Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Autorezerwacje Sp. z o.o.?
już kilka razy wypożyczałem u nich auto, zawsze wszystko szybko, sprawnie i bezproblemowo załatwione. Polecam
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Autorezerwacje Sp. z o.o.?
Czy w Autorezerwacje Sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Prisze byc ostroznym kiedy wynajmujecie auta z tej firmy. Pan kierowca naprawde w pozadku czlowiek.auto bylo wygodne. I tyle pozytywow. Uwaga na depozyt. Nasz do dzis nie wrocil a bylo to kilka miesiecy temu. Nie ma kontaktu z panem wlascicielem. Nie odpowuada na maile. Ostatni email dostalismy ze depozyt zostanie zwrocony w ciagu kilku dni co bylo jakies 3miesiace temu a pieniedzy jak nie bylo tak i nie ma. Nigdy wiecej i nie polecam.
nie ma takiej możliwości żeby depozyt nie wrócił przez 3 mce, najczęstszą przyczyną zablokowania depozytu jest szkoda wyrządzona przez Najemcę. Proszę w odpowiedzi podać numer rezerwacji , sprawę niezwłocznie zweryfikuję.
od 0 zł do 900 , w zależności od wypożyczonego auta. Od stałych klientów nie pobieramy depozytu. Najszybciej depozyt wraca na kartę , form gótówka jest możliwa.
Witam Pani Marto, czy może Pani doprecyzować pytanie ? Gotówka jak najbardziej jest obsługiwana wiec skąd pytanie że gotówka NIE?
Czy zdarzają się nadgodziny w Autorezerwacje Sp. z o.o.?
mam podobne wnioski i przeżycia. Płaciłem oczywiście na czas. Zastanawia mnie tylko jedno dlaczego pracownikowi bardziej zależy na kliencie niż właścicielowi...
ja jestem szczególnie zadowolony, mam od nich auto, auto jest czyste sprawne, dostałem przy wynajmie gratis w postaci dobrego wina, Pan Mirek bardzo pozytywny człowiek. za auto zapłciłem cene praktycznie poniżej rynkowej,,, ja polecam,,,,!!!
Pracownik Autorezerwacji Pan Mirek bardzo w porządku człowiek. Natomiast PseudoWlasciciel ,)) Słup z Bożej Łaski, pozostawia dużo do życzenia, daleka droga przed Panem Piotrem do umiejętności prowadzenia własnego biznesu... jest cyniczny, nieuprzejmy, gburowaty, a co za tym idzie nie potrafi utrzymać klijenta nawet w momencie kiedy klijent coś ,,zawali,, , nie oszukujmy się kwoty za wynajm takich aut którymi dysponuje Pan Piotr są bardzo wygórowane i płaci się za nie krocie. Panie Piotrze to Pan jest dla Klijentow a nie Klijenci dla Pana !!!!
Podpisam się pod ta wypowiedzią.. krótko prosto na temat. Również nie pozdrawiam pseudo słupa...
Szanowny Panie "klijent " po piersze ten portal służy do oceny pracy w firmie przez pracowników a po drugie Panie "klijent" jak nie się ma pieniędzy to się nie wynajmuje aut. U Pana był problem wiecznie z płatnościami.
Jak się broni. Widzę po wypowiedziach właściciela, że próbuje umyć rączki. Miałam właśnie wynająć tam auto, ale raczej odpuszczę. Widać że to (usunięte przez administratora)i tylko kasa kasa kasa. Nie umie normalnie odpowiedzieć. Tylko ciągle broni się kasa że ktoś nie płaci i e koło walkuje k pieniądzach. Życzę ich szybkiej utraty. Nie pozdrawiam
Wszystkie negatywne wpisy to wpisy naszych klientów którzy wynajeli od nas auto po czym przestawali płacić A auta były odbierane w powodu braku zaplaty. Auto ppdczas odbioru Najczęściej byly bez paliwa, brudne i często uszkodzone. Niestety za samochody musimy płacić i nie możemy ich charytatywnie oddawać klientom. Myślę że każdy to rozumie oprócz niezadowolonych klientów .
Kasa kasa kasa. Powiem tak mam nagrane jak oddajcie auta klientom. Narażając ich potencjalnie na zakażenie się COVID. Sprawę warto zgłosić do sanepidu. Gdyż nawet nie wiecie ale klient miał potwierdzony wirus. Sprawa już trafiła na policję.
W naszej flocie wszystkie auta są odkarzane po każdym kliencie. Ponad to zawsze dezynfekyjemy kierownice klamki oraz inne elementy które najczęściej się dotyka. Nasi kierowcy mają zawsze jednorazowe maseczki. A to że klient miał wirus..no na pewno nie jeden miał, gdyż większość ludzi przechodzi koronawirusa bezobjawowo. A prawo nie nakazuje przeprowadzać testów przed obsluzenirm klienta.
Polska zazdrość w najlepszym wydaniu. Jak sąsiad kupi bierze to passata to się taki modli żeby mu się zespół... albo dzwoni do urzędu skarbowego . To takie polskie
Niestety właściciel nie potrafi prowadzić biznesu. Jest człowiekiem mało elastycznym, nie potrafiącym zrozumieć drugiego człowieka. Im bardziej ściska pieniądze tym trudniej przychodzi mu ich zarobienie. Brak jakiegokolwiek polotu nie wspominając o traktowaniu pracowników.
