Opinie o Asepta Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Asepta Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Asepta Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Asepta Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

Agawa
Były pracownik

Kto tu pracował , ten w cyrku się nie śmieje. Praca w tym miejscu uczy kilku rzeczy, ale najbardziej umiejętności przetrwania. Zacznijmy od szefów – jest ich trójka. Każdy z nich ma inny punkt widzenia na prowadzenie firmy (a w zasadzie jego brak) . Jeden obsesyjnie patrzy na kamery, drugi wymyśla bezsensowne rozwiązania z nudów, a trzeci chyba nie jest do końca świadomy co się dzieje. Jeden przeczy drugiemu. Wykonujesz swoją prace a nagle przychodzi "znakomity" pomysł od jednego z nich który nie ma szans sie przebić. Ludzie których poznałam na słuchawce byli w większości sympatyczni. Ale gdy odwiedzaliśmy biuro szefostwa czar pryskał. Atmosfera tam jest tragiczna, wszyscy niby udają sztuczną pozytywną i rodzinną, a prawda jest inna. Wszędzie jest toksyczne wywlekanie prywaty na zewnątrz, plotki, „lepsi i gorsi”, a śmietanka (pomoce biurowe i paragoniara szefostwa, której sie wydaje że to ona jest właścicielką firmy) skrupulatnie na "rozkaz szefów" prowadziły wywiady środowiskowe o pracownikach. Mimo tego, że podobno same mają dość. Z tego co wiem, z zespołu ok. 15 osób, w przeciągu 3 miesięcy została trójka, mimo zapewnień z góry, że można czuć się stabilnie i bezpiecznie. (Większość została zwolniona z dnia na dzień, a inni sami się zwolnili). Zarobki – Informacja dla przyszłych pracowników: Jeżeli zobaczycie ogłoszenie, a tam zarobki od 5 tys. wzwyż – nie łudźcie sie nawet :P Chaos w wypłatach, wysyłkach, wieczne pomyłki na magazynie – paczki potrafiły być wysyłane po tygodniu od rozmowy z klientami. Mimo wyrabiania celi, oni chcieli więcej i więcej. Ale nie dało się wyrobić podwójnego targetu gdy większość klientów mówiło, że produkty są mocno średnie. Można by było pisać o tej firmie godzinami ale to bez sensu. Jedno jest pewne - panuje tam niepoważna atmosfera i nie polecam nikomu angażu tam. Serio. Lepiej iść gdzieś na produkcje, zarobić tyle samo ale mieć czystą głowę.

1
Ananas
Były pracownik
@paragoniara szefostwa

Droga Aneto, też pracowałam na call center u Was i nie pamiętam, żeby ktokolwiek chciał zaliczke/żądał wypłaty wcześniej, pracował tam 2 miesiące, albo został zwolniony po "wielu rozmowach". Nie rozumiem też skąd taki bulwers i na siłe zamydlanie oczu, kłamanie i zastraszanie paragrafami. Każdy pracownik ma prawo lub przywilej napisać opinie, po moim doświadczeniu większość z tych tutaj jest prawdziwa. Wyciągnijcie po prostu z tego wnioski i to poprawcie. Na plus mogę powiedzieć szkolenia/życiowe pogawędki z głównym szefem, który jest miłym człowiekiem.

zzz
Były pracownik

Jako były pracownik firmy, odradzam zatrudnianie się w niej. Jesteś w niej tylko maszynką do robienia pieniędzy. Ja nie miałxm super wyników, ale wiem, że najlepsi pracownicy potrafili dostać niewdzięczne pieniądze. Wiecznie niezadowolone szefostwo nie ma pojęcia o tworzeniu call center, przez co robili krzywde nie tylko sobie ale i pracownikom. Co więcej, odpowiedzialność często zrzucana jest na pracowników. Potrafili zwolnić osoby które nie miały nawet żadnego szkolenia. W każdym pomieszczeniu są kamery i nie ze względu na bezpieczeństwo. Do tego stosowali presje bo oczekiwali dużych obrotów na marnej bazie klientów. Jak odebrało ci 30 osób na dzień to było dobrze. Stres,lęk i wpędzanie pracownika w ciągłe obawy sa tam chlebem powszednim... Stres i myślenie o zrealizowaniu niewykonalnych celów nawet w czasie wolnym od pracy było katorgą i odbiło się na mojej psychice. Ludzie są tam fałszywie mili, i gdy kompetentni pracownicy (np kierownik, którego zwolnili) próbowali dać im rady, to albo chcieli go zmanipulować albo odprawiali z kwitkiem. Nie mówiąc o pomocy biurowej szefów której wydawało się że są lepsi. Nie ważne jak się starasz, nigdy nie będziesz wystarczający i zawsze znajdą powód by pokazać ci ze jesteś bezwartościowy.

