Jak się pracuje w Tomasz Zmarzły Kserkom Tarnów? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Tomasz Zmarzły Kserkom Tarnów, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Tomasz Zmarzły Kserkom jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Tomasz Zmarzły Kserkom w Tarnów

Zmiana obowiązków
Pracownik
 Pytanie

Zmiana kierownika spowodowała by lepsza atmosferę w pracy . Co za problem zatrudnić wykształconego informatyka po studiach z wysoka kulturą osobistą który za mniejsza wypłatę będzie robił więcej z uśmiechem na twarzy ?? Natomiast uważam że należy zwrócić szczególna uwagę na rozliczenie czasu pracy kierownika ( można na komputerach zainstalować aplikacje monitorująca co robi pracownik w trakcie pracy ) to na co powinien zwrócić uwagę właściciel oraz co powinien wdrożyć dla kierownika dodatkowe obowiązki : - monitorowanie czasu pracy kierownika - godzinowy spis wykonanych prac przez cały dzień - wyjazdy instalacyjne kserokopiarek - serwis dużych maszyn i ploterów Prace biurową zostawmy dziewczyną bo sobie doskonale z nią radzą i nie potrzebują negatywnej energii . W terenie można doskonale zarobić na firmę i swoją wypłatę , szkoda marnować na biurze takie ogromne doświadczenie.

Mariusz
Były pracownik
@Zmiana obowiązków

Niestety, w terenie okazałoby się, że to "ogromne doświadczenie" jest tak na prawdę niewiele warte. Pomysły dyrektora serwisu w większości przypadków w niczym nie pomagają - mają jedynie stworzyć wrażenie, że to jemu należy się stanowisko, na którym kompletnie się nie sprawdza. "Herezje" czyli rozwiązania serwisowe lub historie z przeszłości które opowiadał już setki razy i które każdy już zna skutecznie odpychają serwisantów od współpracy z tym Panem, czego przykładem są m.in. odejścia z pracy.

Serwisant
Były pracownik
@Mariusz

juz dawno powinni go wywalic, a nie dawac obowiazki

Janek
Pracownik
@Mariusz

Dla mnie jest to dziwne podejście . Było tylu doświadczonych serwisantów w tej firmie i to co tylko oni słyszeli od pana kierownika to to ze się do niczego nie nadają , konsekwencją było to że w końcu się wszyscy zwolnili i teraz ci ludzie doskonale sobie radzą w życiu a pan kierownik nadal jest w tym samym miejscu co był . Jak dla mnie to ktoś tu powinien przejrzeć na oczy i wręczyć wypowiedzenie temu panu .

MASTER
Pracownik
@Janek

Dla mnie to też jest dziwne, że firma dalej prosperuje mimo, że tych wszystkich serwisantów nie ma. To co nazywasz "doświadczeniem" w rzeczywistości było "doświadczaniem" - tworzeniem teorii, które były odklejone od rzeczywistości, które i tak na końcu okazywały się być usterką na 5 minut. Ci którzy tutaj tak żywiołowo komentują nie radzą sobie tak doskonale w życiu czego dowodem jest tyle wpisów na tym forum. Ogólnie reasumując - NIE JESTESCIE POTRZEBNI TEJ FIRMIE, WASZE ZDANIE NIKOGO NIE INTERESUJE I TYM BARDZIEJ NIKT NIE TĘSKNI ZA WASZYM DOŚWIADCZ(A)ENIEM - BO WIĘKSZOŚĆ Z WAS BYŁA ZWYKŁYMI AMATORAMI Z PĘDZLEM W RĘKU!

Ważniak
Były pracownik
@MASTER

Nikogo to zdanie nie interesuje, a jednak odpisujesz na te wszystkie komentarze, drogi Sebastianie.

Odważny
Pracownik
@Ważniak

A skąd wiesz że to ja, bo odnoszę wrażenie że prowadzisz monolog.

