Opinie o AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK w Kobylnica

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Mechanicy samochodowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK w Kobylnica

klient GT

Auto Naprawa GT to dobra firma i solidni mechanicy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzesiek

opinia jakiegoś autora o nazwie XXX to chyba żart i totalna bzdura bo znam ten warsztat od wielu lat i znam również szefa i mechaników. Konkurencja im zazdrości to wiem doskonale bo bywałem u innych mechaników i oni ich krytykują. Osobiście dla mnie to dobry warsztat i dobrzy mechanicy a do tego bardzo uczciwi ponieważ zawsze pozostawiają do wglądu wymienione części.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marzena

Pracy nie szuka a naprawiałam tutaj klimatyzację, była pusta, w mojej obecności znaleźli miejsce nieszczelne i pokazali pianę na chłodnicy. Wymienili i nabili gaz i działa wspaniale, chłodzi lepiej niż wcześniej. Solidna firma i cenowo ok. Sprawdzałam u innych i byłoby drożej. Później wymieniali mi rozrząd i też wszystko było dobrze. Obsługa miła i naprawy wykonane szybko. Polecam ten serwis. Mi polecił go znajomy bo on u nich naprawia swoje samochody od kilku lat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

Byłem klientem tego burdxxx NIEPOLECAM (usunięte przez administratora)OSZUŚCI !!!!!!!!!! Chciałem skorzystać tylko dlatego ponieważ mają na miejscu zbieżność i wymianę ogumienia. Pojawiłem się w warsztacie z nietypowymi usterkami. Wizyta umówiona na 9 w sobotę. Przyjeżdżam wszyscy nawet synek, właściciel i szefowa mają na mnie wyjebaxx. Czekaj chłopie 20 minut jak ktoś się tobie zainteresuje - skandal W końcu szef pojawił się - moje usterki była następujące. - podczas jazdy samochód dziwnie się zachowywał. Rzucało go po szosie, jazda nie była stabilna - podczas równoczesnego ruszania skręcanie autem zarzucało ZAZNACZAM DLA MNIE BYŁA TO WINA ZBIEŻNOŚCI - taką miałam własną opinię. W tym samym czasie kupiłem 4 nowe opony, gdyż stare były już zużyte, więc postanowiłem, je od razu wymienić Wjechałem na warsztat, po 20 minut oczekiwania. Mimo że szefostwo kręci się koło ciebie ani dzień dobry ani pocałuj mnie w tyłek. Pierwsza diagnoza - to wina zbieżności.- ucieszyłem się końcu mają komputerową zbieżność. Podczas ustawiania doszło do spięcia. Stwierdzona, że końcówki drążków są zapieczone i nie można ich odkręcić i konieczna jest wymiana na nowe. Zapytałem się ile one kosztują. Stwierdzono, ze są tanie - max 65 zł za sztukę. A tu szok - nikt nie dzwonił po cześć a, tu montują nowe.(pomyślałem, ze maja je na magazynie) W trakcie odwiedził synka,kuzynek - podjechał audi a8. Zapytał się czy kiedy może podjechać na wymianę końcówek - syn właściciela stwierdził , zę końcówki rozeszły się. Wiec było jasne, ze zamontowali końcówki przeznaczona dla kuzynka. - przy rachunku szok - 139 za sztukę~~ - w końcu to audi a8 Zapytałem ile kosztuje wymiana - szef stwierdził że po rabacie 30 zł za stronę Chłopaki męczyli się z jedną stroną około 1.5 h , z druga stroną 3 h !!!!!!! i musiano użyć palnika. Po ustawieniu synek zrobił jazdę próbną po czy stwierdził,że kierownica jest krzywo ustawiona - zapytał się, czy tak może zostać, stwierdziłam, ze za Niemca ( auta z Niemica) była prosta ustawiona, wiec proszę o ustawienie na w wprost, wtedy właściciel stwierdził, że zawracam (usunięte przez administratora) br /> W trakcie jak synek wjeżdżał na posesja zauważyłam, za podczas zawracania autem dziwnie zachowują się stare opony. Wniosek - opony są popękane od wewnątrz i są do wymiany. Zbieżność była niepotrzebna. Teraz najważniejsze rachunek - wymiana cześć - drążki 278 zł, - robocizna 150 zł ( plus palnik i długi czas wymiany) - wymiana opon - 45 zł - zbieżność 70 zł Rachuneczek 540 zł Podczas wizyty w biurze stwierdziłem, ze chyba jest zawyżony o 80 zł , po czym właściciel zaczął mnie jebvaxx, że jak go mogłem o to posadzić i mam zapłacić ile on mówi. W końcu przeliczył Jeszce raz i stwierdził ze faktycznie zawyżył rachunek o 80 zł ...zero przerosiń - tylko sorry wie pan jak to jest jak się ludzie przewalają przez biuro. Banda złodziei - jak coś się pakuje klientowi do auta i klient jest na miejscu to się informuje o kosztach w kwest cześć a nie wmawia ze końcówka za 65 zl a na rachunku 139 zł . - kierownica nie ustawiona na "wprost" Ale co się dziwić jak 2 / 3 lata temu wjechali na warsztat "czarni" z podejrzeniem ,że synek handluje/montuje kradzionymi częściami. - jebaxxx oszuści CIEKAWSKI - jak ja bylem, w tym samym czasie stało BM na warsztacie Klient stwierdził, że nie może okręcić śrub koł, - pracwocicy, stwierdzili , że pewnie są zapieczone, synek chwycił za klucz od / do kół i go złamał~~~~najgorsze , że uszkodził lakier, bo klucz odłamał się i otarł lakier. - ciekawe czy zauważył to klient ????????hehehe - znam Jeszce inne ciekawe historia na temat tego zakładu - znikające cześć z bagażnika, usterki gwarancyjne - płatność za lawetę, itp. NIE krytykuje pracowników tylko głupie chamowate szefostwo (właściciel) - gdy pracownik męczył się z odkręceniem starej cześć właściciel chodził i go jebaxxx przy mnie dlaczego tak długo .... - szkoda tylko pracowników

