Pani właścicielka nie tylko ma firmę Leopark, ale również kolejny biznes ze Słowackimi winami. Niestety nie można jako pracownik zostawić tam opinii :)) wiec zostawię tutaj, bo jak czytam komentarze byłych pracowników to jest podobnie. Brak wypłaty na czas, czekam już drugi tydzień na wypłatę. Właścicielka mnie zablokowała, nie mam z nią kontaktu. Na Facebooku nie odpisuje, wiadomości SMS nie dochodzą. Podobnie jest z menadżerką, która nie odbiera. Brak jakiejkolwiek informacji o tym kiedy i czy w ogóle będzie wypłata. Pracownice pracują tam bez książeczki sanepidu - bo uwaga bo podpisaniu umowy okazuje się ze SAM masz ją wyrobić i za nią zapłacić. Odradzam jakiegokolwiek kontaktu z ta firma jako klient i pracownik. Właścicielka ma wszystko w poważaniu, lepiej wspierać inne firmy, które są po prostu fair. Unikajcie właścicielki i jej firm jak ognia!!!!
Jesteśmy w podobnej sytuacji. Czy mogę zapytać, czy właściciel ostatecznie zapłacił Ci wszystkie pieniądze?
Firma ta posiada jeszcze inny biznes że słowackimi winami w którym dzieje się istny cyrk. Na wypłatę czeka się w nieskończoność, oczywiście kiedy chcesz się o nią upomineć to zostajesz zablokowanym. Pani prezes potrafi być bardzo arogancka i nie miła dla swoich pracowników kiedy już łaskawie odpisze. Polecam omijać tą firmę szerokim łukiem!
Nie polecam korzystać z jakichkolwiek usług, jakie proponuje Leopark, czy to podjęcie pracy, czy wstąpienie tam jako klient. Pani prezes nie poinformowała wcześniej swoich pracowników jednej z jej sali zabaw Leopark o planowanym jej zamknięciu. Mówiąc wprost, zataiła tak ważną informację, mając gdzieś, czy pracownicy zdołali zabrać z lokalu swoje osobiste rzeczy lub nawet ewidencję godzinową, którą każdy prowadził z osobna i która jest potrzebna do wypłacenia wynagrodzenia. Pracownicy zostali na przysłowiowym lodzie, tracąc z dnia na dzień pracę. Aktualnie pani prezes unika kontaktu ze swoimi pracownikami, którym nie wypłaciła wynagrodzenia za przepracowany czas, tłumacząc to tym, że księgowa nie może sporządzić listy płac. Nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile oraz na wiadomości wysyłane poprzez aplikację Messenger lub SMS. To nie pierwszy raz, jak pani prezes zwleka z wypłatami, zawsze była dobra wymówka, dlaczego nie może wypłacić pieniędzy. Nie trzyma się terminów zawartych w umowie, a jak już dokonuje przelewów, to zazwyczaj są one robione ratami. Klienci mający zaplanowane urodziny na dzień, w którym zamknięto salę, dowiedzieli się o odwołaniu imprezki 2h przed. Wszystko co dzieje się za drzwiami tej firmy to jest żart i czysty brak szacunku do pracowników, a także do klientów. Serdecznie odradzam wchodzenie w jakąkolwiek współpracę z tą firmą, a także korzystanie z usług, jakie proponuje.
Ta firma to porażka!!! Wynagrodzenie wypłacane po terminie to standard. Kontakt z szefostwem zależy od humoru Pani prezes, która swoją drogą zgrywa ofiarę i ciągle płacze, że nie ma kasy jeżeli chodzi o wynagrodzenia a po niej samej widać, że jest inaczej. Totalny brak profesjonalizmu ze strony audytora, który wraz z szefową na spotkaniach przy pracownikach pozwalają sobie na sporo wulgaryzmów. Nie wspomnę już o sytuacji, która miała miejsce jak tylko zaczęła się pandemia. pół roku czekania na wypłatę to był chyba największy hit ! Żenada, żenada i jeszcze raz żenada!!!! Nie polecam z całego serca!!!!!!!
Z pewnością opóźnienia w wypłacie to bardzo stresująca sytuacja dla każdego ale pamiętajmy jak trudny jest teraz czas dla firm
a czy firmy pamietają że pracownicy też maja swoje wydatki? chyba nie bardzo skoro pracownik przyszedł na czas wypełnił swoje obowiązki i zapewnił tym samym zysk firmie to firma ma obowiązek wypłacic pracownikowi i mieć na to fundusze.