Była pracownica
Użytkownicy czekają na odpowiedź 13 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Miałam okazję współpracować z tą firmą jakiś czas. Patrząc na to jaki ruch się tu dzieje napiszę coś ze swojej perspektywy. Zmiany w firmie były na porządku dziennym ale są to rzeczy do których trzeba się przyzwyczaić. W tej firmie nie brakuje ludzi kreatywnych i otwartych na zmiany i propozycje - stąd też tak wiele pomysłów (czasem ciekawych a czasem niedorzecznych) w tak krótkim czasie. Z mojej strony mogę wypowiedzieć się pozytywnie o pracownikach Call Center jak i osobach pracujących w biurze. Choć moje rozstanie z firmą nie było łatwe a można powiedzieć lekko burzliwe to finalnie cieszę się że tam pracowałam. Firma stara się dbać o wiedzę i przeszkolenie odpowiednie pracownika. Jeśli chodzi o zarobki, bywało tak że wypłaty były mniejsze niż się tego oczekiwało, jednakże jeśli wierzyć plotkom (a w każdej z nich jest ziarno prawdy) - wszystkie niedomówienia finansowe działy się głównie za sprawą byłego kierownictwa tego działu. Na dzień mojego odejścia ta sytuacja była już zdecydowanie lepsza. Jeśli pracujesz i starasz się mieć wyniki to szefowie są zadowoleni a twoja wypłata jest adekwatna. W kwestii szefów: Są to trzy całkowicie różniące się od siebie osoby a każda z nich ma swój własny pogląd i indywidualne pomysły dlatego trzeba się liczyć jak wyżej pisałam z wieloma zmianami negatywnymi i pozytywnymi. Szefowie chętnie rozmawiają z pracownikami, chcą być ze wszystkim na bieżąco. To mała rodzinna firma więc najgorsze co można zrobić to stracić ich zaufanie. Mimo wszystko ludzie z sercem na dłoni. Czy polecam pracę w tej firmie? I tak i nie. Jeśli ktoś oczekuje, że przyjdzie i posiedzi sobie 8 godzin na komputerze a do tego zarobi za to 5000zł na rękę to niech nie marnuje nawet czasu własnego i innych. Jeśli komuś chce się pracować i lubi taki charakter pracy i jest uodporniony na zmiany a jednocześnie chce zarobić normalne jak na te czasy pieniądze to jak najbardziej.

1
Sylwia Nowy wpis
Inne

Hej, w ogłoszeniu dla przedstawiciela handlowego jest napisane, że podczas pracy oferowana jest możliwość uczestniczenia w dodatkowych projektach oraz zdobywanie nowych doświadczeń. Jakie dodatkowe projekty można mieć przy tym na myśli i czy robią się z tego jakieś nadgodziny?

Była pracownica Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 13 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Miałam okazję współpracować z tą firmą jakiś czas. Patrząc na to jaki ruch się tu dzieje napiszę coś ze swojej perspektywy. Zmiany w firmie były na porządku dziennym ale są to rzeczy do których trzeba się przyzwyczaić. W tej firmie nie brakuje ludzi kreatywnych i otwartych na zmiany i propozycje - stąd też tak wiele pomysłów (czasem ciekawych a czasem niedorzecznych) w tak krótkim czasie. Z mojej strony mogę wypowiedzieć się pozytywnie o pracownikach Call Center jak i osobach pracujących w biurze. Choć moje rozstanie z firmą nie było łatwe a można powiedzieć lekko burzliwe to finalnie cieszę się że tam pracowałam. Firma stara się dbać o wiedzę i przeszkolenie odpowiednie pracownika. Jeśli chodzi o zarobki, bywało tak że wypłaty były mniejsze niż się tego oczekiwało, jednakże jeśli wierzyć plotkom (a w każdej z nich jest ziarno prawdy) - wszystkie niedomówienia finansowe działy się głównie za sprawą byłego kierownictwa tego działu. Na dzień mojego odejścia ta sytuacja była już zdecydowanie lepsza. Jeśli pracujesz i starasz się mieć wyniki to szefowie są zadowoleni a twoja wypłata jest adekwatna. W kwestii szefów: Są to trzy całkowicie różniące się od siebie osoby a każda z nich ma swój własny pogląd i indywidualne pomysły dlatego trzeba się liczyć jak wyżej pisałam z wieloma zmianami negatywnymi i pozytywnymi. Szefowie chętnie rozmawiają z pracownikami, chcą być ze wszystkim na bieżąco. To mała rodzinna firma więc najgorsze co można zrobić to stracić ich zaufanie. Mimo wszystko ludzie z sercem na dłoni. Czy polecam pracę w tej firmie? I tak i nie. Jeśli ktoś oczekuje, że przyjdzie i posiedzi sobie 8 godzin na komputerze a do tego zarobi za to 5000zł na rękę to niech nie marnuje nawet czasu własnego i innych. Jeśli komuś chce się pracować i lubi taki charakter pracy i jest uodporniony na zmiany a jednocześnie chce zarobić normalne jak na te czasy pieniądze to jak najbardziej.

1
Agawa
Były pracownik

Kto tu pracował , ten w cyrku się nie śmieje. Praca w tym miejscu uczy kilku rzeczy, ale najbardziej umiejętności przetrwania. Zacznijmy od szefów – jest ich trójka. Każdy z nich ma inny punkt widzenia na prowadzenie firmy (a w zasadzie jego brak) . Jeden obsesyjnie patrzy na kamery, drugi wymyśla bezsensowne rozwiązania z nudów, a trzeci chyba nie jest do końca świadomy co się dzieje. Jeden przeczy drugiemu. Wykonujesz swoją prace a nagle przychodzi "znakomity" pomysł od jednego z nich który nie ma szans sie przebić. Ludzie których poznałam na słuchawce byli w większości sympatyczni. Ale gdy odwiedzaliśmy biuro szefostwa czar pryskał. Atmosfera tam jest tragiczna, wszyscy niby udają sztuczną pozytywną i rodzinną, a prawda jest inna. Wszędzie jest toksyczne wywlekanie prywaty na zewnątrz, plotki, „lepsi i gorsi”, a śmietanka (pomoce biurowe i paragoniara szefostwa, której sie wydaje że to ona jest właścicielką firmy) skrupulatnie na "rozkaz szefów" prowadziły wywiady środowiskowe o pracownikach. Mimo tego, że podobno same mają dość. Z tego co wiem, z zespołu ok. 15 osób, w przeciągu 3 miesięcy została trójka, mimo zapewnień z góry, że można czuć się stabilnie i bezpiecznie. (Większość została zwolniona z dnia na dzień, a inni sami się zwolnili). Zarobki – Informacja dla przyszłych pracowników: Jeżeli zobaczycie ogłoszenie, a tam zarobki od 5 tys. wzwyż – nie łudźcie sie nawet :P Chaos w wypłatach, wysyłkach, wieczne pomyłki na magazynie – paczki potrafiły być wysyłane po tygodniu od rozmowy z klientami. Mimo wyrabiania celi, oni chcieli więcej i więcej. Ale nie dało się wyrobić podwójnego targetu gdy większość klientów mówiło, że produkty są mocno średnie. Można by było pisać o tej firmie godzinami ale to bez sensu. Jedno jest pewne - panuje tam niepoważna atmosfera i nie polecam nikomu angażu tam. Serio. Lepiej iść gdzieś na produkcje, zarobić tyle samo ale mieć czystą głowę.

