Aktualności
Aktualność
Ceneo.pl gościem na Huawei Developer Day w Warszawie.
Jak będą w przyszłości wyglądały zakupy z aplikacją? Koledzy z działu IT i Handlowego z myślą o uczestnikach konferencji Huawei Developer Day przygotowali prelekcję na ten temat. Tym razem w rolę prelegenta wcielił się nasz kolega Maciek Borzym.
Serwis Ceneo.pl skorzystał z okazji i pokazał niewielką próbkę tego, jak w przyszłości będą wyglądały zakupy za pomocą aplikacji. Opowiadając o aplikacji Ceneo pokazaliśmy szerszej publiczności nasze najnowsze rozwiązanie, czyli Ceneo Visual Search, które jest dostępne dla wszystkich użytkowników. Prezentacja przygotowana przez Macieja Borzyma, Pawła Galę i Bartka Bernata spotkała się z ogromnym zainteresowaniem uczestników. Gratulujemy!
Aktualność
Blisko stu gości i 300 minut praktycznej wiedzy dostarczonej przez ekspertów z naszego Działu IT. Tak w skrócie można podsumować 3 edycję GeekSpeak Ceneo.pl. W naszej firmie zdobywamy wiedzę i dzielimy się nią z innymi. W tym roku sporo rozmawialiśmy m.in o machine learning. Za rok z pewnością to powtórzymy! Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.
Aktualność
Ponad 7 tys. kilometrów pokonanych na rowerze i 131 fotografii. Tak w wielkim skrócie możemy podsumować naszą sportowo-fotograficzną rywalizację "Nakręca mnie Ceneo 2019".
Przez cały maj kilkudziesięciu pracowników wybierało rower jako główny środek transportu do pracy i w czasie wolnym. Mimo że w tym roku pogoda nie była łaskawa dla uczestników udało się bardzo aktywnie spędzić ten czas i wykonać wiele ciekawych fotografii.
W kategorii kobiety najlepszy wynik uzyskała jedna z koleżanek, która przejechała ponad 440 km. W kategorii Panowie najlepszy wynik uzyskał kolega, pokonując na jednośladzie ponad 1600 km.
W ubiegłym tygodniu wręczyliśmy nagrody najlepszym rowerzystom i fotografom. Do laureatów trafiły m.in karty podarunkowe Ceneo.pl, zaproszenia do kina oraz gry "Logo".
Aktualność
Marka Ceneo.pl znalazła się w polskiej edycji gry planszowej Logo. Planszówkę wydała firma Trefl. Zasady Gry są niezwykle proste. Kto zna lepiej historię marki i jej produkty wygrywa.
Gra planszowa to idealna propozycja dla znawców marek i ich produktów. Zestaw gry składa się z planszy, pionków i 330 kart z pytaniami na temat historii i ciekawostek konkretnych marek. W grze znajdziemy również karty związane z serwisem Ceneo.pl, które znalazło się obok takich marek jak NASA czy EA Sport. Gra na stałe zagościła w naszej firmowej strefie relaksu. Chętnych do sprawdzenia swojej wiedzy nie brakowało.
Trzeba przyznać, że pytania mogą zaskoczyć niejednego pasjonata marek lub specjalisty od marketingu. W grę można grać zarówno w dwie osoby, jak i nawet sześć. To idealna propozycja dla tych, którzy nie lubią się nudzić wypoczywając podczas wakacji.
Aktualność
Dziś w porannym przeglądzie lokalnej prasy ciekawy artykuł. Dowiesz się z niego, co sprawia, że są pracownicy, którzy już od 13 lat tworzą Ceneo.pl.
https://gazetawroclawska.pl/czy-istnieja-firmy-w-ktorych-chcialby-pracowac-kazdy-zobaczcie-jak-wyglada-praca-w-ceneopl/ar/c10-14223139