,u których miała być realizacja rzeczy zamówionych w Euformie. Niektórzy już oferują zniżkę i pomoc w realizacji zamówienia.Ale to trzeba indywidualnie odezwać się do danego producenta. Może gdyby jakaś większa grupa osób, razem pozwała Euformę ,to byłoby bardziej realne odzyskanie pieniędzy. Bo z tego co piszą mi producenci ,w odpowiedzi na maile , nie ma co liczyć na meble od Euformy.
noi jasne, do mnie sam producent się odezwał tyle, że zapłaciłam 100% wartosci zamówienia a teraz miałabym producentowi zapłacić raz jeszcze, ale łaskawie z 10% zniżka. To są kurcze jakieś żarty. Producenci też są niepoważni bo Euformie za pośrednictwo na pewno płaca więcej niż głupie 15%
Zamówiłam i opłaciłam w Euformie stół, transakcji dokonałam w listopadzie 2022, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. Sprawę zgłoszę na policji i skontaktuję się z prawnikiem.
Również jestem byłym pracownikiem Euformy. Firma ma bardzo duże problemy finansowe, co wiąże się z brakiem realizacji zamówień oraz opóźnieniami w wypłacie wynagrodzenia. Pracownicy byli okłamywani tak samo jak klienci. Wielokrotnie otrzymywaliśmy informacje, że sytuacja firmy zaraz się poprawi, a zamówienia klientów zostaną zrealizowane. Ostatecznie, poprawy w funkcjonowaniu firmy nie doczekałem. Praca w tej firmie była bardzo obciążająca psychicznie, brak możliwości przekazania klientom konkretnych informacji oraz wieczne mataczenie na rzecz pracodawcy były poniżej wszelkich standardów pracy czy obsługi klienta. Nie polecam nikomu takiego środowiska pracy, chociaż sami współpracownicy byli bardzo koleżeńscy.
Hej, od kiedy bylo zle? Skladalam zamowienie na poczatku marca. Czy juz wtedy wiedzieliscie, ze zamowienie nie bedzie zrealizowane badz, ze jest nikla na to nadzieja?
Wlasnie zostalem okradziony przez Euformę. Uwaga na te firmę to zwyczajni (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)
Jestem byłym pracownikiem, to co się dzieje w ostatnich miesiącach jest makabryczne , pracownicy zostali zmanipulowani i okłamywani o sytuacji firmy , wieczne nadzieje i informacje , ze będzie lepiej , ze klienci dostaną meble bo pracują nad finansowaniem bla bla , cały czas zamówienia są pobierane bo taki był przykaz bo to nam pomoże , wstyd ! Doradcy byli w tym wszystkim sami , zero wsparcia od dyrektorki i szefa , zero komunikacji dla klientów , nie wiemy co tam sie dzieje , została podobno garstka osób. Zamiast ogłosić upadłość bawią się dalej ! Współczuje wszystkim klientom, wszyscy jesteśmy poskzodaowani, tez nie dostajemy pensji ...albo w ratach od jakiego czasu.
Hej, co jak co ale firma w dobrych czasach była bardzo Ok , przyszedł kryzys i pracownicy naprawdę walczyli o klientów i ich meble.myśle,że wcześniej wypadało zrobić coś by to ratować. Zycze aby sie udało tak jak piszą na komunikacie na instagramie .
Zamawiałam u nich krzesła 1,5 roku temu. Zamówienie i obsługa profesjonalna. Składałam reklamacje na 2 krzesła i tez działania były ekspresowe. Obsługa bardzo miła i profesjonalna. Nie rozumiem dlaczego maja problemy finansowe, jak płaci siw u nich zaliczki, wiec sami niw finansują towaru. Albo ktoś ich naciągnął na olbrzymie zamówienie z małą zaliczką i nie odebrał towaru albo ktos z firmy zdefraudował pieniądze. Nie ma innej opcji :( szkoda bo naprawę byli super. Dżin na instagramie podali oficjalne info na temat sytuacji finansowej.
Czy ktoś może wie, czy już całkowicie się zawinęli? Od kilku dni wszystko wyłączone, telefonów nie odbierają. Czy to już czas zgłaszać na policję i UOKiK?
Jestem jedną z (usunięte przez administratora) osób, niestety kłamstwa i mataczenie przez pracowników doprowadziło to wpłaty całości zobowiązania a towaru brak, kilka miesięcy czekam na krzesła, a co tydzień słyszę że zostaną wysłane w poniedziałek. Dramat!
To samo u nas. Sześć krzeseł zamówionych w grudniu, wpłacona zaliczka 50% a po krzesłach ni słuchu ni widu. Brak kontaktu z ich strony. Ciężko się czegokolwiek dowiedzieć.
moje krzesła zamówione w styczniu. Po podobno mają być końcem kwietnia. Boję się że straciłam pieniądze czytając opinie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Euforma Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Euforma Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Euforma Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!