Opinie o Pzu Centrum Operacji S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Pzu Centrum Operacji S.A.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Pzu Centrum Operacji S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Towarzystwa ubezpieczeniowe
Towarzystwa ubezpieczeniowe Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pzu Centrum Operacji S.A. w Warszawa

R
Inne
 Pytanie

Co z moją reklamacją? Nadal nie rozpatrzona +30dni. Dlaczego Pani Tetiana P dalej pracuje a Pan Łukasz D nie odbiera telefonu?

9
Nie wolno
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo dobrze znam własny język ale gdyby odpowiedzi na maile były pisane w normalny sposób nie byłoby zgłaszania problemów z ich zrozumieniem od klientów. Chcesz przykładu proszę bardzo - jest problem ze zmianą hasła - dostaje odpowiedź, żeby nie używać Firefoxa - ktoś nie wie o co chodzi bo zawsze korzysta z Google Chrome i taką wiadomość przekazał zgłaszając problem. Czy przy takiej odpowiedzi byłby (usunięte przez administratora) W mądry?

Anonimowy pracownik
Pracownik

Otóż mam podwójne doświadczenie zawodowe w tej firmie. Obecny dział był okej na samym początku z czasem zaczęło się dziać co najmniej dziwnie ... Brak miejsc, rozrzucanie po całym biurze, niedziałające komputery, notoryczne aktualizacje, skracanie zmian o godziny a nawet o dni ... Bardziej niż pomoc klientowi liczy się wciśnięcie mu kontaktu aby założył konto w Pekao mimo, że klienci bardzo często nie wyrażają zgód na oferty marketingowi. Praca dobra dla osob, które mają silną psychikę oraz studentów, którzy chcą sobie dorobić. Ludzie są normalni i atmosfera jest okej, lecz nie polecam na dłuższą metę.

Niezadowolona
Pracownik
 Pytanie
@xyz

Czemu niektore osoby maja chat kilka razy w tygodniu a inne w ogole?

konsultant ogolnej
Pracownik

nagminnie jest w pzu ucinanie godzin a potem wysylanie maila do pracownikow z informacja ze mozna dobrac godziny.

Aha
Inne
@A

Widać, że komunizm tej firmy nieźle siadł Ci na mózg. Fajne jest to, że jednej osobie zabierają godziny ale drugiej dają bo im po palcu wchodzi w siedzenie, je z nimi obiadki albo chodzi na petka. Po przyjacielsku oddają sobie nawzajem leady a jak przychodzi co do czego to i Ł i K mają to gdzieś bo to ich koleżaneczki. Ale jak człowiek, którego otwarcie nie lubią wyrazi swoją opinię to od razu jest atak i hejt na dobro firmy. To jest cała logika tego koła pomyj.

Ania
Były pracownik

Bardzo miło wspominam czasy pracy w PZU. Pracowałam przez rok na infolinii ogólnej. Elastyczne godziny pracy pozwoliły mi pogodzić pracę z wychowaniem dziecka. Poznałam wielu świetnych ludzi, z którymi utrzymuje kontakt do dzisiaj, a kadra kierownicza bardzo wyrozumiała i pomocna. Polecam każdemu!

R Nowy wpis
Inne
 Pytanie

W sprawie reklamacji jakości usług świadczonych przez konsultantów działu dotyczącego aplikacji, próbowałem potwierdzić czy numer telefonu który posiadam, należy do kierownika projektu. Niestety, mimo kilkukrotnych prób pozyskania potwierdzenia, pracownicy na proste pytanie o poprawność numeru, odpowiadali nie na temat. Jak można się skontaktować z osobami odpowiedzialnymi za aplikację, skoro na wiadomości e-mail i oficjalne reklamacje nie odpisują?

R Nowy wpis
Inne
@R

Mimo prośby, żeby się konsultantka nie rozłączała, w sposób perfidny zrobiła to po pytaniu o to jaki system operacyjny jest wymagany do obsługi aplikacji PZU. Konsultantka dysponowała poważnymi brakami w wiedzy, ponieważ na pytanie o system operacyjny, cytowała regułkę dotyczącą przeglądarek internetowych.

