Opinie o A2 Customer Care Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy A2 Customer Care Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie A2 Customer Care Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: IT i telekomunikacja - doradcy techniczni

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o A2 Customer Care Sp. z o.o. w Wrocław

@Opiniodawca
Były pracownik

Omijajcie firmę szerokim łukiem! Ciągły stres, nadgodziny, praca weekendami, brak szacunku ze strony przełożonych, stawianie nierealnych oczekiwań. Jak to jest mówi.. 9 kobiet nie urodzi dziecka w miesiąc!

Były pracownik
Inne
 Pytanie

Ta firma to podręcznikowy Januszex. Wszystko co zostanie Ci obiecane na rozmowie rekrutacyjnej możesz włożyć między książki. Brak możliwości pracy zdalnej, masa nadgodzin, także w weekendy, szantaże emocjonalne, (usunięte przez administratora) i prostackie zachowania przełożonych. Nie masz w tej firmie szansy na rozwój, za to ogromną na wypalenie zawodowe i depresję. Procesy w firmie także wołają o pomstę do nieba. Jira? Zapomnij... Excel! Przemiał kadrowy jak w callcenter. Zapytaj na rozmowie ile szef dostaje średnio wypowiedzeń na stół miesięcznie to da Ci to wiele do zrozumienia. Omijać szerokim łukiem.

Alicja Nowy wpis
Inne

Mimo tego co piszecie o atmosferze zamierzam nakłonić mężulka swojego, żeby jednak podesłał CV na 3 letnia ofertę dla Konsultanta SAP - obszar Finanse. Najwyżej ustawi się w kolejce do rekrutacji, ale tutaj potrzeba nam żeby taką decyzję podjąć przynajmniej widełek, żeby wiedzieć na co się człowiek porywa. Ktoś coś? Bo w ogłoszeniu przeczytaliśmy o atrakcyjnych zarobkach i systemie premiowania.

Kandydat Nowy wpis
Kandydat

Nawet na informację zwrotną po rozmowie rekrutacyjnej nie ma co liczyć

uciekłam Nowy wpis
Inne

Praca w zasadzie (usunięte przez administratora), brak sensownych narzędzi, kierownictwo miłe ale w sposób tak karykaturalny, że do łez na które się tam zbiera prawie codziennie dochodzi też śmiech ;) Szkoda zdrowia

Były pracownik Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Ta firma to podręcznikowy Januszex. Wszystko co zostanie Ci obiecane na rozmowie rekrutacyjnej możesz włożyć między książki. Brak możliwości pracy zdalnej, masa nadgodzin, także w weekendy, szantaże emocjonalne, (usunięte przez administratora) i prostackie zachowania przełożonych. Nie masz w tej firmie szansy na rozwój, za to ogromną na wypalenie zawodowe i depresję. Procesy w firmie także wołają o pomstę do nieba. Jira? Zapomnij... Excel! Przemiał kadrowy jak w callcenter. Zapytaj na rozmowie ile szef dostaje średnio wypowiedzeń na stół miesięcznie to da Ci to wiele do zrozumienia. Omijać szerokim łukiem.

 Rozmowa kwalifikacyjna
A2 Customer Care Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na stanowisko Opiekunka dziecięca w żłobku Maluszkowo w Nienadówce. Dostałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną? Jakie warunki oferuje pracodawca? Opowiedz o przebiegu spotkania z rekruterem.
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
@Opiniodawca
Były pracownik

Omijajcie firmę szerokim łukiem! Ciągły stres, nadgodziny, praca weekendami, brak szacunku ze strony przełożonych, stawianie nierealnych oczekiwań. Jak to jest mówi.. 9 kobiet nie urodzi dziecka w miesiąc!

Edyta
Inne

Witajcie, widziałam na stronie A2, że poszukiwany jest Konsultant biznesowy SAP. Jakiej atmosfery pracy można się spodziewać w firmie? Relacje ze współpracownikami oraz szefostwem są w porządku? :)

byly pracownik
Były pracownik
@Edyta

Nie polecam, szkoda nerwów.

Paulina
Inne
@byly pracownik

A jaki problem niby z SAPem tu mają, że nerwy jakieś mają występować? Szkolą ludzi normalnie?

@opinia
Pracownik
@byly pracownik

Zgadzam się z tą opinią w 100%! Wieczny stres, nadgodziny w weekendy!

Administrator

W A2 Customer Care Sp. z o.o. prowadzona jest rekrutacja na stanowisko Nauczyciel. Jesteś osobą, która wzięła w niej udział? Napisz, jak Twoim zdaniem wyglądała rozmowa kwalifikacyjna. Ta opinia może ułatwić innym podjęcie decyzji związanej z zatrudnieniem w firmie.

1
kandydat
Kandydat

nie wiem jak inni, ale dla mnie rozmowa o prace malo profesjonalna oraz co najwazniejsze, zadnej odpowiedzi nawet negatywnej czy tez podziekowanie za poswiecony czas i udzial. brak szacunku dla kandytata w postaci palenia e-papierosa podczas rozmowy rekrutacyjnej. moze i praca dobra, moze i luzna atmosfera, ale czesto pierwsze wrazenie jest najwazniejsze. niesmak pozostal, ale temu kogo wybrali zycze wiele sukcesow.

pracownk
Pracownik

Mam zdecydowanie inne zdanie niż "były pracownik". Ci co chcą uczą się i to nawet dużo.Nie każdy przechodzi sito kompetencyjne, niektórzy odchodzą sami innym nie przedłuża się umowy jeśli nie rokują. To nie jest praca biurowa tylko projektowa w a2cc pracują konsultanci i programiści, a nie urzędnicy. W roku co najmniej 1-2 szkolenia certyfikowane z egzaminem. Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności. Ciekawe i trudne projekty. Ci co nie lubią się rozwijać ani pracować wymiękają nie ma co ukrywać nie każdy pasuje do zespołu. Takich projektów w SAP jak robi A2CC nikt nie robi w Polsce. Jeśli ktoś chce wiedzieć jak robi się projekty przychodzi do nas.

Emil900
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry! Widzę że szukają młodszych programistów / konsultantów SAP. Widzę, że w wymaganiach nie ma konieczności posiadania wiedzy z programowania - czy zatem szukają osób do przyuczenia? Jak to wygląda, bo jestem ciekawy.

byly pracownik
Były pracownik
@Emil900

Jeżeli chcesz stawiać pierwsze kroki w SAPie to polecam staże w korpo - tam są eksperci od których zdobędziesz wiedze praktyczną, natomiast od dojrzałej organizacji nauczysz się kultury biznesowej, która nie istnieje w A2cc. Merytoryka też kuleje.

Paulina
Inne
@byly pracownik

Na cym polega według Ciebie ten wspomniany brak kultury biznesowej? Ta cała merytoryka kuleje, ponieważ? Napisz, bo ciekawa jestem jak to wgląda w praktyce. :/

prezes
Pracownik

Dobrej :) zapraszam na rozmowę to się przekonamy :)

Zostaw merytoryczną opinię o A2 Customer Care Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w A2 Customer Care Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy A2 Customer Care Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w A2 Customer Care Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

A2 Customer Care Sp. z o.o.
1.5/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleksandra Ostrowskiego 7
    53-328 Wrocław
  • NIP: 8943094823 REGON: 366411159 KRS: 0000659594
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
A2 Customer Care Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii