Rzekomo handlowiec na stan ze stycznia zeszłego roku miał tu zarabiać 11000 zł brutto podstawy. Niestety aktualnie firma nie pochwaliła się kwotą dla Sales Representative (Polish Speakera) we właśnie wystawionym ogłoszeniu. Wiem jedynie, że mają do zaoferowania różne dodatki, typu Employee Assistance Program, czy dostęp do learningowych platform. Ale kasa to podstawa, więc może padnie tu kwota również odnośnie tego stanowiska?
Czy firma prowadzi obecnie rekrutację na specjalistę ds. Sprzedaży ? Jeśli tak ,na jakie wynagrodzenie można liczyć ?
Firma obecnie prowadzi rekrutację na Customer Support Specialist. Warto aplikować? Zależy mi na rozwoju i nowych wyzwaniach. Może wiecie czy jest możliwość pracy zdalnej?
Pracuje w Weebfleet i niestety większość negatywnych opinii się pokrywa z prawdą.. bezpośredni przełożony faworyzuje swoich ulubieńców, nie liczą się umiejętności tylko kolesiostwo. Nadgodzin brak, benefity jak wszędzie, wynagrodzenie poniżej średniej rynkowej. Omijajcie to partactwo z daleka, hr to porażka i nic nie potrafi załatwić.
W mieście Warszawa można podjąć prację jako Project Manager. Średnie zarobki na tym stanowisku to 10500 . Co sądzicie o pracy w firmie Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o.?
Praca dobra, płacą świetnie… firma czerpie kasę z firmy matki Bridgestone u których kasy nie brakuje. Sam system telematyki ok, maja duże parcie zeby zaistnieć we flotach, niekiedy dają go wręcz za darmo kupując opony… Kasy na marketing full
Jakiś system premiowy mają czy tylko podstawy takie świetne? I czy poza tym jakieś fajne benefity macie?
Kolega tam pracował, o premiach nie wspominał ale kasa podstawowa bardzo dobra. Handlowcy powyżej 11000 brutto podstawy…
parcie chyba na wyłudzenia kasy z flot... nie polecam, chaos z umowami (12 miesięczne okresy wypowiedzenia), a tym samym z monitoringiem floty, dno i (usunięte przez administratora) mułu.
12 miesięcy wypowiedzenia? Na każdym stanowisku tak jest? Ciekawe, z czego to wynika, czy ciężko znaleźć zastępstwo dla pracownika potem czy jak. Dużego doświadczenia praca wymaga?
A ta firma pozyskuje w ogóle nowych klientów? Bo słyszałam, że odkąd kupili Findera to wszystko się sypie i system jest do bani, a klienci uciekają
A to ciekawe, skąd to słyszałaś? W ogóle pracujesz w TomTom Telematics i wiesz to ze źródła, czy to co piszesz, to zwyczajne plotki?
Od momentu kiedy Autoguard się sprzedał dla Finder i dalej, ta aplikacja stała się bezużyteczna zawodowo. Owszem jest ładna i na tym koniec. Ktoś kto pracuje na tego typu aplikacjach nawet niech nie myśli o przechodzeniu na Webfleet. To kompletna porażka. Aplikacja ma mnóstwo fajnych funkcji, z których jedne działają kiedy chcą, inne nie działają w ogóle. Jeśli chcecie rozliczać kierowców na podstawie tej aplikacji to wywołacie w firmie nikomu niepotrzebną wojnę. A TOMTOM regularnie co miesiąc fakturę przesyła. I tęskno do bezawaryjnego Autocontrol'a
to firma z najgorszymi praktykami nie tylko w branży ale i na rynku. (usunięte przez administratora)Ludzie wartościowi - tzn. tacy, którzy dbali o klienta - już od nich odeszli a to co zostało (usunięte przez administratora) wydziera kasę za denne usługi. Przez 9 m-cy nikt się nami jako Klientem nie interesował, a w chwili kiedy chcieliśmy odejść zaczęli straszyć sądami i powoływać się na aneksy. (usunięte przez administratora)
Uważajcie na firmę Webfleet Solutions poland Sp. z o.o. wcześniej TomTom Telematics . Firma bez powiadomienia drugiej strony zmieniła klientom okres wypowiedzenia. Wysyłała aneksy do umów, które np dotyczyły nieistotnych dla waunków zmian jak np. zmiana nazwy, a w załączniku do aneksu ukryła celowo okres wypowiedzenia i okres obowiązywania umowy. W moim przypadku miałem umowę na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia, a w załączniku do aneksu którego nie widziałem na oczy zmieniła na czas określony i okres wypowiedzenia 3 miesiące wprowadziła. Sprawa będzie złożona zapewne do sądu, ale zgłosiłem sprawę też do UOKiK jako naruszenie zbiorowego interesu konsumenckiego ( tak zmienili chyba wszystkim klientom umowy) Nie maja podpisów na dokumentach, ale żądają zapłaty i wysyłają kolejne faktury. Zgłaszajcie tą firmę do UOKiK.
Jasne, że aneksy się czyta, regulaminy drobnym druczkiem też. W tym kraju wszystko trzeba czytać, bo inaczej hieny ZAWSZE będą wyłudzać haracz - nikt im nic nie zrobi prawda? Nawet na umowach monitoringu floty można robić wały, dosłownie na wszystkim, taki kraj, tacy ludzie widać...
