Czy w Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Celpunkt Michał Żyła odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Celpunkt Michał Żyła?
Witam robiłam dziś zakupy w sklepie Białobrzegi, często tam zaopatruje się w wędlinę. Za każdym razem mam krojone więcej plastrów, dkg niż chcę kupić. Tak się dzieje zawsze gdy obsługuje mnie pani Marta. Czy firma nie dba o to by klient był zadowolony??? Skoro proszę 15 dkg to dla czego mam drugie tyle? Nie rozumiem tej polityki. Nie mogę kupić tych parę plastrów ? Biorąc trzy rodzaje wędliny mam kilo a chcę pół kg. Jak mam być obsługiwana w ten sposób w dodatku przez nerwową ekspedientkę to jestem zmuszona zrezygnować z zakupów u was.
"'Co sądzicie o sklepie mięsnym ŻYŁA w Białobrzegach...????Czy tylko ja mam wrażenie że ta niska Pani pracuje tam jakby za kare,jest bardzo niemiła,nieprzyjemna dla klientów i śmierdzi papierosami.?? '"" Witam już kiedyś pozwoliłam sobie napisać swoją opinię na temat jednej. Ekspedientki w waszym sklepie w Białobrzegach. Ja wtedy pisałam o osobie która zachowuję się jak by była właścicielka. Dziś znalazłam powyższa opinię na Spotted Białobrzegi Ja nie mam nic osobistego do tej Pani ale jak widać ktoś powinien przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą. Dodam również że nie zrezygnuję z zakupów w waszym sklepie z tego powodu ale wolała bym żeby były one przyjemniejsze. Pozdrawiam
Panie Żyła przerwij pan ta farse bo nigdy nie będzie tam załogi ta pani czuje się pezkarna
Jeśli jest taka miła to czemu ciągle odchodzą panie.ps. Panie prezesie zwolnij ta panią a bedziesz miał zsloge
Jak tak to czytam to ciekawa jestem czy Pani sugestia została jakkolwiek wysłuchana? Albo może sytuacja tam po prostu się poprawiła? Ktoś interweniował / próbował w pierwszej kolejności porozmawiać?
Niestety nie została ta sugestia rozwiązana, w dalszym ciągu załoga się zmienia. Odeszła ostatnio ekspedientka najlepsza z możliwych. Umiała doradzić sprzedała towar jak dla siebie, byłam zadowolona. Teraz nie ma miłej atmosfery a ekspedientki kłócą się między sobą i to przy klientach. Brak słów, firma powinna coś z tym zrobić i nie rezygnować z dobrych sprzedawczyń!!!!!!
Jak myślisz dlaczego te ekspedientki są tak zwalniane? Czy może one same odchodzą? Ciężko tu gdybać ale może coś słyszałaś podczas zakupów?
Kurcze, to ta zła atmosfera jest aż tak widoczna, że nawet klienci ją odczuwają? Ja właśnie szukam pracy i rozważałam to miejsce. A wiadomo coś czy nowe przychodzące sprzedawczynie są szkolone? Możecie powiedzieć coś o ich pierwszych dniach pracy? Ktoś im pomaga w obowiązkach?
Oczywiście , że muszą nową osobę przeszkolić zanim postawią ją zupełnie samą- jedni odchodzą po pierwszym dniu , inni po paru. Jak się pomylisz nabijesz złą wagę oddajesz z własnej kieszeni. Gdy nie zadowolony klient zadzwoni ze skargą na ciebie masz mniejszą premię - przy L4 premii nie ma wcale. Nie polecam pracy w sklepach mięsnych, ciężka niewdzięczna praca.
Czy pracownicy w Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Celpunkt Michał Żyła dogadują się między sobą?
Gdzie w Białobrzegach maja sklep??
Witam.Chciałabym wyrazić opinię na temat Waszych produktów wędliniarskich od strony klienta.Uważam,że ostatnio jakość tych produktów nie co się popsuła.Są za słone,za pieprzne,i długo nie poleżą w lodówce.Chyba za dużo Używacie konserwantów.Wcześniej były dużo smaczniejsze.Może drogą sugestii zmieńcie recepturę wyrabiania tychże produktów,żeby miały domowy smak,Zyskacie więcej klientów,a oto chyba chodzi.Puki co ja jako stała klientka chyba przestanę robić w waszych sklepach zakupy.Moi znajomi są też tego zdania.więc warto nad tym popracować,by zyskać klienta,a nie tracić.Pozdrawiam
Zgadzam się z Pani opinią.wszystko jest słone ,pieprzne niedobre,nadaje się do wurzucenia.Może by sam Prezes tej masarni spróbował swoje wyroby,to by się przekonał