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzesiek
@xxx

Twoja opinia to jakiś żart ! obraz kłamstwa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek

Debilem jest autor tego wpisu. Naprawiam w GT i znam szefa i pracowników. Dobra ekipa. Ocena dotyczy autora negatywnego wpisu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Seweryn

mam odmienne zadanie bo mnie i mój samochód obsłużyli bardzo dobrze, załoga zgrana i szef ok.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Artur
@xxx

ktoś xxx nazwał tą firmę bur..... pojedźcie tam i zobaczcie wyposażenie, schludny i czysty warsztat, czysty plac i parking, wszystko dobrze ogrodzone, biuro, poczekalnia z automatem do kawy i herbaty. Miła atmosfera. Pisałem powyżej, że mechanicy pracujący w tej firmie są dobrymi fachowcami i uśmiech gości na ich twarzach co świadczy o dobrym zgraniu. Zapewne dobre miejsce pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
back
@xxx

brednie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin BMW
@xxx

Potwierdzam opinie jak najbardziej. Szefostwo hamstwo jak nic, paproki i tyle. Najlepiej nagrywac rozmowy co się ustala bo szefunio potrafi potem w żywe oczy kłamać że nic takiego nie mówił!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BMW BMW tylko BMW
@Marcin BMW

Szendrak Bosch Serwis - masz nowe BMW wal do Szendraka masz stare BMW wal na Grunwaldzką. Oferujemy kompleksową obsługę samochodów wszystkich marek, wykonujemy naprawy silników, zawieszenia, skrzyń biegów i wielu innych układów i elementów pojazdu. Posiadamy nowocześnie wyposażone stanowiska naprawcze i wykwalifikowany zespół mechaników. Drobne naprawy wykonujemy od ręki, sprawnie sprawdzamy i wymieniamy olej, filtry i płyny eksploatacyjne. Specjalizujemy się w naprawach blacharsko-lakierniczych, elektromechanicznych oraz w diagnostyce komputerowej. Zapraszamy także do skorzystania z naszego serwisu klimatyzacji oraz serwisu ogumienia. Posiadamy poczekalnię z dostępem do Internetu, a w przypadku dłuższej naprawy zapewniamy naszym klientom samochód zastępczy! Dodatkowo oferujemy pomoc drogową i profesjonalną myjnię samochodową. Serdecznie zapraszamy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KLIENT oceniający całokształt w tej Firmie
@Marcin BMW

