Zamierzam zadzwonić do firmy i spytać o pracę jako Piekarz Cukiernik. Tylko proszę o informację, bo w tym ogłoszeniu sprzed dziewięciu miesięcy to była podana Stawka do 6500. I to brutto jak pamiętam. Czy coś od tej pory się zmieniło, były jakieś podwyżki? A może można negocjować, próbował ktoś?
Proszę o kontakt z działem kadr pod numerem telefonu 661-116-900 lub mailowo na kadry@rollnet.pl
O, widzę, że tu już ktoś pytał o prace dla piekarza cukiernika, no ja też widziałam tę rekrutację. Ale do jest dawna oferta, a gdzie ja mam szukać aktualnych rekrutacji? W internecie nie ma, no to może trzeba osobiście pytać w biurze. Jak bym chciała pracować w ich firmowym sklepie, no to może lepiej zanieść cv osobiście.
Proszę o kontakt z działem kadr pod numerem telefonu 661-116-900 lub mailowo na kadry@rollnet.pl
Szukałam jakiś oferta pracy od firmy, ale tez trafiłam w internecie stare ogłoszenie dla tego piekarza. Nie ma tu obecnie żadnych wakatów? Bo ja to wolałabym pracować w biurze, a nie na produkcji. Trzeba tu czekać na ogłoszenie czy można znieść do nich cv bez ogłoszenia i może znajdą jakiś wakat dla mnie? Mam doświadczenie jako sekretarka?
Proszę o kontakt z działem kadr pod numerem telefonu 661-116-900 lub mailowo na kadry@rollnet.pl
Sklep roll Komorowice pani kierownik jest nieuczciwa względem kandydatów. Zaprasza na spotkanie po czym obiecuję możliwość zatrudnienia w kolejnym dniu zaprasza na podpisanie umowy o pracę. Po przyjściu do kierowniczki zbywa twierdząc że musi zadzwonić do kadrowej czy dalej jest zapotrzebowanie. Nie polecam!!!
Sklep oferujący spory asortyment bardzo dobrej jakości - Drogo Do tego tzw cenówki / czyli brak aktualnych cen i prawidłowej gramatury pod określonymi produktami to częste praktyki i to nie jest przypadek jednostkowy. Jesli decydujesz się na zakupy miej oczy szeroko otwarte i dobrze zweryfikuj swoje produkty przed wyborem aby uniknąć rozczarowania
5 miesięcy temu dostępna była oferta pracy dla piekarza, czy znalazł się ktoś odpowiedni na ten etat? Bo jeśli nie to mąż chętnie złoży cv. Czy po dłuższym okresie pracy są podwyżki pensji? Ile wynosi dodatek zmianowy netto?
Jestem klientem sklepu w Wilkowicach ,nie wiem jak jest miedzy pracownikami ,jezeli chodzi o klientow to pracownicy sa bardzo uprzejmi Jedyne co mam do zarzucenia to ktore maja byc na promocji to ich nie ma lub sa ich resztki ktore zostaja na polkach ,po uplywie promocji sa pelne regaly produktow ale juz bez promocji
Widzialam ze cukiernia jest czynna sporo godzin bo od 6 do az 20, czy to praca na zmiany dla takiego sprzedawcy, sa 2 ?
Droga Joanno. Cukiernia jest otwarta od 6 do 17.Pierwsza zmiana od 5.30 do godz 12.00 - dwie osoby obsługi/ sprzedawców /,druga zmiana od 12.00 do 17.00 -jedna osoba obsługi. Czas pracy pierwszej zmiany 6.5 godz , drugiej 5 godz. Godziny otwarcia wypisane na drzwiach. Dokonując nieprawdziwego wpisu kierowałaś się troską o pracowników, czy kiepskim opanowaniem matematyki? Twoja opinia /anonimowej osoby/ jest tak samo rzetelna jak ZUZI i innych "obiektywnych" opiniodawców którzy nie mają odwagi podpisać się nazwiskiem.