Baśka
Inne

Pisaliście, że można tracić godziny z jakichś dziwnych powodów takich jak nagły brak zapotrzebowania i tak dalej. a nie można samemu sobie to ogarnąć albo udowodnić, że jednak występuje?

.
Pracownik
@Baśka

Tego się nie da samemu ogarnąć. Składa się dyspozycje przez system albo maila. Można prosić koordynatorów o dopisanie godzin ale przeważnie jest z tym problem bo wyciągają te powody. I tak w koło

Weronika
Pracownik
@Baśka

Pracuje tam prawie rok i nigdy nie było sytuacji że zabrali godziny, czasem 1-2h w tygodniu , pisałam do koordynatorów i poprawiali grafik , więc przestańcie wymyślać. Ten kto robi wyniki o normalnie się zachowuje to pracuje standardowo. Najgorzej jest obgadywac własnych liderów i innych na głos.

.
Pracownik
@Weronika

wszystko zalezy od dzialu

Eliza Nowy wpis
Inne
@.

ale co to oni robia jakies wieksze problemy z tymi godzinami i tych koordynatorow nie doprosisz sie o nic? ciekawe kto im warunki ustala bo moze nie wiedza jak to jest miec pod gorke

. Nowy wpis
Inne
@Eliza

Poprostu nie dopiszą bo zawsze znajdą powód

mojePZU
Pracownik

powinno mieć oddzielna strone na goworku bo zaniza PZU statystyki.

Wiesz co
Inne
@mojePZU

Wszystko strony na GoWork poświęcone PZU mają niską ocenę więc oddzielna strona nie pomoże

R
Inne
 Pytanie

Mimo upływu kilku miesięcy, sytuacja w ogóle się nie poprawiła. Start: 2024-06-02 10:35:33 PZU: Dzień dobry. Mam na imię Karolina. W czym mogę pomóc? R: Dlaczego wczoraj o 16:50 nie dało się skontaktować z PZU? PZU: Czat w soboty i niedziele działa w godzinach 9-17. O 16:50 również powinna być możliwość kontaktu za pośrednictwem czatu. R: Nie było. R: Dlaczego nie ma informacji, że pracujecie w weekendy? PZU: Zajmuję się rejestracją konta w serwisie mojePZU. Decyzje odnośnie informacji udostępnianych na stronie pzu.pl są poza moim zakresem kompetencji. Oczywiście sugestie odnośnie udostępnienia godzin pracy czatu przekaże przełożonym. R: Skoro nie ma informacji w jakich godzinach pracuje infolinia, to równie dobrze może pracować od 8:00 do 21:00 jak w pozostałe dni. R: To jest poważne, domyślam się, że umyślne, zaniedbanie ze strony Pani przełożonych. R: Minęło pół roku, gdzie jest funkcja mObywatela? PZU: Funkcja mObywatel nie jest obecnie dostępna na stronie mojePZU. R: Wasza strona internetowa sugeruje co innego: https://www.pzu.pl/mobywatel PZU: Informacje na stronie nie zostały zaktualizowane. Przekażę informację przełożonym, aby jak najszybciej zostało to zmienione. R: Patrząc na opinie zamieszczone w serwisie GoWork na temat funkcjonowania Pani działu, śmiem wątpić czy Pani przełożeni cokolwiek zrobią. Jaki jest kontakt do osób wyżej? PZU: W celu porozmawiania z działem technicznym można dzwonić na infolinię pod numer 801 102 007, wysłać wiadomość na adres moje@pzu.pl lub porozmawiać za pośrednictwem czatu. R: Rozmowa z działem technicznym (jak pokazuje aktualna konwersacja), nie ma sensu ponieważ ludzie zatrudnieni na stanowisku konsultantów nie są kompetentni nawet w zakresie zamiatania ulic. PZU: Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? R: Informuję, że konwersacja zostaje w tej chwili zamieszczona w serwisie GoWork. Niech ludzie widzą kto się zajmuje obsługą aplikacji. Koniec: 2024-06-02 11:01:06 Informujemy, że udostępnienie zapisu rozmowy nie jest jednoznaczne ze zgodą na jego upublicznienie. Zapis p

Obiektywny
Inne
 Pytanie
@R

Koniec: 2024-06-02 11:01:06 Informujemy, że udostępnienie zapisu rozmowy nie jest jednoznaczne ze zgodą na jego upublicznienie Czy ten pan R nie rozumie tego, że udostępnianie zapisu tej rozmowy publicznie, jest niezgodne z prawem? Jakim trzeba być idiotą? Poza tym, ciężko stwierdzić, z kim tak naprawdę toczy swoją prywatną wojenkę. Z samą firmą, czy z pracownikami, którzy wykonują swoje obowiązki,? Wygląda to na nękanie pracowników, którzy pracują w tej firmie. Dwie rozmowy na czacie udostępnione przez tego osobnika, mniej więcej w tym samym czasie. Czyli "osobnik" rozmawiał jednocześnie z dwoma osobami???? Na podobne tematy??? Zamieszczone rozmowy są przynajmniej żenujące...I bynajmniej nie chodzi mi o wypowiedzi konsultantów. Serwis "GoWork" nie powinien publikować zapisów rozmów, a ten osobnik powinien chyba udać się do specjalisty, albo znaleźć sobie jakieś hobby

Gość
Inne
 Pytanie
@R

"Rozmowa z działem technicznym (jak pokazuje aktualna konwersacja), nie ma sensu ponieważ ludzie zatrudnieni na stanowisku konsultantów nie są kompetentni nawet w zakresie zamiatania ulic." Jakim trzeba być człowiekiem, żeby obrażać w ten sposób pracownika? Obrażając jednocześnie osoby, które faktycznie wykonują zawód "zamiatania ulic". Nie wyobrażam sobie, co trzeba mieć "we łbie", bo nawet nie "w głowie", żeby mieć takie podejście do drugiego człowieka. Najbardziej KOMPETETNY chyba naprawdę ma problem. ...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Ile osób przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną w firmie Pzu Centrum Operacji S.A. na stanowisko Obsługa klienta/Przedstawiciel Handlowy? Czy atmosfera jest stresująca, czy raczej luźna? Opowiedz nam o swoich odczuciach.
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
R
Użytkownicy czekają na odpowiedź 2 dni.
Inne
 Pytanie

