Arbiter S.A.

3.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Arbiter S.A.

opr
Kandydat

Od samego początku kontakt z rekruterem był bardzo serdeczny i przyjazny. Zadbał o to, żeby wszystkie informacje dotyczące stanowiska i wymagań były jasno przedstawione. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej mogłem odczuć, że firma stawia duży nacisk na współpracę w zespole i tworzenie przyjaznej atmosfery w pracy. Mimo że ostatecznie nie udało mi się dostać posady, to moje wrażenie na temat Arbiter S.A. jako potencjalnego pracodawcy jest bardzo pozytywne. Dla tych, którzy interesują się pracą w sprzedaży i potrafią pracować z klientami, Arbiter może być doskonałym miejscem do rozwoju kariery jako doradca klienta.

Nowy pracownik
Pracownik

W połowie kwietnia brałem udział w rekrutacji zdalnej na handlowca przy szkodach majątkowych. Jestem bardzo zszokowany sposobem prowadzenia rekrutacji. Miałem video konferencje z (usunięte przez administratora) która pracuje w dziale sprzedaży Arbitra. Rozmowa bardzo profesjonalna. OD razu informacja odnośnie tego co mam robić, ile zarobię, z czego jestem rozliczany, kto będzie moim opiekunem, kto bedzie mie szkolić, jak będzie wyglądać szkolenie. Mnóstow szczegółów + info w formie prezentacji na pdf na maila. Byłem w biurze podpisać umowę, 2 dni szkolenia z (usunięte przez administratora)w biurze, Od razu dostałem samochód czerwony Fiat Tipo, czysty i elegancki, telefon i sprzęt potrzebny do oceny szkód u kleintów.. Jest to moja druga praca jako handlowiec i muszę przyznąć że jestem na prawdę mile zaskoczony. We wcześniejszej pracy nowym handlowcom dawali zużyty sprzęt i auto, rozklekotany laptop... Wszystkie zasady jasne, pracownicy młodzi i mili, dużo śmiechu i od razu zmniejszony dystans, z wszystkimi, nawet z prezesem na ty. Częsciowo juz jestem przeszkolony w terenie podczas prawdziwych spotkań z klientami, w przyszłym tygodniu rozpoczynam juz totalnie samodzielną pracę, mam nadzieję że będzie tak dobrze jak podczas coachingu. Na ten moment jest wszystko dobrze, moge dawać znać za kilka miesięcy czy nadal super i jak wygląda faktyczna praca/

Aneta
Inne
@Nowy pracownik

Czyli jesteś zadowolony ze szkolenia wprowadzającego w Arbiterze? Myślisz, że osoba bez doświadczenia również wszystko załapie i będzie szybko gotowa do samodzielnej pracy? Czy można liczyć na wsparcie ze strony przełożonego lub od innych pracowników? Jednak start w nowej firmie jest zawsze stresujący :D

Olek
Pracownik
@Nowy pracownik

Potwierdzam informacje, pracuję w Arbitrze jako handlowiec już kilka miesięcy, atmosfera świetna, porządne szkolenia, stały kontakt ze wszystkimi. Na wypłaty też nie mogę narzekać :P

Pracownik :) Nowy wpis
Pracownik

W firmie Arbiter S.A. zatrudniona jestem już od dłuższego czasu. Początkowo zajmowałam się podstawowymi zadaniami związanymi z obsługą spraw kancelarii, jednak z czasem (zdobyciu doświadczenia i poznaniu specyfiki projektów) mój zakres zadań się powiększał. Jeżeli chodzi o wdrożenie do nowych obowiązków zawsze otrzymywałam potrzebne mi wsparcie od różnych osób z mojego lub też współpracującego działu. Jeżeli chodzi o samą firmę, to bardzo dużym jej plusem jest koleżeńska atmosfera. Czuć, że wszystkim zależny na osiągnięciu wspólnego celu. Nawet jeżeli pojawiają się problemy, jesteśmy w stanie je wspólnie rozwiązać. Cenię sobie pracę w Arbiter S.A. za bardzo ludzkie podejście do pracownika :)

Dora Nowy wpis
Inne

dzień dobry. interesuje mnie zatrudnienie jako Radca Prawny. Są teraz dostępne oferty w tym jedna do mojego miasta. Rekrutacja została oznaczona jako zdalna. czy jest tu może ktoś kto brał w niej udział i by o niej opowiedział? Jakie pytania się pojawiają?

Pracownikk Nowy wpis
Pracownik

Polecam bardzo, pracuje w super zespole, na wynagrodzenie nie narzekam.

Basia
Inne

Dzień dobry, kiedy była dostępna ta oferta dla researchera? Mam zajawke w googlach od spółki. z tytułu wynika, że była to praca zdalna, taka forma by mnie interesowała. Po kliknięciu w ofertę jednak widać, że jej już nie ma. pytanie czy wróci?

Nowy wpis

Pracodawca

@Basia

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko z możliwością (usunięte przez administratora) zdalnej. Ogłoszenie, na które Pani natrafiła, jest już nieaktualne. Jeśli byłaby Pani zainteresowana pracą w naszej firmie na podpobnym stanowisku w przyszłości, serdecznie zachęcamy do przesłania CV na adres rekrutacja@arbitersa.pl z dopiskiem, że wyraża Pani zgodę na przyszłe rekrutacje. Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą.

 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób najlepiej przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Arbiter S.A.? Czy kandydat na stanowisko Radca Prawny/Adwokat powinien skupić się na jakichś określonych obszarach swojego życiorysu? Opowiedz nam o swoim doświadczeniu.
A.
Pracownik

Polecam jako pracodawcę, ja jestem bardzo zadowolony.

Kobieta
Inne
@A.

Witam czy istnieje przy tym szansa na bardziej merytoryczne uzasadnienie wypowiedzi? Wcześniej pojawiały się negatywne opinie a mnie interesują warunki, które występują teraz od nowego roku. można prosić o ich szerszy opis?

anonim
Inne

Czy pracownik musi być absolwentem prawa? Bez odbytej aplikacji? Pytam tutaj, ponieważ nie jest dostępne ogłoszenie choćby archiwalne, które pozwoliłoby się z grubsza zorientować w warunkach.

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, w naszej firmie do pracy na stanowiskach biurowych nie wymagamy ukończenia kierunków prawniczych. Szukamy kandydatów przede wszystkim z silnymi umiejętnościami organizacyjnymi i komunikacyjnymi oraz doświadczeniem lub wykształceniem związanym z daną dziedziną. Choć wiedza prawnicza może być pomocna, nie jest to wymóg konieczny dla stanowisk administracyjnych, asystenckich czy obsługi klienta w naszej firmie. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące konkretnego ogłoszenia o pracę, zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail: rekrutacja@arbitersa.pl. Chętnie udzielimy wszelkich potrzebnych informacji oraz wsparcia w procesie rekrutacji.

Zoja
Inne
@Arbiter S.A.

Ponieważ, jak to zauważył mój poprzednik, nie macie Państwo aktualnych lub archiwalnych ogłoszeń w sieci, to trudno o nie pytać. Wspomnieliście Państwo o stanowiskach asystenckich. W jakiej dziedzinie można zostać asystentem? Rozumiem tylko, że nie w administracji i obsłudze Klienta, bo te grupy stanowisk wymienili Państwo osobno.

Były pracownik
Były pracownik

Osobiście nie polecam, z zewnątrz wszystko ładnie, niestety środek jest zgniły. Komentarze wystawiane tutaj są przez pracowników kadry menadżerskiej i dyrektorskiej oraz innych pracowników na prośbę kadry wyższej. Warto na te wszystkie sztucznie pozytywne opinie patrzeć z przymrużeniem oka, i wyciągać własne wnioski. Podsumowując w mojej opinii manipulacje i sztuczny uśmiech na porządku dziennym - nazywane przez kadrę menadżerską "dobrą atmosferą" Nie będę podawał szczegółów, to kancelaria nie chciałbym otrzymać pozwu. Pozdrawiam Były pracownik

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za opinię dotyczącą naszej firmy. Jesteśmy otwarci na wszelkie opinie i konstruktywną krytykę, ponieważ jest to dla nas cenna informacja. Chcielibyśmy jednak wyrazić pewne zastrzeżenia do przedstawionych przez Pana zarzutów. Nasza firma zawsze stawia na szacunek wobec pracowników oraz klientów. To zasada, której przestrzegamy i wdrażamy w naszej kulturze organizacyjnej. Jednakże, podobnie jak w każdej organizacji, oczekujemy od naszych pracowników rzetelnego i profesjonalnego wykonywania swoich obowiązków, szczególnie w dziale obsługi klienta. Nasi klienci są dla nas najważniejsi, i to jest filarem naszej działalności. Dlatego też oczekujemy od pracowników w tym dziale zachowania najwyższego standardu obsługi klienta, co jest priorytetem dla naszej firmy. Jeśli ktoś nie spełnia tych oczekiwań, niestety musimy podjąć odpowiednie działania w celu zachowania jakości naszych usług i zadowolenia klientów. Należy również podkreślić, że wszystkie opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne, są dobrowolne i opierają się na osobistych doświadczeniach oraz przekonaniach pracowników lub osób zainteresowanych pracą w naszej firmie. Szanujemy zdanie każdej osoby i nie wywieramy presji ani nie zachęcamy do formułowania konkretnych opinii. Dziękujemy za opinie i życzymy powodzenia w przyszłych wyzwaniach zawodowych. Z poważaniem, Zespół Arbiter S.A.

Obecny pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Niestety albo i stety zupełnie się z tym nie zgodzę. Pracowałam w kilku firmach ale nigdy w tak ,,ludzkiej,, jak Arbiter. Nie wiem w jakim dziale dokładnie pracowałeś, ale w tym w którym ja pracuje atmosfera jest świetna. Potrafimy się dogadać na każdy temat i rozmawiać również na każdy temat (nawet o tematach bardzo osobistych) życzę każdemu takiej atmosfery w pracy i jestem szczęściara, że mogę pracować w tej firmie :)

M.
Pracownik

W Arbitrze pracuje od paru tygodni i ogólnie jestem bardzo zadowolona, choć nie ukrywam, że byłam trochę zaskoczona tak dużą ilością pracy. Mimo intensywnego tempa i dużej ilości pracy, panuje tu przyjazna i wspierająca atmosfera, przede wszystkim ludzie są naprawdę super. Jeśli ktoś szuka pracy, w której będzie miał dużo wolnego czasu, to zdecydowanie nie jest to firma dla niego.

Ewka
Inne
@M.

Istnieje przy tym możliwość na szerszy opis zakresu obowiązków i tym podobnych, skoro pracy faktycznie zdaje się być tak dużo? piszesz o paru tygodniach, a jak ten pierwszy wyglądał? Ogólnie wdrożenie i tak dalej? Jak na razie pracuje w innym miejscu i jestem ciekawa ewentualnego porównania

Pytanie
 Pytanie

Prowadzona jest ciągle rekrutacja do Arbiter S.A.. Czy polecilibyście firmę jako pracodawcę? Dużo umieszczają ogłoszeń na GoWork.pl, ostatnie dodali 5 lipca.

Ona
Inne

Na pytanie o benefity odpowiedzią było tutaj... pytanie :) Czy to dlatego, że w aktualnej ofercie pracy dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta o żadnych bonusach nie ma mowy? Mowa jest natomiast o rozwoju, dlatego ja bym się chętnie przekonała, jak się tam można rozwijać. Awans po jakim czasie i na jaką pozycję jest możliwy?

Pracodawca

@Ona

Istnieje możliwość rozwoju i awansu w hierarchii organizacyjnej lub na stanowisko o większej odpowiedzialności po pewnym czasie pracy i osiągnięciu określonych celów. Zależy to też od czynników, takich jak umiejętności, doświadczenie, zaangażowanie. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ czas może się różnić w zależności od indywidualnych okoliczności oraz stanowiska. Trzeba podkreślić, że awans nie zawsze oznacza zmianę stanowiska - może to również oznaczać zdobycie większej odpowiedzialności, zarządzanie zespołem lub objęcie strategicznych projektów.

Tati
Inne
@Arbiter S.A.

Czy istnieje przy tej odpowiedzi szansa na przybliżenie bieżącej struktury? Dobrze jest mieć wstępna wizje tego do czego się dąży. Mnie również interesowałoby stanowisko związane z obsługą klienta. Jakie występują na nim aktualne szkolenia?

Pracodawca

@Tati

W firmie istnieją różne działy specjalizujące się w konkretnych działaniach. Na bieżąco staramy się optymalizować procesy oraz usprawniać sposób, w jaki wykonujemy swoje zadania i realizujemy cele we wszystkich działach. Szkolenia obejmują zagadnienia związane z komunikacją, przepisami prawnymi oraz usługami oferowanymi przez firmę.

Estera
Kandydat
@Arbiter S.A.

Więc przy tym wszystkim w jakich odstępach czasowych realizowane są wspomniane szkolenia? program założony jest z góry i każdy z dłuższym wyprzedzeniem będzie wiedział o ich planowanym wystąpieniu? Czy na prośbę pracowników także są jakieś organizowane? I rzecz jasna one są po godzinach czy w ich trakcie?

