Opinie o PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. w Piaseczno

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy PREMIUM CONTACT Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. w Piaseczno

Filip
Inne

Idealnych firm nie ma ale wystarczy dobrze pracować. Z pewnością nie trzeba będzie wówczas narzekać!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krolik-ma

Żałosna firma , żałosny zarząd ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Basia
@Krolik-ma

A co jest żałosne w tej firmie wg Ciebie? Nie wiem czy mam aplikować... Powiedzcie coś o firmie aktualni i byli pracownicy...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil
Inne

Jeśli komuś nie po drodze z pracą to pozostaje jedynie narzekanie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Mało jest opinii na temat pracy a dziś widziałam ogłoszenie. Możecie coś więcej powiedzieć ? Dziękuję

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lulu
@Kasia

Praca jak każda inna. Na plus wolne weekendy bo dzwonimy do firm. No i można pracować w normalnych godzinach i coś jeszcze po pracy załatwić. Mi zależy żeby wychodzić o 16:00, to nie narzekam, bo koleżanka pracuje w sklepie i więcej zarabia o jakieś 300 zł ale siedzi często do 21 a nawet później i w soboty i niedziele też. Nie dają umów o pracę, ale umowa jest ze wszystkimi składkami i dostajesz jak chcesz kartę do luxmed.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
a
@Kasia

Biuro beznadzieja. Panie zarządzające - tragedia - wielkie panie dyrektorki a słoma z butów wychodzi. Ogólnie jest tyle Call Center że jest w czym wybierać. No i mało jest opinii bo kadra wszytkie kasuje - myśl hhahahah

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A.Da
@a

Nie zgodzę się z Tobą - firma jak każda inna ma dobre i złe strony. Panie z Zarządu są pomocne i nie panuje tu dyktatura ,,korpo"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
@A.Da

Panie z Zarządu - haha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
On_pracownik00
@a

Zgadzam się z Tobą w 100 procentach . Nie warto. A opinia o w/w kobietach jest trafna .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak opisałbyś przebieg rekrutacji w firmie D&L Contact Center Sp. z o.o. na stanowisko Zatrudnię portiera? Czy odbywa się ona w formie rozmowy, czy kandydat otrzymuje do wykonania jakiś test lub zadania?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jerzy
Inne

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutację?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola
@Jerzy

Jerzy rekrutacja jest prowadzona na rekrytacja rekrutacja@dlcc.pl najlepiej posłać cv .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne

@Karola, rozumiem. Jakimi szczególnymi umiejętnościami należy się wykazać by móc wygrać konkurs o którym mówisz? Przypuszczam, że chodzi o wyrobienie określonego dziennego/tygodniowego celu? Czy może się mylę i jest to powiązane także z innymi czynnikami?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola
@Natalia

Warunki konkursów są różne, poza wynikami sprzedażowymi(jeśli to projekt sprzedaży) ilość ankiet itd itd oczywiście ich jakość. Kryteria konkursów są zmienne. Wszystkie niezbędne umiejętności zdobywamy w trakcie pracy na szkoleniu wstępnym, przez wsparcie liderów...itd. Natalia zachęcam do wizyty w firmie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne

@Karola, chciałabym zapytać o to jak wygląda kwestia benefitów pozapłacowych w firmie? Czy takowe są dostępne dla pracowników? A jak możesz ocenić atmosferę, która panuje w firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola
@Natalia

Benefity poza płacoweoczywiście są:) Poza kartą luxmed są konkursy dzienne jak i tygodniowe z różnymi upominkami. Atmosfera przyjemna na pewno nie tak jak w korporacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne

Czy ktoś jest obecnie zatrudniony w D&L Contact Center i może podzielić się informacjami na temat warunków pracy w tym miejscu? @Aga, dziękuje za odpowiedź. Twoja opinia z perspektywy byłego pracownika jest bardzo istotna dla użytkowników forum. Czy ktoś z obecnych pracowników mógłby powiedzieć coś więcej na ten temat?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola
@Natalia

Jakich i formacji Ci potrzeba? Jestem aktualnym pracownikiem Aga napisała tak jak jest obecnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne

Czy któryś z użytkowników wypowie się na temat atmosfery w firmie? @Ayekass, czy powiesz nam coś na temat możliwości rozwoju w firmie? Czy dla pracowników organizowane były szkolenia lub kursy podnoszące ich kwalifikacje? Twoja opinia z perspektywy byłego pracownika będzie bardzo istotna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga
@Natalia

Ja pracowałam kilka miesięcy miałam szkolenie wstępne, ciągłą opiekę liderki, jak zmieniając projekt to miałam szkolenie z produktu. To na tyle jak o szkolenia chodzi, czy coś się zmieniło nie wiem.Obecni pracownicy muszą się wypowiedzieć... Ps.Zmieniłam pracę bo umowę o prace dostałam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ayekass