Start: 2024-06-02 10:47:57 PZU: Dzień dobry. Mam na imię Adam.W czym mogę pomóc? R: Witam. Dlaczego wczoraj przed godziną 17:00 nie można było się połączyć z chatem? PZU: Wszyscy konsultanci mogli być zajęci przed 17:00 R: W jakich godzinach pracuje infolinia w weekendy? PZU: 9:00-17:00 R: Gdzie na stronie znajdę informację na ten temat? PZU: Na stronie jest tylko informacja o pracy infolinii w dniach roboczych 8:00-21:00 R: Dlaczego strona wprowadza w błąd? PZU: Taka informacje administratorzy umieścili na stronie R: Co z funkcją mObywatel? PZU: Na ten moment jest ona niedostępna. R: Od pół roku? PZU: Tak od nowego roku stała się ona niedostępna. Informujemy, że prowadzimy działania aby przywrócić tę metodę uwierzytelniania. R: https://www.pzu.pl/mobywatel - strona nic nie mówi, że funkcja jest wyłączona. PZU: Na stronie nie usunięto tej informacji. R: Pan sobie zdaje sprawę, że z każdą Pana niekompetentną odpowiedzią Pan się ośmiesza? PZU: Staram się udzielać jak najlepszych informacji. R: Co w Pana ocenie jest "najlepszą informacją" R: ? PZU: Staram się odpowiadać z obecna wiedzą. PZU: i stanem faktycznym. R: W takim razie proszę mi udzielić informacji: jak Pan ocenia swoją "obecną wiedzę"? R: Może być w skali od 1 do 10. PZU: Staram się odpowiadać zgodnie z informacjami, które otrzymałem od swoich przełożonych. R: Jak Pan ocenia kompetencje swoich przełożonych? PZU: Bardzo dobrze R: Więc przez pół roku Pana przełożeni nie potrafili nic zrobić w sprawie funkcji mObywatela oraz przez taki okres czasu nie zwrócili uwagi, że na stronie są błędne informacje o godzinach pracy infolinii? R: Dodatkowo patrząc na ostatnie opinie w serwisie GoWork, podejrzewam, że ocenia Pan pozytywnie ich kompetencje w obawie przed utratą zatrudnienia. PZU: Moi przełożeni odpowiadają za funkcjonowanie infolinii oraz czatu związanych z kontaktami w sprawie moje.pzu.pl PZU: Nie odpowiadają oni za sam wygląd strony. R: Pana przełożeni odpowiadają za funkcjonowanie infolinii i chatu? Proszę w takim razie mi powiedzieć, dlaczego tydzień temu pani Pola przerwała konwersację? R: Proszę mi również powiedzieć, dlaczego pani Tatiana dalej pracuje, mimo, że bardzo źle obsługuje klientów? PZU: Niestety nie posiadam informacji o powodzie zerwanego połączenie z Panią Połą ani o decyzjach personalnych jakie są w obrębię PZU. R: Patrząc na opinie w serwisie GoWork, domniemuję, że decyzje są mocno personalne. Informuję również, że ta konwersacja również zostanie upubliczniona w tym serwisie. Klienci PZU muszą wiedzieć, że Państwo jedynie co potrafią publikować, to ogólniki. PZU: Rozumiem to jak najbardziej R: Informuję również, że jako, że na stronie nie ma informacji, że pracują Państwo w weekendy do godziny 17:00, przed tą godziną się zjawię z następną porcją pytań. Mam nadzieję Panie Adamie, że tym razem Pan odbierze.

konsultant ogolnej
Pracownik

nagminnie jest w pzu ucinanie godzin a potem wysylanie maila do pracownikow z informacja ze mozna dobrac godziny.

Roxi
Inne
@konsultant ogolnej

Możesz mi rozjaśnić ten temat? konsultant w jakim zakresie może mieć ucięte godziny? Chodzi o te ponad wymiar które robisz świadomie myśląc przy tym, że dorabiasz sobie? Ciekawi mnie jak to jest w takim razie wskazane na umowie

Nie
Były pracownik
@Roxi

Wybierasz sobie godziny a oni Ci tną bo zawsze najdą jakiś durny powód np. leady, brak zapotrzebowania. A kolejki jak były tak są

A
Pracownik
@Nie

Jeśli nie robisz wyników to i tną i dobrze. Są osoby które robią wyniki i to one dostają dodatkowe godziny w pierwszej kolejności

Z
Pracownik
 Pytanie
@A

O jakich wynikach mówisz? O tych wciśniętych kontach Pekao? My mamy tylko informować o możliwości założenia kontaktu, tu nie ma podstaw do cięcia godzin. Zresztą były przypadki, że koleżanki sobie leady oddawały jak Emilka i Amelia bo jednej groziło zbyt mocne cięcie godzin. Bardzo fair w stosunku do reszty.

Nie
Inne
 Pytanie
@A

Dla kogo dobrze? Dla Patryka u którego przepracowanie spowodowało problemy psychiczne bo jako jedyny siedział do 21 niejednokrotnie? Czy dla nich bo nie muszą płacić? Nie ma czegoś takiego jak dodatkowe godziny. Jest dyspozycyjność i wybierasz co chcesz a to, że ludzie po 50 przełączeniu nie chcą już super (usunięte przez administratora) oferty z żuberkiem nie jest zależne od konsultantów. Ucinanie godziny i premii np. Za weekendy na podstawie takiej niby wspaniałej oferty marketingowej (usunięte przez administratora)

A
Pracownik
 Pytanie

moze dlatego transferuja ludzi z jednego dzialu na drugi?