Jestem klientem tej firmy i nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Kto je pisze? Zapewne nie klienci. Ten internet to komedia. Portal o pracodawcach i pracownikach a w nim opinie nie mające związku z tym portalem. Ktoś Was nie lubi lub zazdrości dużej ilości klientów i fajnego warsztatu. Znam was i ludzi tam pracujących. Fajna atmosfera panuje w tym miejscu pracy. Wiek zatrudnionych ludzi bardzo zróżnicowany ale nie ma wpływu na ich pracę zespołową. Będąc klientem obserwowałem i mogę stwierdzić, że to dobrana ekipa. W tym zakładzie panuje sympatyczna atmosfera. Zgrana ekipa. Dobrzy mechanicy. Szef też solidny człowiek, znakomicie koordynuje prace i przy tym też sam pracuje, jest bardzo dobrym organizatorem i wyśmienitym diagnostą. GORĄCO POLECAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Szwaczka / Szwacz do przyuczenia
Dobre Miasto
Dfm Sp. z o.o.
(450 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
janek

no tak, jak patrzysz tylko od strony klientów to może być wszystko ok @amok, ale jak zobaczysz co pisza pracownicy to już niekoniecznie tak może być. Sam zastnawiam się teraz nad podjęciem pracy, ale na pewno to się nie zdecydowałem jeszcze, bo nie wiem czy dam rade u nich zaobić przynajmniej 2 tys netto?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
amok

Hej, a co jeśli chodzi o możliwość podjęcia pracy w Auto Naprawa GT? Bo tak jak, ktoś już napisał wyżej, niby fajnie jest czytac opinie klientów, ale jednak to nie to forum, dziwi mnie, że w ogóle klienci je odnajdują i nie zauważają napisu opinie o pracodawcach. Może ktoś powiedzieć, gdzie znajdę od nich aktualne ogłoszenia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebastian

Pierwsza rzecz jaka mi się rzuciła w oczy to ogólny porządek na warsztacie i normalne podejście do klienta. Umówiony byłem na sprawdzenie usterki jaką miałem w swoim oplu, chciałem sprawdzić swoje przypuszczenia a dużo czytałem na forach opla. Po wizycie na warsztacie która trwała 15 minut i 50 złotych. Umówiłem się na termin naprawy. Komputer wskazał coś innego niż przypuszczałem. Błędy elektryczne pompy. Szef sugerował uszkodzenie wiązki elektrycznej, trafna diagnoza. Później postawiłem samochód i naprawili mi wiązkę pompy wtryskowej. Opelek pali od ręki, moc wróciła na stałe. Opisuję mój przypadek bo tutaj spotkała mnie uczciwość i niski koszt naprawy. Byłem nastawiony na wymianę pompy a to duży koszt.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
B.Szczaw

Naprawiają dobrze razem z żoną u nich robimy i jesteśmy zadowoleni z cen i jakości usług. Ostatnio wymieniali sprzęgło w żony samochodzie i zrobili klimatyzację z dużym rabatem u moim VW wymieniali rozrząd i poprawili wydech. Ceny mają niskie dla stałych klientów i zawsze wywiązują się z terminów. Dobrzy i ładny serwis

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stanisław

Moją Toyotę naprawili dobrze i za to piszę dobrą opinie. Duży serwis i wizualnie ładny, dużo samochodów co świadczy o nich. Koszt usługi też normalny a przy tym obsługa klienta bardzo dobra i byłem informowany o przebiegu naprawy. Ja ich polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Roxana z soboty 18 maj BMW 318

Młody przystojny właściciel- bardzo przyjemna i miła obsługa, znalazłam ciebie w internecie bo była sobota i nikt nie chciał mi zrobić. Telefon i za 40 minut byłam w GT. W godzinkę [usunięte przez moderatora]naprawił mi klimatyzację, nabił oraz odgrzybił a do tego dodatkowo wstrzelił środek zapachowy. Zapach wspaniały jak szef. Bardzo czysty warsztat i dużo samochodów, firmę polecam. Teraz w GT będę beemkę naprawiać i opiszę was w internecie przyznając duży pozytyw. Roxana od BMW 318

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krystyna Maciej

Mąż u Was robi auta a teraz wyjechał i mi przyszło`auto naprawiać bo pisk przy hamowaniu i gorąco w środku.Kazał Was szukać w internecie i znalazłam. Dobry kontakt telefoniczny i miła obsługa na wizji. Warsztat bardzo ładny i dobra obsługa, wszystko mi szczegółowo tłumaczyli co będą robić a ja jak to blondynka udawałam, że rozumiem. Wymienili coś i już nie piszczy i chłodzi nawiew. Części wymienione mam w bagażniku aby mąż zobaczył. Obsługa nadzwyczaj miła i fajny młody właściciel, studencik, mechanika to chyba jego pasja bo ma wielkie pojęcie o swojej robocie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grand Cherokee

Ustawili idealnie geometrię i naprawili przednie zawieszenie w Grand Cherokee oraz naprawili instalację elektryczną klimatyzacji i wykonali serwis z ozonowaniem. Praca zrobiona terminowo w jeden dzień. Polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tigra Anetka

W Tigrze naprawili moc, coś było ze sprężarką turbo i zrobili przegląd klimatyzacji z odgrzybianiem. Dwa dni napraw i moc wróciła a w środku nie ma brzydkiego zapachu. Cena naprawy zgodna z ustaleniami i dobra, odgrzybili gratis i dali rabat studencki. Trafiłam do nich z polecenia kolegi i to trafna decyzja bo dobry serwis. Pozdrawiam ekipę i szefa [usunięte przez moderatora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czarek

dobrzy mechanicy i szef wszystko tłumaczy oraz pozwala brać udział w oględzinach samochodu, ceny mają umiarkowane a warsztat dobrze wyposażony i przyjazna atmosfera oraz dobra poczekalnia, naprawiam u nich kilka swoich samochodów, do busów mają duży podnośnik i szybko idzie im naprawa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzesiek
@Czarek

popieram

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
autoauto
@Czarek

Paski rozrządu są coraz trwalsze, nie dziwią już interwały wymiany na poziomie 180-200 tys. km, ale przebieg to nie jedyny wyznacznik tego kiedy należy wymienić pasek rozrządu. Paski rozrządu nadal z powodzeniem stosuje się we współczesnych silnikach. Niektórzy producenci, jak np. Volkswagen, wręcz wracają do tego rozwiązania i zastępują nim problematyczne łańcuchy rozrządu. Dziś, dzięki zastosowaniu m.in. kevlaru, paski potrafią wytrzymać ponad 200 tys. km. Mimo wszystko nie są to elementy niezniszczalne, nadal podatne są na uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia chemiczne, a co ważne nadal się starzeją. Pamiętajcie, że współczesne silniki to już praktycznie wyłącznie kolizyjne konstrukcje, czyli takie, w których po zerwaniu paska dochodzi do zderzenia tłoków z zaworami i kompletnego zniszczenia silnika. Uszkodzenia są na tyle duże, że naprawa zwykle jest już nieopłacalna.Jak często zatem wymieniać pasek? Interwały zawsze ściśle określa producent samochodu – przeciętnie wynoszą one 90-150 tys. km, są jednak i takie modele, które według producenta mogą przejechać z jednym paskiem nawet 200-240 tys. km (np. silnik 1.6 HDi grupy PSA). Tyle teorii, z biegiem lat okazuje się, że nie wszystkie modele przejeżdzają bezproblemowo sugerowany przez producenta dystans. Zawsze dobrze jest skonsultować to z zaufanym mechanikiem. Szczególnie przy autach starszych mechanicy często sugerują skrócić zalecane interwały pomiędzy wymianami o 20-30 proc, np. w przypadku wspomnianego silnika 1.6 HDI mechanicy sugerują skrócić okres między wymianami paska do 180 tys. km. Z pewnością trzeba to zrobić, jeśli samochód jest użytkowany w tzw. trudnych warunkach – w tym przypadku oznacza to agresywny styl jazdy lub jazdę głównie w ruchu miejskim. Warto też pamiętać, że nawet jeśli pasek wytrzyma taki przebieg, to wcześniej może zniszczyć go zatarta pompa wody lub np. wyrobione rolki prowadzące. Z tego powodu lepiej nie lekceważyć zaleceń producenta i wraz z paskiem wymienić elementy, które on napędza! U większości producentów standardem jest wymiana paska wraz z pompą wody (jeżeli jest napędzana paskiem rozrządu) napinaczami i rolkami prowadzącymi. Sam przebieg to jednak niejedyny czynnik, który wpływa na to, jak często należy zmienić pasek. Równie istotny jest wiek – guma po prostu z czasem parcieje, co zwiększa ryzyko jej zerwania. Zwykle żywotność paska rozrządu określa się na 5 lat, po tym czasie bez względu na przebieg trzeba go wymienić. Uwaga! Patrzcie na datę produkcji nowej części, bo niektóre firmy podają daty przydatności, czyli termin w jakim pasek powinien zostać zamontowany. Kiedy wymienić pasek rozrządu? - po zakupie samochodu używanego, kiedy nie macie potwierdzonej historii serwisowej, ani przebiegu widniejącego na liczniku - kiedy pasek jest popękany, uszkodzony mechanicznie - kiedy pasek jest zabrudzony olejem - po 5 latach od ostatniej wymiany, bez względu na przebieg