1
paragoniara szefostwa
Pracownik
@Agawa

Jako pracownik z wieloletnim doświadczeniem w tej firmie, jest mi przykro, iż pracownik który przepracował w naszej firmie od 2 do 3 miesięcy z 2 tygodniowym urlopem w ciągu miesiąca wypisuje takie nieprawdziwe i rażące opinie o pracodawcy. Owszem firma jest bardzo rozwojowa i Zarząd jest bardzo kreatywny ale nie opisałabym tego jako "brak predyspozycji do zarządzania biznesem", który jest na rynku 26 lat. Atmosfera jest bardzo rodzinna, nie ma problemu z urlopami, wyjściem wcześniej z pracy lub w nagłych sytuacjach. Wypłata jest ZAWSZE na czas, bynajmniej często jest dużo wcześniej niż wpisane w umowie (oczywiście nie jest na żądanie pracownika, jeżeli ktoś chce na już argumentując "BO TAK"). Cele są wysokie, ale potencjał i marketing również! Jako byli pracownicy CC z bardzo niską efektywnością proszę nie oczerniać publicznie instytucji, ponieważ wg: Artykułu 212 kodeksu karnego artykuł ten określa, że za pomówienie innej osoby lub instytucji w sposób mogący narazić ją na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania zawodu lub prowadzenia określonego rodzaju działalności, grozi grzywna lub kara ograniczenia wolności. Jako członkini śmietanki biurowej i jako paragoniara szefostwa zalecam nauczenia się minimum pokory! (usunięte przez administratora)

7
Pani opalona
Pracownik
@Agawa

Szanowni byli, obecni, oraz przyszli pracownicy, jak głosi stare przysłowie: „Kto tu pracował, ten w cyrku się nie śmieje”. Istnieje jednak alternatywne tłumaczenie tego powiedzenia, które brzmi: „Wszystko zależy od punktu widzenia”. Pragnę zwrócić uwagę, że opinie na temat naszej firmy wydają się płynąć wyłącznie z ust dwóch byłych członków zespołu call center, którzy za wszelką cenę w dalszym ciągu chcą oczernić wizerunek firmy nie wiedząc czemu. Ciekawostką jest, że jedna z tych osób odeszła nie z własnej woli, a z powodu szkód, na które naraziła naszą firmę. Druga osoba, z kolei, była przekonana, że firma jest źródłem wszystkich jej życiowych niepowodzeń, co mogło rzutować na jej subiektywne odczucia. Nasza firma nigdy z dnia na dzień nie zwalnia pracowników, zawsze takie sytuacje poprzedza wiele rozmów i prób rozwiązania różnych konfliktów w polubowny sposób. Naprawdę ostatecznością jest zwalnianie kogoś. Z pewnością trudno jest być obiektywnym, gdy emocje biorą górę nad rozsądkiem. Nasze kamery, które rzekomo obsesyjnie obserwują pracowników, są tak naprawdę zainstalowane, aby zapewnić bezpieczeństwo, a nie, jak mogłoby się wydawać, do śledzenia dramatów call centerowych. Zapraszamy więc do naszej cyganerii korporacyjnej, aby samemu ocenić, czy jest tak kolorowo, jak to malują nasi byli call centerowcy. PS. Byli pracownicy call center, prosimy o nie wypowiadanie się odnośnie zarobków dotyczących pracy przedstawiciela handlowego, ani innych stanowisk w tej firmie, które leżą poza granicami Waszej wiedzy. Dziękujemy za współpracę i uśmiech na twarzy!

3
Katharsis
Były pracownik
@paragoniara szefostwa

Witam serdecznie, W kontekście powyższych opinii, pragnę delikatnie zasygnalizować, że zostały one sformułowane przez więcej niż dwie osoby, które miały przyjemność pracować w cc w tej firmie, moja rola w ich tworzeniu była jednak nieistotna i ograniczała się jedynie do obserwacji. Ponieważ, wbrew temu, co mogłoby się wydawać na temat pracowników owej firmy niektórzy z nich potrafią zachować profesjonalizm. Jeżeli się powtórzy sytuacja dotycząca znieważenia mojej osoby, będę zmuszona powiadomić organy ścigania o popełnionym przestępstwie z artykułu 216 paragraf 1 KK. Nie życzę sobie, aby za pomocą środków masowego przekazu była wskazywana moja osoba z podaniem mojego imienia wnoszę również o usunięcie owych fragmentów i o przeprosiny. Również serdecznie pozdrawiam ????

1
Ananas Nowy wpis
Były pracownik
@paragoniara szefostwa

Droga Aneto, też pracowałam na call center u Was i nie pamiętam, żeby ktokolwiek chciał zaliczke/żądał wypłaty wcześniej, pracował tam 2 miesiące, albo został zwolniony po "wielu rozmowach". Nie rozumiem też skąd taki bulwers i na siłe zamydlanie oczu, kłamanie i zastraszanie paragrafami. Każdy pracownik ma prawo lub przywilej napisać opinie, po moim doświadczeniu większość z tych tutaj jest prawdziwa. Wyciągnijcie po prostu z tego wnioski i to poprawcie. Na plus mogę powiedzieć szkolenia/życiowe pogawędki z głównym szefem, który jest miłym człowiekiem.

qwerty
Były pracownik

Do momentu kierownikiem była P i doszedł do niej kierownik S wszystko było w jak najlepszym porządku. Chciało się pracować, atmosfera była niespotykana w żadnej innej firmie. W skrócie, nie chciało się wracać po pracy do domu a nadgodziny były czystą przyjemnością. Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy. Niestety właściciele nie doceniali swoich managerów i tak się zaczęło. Po ich odejściu: Masowe zwolnienia, nieuzasadnione i nikomu niezrozumiałe cięcia premii, brak wsparcia, brak szkoleń, trzech szefów - trzy różnie, zupełnie odmienne wizje (nie wspomnę o ich niekompetencji prowadzenia firmy), fatalna atmosfera, nerwy, stres, brak chęci do pracy, straszenie zwolnieniem z byle powodu. Jakby tego było mało, ciągła obserwacja przez kamery monitoringu. Nie polecam pracy w tej firmie. Praca dla ludzi o nerwach ze stali...

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@qwerty

Atmosfera była jak w żadnej innej firmie, bo kierownictwo P i S zamiast pilnować porządku stroili sobie jaja z pracy i oszukiwali szefostwo na każdym kroku. Pracownicy pod nimi zamiast pracować i wyrabiać cele siedzieli na wiecznej przerwie i chorobowym. Jako były pracownik call center w tej firmie niestety przyznaje, że nie dziwię się szefostwu, że naszły zmiany skoro przez miesiąca była samowolka w tym dziale. Starałem się jak mogę ale słabe kierownictwo i na prawdę nieprofesjonalne szkolenia z ich strony nie pomagały, zamiast pomagać nam w sprzedaży siedzieli na wiecznej przerwie na pecie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Asepta Sp. z o.o.? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Kierownik Call Center wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Bielsko-Biała
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Bielsko-Biała
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Bielsko-Biała
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Manager ds. sprzedaży
Bielsko-Biała
Konsjerż Polska Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Becia
Inne

Witam serdecznie. Czy nie był może w ostatnim czasie potrzebny ktoś na stanowisko specjalisty ds. badań i rozwoju? wyświetlała mi się taka oferta od Pracodawcy w przeglądarce ale nie da się już wejść w jej szczegóły. Mam już doświadczenie z pracy przy podobnej funkcji i ciekawią mnie ewentualne warunki

anonim
Inne

Zagadnienie związane z tą całą kontrolą pracownika mnie zaciekawiło. Czy faktycznie jest ona aż tak rażąca? O w przypadku gdy ktoś właściwie wykonuje swoje obowiązki? Czy wtedy w teorii nie powinno być żadnego problemu?

WM
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Właściwie wykonuje swoje obowiązki? W tej firmie nie ma czegoś takiego. Co byś nie zrobił to i tak jest uważane za źle wykonane przez świętą trójce (biznesmeni roku według Forbes). W teorii nie powinno być problemu tylko że problemem jest to że zawsze źle wykonujesz swoje obowiązki. Odpowiadając na ostatnie pytanie - tak, kontrola jest aż tak rażąca, w myśl teorii „tato mam tak dużo pracy, że przez 8 godzin patrzę w kamerę”

anonim
Inne
@WM

Na umowie jednak spisany jest dość jasno zakres obowiązków, które należy wypełniać? Nawet jeśli już wystąpi problem to można doprosić się odpowiedniej argumentacji? Co najczęściej zdaje się być takie problematyczne?

biuro
Pracownik
@anonim

Witam, Monitoring nigdy nie jest używany na niekorzyść pracownika. Stanowi bezpieczeństwo u nas w przedsiębiorstwie. Owszem, czasami jest kontrolowany, jeżeli pracownik domniemywa się (usunięte przez administratora) bądź też działania na niekorzyść firmy. :)

Amelia
Inne

Hejka. Jest szansa na wskazanie potwierdzonych i aktualnie osiągalnych zarobków dla przedstawiciela handlowego? doświadczenie w branży suplementów już mam. i jak teraz w sieci jest widoczna oferta z widełkami od 8 do 11,5 tys to ktoś tu stwierdził, że ponad 5 tys raczej w firmie się nie wyjdzie. To możliwe?