Pracodawca

@Estera

Plan szkoleń jest ustalany indywidualnie, wszelkie informacje dotyczące szczegółów udziela osoba odpowiedzialna za rekrutację na konkretne stanowisko. Jako firma jesteśmy elastyczni i otwarci na sugestie i prośby pracowników. Jeśli istnieje potrzeba szkolenia w konkretnej dziedzinie lub temacie, pracownicy mogą zgłaszać takie propozycje swoim przełożonym. Szkolenia zawsze odbywają się w godzinach pracy.

opr
Kandydat

Od samego początku kontakt z rekruterem był bardzo serdeczny i przyjazny. Zadbał o to, żeby wszystkie informacje dotyczące stanowiska i wymagań były jasno przedstawione. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej mogłem odczuć, że firma stawia duży nacisk na współpracę w zespole i tworzenie przyjaznej atmosfery w pracy. Mimo że ostatecznie nie udało mi się dostać posady, to moje wrażenie na temat Arbiter S.A. jako potencjalnego pracodawcy jest bardzo pozytywne. Dla tych, którzy interesują się pracą w sprzedaży i potrafią pracować z klientami, Arbiter może być doskonałym miejscem do rozwoju kariery jako doradca klienta.

Administrator

Braliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Przedstawiciel Handlowy w Arbiter S.A.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem przedsiębiorstwa? Na co powinny zwrócić uwagę osoby, które rozważają złożenie swojej aplikacji?

Pytanie
 Pytanie

Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Arbiter S.A.? Chodzi o pracę jako Przedstawiciel Handlowy, takie ogłoszenie jest na GoWork.pl 8 stycznia.

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Jakie masz dokładnie benefity na myśli? :)

A G
Inne
 Problem

Piszę z punktu widzenia klienta. Otrzymałem propozycje "odfrankowienia" kredytu. Nie byłem tym wtedy zainteresowany, a raz w tygodniu dzwoniono do mnie lub pisano. Nacisk na maxa. Gdy po kilku miesiącach się zdecydowałem i przesłałem papiery, wszystko ucichło. Czekam 6 mcy na kontakt. Potem dowiaduje się że decyzja była już 3 mce temu, pozytywna. tylko nikt mnie nie poinformował. Słabo trochę.

Pracodawca

@A G

Drogi Kliencie, bardzo dziękujemy za informację dotyczącą obsługi. Chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację z Pana Opiekunem, aby już się więcej nie powtórzyła. Bardzo proszę o kontakt mailowy pod adresem arbiter@arbitersa.pl celem szczegółowego zdiagnozowania problemu. Czekamy na wiadomość. Z wyrazami szacunku Dział Obsługi Klienta Arbiter S.A.

Globus
Były pracownik

Odradzam. Duża rotacja pracowników. O czymś to świadczy. Traktują ludzi instrumentalnie. Kasa taka sobie.

Natalia
Inne
@Globus

O czym świadczy ta rotacja? Że jest tu bardzo źle? Pracownicy sami odchodzą? Opowiedz o tym jak traktują ludzi w tej firmie, bo nie wiem czy jest sens aplikować czy nie...

haha
Pracownik
 Pytanie
@Globus

Jaka rotacja? Ludzie tu pracują po 5-8 lat.

nocoty
Pracownik
@Globus

W Arbiter S.A. w samym biurze pracuje codziennie ok. 30 osób - staż pracy: wszyscy od roku w górę. Do tego doszli pracownicy zatrudnieniu koniec marca/ początek kwietnia - pewnie też długo posiedzą, bo atmosfera jest super. Dużo pracy, tysiące klientów do obsłużenia, setki spraw zakładanych miesięcznie, mnóstwo listów każdego dnia, ale przy tym czuć taki spokój, brak presji i po prostu dobrze wykonywaną robotę.

Ilona
Inne
@nocoty

Może o to chodziło mu z tą "rotacją", że akurat nowi doszli? Chociaż to nie tłumaczy negatywnego wydźwięku. W sumie skoro stały skład jest to nie może być opinia wydana przez byłego pracownika?

Danuta
Inne
@nocoty

A jak zarobki? Są adekwatne do ilości zadań, które trzeba wykonać?

e.h.
Pracownik
@Danuta

tak - biurowe podstawa na uop, sprzedażowe - podstawa+prowizja+narzedza

Natalia
Inne
@e.h.

