Przy takich komentarzach od klientów aż ciekawa jestem jaka atmosfera występuje teraz w firmie… pracownicy mimo to dogadują sie miedzy sobą i dostają coś na motywację?
Piękny wpis przez właściciela. Miałem okazję kupić od niego dwa nowe granitory które okazało się że to chińskie badziewia a sam właściciel o tym nie mówił tylko zachwalał że są super itd. W połowie sezonu jeden się zepsuł gaz wyciekł i agregat padł a w drugim padła elektronika. Na prośbę o serwis w tej sprawie robił łaskę że kogoś wyśle i w końcu do tej pory nic nie zrobił. Jestem stratny na dużą kasę i nie mam możliwości ich odzyskać. Nie polecam!
Proponuje unikać tego Pana tzn Właściciela Co potrafi to tylko uśmiechać się ..................
Smieszny jesteś człowieku piszesz na portalu o pracy wypociny handlowe luźna guma jesteś i tyle
Dodam od siebie że ten Pan to zwykły (usunięte przez administratora) zleca różne prace usługowe i prosto w oczy przy przekazywaniu mu faktury twierdzi że nic takiego się nie wydażyło i że jej nie przyjmie. UNIKAĆ, niczego nie kupować, a zwłaszcza nie świadczyć żadnych usług dla typa
Dramat. Bardzo nieuczciwa osoba z pana Starnawskiego. Właściciel nie dość że nie oddaje pieniędzy to wciska chińskie buble. Zepsuły mi się od razu po zakupie jako nowe i brak jakichkolwiek posunięć z jego strony do reklamacji. Na miejscu w biurze karaluchy i insekty. Tym się powinien zająć sanepid. OMIJAĆ szerokim łukiem.
Proszę głeboko się zastanowić nad współpracą z tym Panem . Już CBA się nim interesowało
Omijać z daleka bardzo nieuczciwy człowiek.
Odradzam współpracę z tym Panem zapomina zapłacić po wykonanym zleceniu.
Możesz napisać coś więcej, jakie zlecenie było wykonywane i czy ostatecznie udało się odzyskać pieniądze? Próbowałeś kontaktować się z właścicielem na różne sposoby (mailowo, telefonicznie, osobiście)?
Witam. Ile poświęciliście czasu na wdrożenie się do firmy ?
Może ktoś podpowie coś aktualnego o firmie i czy potrzebują teraz kogoś do pracy?
Bardzo miła atmosfera,praca jaką wykonywałam była satysfakcjonująca,miałam kontakt z klientem dzięki czemu mogłam się rozwijać