Założe się że to komentarz szefostwa które próbuje się wybielić ale prawda jest taka ze czekanie na pieniadze nawet na tzw smieciówce nie jest nikomu na reke bo jednak umowa to umowa
Pracownik powinien byc priorytetem, jesli pracodawca chce, zeby ktoś mu przychodził do pracy. Pracownik w chwili nieotrzymania wynagrodzenia nie ma obowiazku przychodzic w kolejne dni do pracy, a pracodawca za spoznienie z wypłatą powinien wypłacić pracownikowi odsetki. Dość, że płaca marna to jeszcze szefowa niezadowolona i zwraca uwagę na każdą pierdołę... Szkoda czasu na pracę tutaj, gdzie indziej można zarobić lepsze pieniądze, a za animacje w innych miejscach płacą 50-100zł/h, a nie marne grosze... ale Ukrancy zazdroszczą Polakom i zawsze byli skąpi, bo chcą się poczuć lepsi od Polaków...
Nie polecam pracy tutaj, mało pieniędzy, dużo nerwów... płacą marne grosze, a źle traktują pracowników, wypłaty mocno opóźniały się, radzę omijać szerokim łukiem...u konkurencji lepiej ;)
Praca tam to porażka. Jako była pracownica czekam za wypłata od lutego. Więc nikt mi nie powie ze to jest normalne! Nie polecam!
Zgadzam się z czekaniem na wypłaty z lutego oraz marca. Proszenie się o swoje zarobione pieniądze praktycznie co miesiąc to była norma w tej firmie ale czekanie pół roku na wypłatę to już było nie normalne. Nie polecam z całego serca!!
Praca tam istna tragedia. Nie pracowałam nigdy w gorszym miejscu niż tam. Właścicielka poniżej krytyki. Brak szacunku i brak płynności finansowej chociaż sobie niczego nie odmawia.
Nie polecam pracy w tym miejscu, szefowa jest bardzo niekompetentna, wypłaty prawie nigdy nie są na czas, trzeba się o nie upominać, wszędzie brud, za skargi klientów na kurz pracownice dostają "ochrzan", mimo że sprzątanie całego Leoparku nie należy do ich obowiązków. Bardzo odradzam, szkoda nerwów.
Ze wszystkim co jest wymienione wyżej zgadzam sie w 100% niekompetencja, brak szacunku, brak wypłat na czas, upominanie się o wszystko, wieczne narzekania ze jest zle i pieniedzy nie ma, szefowa myśli że jest ponad prawem. Nie polecam lepsza praca w biedronce na kasie niż praca u tej osoby.
Ludzie skoro wam tak źle to po co pracujecie? Przecież nie ma przymusu. Każdy się może zwolnić w każdej chwili. Ja byłam pracownikiem tej firmy i różnie bywało ale nie rozumiem was po kase sie każdy upomni ale jak trzeba popracować to już nie ma nikogo. Z tego co wiem zwykli pracownicy nie maja za bardzo kontaktu z szefowa tylko kierownik. Przynajmniej ja nie miałam i nie mogłam narzekać. Zdażało się że były opóźnienia w wypłatach ale jesteśmy pracownikami na umowe zlecenie i w kodeksie pracy jest jasno napisane ze na umowie zlecenie trzeba dostac pieniadze raz w miesiącu. I tak było. Nie rozumiem osob piszących negatywne komentarze pt. zle, tragedia, kasy nie ma itp. Skoro było wam aż tak źle to po co tam pracowaliście trzeba było się zwolnić i pójść pracować gdzie indziej a nie ,,męczyć" się tutaj. Stawki nie były złe więc każdy siedział i kase brał czasami za 12 godzin siedzenia na (usunięte przez administratora) i patrzenia w ekram a jak jest troche pracy to już źle.
