Zastanówcie się dwa razy zanim będziecie chcieli przyjść do pracy w kobie. (usunięte przez administratora) (nie wszyscy, ale to garstka, można policzyć na palcach jednej ręki). Za wszystko płaci się kary. Za nie wyłączony (usunięte przez administratora). Za wyjście z budynku (usunięte przez administratora)plus jeszcze płaci za Ciebie kierownik (jeśli palisz to w tej firmie musisz rzucić palenie, bo nie można opuścić budynku pracy), za źle wyrzucone papierki do kosza płacisz. Ogólnie więcej płacisz niż zarabiasz, bo w tej firmie to grosze zarabiasz. Musisz rejestrować przyjście do pracy, wyjście do toalety i wyjście z pracy. Żadnych benefitów, największym benefitem jest praca tutaj. Za używanie kawy pobierają Ci z wynagrodzenia, więc przynoś swoją. (usunięte przez administratora) W zimę pracownicy biurowi pracowali w kurtkach i czapkach, bo ogrzewanie nie działało a dogrzewać się klimatyzacją nie można było. Jako nowy pracownik nie licz na zbyt wielką pomoc, ponieważ nikt nikomu wcześniej nie pomagał to, dlaczego Tobie ma ktoś pomóc, jeśli jesteś starym ... (powyżej 3 msc) pracownikiem to działa duża spychologia. Standardowo można usłyszeć, że w każdej firmie tak to wygląda ...Nie nie wygląda. To takie największe smaczki,(usunięte przez administratora)
Dzień dobry Niestety Koba nie umieszcza szacunkowego wynagrodzenia jako kandydat na jakiekolwiek stanowisko w związku z tym postanowiłem spytać się o to tutaj. Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach, to oczywiste jednakże ja jestem z nowoczesnego pokolenia, które wymaga takowej informacji gdyż jest przeważająca informacja w trakcie poszukiwania nowej pracy. Mógłby ktoś przybliżyć w jakich widełkach kwotowych jest szacunkowe wynagrodzenie dla np. serwisanta IT z doświadczeniem oraz certyfikatami (E12, E13, E14, Cisco, Fortinet, Ms)? Pozdrawiam
Serio? Ale to na start tylko? Po okresie próbnym można liczyć na wzrost wynagrodzenia? Wynagrodzenie rośnie wraz ze stażem pracy?
cześć. na stronie widziałam, że jest dostępna oferta dla przedstawiciela handlowego, tylko ma jakaś stara datę. Tak czy siak piszą w niej o wysokich zarobkach. czy to do dziś aktualne? a jeśli tak to o jakie kwoty może chodzić?
Ma stronie internetowej Koba jest podana informacja o poszukiwaniu pracowników na stanowiska IT, Obsługi klienta, pracownika terenowego itp. Na jakie wynagrodzenie oraz benefity może liczyć nowo zatrudniony pracownik ?
Z tymi benefitami to jesteś pewny? Bo ja widzę dostępna ofertę dla doradcy i piszą w niej wprost, że jest dofinansowanie do karty sportowej, obiadów jakieś zniżki na produkty i tak dalej. to z czego taka rozbieżność nagle wynika? jakieś specyficzne stanowisko oceniasz?
a to na każdym stanowisku na start płacą tak samo czy to jednak zależy? po prostu ktoś wymienił te które są widoczne na stronie i spytał o to ile na start się zarabia, zastanawiam się czy inne czynniki nie maja na to wpływu? Czy te kwotę można negocjować już na starcie?
Jaki dress code obowiązuje w KOBA Sp.z o.o.?
Czy możecie opisać aktualny zakres obowiązków techników? I jak są w zasadzie za wyplenienie swoich zadań wynagradzani? Zastanowiła mnie ta jeszcze grudniowa opinia dotycząca obsługi. występuje tu jakiś system motywacyjny?
@Pracodawca to okropne ścierwo. Aktualnie jeśli zgodziliście się na dodanie do pulpitu zdalnego to oczywiście pracownicy wykorzystują to i, uwaga, łączą się kiedy chcą, a nie na życzenie Klienta!
Najgorsza firma jaka może być nawet jak dla młodego pracownika, wynagrodzenie to śmieszne pieniądze a każą robić wszystko, kary finansowe za wszystko nawet za nie wyłączenie monitora. Oszukają z pieniędzmi i każą się wykłócać o wypadek w pracy. Nie polecam i radzę się zastanowić 3 razy nad podjęcie pracy w tym miejscu
Z tym wyłączeniem monitora to o co w zasadzie chodziło? Podobnie jeśli o kasę chodzi to jaki wypadek masz teraz na myśli? Nie pracuje tu jeszcze to nie wiem w czym rzecz. Czemu trzeba się od razu kłócić? To wszystko i tak masz na umowie?
Czy w KOBA Sp.z o.o. pracuje się na open space?
najgorsza firma świata, support leży i kwiczy, a technicy nic nie umieją porządnie - wszystko na odwal
Dzień dobry Niestety Koba nie umieszcza szacunkowego wynagrodzenia jako kandydat na jakiekolwiek stanowisko w związku z tym postanowiłem spytać się o to tutaj. Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach, to oczywiste jednakże ja jestem z nowoczesnego pokolenia, które wymaga takowej informacji gdyż jest przeważająca informacja w trakcie poszukiwania nowej pracy. Mógłby ktoś przybliżyć w jakich widełkach kwotowych jest szacunkowe wynagrodzenie dla np. serwisanta IT z doświadczeniem oraz certyfikatami (E12, E13, E14, Cisco, Fortinet, Ms)? Pozdrawiam
Szkoda, że nikt się nie odniósł jeszcze bo sama chętnie poznałabym szczegóły. W zasadzie przywołani zostali tutaj dżentelmeni i w oparciu o to teraz się zastanawiam jak struktura zatrudnienia w firmie może rozkładać się ze względu na płeć. Ktoś się odniesie? Na którym dziale pracuje obecnie więcej Pań a na którym Panów i dlaczego?
jaka może być co do tego ostateczna przyczyna? chodzi o to by firmy pochodzące z konkurencji nie miały punktu odniesienia czy jest to kwestia na tyle indywidualna, że trudno o ustandaryzowanie stawek? można negocjować?
Serio? Ale to na start tylko? Po okresie próbnym można liczyć na wzrost wynagrodzenia? Wynagrodzenie rośnie wraz ze stażem pracy?
Firma Koba to jedna(usunięte przez administratora). Wynagrodzenie jest śmieszne. Na rozmowie o pracę chwalą się premią, która również wynosi marne grosze. Atmosfera bardzo(usunięte przez administratora)może sobie pozwolić na wyjścia na papierosa i spotkania towarzyskie poza terenem biura oraz nagminne korzystanie z telefonu w czasie pracy jednak zwykłemu pracownikowi tego nie wolno. Brak udzielania pomocy gdy się jej potrzebuje. W zamian otrzymujesz informację, że przecież to było na szkoleniu i powinieneś sam wiedzieć.
To w jakiej wysokości mniej więcej jest wynagrodzenie oraz premia, skoro uważasz, że i jedno, i drugie to marne grosze? O jakim w ogóle stanowisku jest tu mowa? Jeśli chodzi o pomoc, to czy faktycznie odbywa się na samym początku szkolenie, na którym wszystko po kolei jest wytłumaczone, przedstawione, aby w dalszej pracy nie było problemów? Czy raczej wręcz przeciwnie?
Wynagrodzenie to minimalna krajowa, a wysokości premii nie zna nawet sam kierownik. Szkolenie to jeden wielki bałagan. Uczą starych informacji, które w żaden sposób nie przydają się potem w praktyce. Szkolenia prowadzą wszyscy pracownicy jak leci. Każdy po trochu. W rezultacie w głowie po szkoleniu pozostaje jeden wielki bałagan i strach przed spotkaniem z pierwszym klientem.
A ci „wszyscy pracownicy” to po ile już tu pracują? i tak teraz sobie myślę czy ktoś to wprost zgłaszał o czym piszesz? Ze trudno te cala wiedze usystematyzować? Ciekawa jestem odniesienia. co do premii jeszcze to czemu kiero jej nie zna? To nie on ją przyznaje? Jest jakaś cała kwota do podziału na wszystkich?