B
Pracownik
@A

to bardzo zle ze pochwalasz to ze pracownicy oszukuja pracodawce. mysle ze odpowiednie osoby powinny zwrocic uwage na to ze dochodzi do takich machlojek caly czas. pewnie lukasz i klaudia i tak nic z tym zrobia ale niech chociaz te osoby wiedza ze my wiemy co one robia.

<3
Inne
 Pytanie

Naprawdę popierasz to że pracownicy wykorzystują pracodawcę i (usunięte przez administratora) I potem się dziwić że w tym kraju jest jak jest :)

Aha
Inne
@A

Widać, że komunizm tej firmy nieźle siadł Ci na mózg. Fajne jest to, że jednej osobie zabierają godziny ale drugiej dają bo im po palcu wchodzi w siedzenie, je z nimi obiadki albo chodzi na petka. Po przyjacielsku oddają sobie nawzajem leady a jak przychodzi co do czego to i Ł i K mają to gdzieś bo to ich koleżaneczki. Ale jak człowiek, którego otwarcie nie lubią wyrazi swoją opinię to od razu jest atak i hejt na dobro firmy. To jest cała logika tego koła pomyj.

Były już pracownik
Były pracownik

Na moim PZU masowe zwolnienia i dzień później nowe szkolenie. Jak się nie podstosujesz to wylatujesz.

Gość
Inne
 Pytanie
@Były już pracownik

Masowe zwolnienia? To chyba był jakiś jednak powód. I co, zwalniają masowo i zatrudniają nowych pracowników, którzy pewnie potrzebują trochę czasu, żeby to ogarnąć...

Yuki
Inne
@Były już pracownik

Warto, jak jesteś młody i masz chęci do pracy. Nie warto walczyć z korpo. Zatrudniasz się, zarabiasz, robisz swoje. Niestety, ludzie dzwonią z takimi pierdółami, że można o tym kilka książek napisać.... Efektywność spada, mniejsze zarobki dla konsultantów i mniejsza chęč do pracy. Koordynatorzy, Liderzy---o.k. zawsze można się dogadać. Atmosfera w zespole-bardzo na plus, tak samo jak na innych działach. Polecam dla osób z mocną psyche, które chcą mieć i doświadczenie i solidną pozycję w cv

Były już pracownik
Były pracownik
@Gość

Nie potrzebują czasu. Następnego dnia po informacji o zwolnieniu było już nowe szkolenie. Wisienką na torcie jest fakt, że przeważnie szkolenie trwało około tygodnia, tym razem uwinęli się w około 2-3 dni.

Były już pracownik
Były pracownik
@Yuki

Z koordynatorów tak naprawdę szło się dogadać z jedną osobą. Co do liderów uważam, że było dużo lepiej gdy był tylko Łukasz i większość doświadczonych pracowników podzieli moje zdanie. Co do połączeń to najwięcej jest osób ze sklerozą dotyczącą maila bądź hasła. W przypadku maili od anonimowego konsultanta, którego serdecznie pozdrawiam kierownik uznał to za hejt razem z "kołem wzajemnej (usunięte przez administratora)" oskarżali mnie i inne osoby o ataki na dział w celu dania ujścia emocją. Komentarze o treści "praca.pl" są poniżej krytyki w stosunku do osób, które pracowały dłużej niż oni wszyscy razem wzięci. Tak samo czepianie się jednej osoby o jej dojazd do pracy i propozycja zmiany godzin, żeby nie przeszkadzać w egzystencji "dobrego pracownika" Zgadzam się z Tobą Yuki z tym, że trzeba mieć mocną psychikę.

