Dalej tak jest, że na stanowisku Product Support Specialist wymaga się minimum 30 godzin tygodniowo czy może dyspozycja ta została nieco zmniejszona? Tak się składa, że spełniam wymogi dawniejszej oferty, ale szukam czegoś na pół etatu
Moim zdaniem ich procesy rekrutacyjne to gra nie warta świeczki. Uczestniczyłem w dwóch rekrutacjach, na dwa różne stanowiska w pewnym odstępie czasowym. Mimo niewielkich różnic rekrutacja wyglądała w zasadzie tak samo, czyli rozmowa przebiegała w mega sztucznej atmosferze, jako kandydat ani trochę nie czułem się swobodnie i oczywiście NIE DOSTAŁEM FEEDBACKU. Wiem że na rynku pracy sytuacja jest jaka jest i na jedno stanowisko dostajecie zapewne po 5000 CV, ale doprowadzić kandydata do któregoś z kolei etapu rekrutacji a potem go olać ciepłym moczem ... Niefajnie. Żeby było śmieszniej to osoby z którymi rozmawiałem strasznie podniecały się tym jaka ta firma nie jest super, jak to oni każdego szanują i jak bardzo są szczerzy, no po prostu potok złotych słów. Szkoda tylko, że w praktyce wygląda to nieco inaczej. Podczas rozmowy dostaje się masę standardowych pytań, jest ich dość dużo, więc na samą rozmowę należy zagospodarować sobie z 60-90 minut. Co najbardziej mnie zaskoczyło, jednym z etapów rekrutacji jest rozmowa z obecnym przełożonym i/lub współpracownikiem. Myślałem, że te czasy mamy już za sobą. Rozumiem, że firma chce się ubezpieczyć i jak najbardziej zaangażować kandydata w proces rekrutacji, ale nie tędy droga ... Na pytanie dotyczące proponowanego wynagrodzenia otrzymałem odwrócone pytanie i suma summarum to ja miałem powiedzieć ile oczekuję, pytany byłem też o zagadnienia, które nie miały nic wspólnego z zakresem obowiązków przedstawionym w ofercie na portalu. Gdy przyszedł czas na zakończenie pierwszego z dwóch procesów rekrutacyjnych otrzymałem krótkiego maila typu "kopiuj wklej" z dosłownie kilkoma wyrazami w stylu "cześć, wybraliśmy innego kandydata". Drugi proces zakończył się i mimo, że osoba go prowadząca deklarowała ogromną szczerość, super atmosferę i śliwki na wierzbie to nie są w stanie powiedzieć człowiekowi jakie wynagrodzenie proponują i czy w ogóle są nim zainteresowani (przez milczenie przypuszczam, że nie). Rozmowy z tą firmą to strata Waszego czasu, zostaniecie przepytani od góry do dołu, oni na Wasze pytania mają już za każdym razem gotową szablonową odpowiedź o ile w ogóle odpowiedź usłyszycie, a jeśli nie przypadniecie im do gustu (podczas obu rozmów osoba prowadząca powiedziała mi wprost, że rozmawia się super, ze kolejny etap i w ogóle ah ah) to zostawią Was bez jakichkolwiek informacji i jedyne co Wam pozostanie to niesmak .... Nie polecam, nie pozdrawiam, trzymam się już z daleka. Moja opinia nie jest z tego co widzę odosobniona, więc cóż, może firma jest tak bogata, że może uczyć się na błędach...
Jak to dyżury nocne są darmowe? Ktoś z pracowników się wypowie na ten temat? No bo ciężko mi w to uwierzyć szczerze
W mniemaniu managementu one nie są darmowe, bo przecież każdy pobiera raz w miesiącu pensje ;) w obsłudze klienta i w IT tak jest
I do dziś tak miałoby być jak tu opisaliście czy coś zmienili w organizacji pracy albo wynagradzaniu? Swoją drogą czy zarobki jakkolwiek podskoczyły od nowego roku?
Ogólnie dramat!!! Brak systemów motywacyjnych i możliwości rozwoju. Niewdzięczna i stresująca praca, a pensja naprawdę marna patrząc na konkurencyjne firmy. Szefowe (bo to nie liderki) prowadzą firmę jakby to była korporacja, a to mała januszerska firemka. Dobra może na start, ale nic więcej!
Ta wypowiedź jest tak daleka od standardów pracy i wartości, jakie wyznaje organizacja, że śmiem twierdzić, czy jest prawdziwa. Jeżeli szukacie opinii o firmie i zastanawiacie się, czy podjąć u nas zatrudnienie, zapraszam bezpośrednio na mojego LinkedIn (usunięte przez administratora), czy LinkedIn moich kolegów i koleżanek zatrudnionych w FORDATA. Możesz liczyć na szczerość i zaufanie. Chętnie odpowiemy na wszelkie Twoje wątpliwości i będziesz miał pewność, że informacja pochodzi od prawdziwych pracowników.
Nie przypominam sobie, żeby pracował u nas kiedykolwiek ktoś o imieniu lub pseudonimie Tycjan ;) skoro przekazujesz tak krzywdzące opinie to może przekażesz mi feedback bezpośrednio? Jestem zawsze otwarta na rozmowę https://www.linkedin.com/in/aleksandraprusator
Jedna z gorszych firm na mapie Poznania. Nadgodziny murowane i wręcz forsowane. Presja i stres tam to pewnik! Zespoły się spalają, są na każde zawołanie (nawet w środku nocy, a dyżury nocne oczywiście darmowe!), a prezeski spijają szampana… nie wiedzą i nie interesują się tym jak to wygląda od kuchni, ale robią problem o najmniejsza podwyżkę. Dobra opcja na dłużej dla masochistów!
Ta wypowiedź jest tak daleka od standardów pracy i wartości, jakie wyznaje organizacja, że śmiem twierdzić, czy jest prawdziwa. Jeżeli szukacie opinii o firmie i zastanawiacie się, czy podjąć u nas zatrudnienie, zapraszam bezpośrednio na mojego LinkedIn (https://www.linkedin.com/in/alagierska/), czy LinkedIn moich kolegów i koleżanek zatrudnionych w FORDATA. Możesz liczyć na szczerość i zaufanie. Chętnie odpowiemy na wszelkie Twoje wątpliwości i będziesz miał pewność, że informacja pochodzi od prawdziwych pracowników.
Niestety, Kasiu, wypowiedź Piotra jest zgodna z prawdą, ale wnoszę, że nie pracujesz tam w dziale IT, ale w Marketingu, więc skąd mogłabyś mieć wiedzę na temat realiów?
Jestem zaskoczona Twoja opinią, bo nie przypominam sobie, żebyśmy kiedykolwiek forsowały nadgodziny.. Faktycznie w dziale obsługi klienta (tylko w tym dziale) pracujemy w trybie zmianowym, dla klientów musimy być dostępni 24/7, ale są to warunki na które decyduje się każdy kto dołącza do działu obsługi klienta. Chętnie usłyszę feedback f2f, może umówimy się na kawę? Ps. szampana nie lubię ;) zostawiam swoje dane: https://www.linkedin.com/in/aleksandraprusator
Bardzo dużo w Waszych postach przewija się słowo "wymagania". Każda firma ma jakieś wymagania co do pracownika, to chyba oczywiste. Czy w tej firmie te wymagania są jakieś nadzwyczajne? Trudne lub niemożliwe do spełnienia? Czego dotyczą - doświadczenia, wykształcenia, umiejętności?
Oczywiście, że każda firma ma swoje wymagania, ale w większości przypadków te prezentowane przez Fordata są niewspółmierne do oferowanych warunków finansowych i dość ograniczonych możliwości rozwoju zawodowego.
rozumiem ze duzo obowiazkow a mała wyplata tutaj? czy cos jeszcze mozesz napisac o firmie, cos czuje ze w niej pracujesz i mozesz miec jakies wiesci ze srodka na co warto uwazac i o co pytac na rozmowie o prace :)
Firma daje na początku porządne wsparcie i pakiet szkoleń, który pozwoli Ci się wdrożyć na stanowisko. Jeśli będziesz zastanawiała się następnym razem nad rekrutacją, proponuje poszukać opinii bezpośrednio u pracowników, np. na LinkedIn. Chętnie opowiemy jak się pracuję w tej organizacji i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Świetnie działająca firma, trzyma wysokie standardy więc trzeba się starać, ale uważam, że warto!