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Irek Volvo

UDANA I SKUTECZNA regulacja pompy wtryskowej w VOLVO S70 P O L E C A M opiszę swoją historię Pracowałem w Szwecji i tam kupiłem Volvo S70 2,5TDI z świeżo wymienionym rozrządem, po wymianie silnik hałasował wręcz stukał i to było powodem sprzedaży. Poczytałem na forach i wszystko wskazywało na źle ustawioną pompę wtryskowa - kupiłem auto i maje podejrzenia oraz informacje uzyskane z forów były dobre i dopiero tutaj auto naprawiono, wyregulowano pompę. Tylko godzinkę sam szef walczył z komputerem i ustawiał pompę i koła a byłem tego świadkiem, ma człowiek wiedzę i pojęcie o swojej pracy. Wcześniej jeździłem po innych mechanikach i nikt nie dał rady, proponowali ponowne ustawienia- wymianę rozrządu, wymianę pompy, naprawę wtrysków itp, każdy kasował od 100 do 200 zł za komputer i próby regulacji nie skuteczne. Gorąco polecam ten warsztat i mimo iż jestem z Ustki będę już tylko u nich dokonywał napraw.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jerzy

Długo pracowałem w GT i do dzisiaj mile wspominam spędzony tam czas, odwiedzam chłopaków i szefa. Warsztat dobry i miła atmosfera pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
autoauto
@Jerzy

Niejeden właściciel auta wydał niepotrzebnie kilka albo kilkanaście tys. zł na naprawę silnika Diesla, bo warsztat zdiagnozował problem na ślepo lub tylko na podstawie komputera. A jak to powinno wyglądać? Jest trochę lepiej, ale jeszcze czegoś musimy poszukać – jeśli po wymianie części za kilka tys. zł usłyszycie taki komunikat z ust mechanika, to zapewne niepotrzebnie wymieniono sprawne części. A usterka? Będą szukać dalej: metodą prób i błędów na koszt klienta! W interesie zarówno płatnika (właściciela zepsutego auta), jak i warsztatu, który jednak może trafić na bardziej świadomego klienta, jest poprawna diagnoza usterek. Żeby ułatwić to mechanikom zajmującym się serwisem diesli, Bosch organizuje szkolenia dla nich w swojej siedzibie w Warszawie: najpierw sprawdzenie wiedzy, potem teoria, a następnie praktyka w miejscowym warsztacie-laboratorium. Okazuje się, że nawet praktykujący mechanicy mają problem z rozwiązaniem testu, którym zaczyna się szkolenie. Potem jest lepiej. Typowe kłopoty z diagnostyką układów wtryskowych wynikają m.in. ze ślepej wiary we wskazania komputera diagnostycznego. Wyświetla się kod usterki, np. zaworu regulacji ciśnienia? Jego natychmiastowa wymiana to błąd – wskazanie komputera może wynikać z: dowolnej nieszczelności w układzie, usterki pompy wtryskowej, wtryskiwacza, zasilania „podejrzanego” zaworu, ale też wiązki silnika lub z „banalnego” zatkania filtra paliwa. Potencjalne awarie trzeba wykluczyć metodą pomiarów „na około” przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Wprawny mechanik zrobi to w 30-40 minut.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK - Kobylnica

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK?

    Zobacz opinie na temat firmy AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK
3.2/5 Na podstawie 53 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • WODNA 6
    76-251 Kobylnica
  • NIP: 8392233245 REGON: 220481390
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK
Przejdź do nowych opinii