Www
Były pracownik

Obgadywanie w tej firmy nie jest tylko ze strony pracowników bo i na odwrót. Liderzy na petku obgadują pracowników więc nie gadaj bzdur. W tej firmie wszystkie ściany mają uszy.

Nikola
Inne

Hejka. znalazłam ofertę dla agenta ubezpieczeniowego. Mam zamiar starać się o to zatrudnienie. możecie mi wyjaśnić na czym konkretnie polega to wspomniane dodatkowe, poza prowizją, wsparcie finansowe w pierwszych 2 latach pracy z opisu? jakie są zasady?

chwilowy
Były pracownik

Pracowałem tam jedynie 1,5 msc jako samodzielny specjalista, ale nie zapomnę tego nigdy. Pracę polecił mi kumpel, który pracował tam prawie 2 lata. Miał dostać za mnie premię w wysokości 200 zł za polecenie pracownika. Mimo upływu 2 msc od momentu rozpoczęcia mojego szkolenia nie otrzymał dodatku. Osoby, które powinny wylecieć na pysk z tej firmy to wsparcie w postaci Wioletta C. oraz lider Anna. Obie osoby mimo zgłoszeń o (usunięte przez administratora) i notorycznych skarg dostały awans oraz wyróżnienia za wzorową pracę. Pomijając skandaliczne odzywki i ciągłe nagabywanie, poniżanie czy ubliżanie te osoby nie powinny pracować z ludźmi. Kierownictwo zdaje się kompletnie nie zauważać rotacji pracowników sięgającej 80% załogi. Świat przez nich widziany prze różowe okulary to niedopowiedzenie porównywalne z Katyniem nazwane drobną sprzeczką sąsiadów. Wstyd, że taka firma pozwala sobie na takie traktowanie pracowników. Wymiana prawie całej załogi jest możliwa dzięki co tydzień startującym szkoleniom pracowników. Jak nie ty to kto inny. Poczucie bycia (usunięte przez administratora) jest tym mocniejsze im więcej rozmawiasz z kadrą. Zarabiasz minimalną, z okresowymi skokami ponad a wyrzucają Ci to jakbyś co najmniej odbierał im chleb. Żądanie bezbłędności, precyzji czy szybkości działania przy jednoczesnej pogardzie ze strony przełożony to codzienność. Kasjerka z żabki otrzymuje więcej szacunku od klientów niż pracownik działu CWU/CWP w PZU. Nie dość, że klienci mieszają Cię z błotem to jeszcze kierownictwo wymaga znoszenia tego z radością nie zmieniają wydajności. (usunięte przez administratora)

Olka
Inne

Przedstawiciel handlowy miał wpisane widełki płacowe do 9 600 zł. forma umowy nie została jednak jasno doprecyzowana. Co może oznaczać wariant „inny”? występuje przy tym normalna podstawa?

anonim
Inne

W ofercie dla agenta piszą wprost, że ma się w tym przypadku jasno określona ścieżkę kariery. Jeśli tak to możecie ja w zasadzie omówić? O jakie stanowiska / poziomy może chodzić i co się dzieje przy dalszym awansie, jakie zmiany zachodzą?

Anonimek
Kandydat
 Pytanie

Witam jak wygląda praca na recepcji w PZU? Chciałbym się dowiedzieć czy pieniądze są wypłacane na czas i w jakich godzinach jest praca?

Anonim
Kandydat
 Pytanie

Witam jak wygląda praca na recepcji? Wszystko ok??

Bianka
Inne

A jak się można stać „uprzywilejowanym” pracownikiem? Teraz niedawno napisano, że tacy to maja spokój podczas pracy, zastanawiam się z czego może on wynikać? i jak teraz targety wyglądają oraz premie za nie? pisali coś o zabraniu kasy a proszeniu o wyrabianie dalszych leadów, do teraz tak jest?