Ja byłam zadowolona ze współpracy z firmą. Musiałam, niestety odejść z przyczyn prywatnych, jednak wiem, że gdy będę chciała znów powrócić do pracy z ludźmi to wybiorę tą firmę! Blisko, fajni ludzie, sympatyczne Panie szefowe, wynagrodzenie na czas, praca w tygodniu a dodatkowe godziny płatne :)

Zainteresowany
Inne

Czy firma ma jakieś oferty pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultantka
@Zainteresowany

Firma prowadzi rekrutacje można odezwać się na fb tam też są ogłoszenia, albo rekrutacja@dlcc.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lili

Witam serdecznie,ludzie nie przejmujcie się do pracy w firmie D&L robią w konia z godzinami,nie wypłacana jak należy wynagrodzenia. Wykorzystuja tylko ludzi,nie biora pod uwage grafiku jaki sam sobie ustalasz, a sami tego oczekują od zleceniobiorcy. Pozdrawiam serdecznie. Pamiętajcie ostrzegam przed ta firmą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konwalia
@Lili

Lili, nie zgodzę się z Twoją opinią, grafik jest przestrzegany jak w każdej pracy czasem jest większe zapotrzebowanieywtody odbywają się rozmowy o zmianie grafiku jednak nikt nikogo nie zmusza do zmiany. Co do pieniędzy z godzinami nigdy nie miałam problemu, jak coś nam się nie zgadza po to są przełożeni by iść i dopytać o wątpliwości . Ja jestem zadowolona z współpracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant
@Konwalia

Konwalia ma rację. Ja jestem tu od lutego i 3 wypłaty za mną. Wszystko się zgadzało. Grafik mam stały bo mój projekt działa od 8 do 17 więc mogę być do 16 lub 17. Kasa jak w callcenter w Warszawie - szału nie ma ale od tego miesiąca mam już większą stawkę za długość pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mrówa

Ja pracuję kilka miesięcy. Wypłata na czas, a nawet jeden-dwa dni przed 10. WIęc nie wiem, dlaczego ktoś pisze, że jest z tym problem. Niektórzy odchodzą, owszem chcą coś zmienić, ale i często wracają. Ja tam polecam tu pracę. Zazwyczaj pracuję w godzinach 8-16 i jestem w domu około 16:20, spoko bo wcześniej musiałam godzinę dojeżdżać do Warszawy,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daniel
Inne

Warto aplikować? Może podpowiecie jak przebiega rekrutacja?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asd
@Daniel

Uwierz nie warto

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daniel
@asd

Asd Długo pracowałeś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Romek
Inne

Niektórzy potrafią tylko narzekać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne

@Kiki, @Mała Mi jak wygląda proces rekrutacji? Czy w D&L Contact Center jest duża rotacja pracowników? Firma oferuje jakieś benefity? Poleciłybyście pracę tam osobom szukającym zatrudnienia? Nie mogłam znaleźć żadnych ofert pracy w internecie, czy jest prowadzona rekrutacja?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
......

Też tam pracowałem, oczywiście każdy ma prawo do Swoich wyborów, ale nie dajcie z Siebie zrobić "umysłowych niewolników" wybierając tę pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kiki
@......

Umysłowych niewolników? Atmosfera + Zarobki jak wszędzie jednak tragedii nie ma. Ile przepracuję tyle mam. Jak by było źle nie było by pracowników. Nie jest to typowe korpo. Kadra w porządku...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mała Mi

Praca spoko. Pracuje tutaj od ponad 2 lat i nie mam zastrzeżeń. Zaczynałam bez doświadczenia call center, ale nie czego się bać - są szkolenia wdrażające. Po za tym zawsze można poprosić o pomoc czy to doświadczone osoby czy kogoś z kadry. Na pewno sam sobie nie jesteś pozostawiony. Godziny pracy - do ustalenia, gdy mam potrzebę załatwienia czegoś prywatnego to zgłaszam to i po problemie. Wynagrodzenie - stawka godzina, można wyrobić tyle godzin ile się chce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mała Mi
@Mała Mi

*prawie, ah ta autokorekta na telefonie :), ale ogólnie polecam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mario

ZeNa nie Maria a Mario, szkoda że nie kojarzysz. Być może dlatego już Cię z nami nie ma. Pozdrawiam, każdy ma prawo do swoich wyborów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZeNa

Ja właśnie pracowałam za to chyba nie ty, gdzie ty się chowałeś podczas pracy, nie kojarzę żadnego "maria", tak jak pisałam praca dla mnie w ogóle nie jest ok i przestrzegam przed nią wszystkich

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PREMIUM CONTACT Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

PREMIUM CONTACT Sp. z o.o.
1.9/5 Na podstawie 49 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PREMIUM CONTACT Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii