Auto Naprawa GT to dobra firma i solidni mechanicy.
opinia jakiegoś autora o nazwie XXX to chyba żart i totalna bzdura bo znam ten warsztat od wielu lat i znam również szefa i mechaników. Konkurencja im zazdrości to wiem doskonale bo bywałem u innych mechaników i oni ich krytykują. Osobiście dla mnie to dobry warsztat i dobrzy mechanicy a do tego bardzo uczciwi ponieważ zawsze pozostawiają do wglądu wymienione części.
Pracy nie szuka a naprawiałam tutaj klimatyzację, była pusta, w mojej obecności znaleźli miejsce nieszczelne i pokazali pianę na chłodnicy. Wymienili i nabili gaz i działa wspaniale, chłodzi lepiej niż wcześniej. Solidna firma i cenowo ok. Sprawdzałam u innych i byłoby drożej. Później wymieniali mi rozrząd i też wszystko było dobrze. Obsługa miła i naprawy wykonane szybko. Polecam ten serwis. Mi polecił go znajomy bo on u nich naprawia swoje samochody od kilku lat.
Byłem klientem tego burdxxx NIEPOLECAM (usunięte przez administratora)OSZUŚCI !!!!!!!!!! Chciałem skorzystać tylko dlatego ponieważ mają na miejscu zbieżność i wymianę ogumienia. Pojawiłem się w warsztacie z nietypowymi usterkami. Wizyta umówiona na 9 w sobotę. Przyjeżdżam wszyscy nawet synek, właściciel i szefowa mają na mnie wyjebaxx. Czekaj chłopie 20 minut jak ktoś się tobie zainteresuje - skandal W końcu szef pojawił się - moje usterki była następujące. - podczas jazdy samochód dziwnie się zachowywał. Rzucało go po szosie, jazda nie była stabilna - podczas równoczesnego ruszania skręcanie autem zarzucało ZAZNACZAM DLA MNIE BYŁA TO WINA ZBIEŻNOŚCI - taką miałam własną opinię. W tym samym czasie kupiłem 4 nowe opony, gdyż stare były już zużyte, więc postanowiłem, je od razu wymienić Wjechałem na warsztat, po 20 minut oczekiwania. Mimo że szefostwo kręci się koło ciebie ani dzień dobry ani pocałuj mnie w tyłek. Pierwsza diagnoza - to wina zbieżności.- ucieszyłem się końcu mają komputerową zbieżność. Podczas ustawiania doszło do spięcia. Stwierdzona, że końcówki drążków są zapieczone i nie można ich odkręcić i konieczna jest wymiana na nowe. Zapytałem się ile one kosztują. Stwierdzono, ze są tanie - max 65 zł za sztukę. A tu szok - nikt nie dzwonił po cześć a, tu montują nowe.(pomyślałem, ze maja je na magazynie) W trakcie odwiedził synka,kuzynek - podjechał audi a8. Zapytał się czy kiedy może podjechać na wymianę końcówek - syn właściciela stwierdził , zę końcówki rozeszły się. Wiec było jasne, ze zamontowali końcówki przeznaczona dla kuzynka. - przy rachunku szok - 139 za sztukę~~ - w końcu to audi a8 Zapytałem ile kosztuje wymiana - szef stwierdził że po rabacie 30 zł za stronę Chłopaki męczyli się z jedną stroną około 1.5 h , z druga stroną 3 h !!!!!!! i musiano użyć palnika. Po ustawieniu synek zrobił jazdę próbną po czy stwierdził,że kierownica jest krzywo ustawiona - zapytał się, czy tak może zostać, stwierdziłam, ze za Niemca ( auta z Niemica) była prosta ustawiona, wiec proszę o ustawienie na w wprost, wtedy właściciel stwierdził, że zawracam (usunięte przez administratora) br /> W trakcie jak synek wjeżdżał na posesja zauważyłam, za podczas zawracania autem dziwnie zachowują się stare opony. Wniosek - opony są popękane od wewnątrz i są do wymiany. Zbieżność była niepotrzebna. Teraz najważniejsze rachunek - wymiana cześć - drążki 278 zł, - robocizna 150 zł ( plus palnik i długi czas wymiany) - wymiana opon - 45 zł - zbieżność 70 zł Rachuneczek 540 zł Podczas wizyty w biurze stwierdziłem, ze chyba jest zawyżony o 80 zł , po czym właściciel zaczął mnie jebvaxx, że jak go mogłem o to posadzić i mam zapłacić ile on mówi. W końcu przeliczył Jeszce raz i stwierdził ze faktycznie zawyżył rachunek o 80 zł ...zero przerosiń - tylko sorry wie pan jak to jest jak się ludzie przewalają przez biuro. Banda złodziei - jak coś się pakuje klientowi do auta i klient jest na miejscu to się informuje o kosztach w kwest cześć a nie wmawia ze końcówka za 65 zl a na rachunku 139 zł . - kierownica nie ustawiona na "wprost" Ale co się dziwić jak 2 / 3 lata temu wjechali na warsztat "czarni" z podejrzeniem ,że synek handluje/montuje kradzionymi częściami. - jebaxxx oszuści CIEKAWSKI - jak ja bylem, w tym samym czasie stało BM na warsztacie Klient stwierdził, że nie może okręcić śrub koł, - pracwocicy, stwierdzili , że pewnie są zapieczone, synek chwycił za klucz od / do kół i go złamał~~~~najgorsze , że uszkodził lakier, bo klucz odłamał się i otarł lakier. - ciekawe czy zauważył to klient ????????hehehe - znam Jeszce inne ciekawe historia na temat tego zakładu - znikające cześć z bagażnika, usterki gwarancyjne - płatność za lawetę, itp. NIE krytykuje pracowników tylko głupie chamowate szefostwo (właściciel) - gdy pracownik męczył się z odkręceniem starej cześć właściciel chodził i go jebaxxx przy mnie dlaczego tak długo .... - szkoda tylko pracowników
Debilem jest autor tego wpisu. Naprawiam w GT i znam szefa i pracowników. Dobra ekipa. Ocena dotyczy autora negatywnego wpisu
mam odmienne zadanie bo mnie i mój samochód obsłużyli bardzo dobrze, załoga zgrana i szef ok.
ktoś xxx nazwał tą firmę bur..... pojedźcie tam i zobaczcie wyposażenie, schludny i czysty warsztat, czysty plac i parking, wszystko dobrze ogrodzone, biuro, poczekalnia z automatem do kawy i herbaty. Miła atmosfera. Pisałem powyżej, że mechanicy pracujący w tej firmie są dobrymi fachowcami i uśmiech gości na ich twarzach co świadczy o dobrym zgraniu. Zapewne dobre miejsce pracy.
Potwierdzam opinie jak najbardziej. Szefostwo hamstwo jak nic, paproki i tyle. Najlepiej nagrywac rozmowy co się ustala bo szefunio potrafi potem w żywe oczy kłamać że nic takiego nie mówił!!!!!!
Szendrak Bosch Serwis - masz nowe BMW wal do Szendraka masz stare BMW wal na Grunwaldzką. Oferujemy kompleksową obsługę samochodów wszystkich marek, wykonujemy naprawy silników, zawieszenia, skrzyń biegów i wielu innych układów i elementów pojazdu. Posiadamy nowocześnie wyposażone stanowiska naprawcze i wykwalifikowany zespół mechaników. Drobne naprawy wykonujemy od ręki, sprawnie sprawdzamy i wymieniamy olej, filtry i płyny eksploatacyjne. Specjalizujemy się w naprawach blacharsko-lakierniczych, elektromechanicznych oraz w diagnostyce komputerowej. Zapraszamy także do skorzystania z naszego serwisu klimatyzacji oraz serwisu ogumienia. Posiadamy poczekalnię z dostępem do Internetu, a w przypadku dłuższej naprawy zapewniamy naszym klientom samochód zastępczy! Dodatkowo oferujemy pomoc drogową i profesjonalną myjnię samochodową. Serdecznie zapraszamy!
Jestem klientem tej firmy i nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Kto je pisze? Zapewne nie klienci. Ten internet to komedia. Portal o pracodawcach i pracownikach a w nim opinie nie mające związku z tym portalem. Ktoś Was nie lubi lub zazdrości dużej ilości klientów i fajnego warsztatu. Znam was i ludzi tam pracujących. Fajna atmosfera panuje w tym miejscu pracy. Wiek zatrudnionych ludzi bardzo zróżnicowany ale nie ma wpływu na ich pracę zespołową. Będąc klientem obserwowałem i mogę stwierdzić, że to dobrana ekipa. W tym zakładzie panuje sympatyczna atmosfera. Zgrana ekipa. Dobrzy mechanicy. Szef też solidny człowiek, znakomicie koordynuje prace i przy tym też sam pracuje, jest bardzo dobrym organizatorem i wyśmienitym diagnostą. GORĄCO POLECAM
no tak, jak patrzysz tylko od strony klientów to może być wszystko ok @amok, ale jak zobaczysz co pisza pracownicy to już niekoniecznie tak może być. Sam zastnawiam się teraz nad podjęciem pracy, ale na pewno to się nie zdecydowałem jeszcze, bo nie wiem czy dam rade u nich zaobić przynajmniej 2 tys netto?