Uważajcie na firmę Webfleet Solutions poland Sp. z o.o. wcześniej TomTom Telematics . Firma bez powiadomienia drugiej strony zmieniła klientom okres wypowiedzenia. Wysyłała aneksy do umów, które np dotyczyły nieistotnych dla waunków zmian jak np. zmiana nazwy, a w załączniku do aneksu ukryła celowo okres wypowiedzenia i okres obowiązywania umowy. W moim przypadku miałem umowę na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia, a w załączniku do aneksu którego nie widziałem na oczy zmieniła na czas określony i okres wypowiedzenia 3 miesiące wprowadziła. Sprawa będzie złożona zapewne do sądu, ale zgłosiłem sprawę też do UOKiK jako naruszenie zbiorowego interesu konsumenckiego ( tak zmienili chyba wszystkim klientom umowy) Nie maja podpisów na dokumentach, ale żądają zapłaty i wysyłają kolejne faktury. Zgłaszajcie tą firmę do UOKiK.
Potwierdzam to co napisał Pan Jerzy Fiszebrandt, dokładnie tak samo wyglądało to w przypadku naszej firmy. Umowa została zmieniona, aneksu nie otrzymaliśmy. Skandalicznie długi okres wypowiedzenia.
Mam nadzieję ,że wielu tu przeczyta odpowiedz pracownika tej (usunięte przez administratora) firmy. To powinno wystarczyć wątpiącym i zastanawiającym się czy podejmować współpracę z firmą, która stosuje nieuczciwe praktyki. JESZCZE RAZ PRZESTRZEGAM PRZED WSPÓŁPRACĄ JAKĄKOLWIEK.
Pani Sylwio tak zrobili z wszystkimi klientami. Celowo ukryli w załączniku do emaila w jednym z kilkudziesięciu punktów przedłużenie umowy z karą za rozwiązanie.(usunięte przez administratora)
Radzę unikać podpisywania jakiejkolwiek umowy dla flot pojazdów. Zakończenie chociaż jednej umowy z kilkunastu po okresie jej trwania (36 miesięcy), powoduje naliczanie opłat i tak za cały następny rok od końca okresu objętego umową, czyli to Webfleet wyznacza kiedy klient może sprzedać pojazd z floty ( wg Webfleet można to zrobić DOKŁADNIE po 3 latach, albo DOKŁADNIE po 4 latach, jeżeli umowa została zawarta na 36 miesięcy....) W obu przypadkach TRZEBA zgłosić do Webfleet wypowiedzenie umowy co najmniej 3 miesiące wcześniej.... Reasumując: jak nie chcesz mieć problemów, płacić haraczu przez 12 miesięcy pomimo, że umowa już dawno się skończyła i auto z floty dawno sprzedałeś, jak nie chcesz przekładać tych samych urządzeń co chwilę między autami, jak chcesz uniknąć sytuacji, gdy przez kilka miesięcy masz część floty bez monitoringu, część z działającym monitoringiem, a za sprzedane auta płacisz dalej haracz miesięczny przez rok, chociaż urządzenia wymontowałeś i odesłałeś, TO UNIKAJ ICH JAK OGNIA! Chcesz mieć totalny chaos w systemie monitoringu floty, to wal do nich śmiało.
Czy mógłby ktoś się wypowiedzieć jak wygląda tam staż jako Java developer? Czy ciekawe technologie, atmosfera, zespół?
A wiadomo, czy chociaż przez firmę czy tylko w ramach stażowego płacą przez jakiś urząd dla bezrobotnych? Bo teraz ciekawa jestem, jak przeczytałam, ale te z up mnie nie interesują. I ile trwa?
Czy może ktoś podzielić się wrażeniami z pracy w Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o.?
Pracuję w tej firmie już długo i mogę jedynie powiedzieć w samym superlatywach o tym jak tu się pracuje, jacy są ekstra współpracownicy itp. Nie mniej, dużo też zależy od bezpośredniego szefa - jak wszędzie.
Czy zdarzają się nadgodziny w Finder S.A.?
Dawno nie pojawił się żaden wpis odnośnie Finder. Proszę, napiszcie jakie macie doświadczenia z firmą. Jak wygląda praca? O jakie stanowiska się można ubiegać? Czy aktualnie rekrutują i czy odbywa się to zdalnie?
Najwięcej zastrzeżeń mają w firmie osoby, które mają pod górkę z pracą.
Pracuję tu już kilka miesięcy i firma jest mega profesjonalna. Dużo współpracy międzynarodowej, sympatyczni i pomocni ludzie wokół, nowoczesne narzędzia online'owe z górnej półki. Płaska struktura i realny wpływ na wyniki firmy. Szczególnie polecam osobom lubiącym nowe technologie. Angielski się przydaje, ale nie jest niezbędny - to zależy od stanowiska.
najgorsza firma ciagle sie urzadzenia wieszaja a pracownicy mydla oczy mie warte tych pieniedzy
Jeżeli chesz dowiedzieć prawdziwej oponi o tej firmie sprawdź opinie o firmie Finder. TomTom kupił Findra i cała kadra menadżerska przeszła właśnie z Findera i niestety panuje taka sama atmosfera jak w Finderze.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!