Opinie o Roll sp.j. J. Post D. Mulka w Bielsko-Biała

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Roll sp.j. J. Post D. Mulka. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Roll sp.j. J. Post D. Mulka o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Roll sp.j. J. Post D. Mulka w Bielsko-Biała

anonim
Inne

Zamierzam zadzwonić do firmy i spytać o pracę jako Piekarz Cukiernik. Tylko proszę o informację, bo w tym ogłoszeniu sprzed dziewięciu miesięcy to była podana Stawka do 6500. I to brutto jak pamiętam. Czy coś od tej pory się zmieniło, były jakieś podwyżki? A może można negocjować, próbował ktoś?

Dział Kadr Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Proszę o kontakt z działem kadr pod numerem telefonu 661-116-900 lub mailowo na kadry@rollnet.pl

Ewela Nowy wpis
Inne

O, widzę, że tu już ktoś pytał o prace dla piekarza cukiernika, no ja też widziałam tę rekrutację. Ale do jest dawna oferta, a gdzie ja mam szukać aktualnych rekrutacji? W internecie nie ma, no to może trzeba osobiście pytać w biurze. Jak bym chciała pracować w ich firmowym sklepie, no to może lepiej zanieść cv osobiście.

Dział Kadr Nowy wpis
Pracownik
@Ewela

Proszę o kontakt z działem kadr pod numerem telefonu 661-116-900 lub mailowo na kadry@rollnet.pl

anonim
Inne

Szukałam jakiś oferta pracy od firmy, ale tez trafiłam w internecie stare ogłoszenie dla tego piekarza. Nie ma tu obecnie żadnych wakatów? Bo ja to wolałabym pracować w biurze, a nie na produkcji. Trzeba tu czekać na ogłoszenie czy można znieść do nich cv bez ogłoszenia i może znajdą jakiś wakat dla mnie? Mam doświadczenie jako sekretarka?

Dział Kadr Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Proszę o kontakt z działem kadr pod numerem telefonu 661-116-900 lub mailowo na kadry@rollnet.pl

Kandydatka
Inne

Sklep roll Komorowice pani kierownik jest nieuczciwa względem kandydatów. Zaprasza na spotkanie po czym obiecuję możliwość zatrudnienia w kolejnym dniu zaprasza na podpisanie umowy o pracę. Po przyjściu do kierowniczki zbywa twierdząc że musi zadzwonić do kadrowej czy dalej jest zapotrzebowanie. Nie polecam!!!

Jala
Były pracownik
@Kandydatka

To prawda umowy nie dostaniesz

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Roll sp.j. J. Post D. Mulka spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Team Leader ds. jakości
Łódź
Voice Contact Center Sp. z o.o.
(644 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Simon
Inne

Sklep oferujący spory asortyment bardzo dobrej jakości - Drogo Do tego tzw cenówki / czyli brak aktualnych cen i prawidłowej gramatury pod określonymi produktami to częste praktyki i to nie jest przypadek jednostkowy. Jesli decydujesz się na zakupy miej oczy szeroko otwarte i dobrze zweryfikuj swoje produkty przed wyborem aby uniknąć rozczarowania

Karola
Inne

5 miesięcy temu dostępna była oferta pracy dla piekarza, czy znalazł się ktoś odpowiedni na ten etat? Bo jeśli nie to mąż chętnie złoży cv. Czy po dłuższym okresie pracy są podwyżki pensji? Ile wynosi dodatek zmianowy netto?

