W tej firmie mają dziwny stosunek do klienta , jakby żywcem wyjęty z poprzedniej epoki. Jak coś im nie wyjdzie to zwlekają przesuwają w nieskończoność terminy a w dodatku nie odbierają telefonów ani maili. . Po prostu " nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobi"
Zdecydowanie odradzam firmę Astrum Wibram. Serwisowałem automatykę do bramy wjazdowej w tej firmie. Zainstalowano uzywane komponenty, nie od mojego modelu automatyki, które po 8 miesiącach uzytkowania popsuły się. Zgłośiłem reklamację, która została odrzucona. Zaproponownamo mi natomiast ponowny odpłątny serwis bramy. Z ciekawości sprawdziłaem jaki jest koszt kondensatora, który uległ awarii: 5,20 PLN. Samodzielna wymiana kondensatora to 30 min lub u konkurencji 50 PLN. Firma Wibram montuje używany, nie pasujący do modelu bramy i kasuje 300PLN - czas trwania serwisu 1 tydzień. Przestrzegam przed naciągaczami.
jak widać, nie zawsze firmy się wywiązują z tego, co powinny. Choć umowa w końcu powinna do czegoś zobowiązywać, szlag mnie trafia jak widzę co się na rynku pracy dzieje i nie zapowiada się, by było lepiej.
Przestrzegam przed tą firmą - do podpisania umowy jest super ale potem partactwo. Warto poszukać profesjonalistów z resztą tańszych
Nie polecam tej firmy pod kątem sprzedaży jak i montażu bram,od prawie pół roku brak dokończenia usługi.Przed zakupem i zapłatą miło kulturalnie i profesjonalnie, a po montażu nie dokończonym już czar prysł. Pozdrawiam
Nie mówimy o pani właścicielce ale osobie tytułującej się mianem Dyrektora ;) co w rzeczywistości jest mruganiem oczkami i udawaniem super profesjonalistki przy pani [usunięte przez moderatora] ;) (aż dziwne że ona tego nei widzi) oraz zamiataniu swoich pomyłek pod dywan ewentualnie zrzucaniu ich na inne osoby ;)
jak ktoś nie pracuje tylko udaje to wszędzie będzie mu źle. Weź się gościu lepiej do pracy, a dyrektorkę zostaw w spokoju, bo grzeszysz!!
Zero poszanowanie pracownika i jego efektów. Dyrektorka zarządzająca firmą totalna [usunięte przez moderatora], aż przykro pisać.