Jak wygląda praca na piekarni roll. Czy warto? Jakie zmiany,zarobki ,atmosfera itp
Witam odradzam pracę w firmie roll szef (usunięte przez administratora) obiecuje cuda na rozmowie o pracę gdy podpiszesz umowę zmienia wszystko co było mówione (usunięte przez administratora) na wypłacie każe pracować za darmo nawet przerwy ludzie nie mają kłamie pracowników z prawa pracownika łamie na każdym kroku ludzie są dla niego nikim traktuje ludzi jak (usunięte przez administratora)odradzam pracę w tej firmie
Witam wszystkich "ktosiów" ,"stałych klientow" i tego typu wynalazki. Co do sklepu w Godziszce,to co piszecie to sa bzdury wyssane z palca,kierowniczki tam zawsze były,bardzo wporządku,pomocne,i szanujące pracowników/pracownice,zresza cala organizacja sklepu zawsze była na najwyższym poziomie. Pytam wszystkich tych którzy,próbując zepsuć reputację i dobre imię tych osób,skad maja takie irracjonalne wnioski,poparte tylko tym,że ktoś,gdzies,coś,a juz szczytem "upośledzenia" hejtujacych,jest podpisywanie sie "ktosiami" itp. Masz tyle odwagi żeby komuś coś zarzucić miej odwagę podpisać sie przynajmniej imieniem i nazwiskiem. Piszac nie prawdę,jesteście poprostu tchorzami. Rozumie tez to że ktoś może mieć problem z sobą i objawy początkującej katatoni,ale to nie jest powód zeby rzucać kłody komuś pod nogi dla własnego polepszenia humoru,bo to jest żałosne. Odnosze tez wrażenie że większość tych opini pisze ta sama osoba,biorąc pod uwagę składzie zdaniową i sposób malo umiejętnego wypowiadania sie,zachowują się przy tym jak mala rozkapryszona dziewczynka w przedszkolu. Tym wszystkim którzy oczerniają,i probują zaszkodzić innym osoba,współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Jeśli ktoś ma zamiar mi zarzucić ze tez sie nie podpisałem,to uprzedzę go,że było to zamierzone,ponieważ tylko i wyłącznie odnoszę się do waszych nieudolnych wpisow,które są oderwane od rzeczywistosci. Podkreślam jeśli chodzi i Roll w Godziszce,to miejsce pelne profesjonalizmu,pozytywnej atmosfery,i mam nadzieje,że reszta tego typu marketów,bedzie sie uczyć od Godziszki. Pozdrawiam.
To fajnie, że akurat Ty nie masz żadnych zarzutów co do funkcjonowania Roll. No ale pamiętaj, iż inni mogą mieć inne doświadczenia i trzeba to szanować. Ciekawi mnie jeszcze, czy piszesz jako pracownik tej firmy? Nie wynika to jednoznacznie z Twojej wypowiedzi stąd pytanie.
Witam pania. Z całym szacunkiem do pani i pani komentarza,chciałbym zaznaczyć,iż szanujac siebie nawzajem i kulturę wypowiedzi,nie przypominam sobie żebyśmy byli na "Ty". Wracajac do meritum i chcąc sie odnieść w sposób jak najbardziej merytoryczny do pani zapytan i sugestii. Chcialbym zaznaczyć,że doświadczenia to można mieć z nie świeżym sosem do hot doga. To co wypisują moi przedmówcy to sa oskarżenia i mocne zarzuty,a to jest zasadnicza różnica,w dodatku nie poparte niczym,żadnymi dowodami itp. To że ktos napisał,że coś gdzies słyszał czy widzial, jest takim samym argumentem,jak to że (i tutaj przykład,sytuacja czysto hipotetyczna),ja widziałem pania pani Agato w dwuznacznej sytuacji z sąsiadem. Wyssane z palca,napisane z nudów,ale napisane i krzywdzace,szargajace opinie. Załóżmy jednak,że sytuacje które opisują "ktosie","stali klienci" itp.mialy miejsce,i byly na wskroś wulgarne i nie na miejscu,nie sadzi pani,że w takim przypadku wykazując się odrobina dorosłości,kultury,czy nawet minimalnym wyczuciem dobrego smaku,dobrze byłoby podejść do kierownika i zgłosić całą sprawę,naświetlając zaistniałą sytuację w szczegółach,wtedy sa dowody sytuacja jest w czasie rzeczywistym i jest do wyjaśnienia w przysłowiowe "cztery oczy". Wiec dla mnie pisanie,wylewanie swoich frustracji w sieci,nie wiadomo po jakim czasie jest dziecinada i jest karykaturalna odmiana tchorzostwa,tym bardziej nie podpisując się nawet imieniem. Biorąc pod uwagę zarzut,że kierowniczka nakrzyczała na pracownice przy kasie,że ma wykladać towar. Po pierwsze nie ma uściślone,powiedziane,że "kasjerka" odeszła w pośpiechu,ze wzrokiem skazańca od kasy i klientow,zostawiając kolejke osób z zakupami,wiec gdzie dowod na zle traktowanie pracownikow. Po drugie,czy może ten ktoś zdefiniować w jego mniemaniu osobę krzyczaca? Po trzecie jeśli kierowniczka bedac w jakiejś odległości wydała polecenie pracownicy,troszeczkę podniesionym głosem z racji odległości to chyba normalne prawda,bo chyba jakże kuriozalna byłaby sytuacja w której kierownik/przełożony podchodzi do pracownika i szepce mu do ucha,cyrk. Po czwarte,uważam że jeżeli mam dowody na coś,oskarżam kogos o coś,szkodząc tej osobie czy paru osobą jednocześnie,to nie mam problemu żeby się podpisać pod tymi zarzutami. Zapewniam pania,że nie bylem i nie jestem pracownikiem firmy "ROLL",moja opinia jest opinia klienta,jednakże mam doświadczenie w tego typu relacjach,także zawodowe,co pozwala mi wychwycić rzeczy i zachowania o których przeciętny "Kowalski" nie ma pojęcia. Reasumując gratuluje panu J.Post doboru personelu,pracowników w ROLL-Lewiatan Godziszka.
Czyli nie jesteś pracownikiem firmy Roll i nigdy nie byłeś świadkiem sytuacji, o których wspominają na forum pracownicy tej firmy? Czy masz jakiekolwiek doświadczenia z tym miejscem? Rozumiem i chciałabym jeszcze przy okazji dodać, że brak bezpośrednich dowodów nie oznacza, iż jakaś sytuacja nie miała miejsca - o tym jednak zdecydować muszą już odpowiednie instytucje, powołane do weryfikacji takich informacji.
Witam. Nie wydaje mi się żebyśmy mieli okazję przejść na "Ty"i od tego trzeba by było zacząć. Druga sprawa wydaje mi się,że pani Agata to teraz pani Ewa,ale niech i tak będzie. Nastepna sprawa,chcąc odpisywać na sugestie,dobrze by było czytać ze zrozumieniem,mianowicie odniosłem się do zastrzeżeń,"ktosiów" i "stałych klientów" konkretnego sklepu nie całej firmy,ponieważ nie mam w naturze wypisywania bzdur na tematy o których pojęcia nie mam. Mając jednak odrobinę poczucia dobrego smaku,to i do pani,pani Ewo opinii sie odniosę i postaram się sprostać pewne rzeczy. Tak mam doświadczenie i styczność z "Rollem" w miejscowości Godziszka,do którego zreszta tylko i wyłącznie kierowane są moje opinie,jak jest na innych sklepach nie mam,aż tak szczegółowych informacji. Patrząc obiektywnie brak jakichkolwiek dowodów nie oznacza,że dana sytuacja miała miejsce. Co do instytucji,które takie rzeczy,sytuacje weryfikują,hm.....proszę mnie nie rozmieszać!!!!! Opinie malo pochlebne,które zostały tutaj zamieszczone juz jakiś czas temu,ani osoby,które te opinie zamieściły nie zgłosiły,jak juz wczesniej sugerowałem,zaistniałych sytuacji kierownictwu sklepu w momencie ich zaistnienia,ani też od tamtej pory żadnych z w/w instytucji,nie miały także odwagi nawet sie podpisać. W związku z tym można domniemać o ich całkowitym braku wiarygodności,a co za tym idzie o braku,bądź wyimaginowaniu wyżej opisanych sytuacji co miało na celu jedynie(w mojej opinii,zamyśle),ośmieszenie,zniszczenie reputacji,czy poszarganie dobrego imienia kierownictwa,pracowników,obsługi w/w sklepu. Co też podlega pod paragraf prawa. Patrzac na sprawę czysto "po ludzku" jeżeli uważam,że dana placówka,instytucja nie spełnia moim kryteriów,wymagań poprostu nie korzystam z jej usług. Z wyrazami szacunku... Pozdrawiam
Jak dla mnie nie do przyjęcia jest aby kierowniczka przy klientach upokarzała pracownicę .Podczas gdy jest kolejka na danym stoisku wpada kierowniczka i wrzeszczy na pracownicę ,że towar z magazynu nie jest jeszcze wyłożony na sklepie.Przepraszam bardzo bo czegoś nie rozumię tutaj jeżeli jest kolejka i sprzedawczyni obsługuje klientów to ona w tym momencie ma porzucić stoisko z klientami i iść wykładać towar na sklep???? Ja nie przychodzę do sklepu ,żeby postać sobie w kolejce .Drogi Panie Prezesie pora przyglądnąć się swoim kierowniczkom jak traktują pracownice ,bo to zakrawa na mobbing .Jestem codziennie w tym sklepie i widzę jak dziewczyny uwijają się jak w ukropie i na dodatek zawsze miłe dla klientów.Czas GSowskich sklepów przeminął .Pora szanować pracowników a zwłaszcza przez bezczelne i złośliwe kierowniczki .
Czyżby Pani w Godziszce przerzuciła się z klientów na pracownice ? Widze ze we wszystkich tych sklepach dobór kierowników najbardziej trafny ! Dziwne ze szefostwo nie widzi co się dzieje na uch sklepach
Jeśli „Ktoś „ chce komukolwiek ubliżać, powinien się podpisac pod postem który dodaje -to po pierwsze.Po drugie jeśli „Ktoś” słyszy taka sytuacje i widzi to po prostu może warto od razu zwrócić uwagę kierownikowi czy zastępcy .
Witam.Dzisiaj 2020-11-10 w Bystrej na ul.Wyzwolenia 6 robiłem zakupy min.trzy małe cebule które jak się okazało w domu po sprawdzeniu paragonu ważą 1kg.Po zważeniu w domu okazało się że ważą 30 dkg.Niby kwota niewielka ale jednak to kradzież moich pieniędzy.Kasjerka przyczyniała cebulę mocniej żeby zwiększyć wagę.To nie pierwszy wybryk tej starszej kasjerki ale teraz już to wyczyn.To była 2 zmiana kasa nr.2 o godzinie 14:43 .Po odejściu od kasy nic już nie udowodnię . Może ją oznaczyć czerwoną kokardą na głowie żeby ostrzec innych. Kwota nieduża ale przy 100 klientów dziennie na tą kasjerkę kwota się uzbiera , metody jak za komuny .
Jak poprawić jakość i wizerunek firmy : Mądrzej dobierać kadrę zarządzającą, bezczelne PANIE KIEROWNICZKI , klient to dla nich nikt ... W tych czasach kompletnie pozbawione jakiegokolwiek taktu ... Obgaduja ludzi na sklepie, nie szanują innych pracowników , dramat
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: wymienić kierowniczkę w jasienicy
(usunięte przez administratora)
taK
Nie polecam i szczerze odradzam pracy w tej firmie, szkoda zdrowia, człowiek jest tam jak robak, radnego zaplecza socjalnego, obóz pracy spowodowany rządami dyktatorskimi szefostwa Jp nie polecam jako szefa mam tylko nadzieje ze karma wróci
Witam, potencjalnych aplikantów do sklepu nr7 Roll w Bestwinie.Byłem niejednokrotnie świadkiem przykrych sytuacji wywołanych przez kierownictwo tego sklepu względem pracowników tzn obrażanie, poniżanie na forum całego sklepu jak również przy klientach epitetami typu: jesteś nieudacznikiem, nic nie potrafisz, nic nie robisz. Kierownictwo tego sklepu jest poza wszelką krytyką, odnoszę wrażenie że zostały wychowane na starej szkole typu GS, czyli grabić ile się da nic nie robić, a wymagać sto procent normy. W innych sklepach tego typu kierowniczki wycierają kolanami podłogę, wykładając towar na półki,a w tym markecie wycierają tyłkami krzesła w biurze. Jedynym powodem dla jakiego nadal robię zakupy w tym sklepie jest to stoisko mięsne gdzie Panie zawsze są miłe, uśmiechnięte, chętnie doradzą oraz podają towar najwyższej jakości. Wiadomo wpadki się również zdarzają. Uwijają się tam jak w ukropie, a obsługa sklepu stoi z założonymi rękoma i drwi.Drogie Panie,czas zakasać rękawy i do pracy, ponieważ to stoisko tylko zarabia na wasze wypłaty.Reszta sklepu to kiszka.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Roll sp.j. J. Post D. Mulka?
Zobacz opinie na temat firmy Roll sp.j. J. Post D. Mulka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Roll sp.j. J. Post D. Mulka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!