Agawa
Były pracownik
@Amelia

Na początku ci obiecają wszystko a gdy przychodzi do wypłaty znajdą powody by ci ja zaniżyć, mimo wyrobionego targetu.

Senix
Inne
@Amelia

Nie polecam,zarobki inne obiecane a w rzeczywistości podstawa i premia z ktorej nic nie ma bo i tak ci za byle co odejmą. Praca tam to strata czasu, każdy z szefów ma inny pomysł i tak jest to nie wypał, szczególnie tego od brwi.

Rekrutacja
Pracownik
@Amelia

Witam, Jako rekruter na stanowisko Przedstawiciel handlowy, proszę o kontakt pod numerem telefonu podanym w ogłoszeniu. Chętnie odpowiemy na każde postawione pytanie :)

zzz
Były pracownik

Jako były pracownik firmy, odradzam zatrudnianie się w niej. Jesteś w niej tylko maszynką do robienia pieniędzy. Ja nie miałxm super wyników, ale wiem, że najlepsi pracownicy potrafili dostać niewdzięczne pieniądze. Wiecznie niezadowolone szefostwo nie ma pojęcia o tworzeniu call center, przez co robili krzywde nie tylko sobie ale i pracownikom. Co więcej, odpowiedzialność często zrzucana jest na pracowników. Potrafili zwolnić osoby które nie miały nawet żadnego szkolenia. W każdym pomieszczeniu są kamery i nie ze względu na bezpieczeństwo. Do tego stosowali presje bo oczekiwali dużych obrotów na marnej bazie klientów. Jak odebrało ci 30 osób na dzień to było dobrze. Stres,lęk i wpędzanie pracownika w ciągłe obawy sa tam chlebem powszednim... Stres i myślenie o zrealizowaniu niewykonalnych celów nawet w czasie wolnym od pracy było katorgą i odbiło się na mojej psychice. Ludzie są tam fałszywie mili, i gdy kompetentni pracownicy (np kierownik, którego zwolnili) próbowali dać im rady, to albo chcieli go zmanipulować albo odprawiali z kwitkiem. Nie mówiąc o pomocy biurowej szefów której wydawało się że są lepsi. Nie ważne jak się starasz, nigdy nie będziesz wystarczający i zawsze znajdą powód by pokazać ci ze jesteś bezwartościowy.

Xyz
Były pracownik

Popieram w 10000% komentarze poniżej, niestety wiele w nich prawdy. Jeżeli szukacie pracy w której jesteście kontrolowani na każdym kroku, o(usunięte przez administratora) atmosferze, premiami które zmieniają się co tydzień na niekorzyść pracowników to praca idealna dla was.

anonim
Inne

Trzeba to przeżyć aby zrozumieć? To dzielenie wiedzą też zaciekawiło, w jakiej formie miało się odbywać? Chodzi o szkolenia po prostu? czy każdy odbiera atmosferę w podobny sposób co poprzednik? Widziałam, że z rok temu kierownika tu do siebie szukali ciekawa byłam jak teraz można zarobić na takim stanowisku, skoro kiedyś było to 7 tys?

Dorada
Inne

Nie polecam zatrudniać się w tej firmie.(usunięte przez administratora) zastraszan!e na porządku dziennym. Pani opalona udaje że interesuje się pracownikami o chce się dzielić z nimi wiedzą a tak naprawdę jest podsłuchem. Kolejna rzecz to to że masz wykonać swoje zadania ale nie masz narzędzi. Cały czas monitorowanie pracowników nawet na przerwie. Stawka jest obiecana inna a dostajesz najniższą krajową. Premia śmieszna z ktorej zawsze da sie odjąć na siłę,premia śwoątecz to bon sdxo i najtańsza wigilijka.Można by dużo pisać ale to po prostu trzeba przeżyć aby zrozumieć.

3
Administrator

Firma Asepta Sp. z o.o. poszukiwała osób na stanowisko Przedstawiciel Handlowy. Ktoś brał udział w rozmowie rekrutacyjnej? Jaki rodzaj umowy zaproponowano?