Mechanik samochodowy
Pracownik
@MASTER

Może już czas szukać nowej pracy bo coś mi się zdaje że to tylko kwestia czasu.

MASTER
Pracownik
@Mechanik samochodowy

To ci się źle zdaje.

MASTER
Pracownik
@Mechanik samochodowy

Tak jak piszesz "ZDAJE CI ŚIĘ".

Były pracownik
Były pracownik
@MASTER

Gdyby ktoś się kiedykolwiek zastanawiał czy warto zatrudnić się w tej firmie, to powyższy komentarz dyrektora serwisu tej firmy jest dobitnym przykładem tego, jakim "szacunkiem" będziecie obdarzeni oraz w jaki sposób będzie się Was tam traktować. "Zwykli amatorzy z pędzlami" - to podsumowanie techników, którzy pracowali na sukces tej firmy (jedni krótszy okres czasu, inni dłuższy). Mało tego, takich rzeczy będziecie się dowiadywać od innych pracowników, a nie konkretnie od samego dyrektora - ponieważ jest tak odważnym bohaterem, że nie powie Wam tego w twarz, a nagada do innych pracowników.

Alfred
Pracownik
@Były pracownik

Solidarność byłych pracowników mnie zadziwia. Zacznijmy od tego, że tu na forum jest Was więcej niż w rzeczywistości było zatrudnionych łacznie w firmie KSERKOM, ale to taki mały szczegół. Przejdźmy do konkretów.. gdy byliście zatrudnieni w firmie to głównie była niezdrowa rywalizacja między Wami. Donosiliście jedni na drugich, że ten zrobił tak, że tamten zrobił siak, że ten miał tyle zleceń gotówkowych a tamten tyle.. i to bezpośrednio do tego złego dyrektora. Na rampie między Wami dochodziło do tego, że jeden drugiego zwyklinał. Nawet nie wiele brakowało, a jeden geniusz by zebrał po twarzy od drugiego, tylko się wystraszył i nie chciał wyjść z paki na samochodzie. Zresztą ten sam "Technik" który tak się bał, również wysyłał maila do dyrektora, że maszyna źle przygotowana oczywiście ze wskazaniem na osobę odpowiedzialną za przygotowanie. Nawet u samego szefa był, że mial mało zleceń gotówkowych w danym miesiącu, a ktoś inny miał więcej. Pamiętam też jak zlecenia były tworzone i podkładane tylko po to, żeby jeden z techników stresował się serwisem maszyn których nie znal . No ale teraz, tutaj wszyscy jesteście funfle i mocni w gębie przy tym, bo wszystkie swoje własne niepowodzenia w tej firmie, najlepiej zrzucić na Dyrektora, no bo ciężko obarczyć winą samego siebie.

Pytanie
Pracownik
 Pytanie
@MASTER

Panie kierowniku co pan robi przez całe 8 godzin codziennie na biurze ? Może już czas rozliczyć się z każdej minuty spędzonej na biurze ? Może już czas wrócić do wykonywania zleceń w terenie? Praca biurowa jest dla dziewczyn a pana żarty nie bawią już nikogo . Jedno jest pewne : PAN KIEROWNIK POWINIEN WRÓCIĆ DO PRACY W TERENIE WYKONUJĄC ZLECENIA ZARABIAJĄC NA FIRMĘ i SWOJĄ WYPŁATĘ .

Ty
Były pracownik
@Pytanie

PAN KIEROWNIK POWINIEN WRÓCIĆ DO PRACY W TERENIE WYKONUJĄC ZLECENIA ZARABIAJĄC NA FIRMĘ i SWOJĄ WYPŁATĘ .