Witam, przyznaje ze to o mnie chdziło ,ale w końcu okazło sie że to był test fałszywie dodatni!! Takze jest super..!!! POZDRAWIAM AUTOREZERWACJE
Jak długo czekaliście na odzew z Autorezerwacje Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
Raczej im nie zależy na kliencie bo na chacie umówili się ze mną że dadzą do w poniedziałek i mogłabym czekać i czekać do usranej..... Jak sama sie odezwałam to pPiotr chat nie umie się przyznać do błędu nie mówiąc o elastycznosci, nie wiem jak długo biznes się będzie kręcić ale nie wróżę mu długiej przyszłości
Proszę o wyjaśnienie o jakim błędzie Pani mówi.? Czy mozna prosić konkrety a nie ogolniki !!
Ludzie są wprowadzani w błąd, ponieważ wchodząc na stronę cena przy samochodzie większa niż samo zdjęcie samochodu a po kliknięciu w rezerwacje cena wyższa prawie dwukrotnie. Pan na czacie wybrania się, ze na dole drobnym druczkiem napisane „cena do odwołania”. To skoro dowolna to chyba wypadałoby ja zmienić a nie wprowadzać ludzi w błąd. Zdecydowanie nie polecam!
Dajcie znać czy ta firma działa online ?
Bardzo dobrze oceniana firma w internecie. Jestem zadowolony bo fajna praca się trafiła, polecam.
A ja mam zupełnie inne zdanie. Poza tym firma jest dobrze oceniana w internecie !!
Firma ma bardzo dobre opinie w internecie. Moze wiecie czy potrzebują kogoś do pracy?
Ogólnie co do wynajmu nie polecam firmy. Na początku wszystko wygląda super później zaczyna się telefony dokładnie do wynajmu a co do szkód np zaczynają się oszustwa że samochód już wraca naprawiony po czym czeka się 4 miesiące klient jest olewany przez Pana Piotra. Dodam że np jeśli ktoś zrobi szkodę zapłaci udział własny w szkodzie później zadtana mu naliczone nie bagatela kwoty od 5 tysięcy zł. Więc nie polecam firmy. Jak nazwa wskazuje chciał człowiek tanio a ma
Panie Piotrze, pisze Pan bzdury i zapomniał Pan dodać kilka faktów. Po pierwsze nie wspomniał Pan o tym ze tylko zapłatę za pierwszy miesiąc zrobił Pan na czas bo nie dostał by Pan auta bez wpłaty , o każdą kolejna zapłatę trzeba było do Pana wydzwaniać co najmniej po 20 razy . Po drugie jak już chcelismy odebrać auto bo spóźnienia n były tak duże to wysłał nam Pan PODROBIONE POTWIERDZENIE WPŁATY, sprawa miała być zgłoszona do prokuratury (jak by Pan zapomniał to mamy nadal to zrobione w WORDZIE Pana potwierdzenie). Po trzecie rozbił Pan nam samochód, z powodu szybkiej jazdy, Po czwarte poodmienia ukradkiem oponę, a auto odebrane od Pana było tak brudne ze odechciewało sie dotknąć klamki, tak samo wnętrze z plamami (zdjęcia do wglądu po Pana wynajmie jak by Pan zapomniał) , po kolejne dostał Pan od nas z auto zastępcze pomimo ze umowa tego nie przywidywała , po kolejne z powodu braku środków zerwał Pan umowę po kilku miesiącach. Drobnym szczegółem jest to ze przekroczył Pan umówiony limit kilometrów i jeździł Pan wiecznie na rezerwie co nie jest dobre dla auta. Oplata która została naliczona nie była za szkodę , tylko koszty dodatkowe które wynikały ze zerwania umowy ( wszystko zgodnie z umowa która Pan podpisał). Także jak Pan się wypowiada publicznie o kimś to trzeba się zastanowić chwile czy samemu się było w porządku.
I dziękuję za tą odpowiedź i oczermienie mnie wśród innych. Tak że do zobaczenia w sądzie (usunięte przez administratora)
apropo panie wielki wlascicielu, z ta prokuratura nie strasz bo sie zesrasz pod koldre w nocy. czy to grozba badz protokol przesladowanie ? juz blad masz 1 udostepnic imie czuje sie szkalowany oraz zastraszony, masz cos na swoja obrone ? bo chetnie zobacze cie w sadzie teraz i ja ci nie popuszcze.
Firma posiada auta które są brudne i zniedbane, czyszczenie odbywa się w jakimś namiocie. Brudu nie zaciera się plakiem, a tapicerki się pierze. Co do pracownika tej wypożyczalni to naprawdę miły i sympatyczny człowiek o ile się nie mylę to albo Marek lub Mirek. A właściciel firmy mógłby włożyć więcej w obsługę aut i klientów. Taka sugestia gówna perfumami nie zakryjesz.
Nasza firma nigdy nie używała PLAKA do czyszczenia aut. A wszystkie auta maja czysta tapicerkę. Auta czyścimy po klientach w naszej hali a nie "jakimś namiocie". Jeżeli była sytuacja ze dostał Pan brudne auto proszę o wskazanie konkretnie jakie to było auto i co było w tym aucie brudne. W naszej firmie nie ma możliwości aby auto klient dostał brudne. Chyba ze jest Pan z konkurencyjnej firmy to wtedy zrozumiem wpis. Autorezerwacje
pracowałam tutaj prawie 2 lata, pracy nie było duzo, wynagrodzenie w miarę ok,