Pracował ktoś jako mobile developer? Na stronie widnieje niedawna oferta w zasadzie skierowana na wszystkie poziomy. Mnie interesuje ten juniorski. Na jakie zarobki będzie można liczyć na samym początku i po jakim czasie zazwyczaj się awansuje?
Niestety nie polecam, struktura skostniała i brak empatii ze strony obsługi
tak !! potwierdzam niestety kilka lat współpracuje z firmą - -sztywne zasady od dawna proszę o rozwiązania które mojej firmie pomogą w ulepszaniu mojej pracy z programem, a w szczególności z magazynem jeszcze nigdy firma nie wyszła mi na przeciw, prosiłem żeby dokumenty PZ zanim się je zatwierdzi można jeszcze edytować - NIE można tego zrobić , zanim się zatwierdzi PZ można go skasować - NIE można bo FIFO tak rozumiem to że jezeli transakcja została zakończona to tak dla mojego bezpieczeństwa nie można kasować dokumentów. - jestem trakcie szukania nowego programu specjalnie podałem swój nik żeby firma czytała i słuchała może właściciel zareaguje
Interesuje mnie praca młodszego specjalisty wsparcia technicznego, czyli helpdesk. Jestem jednak spoza Warszawy, na stronie piszą że możliwa jest praca hybrydowa i wizyty w biurze raz w msc. Da się to negocjować? Ktoś pracuje tylko z domu u was? Mogłabym ewentualnie pojawiać się raz na kwartał np. Jeśli chodzi o kwestie techniczne to rozumiem firma oferuje szkolenia w tym kierunku?
W mieście Kraków poszukiwano Specjalista ds. obsługi klienta. Jakie tam proponowano zarobki?
Hej, w niektórych ogłoszeniach podają stawki ale jak wiadomo dotyczy to głównie IT. Fajnie jakby ktoś napisał o atmosferze w pracy, warunkach itp.
Pracowałam w Warszawie i stawki są odpowiednie do rynku, nikt nie dostaje tu najniższej krajowej. Zespół był fajny i gdyby nie fakt zmiany swoich decyzji życiowych to bym pracowała dalej.