Odpowiedz
Pracownik
@Bianka

W zwiazku z noworoczna podwyzka pracy minimalnej wszystkie premie i konkursy zostaly zlikwidowane. Od kilku dni rowniez leadowanie nie jest mozliwe ze wzgledu na wprowadzona na niektorych dzialach polityke ich umawiania.

anonim
Inne
@Odpowiedz

Co jest powodem wprowadzenia takiej polityki? Zastanawiam się też nad tym jak bardzo mogło zmienić to wielu osobom prace od tych paru dni. Czy niektórzy odchodzą?

ALA
Inne

*Cały dział moje PZU to osoby odklejone od rzeczywistości, tylko żądania i pretensje i przede wszystkim traktowanie normalnych pracowników z pogardą* Nie rozumiem, co masz na myśli, że osoby pracujące na moim PZU są odklejone. Odklejeni to są pracownicy z innych działów, którzy są albo niedouczeni, albo nie chce im się dopytać klienta o co dokładnie chodzi i po prostu robią bezpośredni transfer do moje PZU. A klient nawet nie wie często gdzie został przełączony i bardzo często błędnie przełączony

;)
Pracownik
 Pytanie
@ALA

tutaj zaden dzial nie wie czym naprawde zajmuja sie inne dzialy i nawet sie nie staraja dowiedziec. bo i po co skoro placa 28 zl/h wiec nie ma co sie stara. 5 lub wiecej przelaczen klientow to standard w pzu. nie wiesz czegos? przelacz na ogolna, moze tam wiedza. klient chce cos kupic? jakies ubezpieczenie oc, na ciagnik przelacz na obojetnie ktory direct. klientowi nie dziala strona pzu? przelacz na dzial techniczny.

Pracownik
Pracownik
@Bianka

Praca jak każda inna, nie zabierają ci dodatku jeżeli wykonujesz swoją pracę poprawnie i skupiasz się na niej, a nie na robieniu dram. Podczas weryfikacji rozmów, sprawdzane jest poprawne potwierdzenie danych i pomoc klientów. Jeżeli w trzech randomowych rozmowach, leader usłyszy źle poprowadzone rozmowy, zabierany jest ci dodatek. Tak to wygląda, a nie żadne uprzywilejowanie.

3
ANONIMOWY
Pracownik

NIEFAJNIE ZE KAZDY PRZEJAW INICJATYWY ODDOLNEJ PRACOWNIKOW JEST BLOKOWANY PRZEZ OSOBY ZARZADZAJACE BO WEDLUG NICH WALKA O POPRAWE WARUNKOW PRACY TO ZWYKLY HEJT.

Jeden z wielu
Pracownik

To jest tragedia, jak tutaj wszystko jest zorganizowane. Na pierwszy rzut oka wydaje się wszystko w porządku ale wystarczy, że porozmawia się z pracownikami którzy trochę dłużej pracują żeby zobaczyć jak bardzo obraz który jest nam przedstawiany różni się od rzeczywistości.

Normalny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Jeden z wielu

Uważam że, praca w CC jest dobra, zero stresu, wyniki do wyrobienia, liderzy , koordynatorzy zawsze idą na rękę z praktycznie każda sprawą np. Grafikiem. Niestety niektórzy pracownicy wiecznie niezadowoleni ze wszystkiego psują atmosferę, nie robią nic innego tylko obgadują, narzekają i nic więcej , nie rozumiem , przecież jeśli praca im nie odpowiada to zawsze mozna ja zmienić lub iść na inny projekt. Ale nie pójdą, dlaczego ? Bo na innych projektach trzeba się uczyć i mieć wiedzę, więc lenie siedzą na czterech literach i nic innego nie robią, zamiast pracować to narzekają do wszystkich i na forach. Żałosne

5
Gościu
Inne
 Pytanie
@Normalny pracownik

" na innych projektach trzeba się uczyć i mieć wiedzę"??? Serio? Zapraszam na szkolenie, albo odsłuch na moimpzu. Szybciutko się przekonasz, ile rzeczy musisz ogarnąć i cały czas tą wiedzę poszerzać. Nie wspominając o tym, że niedouczeni konsultanci z innych działów, ze wszystkim łączą klientów na ten dział i często są to transfery nieuzasadnione, bo komuś nie chce się dopytać dokładnie o co chodzi klientowi, najłatwiej łączyć ze wszystkim na mojepzu, do tych *nierobów*. Rezultat jest taki, że klient jest przełączany z działu do działu, bo komuś się albo nie chce, albo nie ma elementarnej wiedzy, gdzie naležy przełączyć klienta. Często jest to po prostu " spychologia". Zapraszam na szkolenie do działu mojepzu. Szybciutko zmienisz zdanie o 180 stopni.

Anonimowy Konsultant PZU
Pracownik

mozna napisac maila do liderow zeby zrobili cos jesli chodzi o poprawe warunkow pracy to nawet nie racza odpisac na wiadomosc. pilnuja tylko swoich nosow i zeby siedziec i nic nie robic.

zly pracownik
Były pracownik

mialo byc wsparcie merytoryczne i jest kosztem konsultantow. jedna konsultantka sobie siedzi na wycofaniu i nic nie robi (albo gotuje zupe) a pozostale osoby maja odbierac telefony i przez to coraz mniej osob zostaje na zmiany popoludniowe. mieli zostawac ci ludzie ktorzy kieruja a jest odwrotnie ale im sie nie chce siedziec to sobie tak to sprytnie wykombinowali. chat niektore osoby dostaja kilka razy w tygodniu a inne w ogole. doplacaja niby zlotowke za zmiany popoludniowe ale koniec koncow i tak zabieraja na koniec miesiaca wiec sie nie opyla zostawac. mialo byc lepiej a jest coraz gorzej i coraz wiecej osob olewa robote. zamiast docenic tyh co zostali sa oni coraz bardziej gnojeni chyba ze to uprzywilejowiani pracownicy.

anonim
Inne

Czyli ile średnio lat stażu mogą mieć Ci pracownicy, którzy tutaj faktycznie dłużej pracują? i czy jest tak jak ktoś zasugerował, że warunki mogą zdawać się „nie w porządku”? jakie są rozbieżności miedzy tym co przedstawione a tym co wychodzi?

Pracownik Roku
Pracownik
 Pytanie

Nie tylko na mojepzu i na ogólnej tak jest. Ale kwestia bałaganu, czekania na miejsce to dotyczy koordynatorów. Pajacują i tylko mówią „zaczekaj na miejsce”, kto jest Twoim liderem?”, nie chce się nawet ruszyć. Olewają. Ale różne historie krążą po Konstruktorskiej na ten temat. Srogo nieprzyjemni. Kierownictwa to nie obchodzi bo nie odpowiada za konsultantow tylko wszyscy wiedzą, ze jest podział. Moja Liderka JP jest super - pozdrawiam.

S
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik Roku

O których koordynatorach mowa ? Na ogólnej nikt o to nie pytał

Lucy
Inne
@Pracownik Roku

Ale jak to czekać na miejsce? Ludzie nie mają gdzie pracować i muszą czekać, aż coś sie zwolni? Osoby przychodzą do roboty i nie ma dla nich miejsca, dobrze rozumiem? Ile trzeba na takie miejsce czekac, kilka minut czy raczej godziny?

anonim
Inne

Kilka minut się czeka na miejsce? Ludzie tak szybko po projektach rotują czy jak? co jest tego powodem, że nie zwracają tak uwagi na potrzeby innych jak to opisano? Chyba ze to jeszcze od okoliczności zależy?

Zostaw merytoryczną opinię o Pzu Centrum Operacji S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pzu Centrum Operacji S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Pzu Centrum Operacji S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 37.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pzu Centrum Operacji S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 3 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Pzu Centrum Operacji S.A.
1.2/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Konstruktorska 13
    02-673 Warszawa
  • NIP: 5262222336 REGON: 13104910 KRS: 0000043026
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pzu Centrum Operacji S.A.
Przejdź do nowych opinii