A co mieli tańczyć na recepcji jak tam w tygodniu jak pojawiło się rano dziecko to był cud. Jaki marketing taki biznes. Wypłata i tak się należy za poświęcony czas. I nie wiem gdzie pracowałaś skoro nie miałaś kontaktu z pracodawcą. Ja miałam i to częsty. Ah i jeśli mówimy o kierowniku to faktycznie kierownictwo takie że ohoho, nawet papieru dziewczyny na to nie miały i odstawały śmieszne grosze, a obowiązków tyle że szkoda słów. A no i oczywiście zdarzały się sytuację że żadna z nas w dany dzień nie mogła być w pracy. Szefostwo zatrudniło nowego pracownika miał on przyjść za dwa dni otworzyć rano salon, po czym się nie pojawił. I to nam było grozone że jeśli któraś z nas nie przyjdzie i nie otworzy to będziemy się zrzucały na zapłatę kary. Pomimo tego że zadnej z nas nie było tego dnia w grafiku
Mas rację pieniądze na umowie zleceniu należą się raz w miesiącu z tym się zgodzę ale z tym że tak było już nie!!! Nie wiem w którym Leoparku pracowałaś że dostawalas je w jednej transzy. Zazwyczaj w ostatnich kilku miesiącach wypłaty że zlecania były przelewane w kilku ratach.????
Z tą karą za nieotwarcie też się zgodzę bo ja też miałam taką sytuację że dziewczyna która była w grafiku danego dnia się rozchorowala zadzwoniła do kierownika że nie może kierownik do szefowej A szefowa do kierownika mówiła że ona kary nie pokryje jak dostanuenja id galerii a to duza suma jest zaznaczyła tylko pracownicy bo to oni zawiedli. Nie interesowało jej że ktoś mógł zachorować. A potem jak była.miwa żeby kogoś jeszcze zatrudnić to szefowa stwierdziła że świetnie sobie dajemy radę w tyle osób ile nas jest obecnie.
@klaudia nie ma pan sprzątających?
Brak wypłat na czas a jeśli już docierały to przeważnie połowa, reszta dosyłana z jeszcze większym opóźnieniem i do tego nie cała, tłumaczone tym, że księgowa się pomyliła. Zero szacunku do pracownika, wulgaryzmy używane w stosunku do pracowników oraz do kierownika, który pracuje na umowie zlecenie, bez aneksu do umowy o pełnionym stanowisku. Kierownik ma być pod telefonem 7 dni w tygodniu w godzinach otwarcia lokalu niezależnie od tego czy ma wolne czy nie, ma wiedzieć dokładnie co dzieje się na placu. Ucinanie godzin animatorom. Administrator siedzi sam obsługując recepcję, bar, jednocześnie pilnując motorków oraz sprawując opiekę nad dziećmi pozostawionymi na placu bez rodzica, 12 godzinna zmiana bez możliwości przerwy oraz czasami toalety ze względu na dzieci. Najwidoczniej nieszanownej pani prezes poprzewracało się w głowie i jakby mogła każdego pracownika by opluła. Nie polecam, wręcz odradzam podjęcia pracy w jakimkolwiek Leoparku na terenie Polski, ponieważ wszędzie jest to samo.
Odradzam pracę w firmie Leopark. W Leoparku trzeba być wiecznie pod telefonem bo szefowa uważa że nikt nie ma ważniejszych spraw od jej Leoparku. Nie szanuje pracowników, w sposób wulgarny odzywa nie do pracowników, mam wrażenie że czasami pod wpływem emocji nie panuje nad sobą. Był zgrany dobry zespół, utrzymywany był porządek klienci nas chwalili to zamiast się cieszyć to zawsze nóż w plecy. Bycie kierownikiem w tej żałosne firmie to katorga i wyrazy współczucia dla kierownika. Mimo ostrej kierowniczka zawsze stała murem za pracownikiem, a szefowa gdy tylko kierownika nie było gnoiła pracowników. Wypłaty nigdy nie na czas zawsze tłumaczenie że już "zostały wysłane jutro będą" nigdy jutro nie były jak były tydzień później było dobrze, jeśli ktoś ma opłaty za mieszkanie czy inne nigdy ich nie zapłaci w terminie pracując w Leoparku.
kompletny brak profesjonalizmu ze strony pracodawcy. niecenzuralne stwierdzenia pod adresem pracowników oraz stosunek do pracownika mocno poniżej krytyki. wynagrodzenia nigdy nie przychodzą na czas, bardzo często trzeba było się wręcz o nie prosić. bezpodstawne oskarżenia oraz ciągła praca pod presją. Pracownicy muszą zostawać po godzinach i sprzątać obiekt. Korzystanie z toalety jest uznawane za przerwę w pracy co jest absurdalne. bezczelne odzywki, zero kultury oraz poszanowania.
Okropne traktowanie pracowników, mieszanie pracowników z błotem, nigdy wypłaty nie przychodziły na czas zawsze było opóźnienie tydzień, 2 tygodnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leopark Bielsko Biała Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Leopark Bielsko Biała Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.