Słusznie
Pracownik
@Mariusz

Masz racje faktycznie ten pan nie nadaje się na to stanowisko . Zreszta uważam ze najtaniej i najbezpieczniej by wyszło wynająć firmę informatyczna do obsługi biura i być niezależnym od tego pana .

kiero serwisu
Pracownik
@Pytanie

czytam co pisza o mnie w internecie, opowiadam wesole dowcipy, zalatwiam w czasie pracy swoje osobiste rzeczy, a reszta biura stoi z robota bo sa zalezni ode mnie. kiedys wylaczylem kamery pod magazynem zeby naprawic sobie auto ale wtedy na szczescie moj szef pojechal na wakacje wiec sie nie zorientowal. lubie swoja prace

Arto
Pracownik
@Alfred

Wszyscy są funfle jak Pan to nazwał, bo z każdym z osobna ma Pan jakiś zatarg. Jeśli właściciel firmy nie widzi tego co Pan robił w stosunku do pracowników i co robi nadal to już jego problem - ale konsekwencją tego jest to wszystko, co się tutaj wylewa w komentarzach. Bardzo ciężko na to Pan pracował przez długie lata, Panie dyrektorze.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@MASTER

"Doświadczanie" , "Nie jesteście potrzebni tej firmie", "nikt nie tęskni za waszym doświadczaniem". Chyba jednak na coś się przydawali, bo firma poszukuje nowych pracowników :) Pytanie - czy jeśli po tych profesjonalnych szkoleniach się nie sprawdzę to zostanę nazwany "zwykłym amatorem z pędzlem"?

Pudzian Nowy wpis
Były pracownik
@kiero serwisu

W sumie się zgadza, tylko wtedy nie wyłączyłeś kamer a serwer na biurze, a potem zostałeś bohaterem bo po 5 godzinach go cudownie naprawiłeś

Aneta Nowy wpis
Inne
@Kandydat

Cześć, a na jakie stanowisko aplikowałeś? Zdradzisz jak wyglądał proces rekrutacji? Przedstawili Ci warunki panujące w firmie i ogólnie ich politykę w bardziej szczegółowy sposób?

Aplikant Nowy wpis
Kandydat
@Aneta

Technik urządzeń biurowych. Zostało zaproponowane mi najniższe wynagrodzenie oraz niepłatne nadgodziny w formie ekwiwalentu jako dni wolne. Wspomnę tylko, iż są one liczone w sposób nieprawidłowy - radzę kierownictwu zapoznać się z prawidłową formą wydawania godzin za godziny nadliczbowe, które nie sposób jest nie wyrabiać - praca u klientów na terenie kilku wojewódzw i dojazd na miejsce pracy do godziny ósmej wymusza wyjazd o bardzo wczesnych porach. Powrót do firmy również w godzinach późno popołudniowych.

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Aplikant

To chyba nie byłeś w firmie KSERKOM. Radzę nie wypisywać głupot na forum publicznym. Nadgodziny są zawsze wypłacane, nie ważne ile by ich nie było. Praca w serwisie wiąże się z pracą w terenie, a więc i wyjazdami o nieco wcześniejszych porach. Jeżeli wracasz do firmy to raczej przed jej zamknięciem czyli przed godziną 16. A więc nie wiem co to znaczy "późno popołudniowe godziny" w Twoim wydaniu.

Właściciel
Pracownik
 Pytanie

Szanowne Panie i Panowie tak chętnie zabierający głos na tej stronie! Te opinie niestety nie sa zbyt wiele warte, ponieważ wygłaszają je (w większości) sfrustrowani byli pracownicy, którzy chyba nie moga się pogodzić z faktem, że już w tej firmie nie pracują. A inni ( mniemam że równie sfrustrowani lub złośliwi ) prowadząc własną działalność w tej samej branży, próbują firmę zdyskredytować i ośmieszyć. Prowadzę tę firmę 25 lat. Oczywiście przez ten czas zatrudnionych było wielu pracowników. Jednych ja zwalniałem, inni odchodzili sami. Ale jest wielu takich którzy pracują w firmie praktycznie od samego poczatku jej powstania. Są tacy którzy pracują kilkanaście lat. Dlaczego tak się dzieje skoro podobno warunki pracy, wynagrodzenie i atmosfera w firmie jest fatalna? Czy ktoś może się nad tym zastanowić? Staram się szanować wszystkich ludzi, a szczególnie pracowników. Mam świadomość że w obecnych czasach każdy chciałby zarabiać dużo, mieć jak najbardziej komfortowe warunki pracy. Ale nie zawsze tak się da, zwłaszcza w dzisiejszej pandemicznej rzeczywistości. Po przeczytaniu wielu nieprawdziwych na temat mojej firmy opinii, postanowiłem odnieść się do nich, pisząc komentarz na tej stronie. Szkoda że każdy kto chce napisać jakiś paszkwil, nie przedstawi się z imienia i nazwiska tylko kryje się pod "nickiem". Może szanowni Panowie tak bardzo niezadowoleni i krytykujący firmę będą mieli odwagę cywilną i podpiszą się prawdziwy imieniem i nazwiskiem pod swoją opinią, tak jak ja mam odwagę bronić dobrego imienia swojej firmy i wszystkich ciężko i uczciwie pracujących w tej firmie ludzi. Życzę zdrowia i wytrwałości w tych trudnych czasach. Tomasz Zmarzły

18
Mariusz
Były pracownik
 Pytanie
@Właściciel

Dlaczego pracownicy, którzy pracują w firmie od tylu lat są dalej z Panem? Bo mają o wiele lepsze warunki pracy niż pozostali pracownicy, którzy pracują kilka lat. Poza tym większość komentarzy nie uderza w Pana firmę, a w kierownika – to nie dało Panu do myślenia? Styl pracy tego Pana daleko odbiega od "typowego".

1
REMEK
Inne
@Mariusz

SZyderczy obłudnik , podstepny zjadliwy waran.

12
serwisant
Były pracownik
@REMEK

a ty jak zwykle sebek musisz obrażać poczekaj jeszcze chwile aż nagrania z twoimi tekstami trafią do osób które zajmuja się mobingiem

1
Kozak
Były pracownik
@serwisant

Taśmy prawdy, jak w Pętli :)

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Właściciel

Odnosząc się do Pańskiego wywodu chciałem zauważyć, że Pan również nie przedstawił się z imienia i nazwiska a zarzuca Pan piszącym komentarze, że tego nie robią. Post napisał "właściciel" ale czego? Bo nie widzę tu, że jest to Pan Z. Ja również pracowałem przez wiele lat w tej firmie i naprawdę przez długi czas byłem zadowolony z pracy ale to co się stało z zarządzeniem firmą w pewnym momencie to stało się jedną wielką pomyłką. Właściciel popadł w samouwielbienie uważając się za najlepszych na rynku a rzeczywistość była wręcz odwrotna - do najlepszych był coraz większy dystans. Zarządzanie serwisem też było z czasem coraz gorsze - powierzone osobie, która w moim mniemaniu miała problem z emocjami... Pracownikom mydlono oczy, że na tarnowskie warunki zarobki są dobre - w rzeczywistości określę to jako jeden wielki żart. W firmie w pewnym momencie zaczęło być więcej dyrektorów i kierowników niż pracowników do robienia zysków dla firmy :):):) Ogólnie życzę powodzenia Państwu prowadzącym tą działalność a sam jestem szczęśliwy, że mój rozdział dotyczący pracy w tym tworze został zakończony. Pozdrawiam:)

Gość
Inne
@Były pracownik

Pod wpisem Właściciela jest przecież widoczny podpis Tomasz Zmarzły być może Nie doczytał Pan wpisu do końca :) Współpracuję z tą firmą od wielu lat i uważam że jest bardzo profesjonalna i rzetelna .

4
Kandydat
Kandydat
@Mariusz

Mogę potwierdzić, koleś - jakiś kierownik, tak siebie nazwał, ale nie wyglądał na kierownika, dość niski i nieprzyjemny z głosu zadawał pytania nie związane ze stanowiskiem o jakie się ubiegałem. Ogólnie rozmowa przebiegała w sposób lekceważący, pan wyraźnie dawał do zrozumienia że jest znudzony i jakby musiał rekrutować za karę.

Mariusz
Były pracownik
@Kandydat

To ten gość właśnie przez którego większość techników kończy współprace z tą firmą.

Ciekawski
Inne
 Pytanie
@Mariusz

W ogóle to są tam dobrze znający maszyny technicy?

Dominika
Inne
@Kandydat

To o co Cię pytał w takim razie, jak o nic związanego ze stanowiskiem?

Obiektywny
Inne
@Właściciel

Taka ilość negatywnych opinii nie świadczy o frustracji byłych pracowników, a o negatywnym środowisku pracy.

Arcziman
Inne
 Pytanie
@Właściciel

Panie Właścicielu..., Jeśli Pracownik, młody chłopak, musi sam przyjechać odebrać sprzęt ważący prawie 100 kg i znieść go sobie po schodach, to uważa pan, że tak się przestrzega praw pracownika i przepisów BHP?? Aż dziw, że PIP jeszcze wam skóry nie przetrzepała za to. I tak, czytając pana wpis, taki jest standard traktowania Pracowników i Klientów przez kierownictwo pana firmy. Szczególnie przez "dyrektorkę" weberbauer. Wbrew pozorom wielu waszych byłych Pracowników pracuje obecnie u Konkurencji i opowiada jak się pracowało u was, u pana konkretnie. Sam, mając przykre doświadczenia z waszą "firmą" obecnie (na szczęście skutecznie) odradzam swoim klientom współpracę z wami.

Serwisant
Były pracownik
@Kandydat

Tym kierownikiem to tylko w tej firmie tak może siebie nazywać, bo z wykształceniem podstawowym to ciężko byłoby gdziekolwiek objąć stanowisko kierownicze.

Grzechu
Pracownik
@serwisant

Są tacy którzy mają nagrania które stwierdzają co się działo przez tyle lat .

Nagrania
Pracownik
@serwisant

Większość pracowników miała aplikacje do nagrywania rozmów a jak wiele osób pamięta rozmowy telefoniczne z panem kierownikiem nie wyglądały na typowe dla kulturalnego człowieka . Nic nie ginie . Taśmy prawdy są .

Realista
Pracownik
@Nagrania

Tak i przeważnie nagrywali dziewczyny z biura, które sobie doskonale radzą z pracą biurową. A są też nagrania ze stacji benzynowej, gdzie serwisant pomylił sobie wlew do baku z kanistrem 20 l na pace.

Arto
Były pracownik
@Realista

Nagranie sytuacji, którą uroiłeś sobie w głowie razem ze swoim największym z firmy poklepywaczem. Zresztą, lepiej sam się przyznaj ile rzeczy wyniosłeś z firmy. A nagrania z Twoimi obelgami są przyjacielu, nie chce wybiegać do przodu, ale niektóre z nich są już weryfikowane przez prawnika.

Odważny
Pracownik
 Pytanie
@Arto

Czekam i czekam na te taśmy i jakoś się doczekać nie mogę. Przestań straszyć i przejdź do działania, bo jak zwykle tylko na mieleniu ozorem się kończy. Ale zapomniałem że u Ciebie to norma bo czy do pracy, do nauki lub zrobienia czegokolwiek to tylko gadanie i nic więcej. https://www.youtube.com/watch?v=Eo1bOsdr_K0

MASTER
Pracownik
@Arto

Najważniejsze, że Ty z tej firmy na stałe wyniosłeś swoją (usunięte przez administratora).

Nagrania
Pracownik
@Arto

Potwierdzam są nagrania . Każdy kto pracuje lub pracował z uwagi na sytuacje i zachowanie pewnej osoby chciał mieć dowody na niezgodne działanie z (usunięte przez administratora)pracy . Nic nie ginie a jakie będą konsekwencje to czas pokaże .

Daniel
Były pracownik
 Pytanie
@Realista

Skoro posiadasz nagrania kradzieży paliwa przez serwisanta dlaczego jako dyrektor firmy nie zareagowałeś? Dlaczego nie został ten fakt zgłoszony właścicielowi firmy?

Realista
Pracownik
@Daniel

Nie jestem dyrektorem to raz. Druga sprawa zawsze, możesz osobiście poinformować właściciela firmy, że jeden z Twoich żałosnych kolegów lał ropę do kanistra. Adres firmy znasz. Zatem do dzieła.

Nie!!
Inne
 Pytanie

Zmiana kierownika spowodowała by lepsza atmosferę w pracy . Co za problem zatrudnić wykształconego informatyka po studiach z wysoka kulturą osobistą który za mniejsza wypłatę będzie robił więcej z uśmiechem na twarzy ?? Natomiast uważam że należy zwrócić szczególna uwagę na rozliczenie czasu pracy kierownika ( można na komputerach zainstalować aplikacje monitorująca co robi pracownik w trakcie pracy ) to na co powinien zwrócić uwagę właściciel oraz co powinien wdrożyć dla kierownika dodatkowe obowiązki : - monitorowanie czasu pracy kierownika - godzinowy spis wykonanych prac przez cały dzień - wyjazdy instalacyjne kserokopiarek - serwis dużych maszyn i ploterów Prace biurową zostawmy dziewczyną bo sobie doskonale z nią radzą i nie potrzebują negatywnej energii . W terenie można doskonale zarobić na firmę i swoją wypłatę , szkoda marnować na biurze takie ogromne doświadczenie.

Paulina
Inne
@Nie!!

Faktycznie czasem tak jest że im więcej osób tym praca idzie wolniej, tym bardziej jak ktoś rozwala atmosferę. A może należy porozmawiać z szefem lub kierownikiem? Próbował ktoś?

Klient
Inne
 Pytanie

Czytając te wszystkie wywody, można dojść do wniosku, że jest kiepska atmosfera. Ale jest takie straszenie PIPem, że dyrektor taki, dyrektorka taka, szef taki i owaki. Tylko znając życie pewno żadnych ruchów (tych zdesperowanych pracowników ) nie będzie. Dlaczego? Bo to zapewne ten typ ludzi którzy w internecie kozaczą, a w rzeczywistości cytuje"żeńskie organy rozrodcze". Taka rada na przyszłość, jeżeli nie pasuje to zmieńcie pracę, a nie publiczne wypowiadajcie się na tematy związane z firmą w której pracujecie lub pracowaliście. Pamiętajcie zawsze można znaleźć autorów tych nie przychylnych opinii i np skonfrontować się w placówce organu ścigania. Pozdrawiam

1
Jaro
Inne
@Klient

Dyrektor Seba straszy policją, no tego to jeszcze nie grali hahahahahaha Zwróć uwagę na to, że głównie na Tobie tutaj wszyscy utykają w komentarzach, swojego szefa i szefowej już w to nie mieszaj.

Magdalena
Inne
@Jaro

Mnie to ciekawi skąd masz pewność, że to właściwe ten Pan? A co do tego pisania o nim to fakt ale czy to sprawiedliwe jest?

serwisant
Inne
@Magdalena

sprawiedliwie byloby gdyby dyscyplinarnie stracil prace i wrocil do wykonywania zawodu mechanika samochdowego

Magdalena
Inne
@serwisant

Nie mnie oceniać co mogłoby być sprawiedliwe ale raczej sporo trzeba sobie narobić biedy, żeby dyscyplinarkę otrzymać. Raczej z nudów nikt nikomu jej nie wlepia?

serwisant
Były pracownik
@Magdalena

powinni go wywalic i powinien jeszcze zaplacic odszkodowanie bylym pracownikom

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Tomasz Zmarzły Kserkom? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Tarnów
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Przedstawiciel Regionalny ds. pozyskiwania gruntów
Tarnów
Green Volt Konrad Rakowski
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Aparatury Kontrolno Pomiarowej
Tarnów
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Tomasz Zmarzły Kserkom? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Odpowiedz
Kandydat
@Pytanie

Tak i tak

Dominika
Inne
@Odpowiedz

Dlaczego są zwalniani? I z jakiego powodu osobistego rezygnują?

Odpowiedz
Były pracownik
@Dominika

Musisz już ich zapytac osobiście

Asia
Inne
 Pytanie

Czy w firmie są przystojni serwisanci?

Natasza
Inne
@Asia

Nie ma

Właściciel
Pracownik
 Pytanie

Szanowny Panie "były pracowniku" Po pierwsze - bardzo ubolewam nad tym, że portal który w założeniu miał służyć do przedstawiania merytorycznych opinii klientów, stał się areną do opluwania mnie i mojej firmy przez byłych pracowników. Po drugie - niestety nie mogę odnieść się do Pańskich subiektywnych spostrzeżeń na temat mojej osoby oraz firmy, ponieważ nie wiem kim Pan jest. Gdyby się Pan przedstawił może i ja mógłbym wyrazić swoją opinię na temat Pana fachowości, zaangażowania w pracy, relacji z innymi pracownikami itd. Po trzecie - kompletnie nie rozumiem osób które ( jak sam Pan napisał ) cieszą się że już z moją firmą nie mają nic wspólnego. (Ale bardzo chętnie wpiszą kilka niepozytywnych opinii). Po co? O związku który był nieudany ( bo przecież zakończył się zwolnieniem z pracy ) należy jak najszybciej zapomnieć. Zacząć życie i karierę od nowa, a nie ciągle wracać do przeszłości i z obsesyjną satysfakcją bezimiennego ( niby bezstronnego ) uczestnika dyskusji pisać krzywdzące opinie. Po czwarte - obawiam się że Pańskie negatywne spostrzeżenia na temat mojej firmy, nie mają umocowania w rzeczywistości, tak samo jak fakt, że nie podpisałem się z imienia i nazwiska pod moim poprzednim wpisem. ( Radzę uważniej śledzić rzeczywistość ) Serdecznie pozdrawiam i również życzę sukcesów! Tomasz Zmarzły

4
Do Serwisant pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Co Ty piszesz za brednie ! kto by Cie słuchał !Akurat ja tez pracowałam w tym serwisie i mam odmienne zdanie . To najlepszy serwis w Tarnowie i nie tylko , Kierownictwo kompetentne i na poziomie ! Ciekawe czy znasz przysłowie o ,,BALETNICY ''

5
Serwisant
Były pracownik
@Do Serwisant pracownik

Jak widać są osoby które słuchają dziwne dla mnie jest to w jaki sposób piszesz i tak strasznie bronisz tej osoby ponieważ ja negatywnie oceniłem tylko Pana Sebe a cała reszta jest jak najbardziej ok jeśli chodzi o serwis jest na wysokim poziomie szefostwo też ale atmosfera dzięki tej jednej osobie (usunięte przez administratora)

Serwisant
 Pytanie

Jak chcecie się czegoś dowiedzieć to zapraszam do kontaktu odpowiem wam na wszystkie pytania powiem jaka jest prawda żeby później nie było zdziwienia a znam ta firmę długo i wiem duzo

Zostaw merytoryczną opinię o Tomasz Zmarzły Kserkom - Tarnów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Tomasz Zmarzły Kserkom
1.3/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Tadeusza Romanowicza 32
    33-100 Tarnów
  • NIP: 8730203547 REGON: 850014580
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tomasz Zmarzły Kserkom
Przejdź do nowych opinii