Zastanówcie się dwa razy zanim będziecie chcieli przyjść do pracy w kobie. (usunięte przez administratora) (nie wszyscy, ale to garstka, można policzyć na palcach jednej ręki). Za wszystko płaci się kary. Za nie wyłączony (usunięte przez administratora). Za wyjście z budynku (usunięte przez administratora)plus jeszcze płaci za Ciebie kierownik (jeśli palisz to w tej firmie musisz rzucić palenie, bo nie można opuścić budynku pracy), za źle wyrzucone papierki do kosza płacisz. Ogólnie więcej płacisz niż zarabiasz, bo w tej firmie to grosze zarabiasz. Musisz rejestrować przyjście do pracy, wyjście do toalety i wyjście z pracy. Żadnych benefitów, największym benefitem jest praca tutaj. Za używanie kawy pobierają Ci z wynagrodzenia, więc przynoś swoją. (usunięte przez administratora) W zimę pracownicy biurowi pracowali w kurtkach i czapkach, bo ogrzewanie nie działało a dogrzewać się klimatyzacją nie można było. Jako nowy pracownik nie licz na zbyt wielką pomoc, ponieważ nikt nikomu wcześniej nie pomagał to, dlaczego Tobie ma ktoś pomóc, jeśli jesteś starym ... (powyżej 3 msc) pracownikiem to działa duża spychologia. Standardowo można usłyszeć, że w każdej firmie tak to wygląda ...Nie nie wygląda. To takie największe smaczki,(usunięte przez administratora)
Brałem udział w rekrutacji do marketingu. Pani z HR bardzo miła. Po paru etapach dochodzi do ostatniego etapu rekrutacji: rozmowa z szefem działu - również w porządku osoba, widać że zna sie na rzeczy + nie owija w bawełnę. Po skończonej rozmowie zapytałem kiedy kończy się rekrutacja i czy zostanę poinformowany o ewentualnej współpracy, ponieważ brałem również udział w innych rekrutacjach. Odpowiedź miała być w ciągu maksymalnie 2 tygodni. Mija 4 - ogłoszenie nadal wisi/zostało ponownie udostępnione. Minus za brak informacji o odrzuceniu kandydatury na ostatnim etapie, bądź informacji o jej przedłużeniu. Brak widełek zarobku w ogłoszeniu - wiadomo student na zleceniu najlepiej :D
W kobie pracowałem ponad rok ale mam mile wspomnienia. Zwłaszcza jeśli chodzi o współpracowników. Wszystko zależy od Ciebie, jeśli chcesz tylko przyjść i odbębnić godziny to może za dużo się nie nauczysz ale jeśli chcesz się dokształcać na swoje stanowisko nie ma najmniejszych problemów.
Ano. Ja na forum widziałam kiedyś wzmiankę o jakimś profesjonalnym szkoleniu z obsługi klienta. Doprecyzujesz je? Do dziś jeszcze bardziej je ulepszyli? Dodali coś nowego / innego? I co z rotacjami, są mniejsze?
Na początku płacą, aby zwiększyć stopień zaawansowania prac. Później zaczyna się cyrk.. Nieopłacone faktury straszenie karami, a po wykonaniu prac nie dostajesz zaległych płatności a jedynie kary wyssane z palca. Wykorzystują i nie ma z kim i o czym rozmawiać. (usunięte przez administratora)
No ale chyba masz umowę i wszystko na papierze? Jak nie uda się ugodowo zostaje sąd. Myslałeś o takim rozwiązaniu?
Widzieliście aktualne oferty pracy w KOBA? Ten pracodawca poszukuje między innymi na stanowiska: serwisant sprzętu IT, asystent projektanta sieci telekomunikacyjnych, administrator sieci/systemów i wiele innych. Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj: https://www.koba.pl/praca/ . Czy ktoś z Was zamierza aplikować?
Nie warto, przestrzegam.(usunięte przez administratora) Wystarczy zobaczyć jakie auta mają technicy, narzędzia też podobnie. Jest wymagane zaznaczanie w czasie rzeczywistym takich szczegółów jak dojazd do klienta bo trwają wyliczenia żeby wynagrodzenie za tzw akord. Nie polecam.
Jakimi autami jeżdżą technicy? A do to tej umowy, to nie da się absolutnie dogadać żeby coś pozmieniać?
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. I tak tutaj coś naciągana ta wypowiedź. Dziwne, jak dorosły człowiek może robić z siebie takie pośmiewisko narażając dobre imię firmy, ryzykując właściwie swoją reputację.
Odradzam wszystkim korzystanie z usług firmy Koba! W lipcu 2022 nastąpiła cesja z umowy na umowę , związana ze sprzedażą i kupnem mieszkania. W lipcu opłaciłem fv na dane , które otrzymałem aby dokonać zapłaty. W sierpniu opłaciłem fv na dane z lipca. Będąc na wakacjach nie zauważyłem , że nr konta na fv sierpniowej jest inny niż na lipcowej. Ponieważ w lipcu złożyłem dyspozycję w banku na stałe zlecenie , nie zauważyłem błędu. We wrześniu bez żadnej informacji, w godzinach wieczornych zostałem nagle odcięty od internetu , który jest mi potrzebny do pracy zawodowej. Następnego dnia , w godzinach rannych usłyszałem , że pieniądze zostały zaksięgowane na koncie zbywającego umowę i w swoim własnym zakresie mam pisać prośbę do zbywającego aby zwrócił mi należność. Należność , która ostatecznie należy do firmy KOBA i to ona dysponuje tymi pieniędzmi. Do tego czasu nie zostanie włączony mi internet , chyba że ponownie opłacę fv sierpniową i wrześniową jednocześnie wraz z karą 5 zł za opóźnienie za zapłatę za sierpniową fv. Uważam, że jest to żenująca sytuacja , ponieważ fv została opłacona w dniu jej wystawienia . Bez żadnej informacji ze strony firmy , próby wyjaśnienia dlaczego nie mają wpłaty za sierpień (wpłata była z adnotacją w tytule przelewu za co jest wpłacana należność , podany nr fv sierpniowej , moje dane z przelewu zgodne z danymi fv), bez ostrzeżenia człowiek z dnia na dzień zostaje pozbawiony usługi. Tego dnia miałem ważną rozmowę zawodową on-line i zostałem pozbawiony możliwości jej odbycia. Miałem umowy z różnymi firmami i z takim skandalicznym podejściem do klienta nie spotkałem się nigdzie!
