ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Bella

Były pracownik

23.05.2023 12:05

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Bellaikona wywiad

Byłam pracownikiem call center. Udzielałam informacji studentom na temat kierunków studiów.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Bellaikona wywiad

Zła atmosfera w pracy, brak podstawowego szkolenia, brak zaufania ze strony przełożonych, obrażanie współpracowników, krzyki.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Bellaikona wywiad

20 złotych netto na godzinę.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Bellaikona wywiad

Nie poleciłabym pracy w tej firmie. Uważam, że szkoda nerwów i zdrowia na pracę w takiej atmosferze.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Bellaikona wywiad

Teoretycznie pierwszego dnia pracy miały być przeprowadzane szkolenia, ale w praktyce się one nie odbywały. Nie dostałam także podstawowych materiałów, które pomogłyby mi w pracy.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Bellaikona wywiad

Atmosfera była bardzo trudna. Trzeba było uważać na każde słowo, i to z kim się rozmawia. Na porządku dziennym były krzyki i wyzwiska. Każdy, kto chciał osiągnąć w tej pracy więcej, donosił na innych pracowników.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Bellaikona wywiad

Oceniam je bardzo źle. Umowa, którą dostałam była niekompletna. Pracownicy nie byli zarejestrowani w ZUS-ie. Firma nie zapewniała ubezpieczenia i nie odprowadzała składek, Szef notorycznie unikał konfrontacji z pracownikami.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Bellaikona wywiad

Żeby lepiej dobierał sobie współpracowników, którzy będą bardziej kompetentni i nie będę wprowadzać nerwowej atmosfery w pracy oraz żeby częściej interesował się firmą, pracownikami i panującą w firmie sytuacją.



Media Contact Premium Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 3 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Podłęknicka 30
    41-303 Dąbrowa Górnicza
  • NIP: 6292475634 REGON: 365020356 KRS: 0000629915
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Media Contact Premium Sp. z o.o.