Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Summer Agency Sp. z o.o. na stanowisku Pizzerman? 17 sierpnia pojawiły się ich ogłoszenia na Lento.pl.
Siema, na ten moment jeszcze nie możemy sobie pozwolić na własnego Pizzermana. Ale kto wie, może w przyszłości...
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Summer Agency Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
To zależy od działu do którego się rekrutujesz ale maksymalnie 2 etapy. Czas oczekiwania to około 2 tygodnie.
O, widzę że jesteś zaznajomiony z sytuacją, to jeszcze w kontekście rekrutacji, kto ją prowadzi? Jest tutaj dział hr czy jakiś konkretny kierownik który szuka kogoś do swojego działu?
Czy Summer Agency posiada biuro także w Warszawie? Widziałam ogłoszenie na Project Managera z biurem w Warszawie, ale na stronie firmy widnieje jedynie informacja o biurze w Krakowie.
Biuro znajduje się w Krakowie. W pozostałych miastach oferujemy pracę w formie zdalnej. Obecnie firma przeszła na tą formę pracy, dzięki czemu tego typu rozwiązania nie stanowią problemu.
Na jakie wsparcie w Summer Agency Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Summer Agency Sp. z o.o.?
@kolega a jak kierownicy ?
Super, że odpowiadasz na pytania o pracę w Summer Agency. Ja też mam jedno: rok temu pojawiały się tu w komentarzach opinie, że jeszcze wcześniej bywały spóźnienia w wypłacaniu pensji. Spotkałeś się z czymś podobnym w tej firmie? Może zechciałbyś napisać coś więcej o wadach i zaletach pracy w tej agencji.
Opóźnienia z wypłatami się zdarzały, ale ostatni raz było to 1-2 lata temu i były to wyjątkowe sytuacje, które wcześniej były komunikowane, a tak to wszystko gitówa.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Summer Agency Sp. z o.o.?
Firma działająca zaledwie kilka lat a już ma bardzo dobre opinie. Praca w takim miejscu daje satysfakcję dlatego polecam!
Jaki dress code obowiązuje w Summer Agency Sp. z o.o.?
Fajna atmosferka, fajne kolegi
Pracując w Summer Agency od prawie 3 lat na stanowisku Android Developera, później jako Team Leader zespołu odpowiedzialnego za aplikacje mobilne mogę wskazać następujące plusy i minusy pracy w SA: Plusy: - bardzo dobra atmosfera - świetny zespół - młodzi, ambitni pracownicy z poczuciem humoru - dowolność w wyborze: narzędzi, bibliotek, metodyki pracy - możliwość rozwoju dzięki doświadczonej kadra w projektach dla dużych klientów oraz w czasie na samorozwój - łatwość w komunikacji z osobami zarządzającymi firmą, można po prostu podbić do prezesa i przegadać temat - elastyczność jeśli chodzi o formę zatrudnienia - bardzo ciekawe (różne projekty) - bankowe, medyczne, IoT, wearables itd. - klarowne zasady odnośnie zakresu obowiązków, prowadzenia projektów (wcześniej bywało różnie - choroby wieku dziecięcego) - elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej, pełna wyrozumiałość jeśli chodzi o wyjście wcześniej, przyjście później etc. - regularne podwyżki - benefity typu multisport, prywatna opieka zdrowotna, kawa, napoje - głównie rozwijanie nowych funkcjonalności i tworzenie nowych aplikacji/produktów - nie tylko software house ale również dział hardware/embedded na pokładzie, styczność ze sprzętem Minusy: - biuro na Longinusa (dla mnie akurat plus bo dojeżdżam spoza Krakowa) ale możliwe, że to się niedługo zmieni - kilkukrotnie (w ciągu 3 lat) drobne (kilkudniowe opóźnienia) w kwestii wypłacenia wynagrodzenia, poprzedzone natomiast odpowiednimi komunikatami ze strony osób "z góry". W komunikacie zawsze znajdowała się informacja, że jeśli ktoś potrzebuje na czas to może się zgłosić do odpowiednich osób. - niedociągnięcia w kwestiach formalnych - czasem jakiś błędny adres na umowie itp. - czasem bardzo dużo różnych zadań/zamieszania z powodu np. wielu zgłoszeń od klientów, czy naglących terminów
„kilkukrotnie (w ciągu 3 lat) drobne (kilkudniowe opóźnienia) w kwestii wypłacenia wynagrodzenia, poprzedzone natomiast odpowiednimi komunikatami ze strony osób "z góry". W komunikacie zawsze znajdowała się informacja, że jeśli ktoś potrzebuje na czas to może się zgłosić do odpowiednich osób.” Ktoś tu chyba zapomniał, jak 2 lata temu nie dostawał wypłaty po kilka miesięcy z rzędu :)
Nie jest to miejsce, w którym chciałbym prowadzić tego typu dyskusje. @Haha pracowałeś/aś z nami, więc na pewno masz do mnie kontakt.