Opowiesz na czym polega ta prowizja?

e.h.
Pracownik
@Natalia

Hej, no prowizja jest od podpisanych umów. Są różne pułapy. Część umów wchodzi Ci do podstawy, a od kolejnych otrzymujesz prowizję za każdą kolejną podpisaną umowę. Czasem przy jednej sprawie masz 5-7 poszkodowanych, więc na jednym spotkaniu mozesz tyc 7 umów podpsiać.

Ilona
Inne
@e.h.

A co przy najgorszych scenariuszach? wtedy podstawa gwarantowana? A za złe wyniki to już zdarzyło się, żeby kogoś zwolnili?

M
Pracownik
@Ilona

No pewnie że zwolnią za złe wyniki. Jest chyba 3 czy 6 mcy okres próbny (nie pamiętam ile, bo różnie zależy od produktu prawnego), jasne cele do zrealizowania, szkolenia w trakcie pracy gdy masz kłopoty z dotarciem do klienta czy dopięciem sprzedaży. Przez ten okres próbny podstawie masz gwarantowaną, ale najlepsze zarobki dopiero wtedy gdy dobrze ogarniasz i masz prowizję za umowy.

Krystyna
Inne
@M

To ile można sobie do podstawy wynagrodzenia zarobić jak już się nieźle ogarnia? Czy poza tym macie jakieś inne dodatki / benefity itp?

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Arbiter S.A. można ubiegać się o podwyżkę?

Do Pytanie
Pracownik
@Pytanie

Myślę, że o podwyżkę się można starać jak wszędzie - jeśli czujesz że na nią zasługujesz, kierujesz takie pytanie do przełożonego i przedstawiasz swoje argumenty

POLECAM
Były pracownik

Hej, jakiś czas temu musiałam zrezygnowac z pracy w Arbiter S.A. bo zmieniłam miejsce zamieszkania, ale serdecznie polecam pracę w tej firmie. Świetna atmosfera, przyjacielski zespół, mnóstwo dobrej zabawy na wyjściuach integracyjnych. Praca biurowa dla tych, którzy faktycznie lubią pracować z dokumenatmi, bo tych bardzoooo dużo. Bardzo polecam i życzę samych sukcesów!!

Magdalena
Inne
@POLECAM

Szkoda ze nie dałeś info na jakim stanowisku dokładnie pracowałeś. I czy w ogóle w takim wypadku będą otwierać rekrutacje na Twoje miejsce, może coś wiesz ?

Pracodawca

@Magdalena

Cześć Magdalena! Zerknij na naszą stronę - zakładka KARIERA. W tym miejscu zawsze znajdziesz aktualne oferty pracy i współpracy. https://www.arbitersa.pl/kariera/

Pracodawca

 Aktualność
Witamy na profilu naszej firmy!
 
Cieszymy się, że odwiedzasz profil poświęcony opiniom o pracy w Arbiter S.A. Już od ponad 12 lat cały nasz zespół działa w zakresie pomocy prawnej poszkodowanym.

Mamy nadzieję, że znajdziesz tu informacje, które okażą się pomocne w podjęciu decyzji o współpracy z nami. Stawiamy na szczerą i transparentną komunikację.

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi i merytoryczne komentarze. Każda opinia jest dla nas bardzo cenna!
 


Serdecznie pozdrawiamy,
zespół Arbiter S.A.
Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Arbiter S.A.?

PH
Pracownik
@Pytanie

Wszystko zależy od stanowiska. Na biurowych można pracować zdalnie jak jest to uzasadnione - wtedy wszystko, co niezbędne do pracy sie otrzymuje. Handlowcy z kolei samochód z karta floty + opiekun floty, który wszystko załatwia, teelfony etc

Natalia
Inne
@PH

A to jak trzeba uzasadnić tę pracę zdalną, aby dostać zezwolenie na nią i cały potrzebny sprzęt?

Pytanie
 Pytanie

Wiecie może, czy w Arbiter S.A. szukają chętnych na staż?

Kandydar
Kandydat
@Pytanie

Wiem, że teraz mają dużo rekrutacji na sprzedaż i do obsługi klienta i chyba administracyjne jakieś też. Może warto napisać do nich maila np albo na infolinie zadzwonic

Zostaw merytoryczną opinię o Arbiter S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Arbiter S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Arbiter S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Arbiter S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 8 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Arbiter S.A.
Przejdź do nowych opinii