Nie bardzo cię rozumiem. Przecież to twój błąd z płatnością. Trzeba sprawdzać faktury zanim wyśle się pieniądze. Teraz sam musisz to odkręcać niestety. Szkoda tylko ze firma nie chce iść ci na rękę. Ja bym próbował negocjować na twoim miejscu.
Urząd skarbowy oraz UKE jest innego zdania. Fv zostałą opłacona na konto firmy KOBA S.A. z o.o. Firma KOBA S.A. z o.o. bezpodstawnie wstrzymała dostawę inetrnetu, mimo opłaconych fv oraz wyjaśnienia sprawy nadal od 05,09, do chwili obecnej nie dostarczono internetu zgodnie z zawartą umową. Firma twierdzi , że wysłała powiadomienie 24,08,22 o zaległości, którego nie otrzymałem. W biurze w Białymstoku nie wyrażono zgody na wydrukowanie wysłanego maila. Po złożeniu pisma z prośbą o ujawnienie kopii maila oraz przedstawieniu dowodu wysłania maila - brak odpowiedzi. Sprawa została zgłoszona do Urzędu Skarbowego z prośbą o interpretację , kto dysponuje wpłaconymi przeze mnie pieniędzmi oraz do UKE w sprawie nie wywiązania się z podpisanej umowy. FIRMY KOBA nie polecam, jak tylko będzie to prawnie najszybciej możliwe kończę współpracę. Dział obsługi klienta leczy swoje własne kompleksy uderzając w dobro klienta i rozwój spółki KOBA S.A. z o.o.. Spółce proponuję jak najszybsze skierowanie osób z działu obsługi klienta na profesjonalne szkolenie z obsługi klienta
Osoby zatrudnione w firmie KOBA S.A. z o.o. nie przestrzegają regulaminu własnej firmy. Podejmowane decyzje działają na szkodę klienta . W regulaminie: REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PRZEZ Koba spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, w paragrafie 23 jest zapis: 1. Dostawca usług może zawiesić świadczenie Usług, jeżeli Abonent: 1) będący Konsumentem, opóźnia się z zapłatą części lub całości opłat wobec Dostawcy usług przez okres dłuższy niż 15 dni od dnia wezwania Abonenta będącego Konsumentem do zapłaty zaległej należności; NIE OTRZYMAŁEM wezwania do zapłaty zaległej należności! fv wystawiona 01,08,2022 roku z terminem płatności do 16,08,2022 roku Pracownik twierdzi , że został wysłany mail w dniu 24,08,2022 roku w sprawie uregulowania płatności , którego nigdy nie otrzymałem. A nawet gdybym otrzymał i nie uiścił zapłaty należności to od 24,08,2022 piętnasty dzień przypada na 07,09,2022. Dostawca wyłączył internet 05,09,2022. Ze swojej strony będę domagał się zadośćuczynienia za brak internetu w dniach 05-07,09,2022 roku Dodam, że firma KOBA S.A. z o.o. nie odpowiada na wysłane wiadomości. Proszę zatrudnić osoby kompetentne , które udzielą merytorycznych odpowiedzi .
nikomu nie polecę tej firmy. Jestem w licznej grupie, napiszę tam negatywną opinię, mam nadzieję, że kilku klientów Koba straci. Swoje obowiązki wykonują obrzydliwie.Zachowaj szczególną ostrożność przy zerwaniu umów z Koba
Opowiesz coś więcej o swoim doświadczeniu z nimi? Bo właśnie widzę jak co niektórzy tutaj mocno jadą po nich.:/
(usunięte przez administratora)
Zostałem potraktowany podobnie, bez jakiejkolwiek chęci rozwiązania mojego problemu, odpowiedź konsultanta: proszę zostawić kontakt i pewnie ktoś się odezwie, a w dziale nadzoru sieci również porażka: ja się tym nie zajmuję, więc czym? pytam, bo to właśnie z siecią problem miałem ....
Pracownik zaproponował ofertę inną niż poprzednik i to wystarczyło, abyś nazwał go niekompetentnym? Trochę empatii przydałoby się
A czemu nie? Też bym się zdziwiła na jego miejscu. Nie zapisują tam nigdzie ofert proponowanych klientom??
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KOBA Sp.z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy KOBA Sp.z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KOBA Sp.z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 4 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!