Karol
Pracownik

Firma bardzo w porządku, uczciwe wynagrodzenia i ludzki podejście do pracowników.

Agnes
Kandydat

Nie polecam, atmosfera w firmie zależy od humoru któregoś z szefów. Nie masz jednego wiec nie zawsze wiesz co robić. Dziewczyny w biurze robią wszystko żeby się ciebie pozbyć bo „zabierzesz im kasę/ okazje na podwyżkę swoją wypłata”. Robią co chcą. Co do pensji i podwyżek musisz się spodobać to wtedy możesz na coś liczyć. Ogólnie jedno wielkie (usunięte przez administratora) nie wspomnę o oszukiwaniu ludzi na te naturalne składniki prosto z Chińskiego marketu… żenada

Agnieszka
Inne
@Agnes

Napiszesz coś więcej odnośnie systemu premiowego? Tutaj firma raz na miesiąc ma jakąś kwotę do rozdysponowania na każdy dział? Ile mogłaby wynieść i na ile osób tak mniej więcej? Pytam, bo inaczej nie rozumiem tego wtrącenia o zabieraniu komuś premii za dobry wynik. Swoją drogą dobry wynik to dla nich jaki?

Agnieszka
Inne

Widzę że komuś tutaj rekrutacja ostatnio nie podeszła... a szukają właśnie handlowca od suplementów, więc wstępnie chciałam się zorientować w zarobkach. widzę że chyba jest elastyczne podejście skoro oferują uop lub kontrakt. opowie mi ktoś o tym dofinansowaniu do szkoleń i kursów. ile są chętni dopłacić i jaki jest zakres tego przeszkolenia? da radę jakiś certyfikat uzyskać wszy coś? polecacie obecnie robotę jako handlowiec tutaj?

Damian
Kandydat

Nie polecam rekrutacji w tej firmie, właściciel traktuje osoby chcące zatrudnić się jak pracowników tylko nie chce im zapłacić. Byłem w tej firmie 2 razy i za pierwszym razem wykonywałem projekt graficzny próbny, zostałem zaproszony drugi raz na "rozmowę" z szefem. A okazało się, że nie ma żadnej rozmowy tylko mam poprawiać projekt który wykonałem na zadanie rekrutacyjne (czego oczywiście już nie zrobiłem). Oczywiście 0 rozmowy o warunkach współpracy etc. Dla mnie to czysta (usunięte przez administratora) marnować komuś 2 dni.

Bartosz
Inne

Fajnie ze atmosfera jest taka dobra. Akurat szukam pracy gdzie nie ma wielkiej spiny i nerwówki. Jak rozwój to także finansowy? Dają jakieś podwyżki czy kasa stoi w miejscu?

Jogi
Pracownik
@Bartosz

Ostatnio mimo inflacji stoi w miejscu.

Beata
Inne
@Jogi

A jak było w ubiegłych latach? Były jakieś podwyżki np raz w roku? A w tym nadal cisza?

Grzegorz
Pracownik

W firmie bardzo miła atmosfera, pozytywne podejście do pracownika, można się rozwijać. Przede wszystkim pozytywnie oceniam "rodzinną" atmosferę, każdy dobrze każdego zna.

Bartek
Inne

Dobry pracodawca i równie dobra firma więc nie dziwią złośliwe wpisy konkurencji!

LOLO
Inne
 Problem

Firma trochę mało poważna. Zamówienie złożone 23 września i od tamtej pory ŻADNEGO kontaktu. Nie odpowiadają na maile, nie informują o tym, co dzieje się z zamówieniem. ZERO JAKIEGOKOLWIEK odzewu ze strony firmy. Nagle po 3 tygodniach (21 dni) od złożenia zamówienia pojawia się telefoniczne powiadomienie, że została nadana przesyłka pobraniowa na kwotę prawie 180 zł. Mało to poważne biorą pod uwagę fakt, że w dzisiejszych czasach i przy setkach naciągaczy, przesyłek pobraniowych z nieznanego źródła po prostu się nie odbiera. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM ---> naganna

Zostaw merytoryczną opinię o Asepta Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Asepta Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Asepta Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Asepta Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Asepta Sp. z o.o.
2.8/5 Na podstawie 8 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Cieszyńska 365
    43-382 Bielsko-Biała
  • NIP: 5472143749 REGON: 243007554 KRS: 0000429918
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Asepta Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii