Idealnych firm nie ma ale wystarczy dobrze pracować. Z pewnością nie trzeba będzie wówczas narzekać!!
Żałosna firma , żałosny zarząd ...
A co jest żałosne w tej firmie wg Ciebie? Nie wiem czy mam aplikować... Powiedzcie coś o firmie aktualni i byli pracownicy...
Jeśli komuś nie po drodze z pracą to pozostaje jedynie narzekanie?
Mało jest opinii na temat pracy a dziś widziałam ogłoszenie. Możecie coś więcej powiedzieć ? Dziękuję
Praca jak każda inna. Na plus wolne weekendy bo dzwonimy do firm. No i można pracować w normalnych godzinach i coś jeszcze po pracy załatwić. Mi zależy żeby wychodzić o 16:00, to nie narzekam, bo koleżanka pracuje w sklepie i więcej zarabia o jakieś 300 zł ale siedzi często do 21 a nawet później i w soboty i niedziele też. Nie dają umów o pracę, ale umowa jest ze wszystkimi składkami i dostajesz jak chcesz kartę do luxmed.
Biuro beznadzieja. Panie zarządzające - tragedia - wielkie panie dyrektorki a słoma z butów wychodzi. Ogólnie jest tyle Call Center że jest w czym wybierać. No i mało jest opinii bo kadra wszytkie kasuje - myśl hhahahah
Nie zgodzę się z Tobą - firma jak każda inna ma dobre i złe strony. Panie z Zarządu są pomocne i nie panuje tu dyktatura ,,korpo"
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutację?
@Karola, rozumiem. Jakimi szczególnymi umiejętnościami należy się wykazać by móc wygrać konkurs o którym mówisz? Przypuszczam, że chodzi o wyrobienie określonego dziennego/tygodniowego celu? Czy może się mylę i jest to powiązane także z innymi czynnikami?
Warunki konkursów są różne, poza wynikami sprzedażowymi(jeśli to projekt sprzedaży) ilość ankiet itd itd oczywiście ich jakość. Kryteria konkursów są zmienne. Wszystkie niezbędne umiejętności zdobywamy w trakcie pracy na szkoleniu wstępnym, przez wsparcie liderów...itd. Natalia zachęcam do wizyty w firmie :)
@Karola, chciałabym zapytać o to jak wygląda kwestia benefitów pozapłacowych w firmie? Czy takowe są dostępne dla pracowników? A jak możesz ocenić atmosferę, która panuje w firmie?
Benefity poza płacoweoczywiście są:) Poza kartą luxmed są konkursy dzienne jak i tygodniowe z różnymi upominkami. Atmosfera przyjemna na pewno nie tak jak w korporacji.
Czy ktoś jest obecnie zatrudniony w D&L Contact Center i może podzielić się informacjami na temat warunków pracy w tym miejscu? @Aga, dziękuje za odpowiedź. Twoja opinia z perspektywy byłego pracownika jest bardzo istotna dla użytkowników forum. Czy ktoś z obecnych pracowników mógłby powiedzieć coś więcej na ten temat?
Jakich i formacji Ci potrzeba? Jestem aktualnym pracownikiem Aga napisała tak jak jest obecnie
Czy któryś z użytkowników wypowie się na temat atmosfery w firmie? @Ayekass, czy powiesz nam coś na temat możliwości rozwoju w firmie? Czy dla pracowników organizowane były szkolenia lub kursy podnoszące ich kwalifikacje? Twoja opinia z perspektywy byłego pracownika będzie bardzo istotna.
Ja pracowałam kilka miesięcy miałam szkolenie wstępne, ciągłą opiekę liderki, jak zmieniając projekt to miałam szkolenie z produktu. To na tyle jak o szkolenia chodzi, czy coś się zmieniło nie wiem.Obecni pracownicy muszą się wypowiedzieć... Ps.Zmieniłam pracę bo umowę o prace dostałam.
Ja byłam zadowolona ze współpracy z firmą. Musiałam, niestety odejść z przyczyn prywatnych, jednak wiem, że gdy będę chciała znów powrócić do pracy z ludźmi to wybiorę tą firmę! Blisko, fajni ludzie, sympatyczne Panie szefowe, wynagrodzenie na czas, praca w tygodniu a dodatkowe godziny płatne :)
Czy firma ma jakieś oferty pracy?
Firma prowadzi rekrutacje można odezwać się na fb tam też są ogłoszenia, albo rekrutacja@dlcc.pl
Witam serdecznie,ludzie nie przejmujcie się do pracy w firmie D&L robią w konia z godzinami,nie wypłacana jak należy wynagrodzenia. Wykorzystuja tylko ludzi,nie biora pod uwage grafiku jaki sam sobie ustalasz, a sami tego oczekują od zleceniobiorcy. Pozdrawiam serdecznie. Pamiętajcie ostrzegam przed ta firmą.
Lili, nie zgodzę się z Twoją opinią, grafik jest przestrzegany jak w każdej pracy czasem jest większe zapotrzebowanieywtody odbywają się rozmowy o zmianie grafiku jednak nikt nikogo nie zmusza do zmiany. Co do pieniędzy z godzinami nigdy nie miałam problemu, jak coś nam się nie zgadza po to są przełożeni by iść i dopytać o wątpliwości . Ja jestem zadowolona z współpracy
Konwalia ma rację. Ja jestem tu od lutego i 3 wypłaty za mną. Wszystko się zgadzało. Grafik mam stały bo mój projekt działa od 8 do 17 więc mogę być do 16 lub 17. Kasa jak w callcenter w Warszawie - szału nie ma ale od tego miesiąca mam już większą stawkę za długość pracy.
Ja pracuję kilka miesięcy. Wypłata na czas, a nawet jeden-dwa dni przed 10. WIęc nie wiem, dlaczego ktoś pisze, że jest z tym problem. Niektórzy odchodzą, owszem chcą coś zmienić, ale i często wracają. Ja tam polecam tu pracę. Zazwyczaj pracuję w godzinach 8-16 i jestem w domu około 16:20, spoko bo wcześniej musiałam godzinę dojeżdżać do Warszawy,
Warto aplikować? Może podpowiecie jak przebiega rekrutacja?
Niektórzy potrafią tylko narzekać?
@Kiki, @Mała Mi jak wygląda proces rekrutacji? Czy w D&L Contact Center jest duża rotacja pracowników? Firma oferuje jakieś benefity? Poleciłybyście pracę tam osobom szukającym zatrudnienia? Nie mogłam znaleźć żadnych ofert pracy w internecie, czy jest prowadzona rekrutacja?
Też tam pracowałem, oczywiście każdy ma prawo do Swoich wyborów, ale nie dajcie z Siebie zrobić "umysłowych niewolników" wybierając tę pracę.
Umysłowych niewolników? Atmosfera + Zarobki jak wszędzie jednak tragedii nie ma. Ile przepracuję tyle mam. Jak by było źle nie było by pracowników. Nie jest to typowe korpo. Kadra w porządku...
Praca spoko. Pracuje tutaj od ponad 2 lat i nie mam zastrzeżeń. Zaczynałam bez doświadczenia call center, ale nie czego się bać - są szkolenia wdrażające. Po za tym zawsze można poprosić o pomoc czy to doświadczone osoby czy kogoś z kadry. Na pewno sam sobie nie jesteś pozostawiony. Godziny pracy - do ustalenia, gdy mam potrzebę załatwienia czegoś prywatnego to zgłaszam to i po problemie. Wynagrodzenie - stawka godzina, można wyrobić tyle godzin ile się chce.
ZeNa nie Maria a Mario, szkoda że nie kojarzysz. Być może dlatego już Cię z nami nie ma. Pozdrawiam, każdy ma prawo do swoich wyborów.
Ja właśnie pracowałam za to chyba nie ty, gdzie ty się chowałeś podczas pracy, nie kojarzę żadnego "maria", tak jak pisałam praca dla mnie w ogóle nie jest ok i przestrzegam przed nią wszystkich
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PREMIUM CONTACT Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.