W Summer Agency pracuję od ok. 3 lat. Przez ten okres przeszliśmy długą drogę (dział software został wtedy założony). Praca w tej firmie pozwala na rozwinięcie się ambitnym osobom, szukającym miejsca, w którym nie ma ograniczeń technologicznych w postaci legacy code. Plusy, jakie mogę wymienić: - technologia jest dostosowywana do wymagań projektu, a nie odwrotnie. Sprawia to możliwość wdrażania nowych technologii - bardzo dobra atmosfera w zespole, bez podziałów w postaci skomplikowanej struktury korporacyjnej - łatwość komunikacji z szefostwem, dzięki czemu jest możliwość szybkiego przegadania problemów czy to organizacyjnych, czy projektowych - możliwość posiadania realnego wpływu na firmę. Firma wciąż się rozwija, procesy są wciąż udoskonalane. - innowacyjne projekty w zakresie: bankowość, medycyna, IOT. - na pokładzie mamy działy: frontend, backend, mobile, design, hardware, embedded. Pozwala to na stworzenie kompletnych rozwiązań od zera. - luźne godziny pracy, w tym praca zdalna (zdarzały się kilkutygodniowe okresy, jeżeli ktoś miał taką potrzebę i możliwość) Minusy: - Open space na Longinusa - Zdarzają się kilkudniowe opóźnienia wypłat - jasno komunikowane przez kierownictwo - czasami napięte terminy Ogólna atmosfera w firmie jest dobra, co potwierdza minimalny poziom rotacji, przy dużej skali zatrudnienia (nowi pracownicy wciąż na pokładzie).
Minusy: - opóźnienia w wypłatach (usunięte przez administratora) - atmosfera w firmie psuje się wprost proporcjonalnie do zbliżającego się terminu wypłat (w dniu wypłaty lepiej nie pytać, kiedy się można jej spodziewać) - ciągłe zmiany w firmie, brak stabilności w zarządzaniu (idąca z góry) - biuro na Longinusa (strasznie daleko od centrum) - brak transparentności w firmie, jeśli chodzi o podejmowane decyzje Plusy: - ciekawe projekty - spoko zespół
Jako współwłaściciel firmy chciałem podziękować za opinie. Jest dla nas bardzo ważne aby identyfikować problemy poprzez analizę krytyki. Odniosę się poniżej do wskazanych punktów: Minusy: - opóźnienia w wypłatach - atmosfera w firmie psuje się wprost proporcjonalnie do zbliżającego się terminu wypłat (w dniu wypłaty lepiej nie pytać, kiedy się można jej spodziewać) Zdarzyły nam się kilkudniowe przesunięcia w wynagrodzeniach. Były one komunikowane wszystkim naszym współpracownikom z informacją, że jeżeli czyjaś sytuacja nie pozwala na to aby poczekać kilka dni to wystarczy się zgłosić i uruchomimy zewnętrzne środki aby nikt z tego powodu nie ucierpiał. Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że: "w dniu wypłaty lepiej nie pytać" ponieważ komunikaty jak i wszystkie nasze działania wskazywały na zupełnie inny odbiór sytuacji. Wspomniane problemy były spowodowane głównie opóźnieniem w otrzymaniu wynagrodzenia od klienta (co ciekawe z listy Fortune top 100, więc ryzyko było minimalne, jednak było...) za kilkumiesięczną pracę sporej części specjalistów w firmie. Wyciągnęliśmy z tego wnioski i teraz bardziej dywersyfikujemy portfolio projektów i dbamy cash-flow. W tym roku problemy juz nie występują. - ciągłe zmiany w firmie, brak stabilności w zarządzaniu (idąca z góry) Jako firma która szybko rośnie musimy się szybko zmieniać i tą umiejętność uważam za plus naszej organizacji. Nie do końca rozumiem na czym polega brak stabilności w zarządzaniu bo to dość ogólne pojęcie. Zdaje sobie sprawę (jako jedna z osób zarządzających), że mamy przed sobą jeszcze długą drogę w rozwijaniu własnych umiejętności w tym zakresie. Zarząd nie wie wszystkiego, też się uczymy każdego dnia jak wszystkie osoby w firmie. - biuro na Longinusa (strasznie daleko od centrum) Ale jaki parking ;) Prawdopodobnie przeniesiemy się w lepsze miejsce w najbliższych miesiącach. - brak transparentności w firmie, jeśli chodzi o podejmowane decyzje Bardzo ogólny komentarz. Trudno się odnieść. Transparentność to coś na co na pewno stawiamy duży nacisk...
Piotrek, oczywiście to zrozumiałe, że próbujesz ratować wizerunek firmy, jednak nie uważam, że dobrym posunięciem jest niedopowiedzenie pewnych kwestii. Zgodzę się, co do tego, że po jakimś czasie zdarzało się, że pracownicy byli informowani o opóźnieniach w wypłatach, ale niestety, na początku takiej informacji w ogóle nie było, a ostatnio najczęściej taka informacja pojawiała się kilka dni po terminie wypłaty lub późnym wieczorem w dniu terminu, czyli po fakcie. Osobiście uważam, że takie rzeczy powinny być robione wcześniej, a przynajmniej w dniu terminu wypłat (i nie, nie chodzi mi o informację na koniec dnia o 19 na firmowym komunikatorze, bo wtedy już nikogo w firmie nie ma i jest to sytuacja "po fakcie"). Moim zdaniem bardzo dużo tracicie na takich akcjach, jeśli chodzi o wizerunek firmy i pracodawców, bo doprowadzacie do sytuacji, gdzie pracownicy mają poczucie, że ich obecność w tym wszystkim jest nieistotna, podobnie jak ich praca i wypłata za tę pracę (jeśli chcecie dać ludziom poczucie, że są ważni w tej firmie, to wypada ich traktować poważnie i informować na czas o takich rzeczach, bo każdy z tych pracowników zapracował na tę wypłatę przez cały poprzedni miesiąc). Nie zgodzę się też co do transparentności, bo tego nigdy nie było w tej firmie. No, chyba, że transparentnością nazywa się dowiadywanie ze stopki maila kolegi, że zmienił stanowisko na jedno z najwyższych w firmie (co bardzo dużo zmieniało z perspektywy pracowników), czy może sytuacje, w których zespół dowiaduje się dopiero w trakcie spotkania z klientem, że szef podjął ważną dla projektu decyzję, nie konsultując tego wcześniej ani z zespołem, ani z Project Managerem? Jak uważasz, jak maja się czuć w takiej sytuacji pracownicy? Cale życie wydawało mi się, że byliśmy jedną drużyną i wszyscy razem graliśmy do jednej bramki, ale jednak nie, te, i nie tylko te, doświadczenia pokazały zupełnie coś innego... Już nie wspomnę o tym, że nie powinno się mieszać relacji pozafirmowych w pracy, bo zamiast po prostu wykazać się szczerością i szczerze zacząć rozmawiać z pracownikami, woli się zapraszać osoby, które są bliskie i je wypytywać. Tak po prostu, po ludzku, takich rzeczy nie powinno się mieszać, a szczególnie nie powinno się wciągać takiej osoby trzeciej i stawiać jej w tak niekomfortowej sytuacji. I z tego, co wiem, nic się nadal w tej kwestii nie zmieniło z Waszej strony, niestety, dlatego tak serio, poważnie - po prostu popracujcie nad tym, bo bez komunikacji, szczerości i transparentności (gdzie Wy powinniście świecić przykładem jako szefowie) pracownicy mogą czuć się jak zaszczuci, nie mówiąc już, jak ciężko budować zgrany i dobrze współpracujący ze sobą zespół na takich podwalinach. A co do biura - powodzenia w przeprowadzce! I tak totalnie na koniec: życzę Wam jak najlepiej, po prostu polecam się zastanowić nad tym, co zostało tutaj napisane, bo jak widać, jeszcze nad paroma kwestiami warto się pochylić i coś w nich poprawić, ale do tego potrzeba sporooooo chęci i odrobinę samokrytycyzmu... :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Summer Agency Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Summer Agency Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.