Ktos22
Inne

Jestem klientem sklepu w Wilkowicach ,nie wiem jak jest miedzy pracownikami ,jezeli chodzi o klientow to pracownicy sa bardzo uprzejmi Jedyne co mam do zarzucenia to ktore maja byc na promocji to ich nie ma lub sa ich resztki ktore zostaja na polkach ,po uplywie promocji sa pelne regaly produktow ale juz bez promocji

Joanna
Inne

Widzialam ze cukiernia jest czynna sporo godzin bo od 6 do az 20, czy to praca na zmiany dla takiego sprzedawcy, sa 2 ?

kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Joanna

Droga Joanno. Cukiernia jest otwarta od 6 do 17.Pierwsza zmiana od 5.30 do godz 12.00 - dwie osoby obsługi/ sprzedawców /,druga zmiana od 12.00 do 17.00 -jedna osoba obsługi. Czas pracy pierwszej zmiany 6.5 godz , drugiej 5 godz. Godziny otwarcia wypisane na drzwiach. Dokonując nieprawdziwego wpisu kierowałaś się troską o pracowników, czy kiepskim opanowaniem matematyki? Twoja opinia /anonimowej osoby/ jest tak samo rzetelna jak ZUZI i innych "obiektywnych" opiniodawców którzy nie mają odwagi podpisać się nazwiskiem.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na piekarni roll. Czy warto? Jakie zmiany,zarobki ,atmosfera itp

Zuzia
Pracownik

Witam odradzam pracę w firmie roll szef (usunięte przez administratora) obiecuje cuda na rozmowie o pracę gdy podpiszesz umowę zmienia wszystko co było mówione (usunięte przez administratora) na wypłacie każe pracować za darmo nawet przerwy ludzie nie mają kłamie pracowników z prawa pracownika łamie na każdym kroku ludzie są dla niego nikim traktuje ludzi jak (usunięte przez administratora)odradzam pracę w tej firmie

Nowy
Kandydat
 Pytanie
@Zuzia

A jak jest na piekarni cukierni? Jakie zarobki?

Wzburzony
Inne
 Rekomendacja

Witam wszystkich "ktosiów" ,"stałych klientow" i tego typu wynalazki. Co do sklepu w Godziszce,to co piszecie to sa bzdury wyssane z palca,kierowniczki tam zawsze były,bardzo wporządku,pomocne,i szanujące pracowników/pracownice,zresza cala organizacja sklepu zawsze była na najwyższym poziomie. Pytam wszystkich tych którzy,próbując zepsuć reputację i dobre imię tych osób,skad maja takie irracjonalne wnioski,poparte tylko tym,że ktoś,gdzies,coś,a juz szczytem "upośledzenia" hejtujacych,jest podpisywanie sie "ktosiami" itp. Masz tyle odwagi żeby komuś coś zarzucić miej odwagę podpisać sie przynajmniej imieniem i nazwiskiem. Piszac nie prawdę,jesteście poprostu tchorzami. Rozumie tez to że ktoś może mieć problem z sobą i objawy początkującej katatoni,ale to nie jest powód zeby rzucać kłody komuś pod nogi dla własnego polepszenia humoru,bo to jest żałosne. Odnosze tez wrażenie że większość tych opini pisze ta sama osoba,biorąc pod uwagę składzie zdaniową i sposób malo umiejętnego wypowiadania sie,zachowują się przy tym jak mala rozkapryszona dziewczynka w przedszkolu. Tym wszystkim którzy oczerniają,i probują zaszkodzić innym osoba,współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Jeśli ktoś ma zamiar mi zarzucić ze tez sie nie podpisałem,to uprzedzę go,że było to zamierzone,ponieważ tylko i wyłącznie odnoszę się do waszych nieudolnych wpisow,które są oderwane od rzeczywistosci. Podkreślam jeśli chodzi i Roll w Godziszce,to miejsce pelne profesjonalizmu,pozytywnej atmosfery,i mam nadzieje,że reszta tego typu marketów,bedzie sie uczyć od Godziszki. Pozdrawiam.

Agata
Inne
@Wzburzony

To fajnie, że akurat Ty nie masz żadnych zarzutów co do funkcjonowania Roll. No ale pamiętaj, iż inni mogą mieć inne doświadczenia i trzeba to szanować. Ciekawi mnie jeszcze, czy piszesz jako pracownik tej firmy? Nie wynika to jednoznacznie z Twojej wypowiedzi stąd pytanie.

Wzburzony
Inne
 Pytanie
@Agata

Witam pania. Z całym szacunkiem do pani i pani komentarza,chciałbym zaznaczyć,iż szanujac siebie nawzajem i kulturę wypowiedzi,nie przypominam sobie żebyśmy byli na "Ty". Wracajac do meritum i chcąc sie odnieść w sposób jak najbardziej merytoryczny do pani zapytan i sugestii. Chcialbym zaznaczyć,że doświadczenia to można mieć z nie świeżym sosem do hot doga. To co wypisują moi przedmówcy to sa oskarżenia i mocne zarzuty,a to jest zasadnicza różnica,w dodatku nie poparte niczym,żadnymi dowodami itp. To że ktos napisał,że coś gdzies słyszał czy widzial, jest takim samym argumentem,jak to że (i tutaj przykład,sytuacja czysto hipotetyczna),ja widziałem pania pani Agato w dwuznacznej sytuacji z sąsiadem. Wyssane z palca,napisane z nudów,ale napisane i krzywdzace,szargajace opinie. Załóżmy jednak,że sytuacje które opisują "ktosie","stali klienci" itp.mialy miejsce,i byly na wskroś wulgarne i nie na miejscu,nie sadzi pani,że w takim przypadku wykazując się odrobina dorosłości,kultury,czy nawet minimalnym wyczuciem dobrego smaku,dobrze byłoby podejść do kierownika i zgłosić całą sprawę,naświetlając zaistniałą sytuację w szczegółach,wtedy sa dowody sytuacja jest w czasie rzeczywistym i jest do wyjaśnienia w przysłowiowe "cztery oczy". Wiec dla mnie pisanie,wylewanie swoich frustracji w sieci,nie wiadomo po jakim czasie jest dziecinada i jest karykaturalna odmiana tchorzostwa,tym bardziej nie podpisując się nawet imieniem. Biorąc pod uwagę zarzut,że kierowniczka nakrzyczała na pracownice przy kasie,że ma wykladać towar. Po pierwsze nie ma uściślone,powiedziane,że "kasjerka" odeszła w pośpiechu,ze wzrokiem skazańca od kasy i klientow,zostawiając kolejke osób z zakupami,wiec gdzie dowod na zle traktowanie pracownikow. Po drugie,czy może ten ktoś zdefiniować w jego mniemaniu osobę krzyczaca? Po trzecie jeśli kierowniczka bedac w jakiejś odległości wydała polecenie pracownicy,troszeczkę podniesionym głosem z racji odległości to chyba normalne prawda,bo chyba jakże kuriozalna byłaby sytuacja w której kierownik/przełożony podchodzi do pracownika i szepce mu do ucha,cyrk. Po czwarte,uważam że jeżeli mam dowody na coś,oskarżam kogos o coś,szkodząc tej osobie czy paru osobą jednocześnie,to nie mam problemu żeby się podpisać pod tymi zarzutami. Zapewniam pania,że nie bylem i nie jestem pracownikiem firmy "ROLL",moja opinia jest opinia klienta,jednakże mam doświadczenie w tego typu relacjach,także zawodowe,co pozwala mi wychwycić rzeczy i zachowania o których przeciętny "Kowalski" nie ma pojęcia. Reasumując gratuluje panu J.Post doboru personelu,pracowników w ROLL-Lewiatan Godziszka.

Ewa
Inne
@Wzburzony

Czyli nie jesteś pracownikiem firmy Roll i nigdy nie byłeś świadkiem sytuacji, o których wspominają na forum pracownicy tej firmy? Czy masz jakiekolwiek doświadczenia z tym miejscem? Rozumiem i chciałabym jeszcze przy okazji dodać, że brak bezpośrednich dowodów nie oznacza, iż jakaś sytuacja nie miała miejsca - o tym jednak zdecydować muszą już odpowiednie instytucje, powołane do weryfikacji takich informacji.

Wzburzony
Inne
@Ewa

Witam. Nie wydaje mi się żebyśmy mieli okazję przejść na "Ty"i od tego trzeba by było zacząć. Druga sprawa wydaje mi się,że pani Agata to teraz pani Ewa,ale niech i tak będzie. Nastepna sprawa,chcąc odpisywać na sugestie,dobrze by było czytać ze zrozumieniem,mianowicie odniosłem się do zastrzeżeń,"ktosiów" i "stałych klientów" konkretnego sklepu nie całej firmy,ponieważ nie mam w naturze wypisywania bzdur na tematy o których pojęcia nie mam. Mając jednak odrobinę poczucia dobrego smaku,to i do pani,pani Ewo opinii sie odniosę i postaram się sprostać pewne rzeczy. Tak mam doświadczenie i styczność z "Rollem" w miejscowości Godziszka,do którego zreszta tylko i wyłącznie kierowane są moje opinie,jak jest na innych sklepach nie mam,aż tak szczegółowych informacji. Patrząc obiektywnie brak jakichkolwiek dowodów nie oznacza,że dana sytuacja miała miejsce. Co do instytucji,które takie rzeczy,sytuacje weryfikują,hm.....proszę mnie nie rozmieszać!!!!! Opinie malo pochlebne,które zostały tutaj zamieszczone juz jakiś czas temu,ani osoby,które te opinie zamieściły nie zgłosiły,jak juz wczesniej sugerowałem,zaistniałych sytuacji kierownictwu sklepu w momencie ich zaistnienia,ani też od tamtej pory żadnych z w/w instytucji,nie miały także odwagi nawet sie podpisać. W związku z tym można domniemać o ich całkowitym braku wiarygodności,a co za tym idzie o braku,bądź wyimaginowaniu wyżej opisanych sytuacji co miało na celu jedynie(w mojej opinii,zamyśle),ośmieszenie,zniszczenie reputacji,czy poszarganie dobrego imienia kierownictwa,pracowników,obsługi w/w sklepu. Co też podlega pod paragraf prawa. Patrzac na sprawę czysto "po ludzku" jeżeli uważam,że dana placówka,instytucja nie spełnia moim kryteriów,wymagań poprostu nie korzystam z jej usług. Z wyrazami szacunku... Pozdrawiam

STAŁY KLIENT
Inne
 Pytanie

Jak dla mnie nie do przyjęcia jest aby kierowniczka przy klientach upokarzała pracownicę .Podczas gdy jest kolejka na danym stoisku wpada kierowniczka i wrzeszczy na pracownicę ,że towar z magazynu nie jest jeszcze wyłożony na sklepie.Przepraszam bardzo bo czegoś nie rozumię tutaj jeżeli jest kolejka i sprzedawczyni obsługuje klientów to ona w tym momencie ma porzucić stoisko z klientami i iść wykładać towar na sklep???? Ja nie przychodzę do sklepu ,żeby postać sobie w kolejce .Drogi Panie Prezesie pora przyglądnąć się swoim kierowniczkom jak traktują pracownice ,bo to zakrawa na mobbing .Jestem codziennie w tym sklepie i widzę jak dziewczyny uwijają się jak w ukropie i na dodatek zawsze miłe dla klientów.Czas GSowskich sklepów przeminął .Pora szanować pracowników a zwłaszcza przez bezczelne i złośliwe kierowniczki .

Ktoś
Inne
 Pytanie
@STAŁY KLIENT

Czyżby Pani w Godziszce przerzuciła się z klientów na pracownice ? Widze ze we wszystkich tych sklepach dobór kierowników najbardziej trafny ! Dziwne ze szefostwo nie widzi co się dzieje na uch sklepach

Ona
Kandydat
 Rekomendacja
@Ktoś

Jeśli „Ktoś „ chce komukolwiek ubliżać, powinien się podpisac pod postem który dodaje -to po pierwsze.Po drugie jeśli „Ktoś” słyszy taka sytuacje i widzi to po prostu może warto od razu zwrócić uwagę kierownikowi czy zastępcy .

Ktzysztof
Inne

Witam.Dzisiaj 2020-11-10 w Bystrej na ul.Wyzwolenia 6 robiłem zakupy min.trzy małe cebule które jak się okazało w domu po sprawdzeniu paragonu ważą 1kg.Po zważeniu w domu okazało się że ważą 30 dkg.Niby kwota niewielka ale jednak to kradzież moich pieniędzy.Kasjerka przyczyniała cebulę mocniej żeby zwiększyć wagę.To nie pierwszy wybryk tej starszej kasjerki ale teraz już to wyczyn.To była 2 zmiana kasa nr.2 o godzinie 14:43 .Po odejściu od kasy nic już nie udowodnię . Może ją oznaczyć czerwoną kokardą na głowie żeby ostrzec innych. Kwota nieduża ale przy 100 klientów dziennie na tą kasjerkę kwota się uzbiera , metody jak za komuny .

Klient

Jak poprawić jakość i wizerunek firmy : Mądrzej dobierać kadrę zarządzającą, bezczelne PANIE KIEROWNICZKI , klient to dla nich nikt ... W tych czasach kompletnie pozbawione jakiegokolwiek taktu ... Obgaduja ludzi na sklepie, nie szanują innych pracowników , dramat

jl

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: wymienić kierowniczkę w jasienicy

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
parker

taK

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aldon

Nie polecam i szczerze odradzam pracy w tej firmie, szkoda zdrowia, człowiek jest tam jak robak, radnego zaplecza socjalnego, obóz pracy spowodowany rządami dyktatorskimi szefostwa Jp nie polecam jako szefa mam tylko nadzieje ze karma wróci

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
King Kong

Witam, potencjalnych aplikantów do sklepu nr7 Roll w Bestwinie.Byłem niejednokrotnie świadkiem przykrych sytuacji wywołanych przez kierownictwo tego sklepu względem pracowników tzn obrażanie, poniżanie na forum całego sklepu jak również przy klientach epitetami typu: jesteś nieudacznikiem, nic nie potrafisz, nic nie robisz. Kierownictwo tego sklepu jest poza wszelką krytyką, odnoszę wrażenie że zostały wychowane na starej szkole typu GS, czyli grabić ile się da nic nie robić, a wymagać sto procent normy. W innych sklepach tego typu kierowniczki wycierają kolanami podłogę, wykładając towar na półki,a w tym markecie wycierają tyłkami krzesła w biurze. Jedynym powodem dla jakiego nadal robię zakupy w tym sklepie jest to stoisko mięsne gdzie Panie zawsze są miłe, uśmiechnięte, chętnie doradzą oraz podają towar najwyższej jakości. Wiadomo wpadki się również zdarzają. Uwijają się tam jak w ukropie, a obsługa sklepu stoi z założonymi rękoma i drwi.Drogie Panie,czas zakasać rękawy i do pracy, ponieważ to stoisko tylko zarabia na wasze wypłaty.Reszta sklepu to kiszka.

Zostaw merytoryczną opinię o Roll sp.j. J. Post D. Mulka - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Roll sp.j. J. Post D. Mulka?

    Zobacz opinie na temat firmy Roll sp.j. J. Post D. Mulka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Roll sp.j. J. Post D. Mulka?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Roll sp.j. J. Post D. Mulka
3/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Doliny Miętusiej 10
    43-300 Bielsko-Biała
  • NIP: 5470049207 REGON: 70510637 KRS: 0000004448
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Roll sp.j. J. Post D. Mulka
Przejdź do nowych opinii