Dzięki za tę opinię! W 2021 dostaliśmy nawet nagrodę Stevie Awards - "biznesowego Oscara" - za to w jaki sposób odpowiedzieliśmy na COVID. W 2020 zwiększyliśmy zatrudnienie i udział na rynkach zagranicznych, a naszą dobrą kondycję wykorzystaliśmy, żeby pomagać firmom i szpitalom. Nasz produkt był oferowany na 2 miesiące za darmo - a jeśli klient miał taką wolę, mógł zapłacić dowolną sumę, którą przekazaliśmy charytatywnie.
Wysokie standardy? Ale czego? Bo chyba tylko obsługi i zabezpieczeń. Co tak naprawdę daje pracownikom? System motywacyjny Fordaty i program szkoleń jest bardzo biedny w porównaniu do innych firm, które oferują klientom podobne standardy. Z nikąd się nie bierze taka rotacja pracowników.
Firma jest dobra i ma wymagania. Pewnie trzeba najpierw pokazać swoje umiejętności i dopiero oczekiwać dobrych zarobków.
Niech o jakości poświadczą liczne nagrody branżowe otrzymane w ostatnich latach, powracający klienci, stale zwiększające się zatrudnienie i sprzedaż za granicą zwiększona kilkakrotnie w czasie pandemii. Zespół przy tym nie rotuje, pracujemy w większości ze stażem 3+ lat. Wysokie wymagania nie oznaczają przy tym, że w naszej firmie nie można się rozwijać. Ciągle prowadzimy szkolenia, obieramy sobie cele indywidualne, które współgrają z tym, jak chcemy się rozwijać jako specjaliści w danej dziedzinie, i co przy tym przyda się firmie. Win-win dla każdego.
Miło się czyta tak obiektywna i pochlebną opinię o firmie. Zamierzam aplikować - jakieś wskazówki, by jak najlepiej wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej? Co mnie może zaskoczyć?
Cały proces rekrutacji przebiegł w niesamowicie sztucznej atmosferze. Pytania mało konkretne i nie sprawdzające mojej wiedzy. Odmówiłam dlatego że zaoferowano mi bardzo mało pieniędzy jak na poznańskie warunki.
Czyli standard! Przez lata nic się tam nie zmienia na lepsze tylko w social mediach firma się kreuje na super ;/
Jakie są możliwości i wymagania?
@NIkola, jeżeli jesteś zainteresowana współpracą z Fordata i nie widzisz nigdzie w sieci oraz innych źródłach otwartych rekrutacji w firmie, to może spróbuj skontaktować się bezpośrednio z nią, może będziesz mogła pozostawić chociaż swoje CV. Co skłania Cię do ubiegania się o zatrudnienie u tego pracodawcy?
Dobrze się pracuje to nie ma zbyt dużego zainteresowania tym forum, szkoda bo kandydaci szukają informacji.
Tak, wygląda na to, że firma Fordata mieści się właśnie tam. Tutaj możesz sama to sprawdzić: https://fordata.pl/kontakt/ A co? Byłabyś zainteresowana aplikowaniem tam? Tak się składa, że szukają nowych ludzi do swojego zespołu, więc daj znać, co zamierzasz zrobić.
Biuro znajduje się w samym centrum, w łatwo dostępnym budynku, i w zupełności wystarcza, zwłaszcza, że zmieniły się preferencje co do miejsca pracy, zwłaszcza w IT - mamy więc możliwość elastycznej pracy zdalnej lub w biurze. Pełen komfort:)
Niestety nie ma tutaj za wielu informacji odnośnie warunków pracy panujących w tym miejscu. Szkoda, bo każda informacja pomaga kandydatom szukającym zatrudnienia. Jeśli znajdzie sie tutaj obecny pracownik, to prosze o informację jakie warunki oferuje Fordata Sp. z o.o. Czy warto do niej rekrutować?
@grzegorz a maja jakieś nowe miejsca? Coś słyszałeś ?
Czy w Fordata zaszły jakieś zmiany, które są istotne z perspektywy osób, które chcą się w tej firmie zatrudnić? Proszę Was o przedstawienie Waszej opinii o tym pracodawcy. Będzie ona wzięta przez osoby, które zastanawiają się nad aplikowaniem do niego. Wiecie coś o przyszłych zatrudnieniach w tej firmie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fordata Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fordata Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fordata Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!