Hej, a co jeśli chodzi o możliwość podjęcia pracy w Auto Naprawa GT? Bo tak jak, ktoś już napisał wyżej, niby fajnie jest czytac opinie klientów, ale jednak to nie to forum, dziwi mnie, że w ogóle klienci je odnajdują i nie zauważają napisu opinie o pracodawcach. Może ktoś powiedzieć, gdzie znajdę od nich aktualne ogłoszenia?
Pierwsza rzecz jaka mi się rzuciła w oczy to ogólny porządek na warsztacie i normalne podejście do klienta. Umówiony byłem na sprawdzenie usterki jaką miałem w swoim oplu, chciałem sprawdzić swoje przypuszczenia a dużo czytałem na forach opla. Po wizycie na warsztacie która trwała 15 minut i 50 złotych. Umówiłem się na termin naprawy. Komputer wskazał coś innego niż przypuszczałem. Błędy elektryczne pompy. Szef sugerował uszkodzenie wiązki elektrycznej, trafna diagnoza. Później postawiłem samochód i naprawili mi wiązkę pompy wtryskowej. Opelek pali od ręki, moc wróciła na stałe. Opisuję mój przypadek bo tutaj spotkała mnie uczciwość i niski koszt naprawy. Byłem nastawiony na wymianę pompy a to duży koszt.
Naprawiają dobrze razem z żoną u nich robimy i jesteśmy zadowoleni z cen i jakości usług. Ostatnio wymieniali sprzęgło w żony samochodzie i zrobili klimatyzację z dużym rabatem u moim VW wymieniali rozrząd i poprawili wydech. Ceny mają niskie dla stałych klientów i zawsze wywiązują się z terminów. Dobrzy i ładny serwis
Moją Toyotę naprawili dobrze i za to piszę dobrą opinie. Duży serwis i wizualnie ładny, dużo samochodów co świadczy o nich. Koszt usługi też normalny a przy tym obsługa klienta bardzo dobra i byłem informowany o przebiegu naprawy. Ja ich polecam.
Młody przystojny właściciel- bardzo przyjemna i miła obsługa, znalazłam ciebie w internecie bo była sobota i nikt nie chciał mi zrobić. Telefon i za 40 minut byłam w GT. W godzinkę [usunięte przez moderatora]naprawił mi klimatyzację, nabił oraz odgrzybił a do tego dodatkowo wstrzelił środek zapachowy. Zapach wspaniały jak szef. Bardzo czysty warsztat i dużo samochodów, firmę polecam. Teraz w GT będę beemkę naprawiać i opiszę was w internecie przyznając duży pozytyw. Roxana od BMW 318
Mąż u Was robi auta a teraz wyjechał i mi przyszło`auto naprawiać bo pisk przy hamowaniu i gorąco w środku.Kazał Was szukać w internecie i znalazłam. Dobry kontakt telefoniczny i miła obsługa na wizji. Warsztat bardzo ładny i dobra obsługa, wszystko mi szczegółowo tłumaczyli co będą robić a ja jak to blondynka udawałam, że rozumiem. Wymienili coś i już nie piszczy i chłodzi nawiew. Części wymienione mam w bagażniku aby mąż zobaczył. Obsługa nadzwyczaj miła i fajny młody właściciel, studencik, mechanika to chyba jego pasja bo ma wielkie pojęcie o swojej robocie
Ustawili idealnie geometrię i naprawili przednie zawieszenie w Grand Cherokee oraz naprawili instalację elektryczną klimatyzacji i wykonali serwis z ozonowaniem. Praca zrobiona terminowo w jeden dzień. Polecam
W Tigrze naprawili moc, coś było ze sprężarką turbo i zrobili przegląd klimatyzacji z odgrzybianiem. Dwa dni napraw i moc wróciła a w środku nie ma brzydkiego zapachu. Cena naprawy zgodna z ustaleniami i dobra, odgrzybili gratis i dali rabat studencki. Trafiłam do nich z polecenia kolegi i to trafna decyzja bo dobry serwis. Pozdrawiam ekipę i szefa [usunięte przez moderatora]
dobrzy mechanicy i szef wszystko tłumaczy oraz pozwala brać udział w oględzinach samochodu, ceny mają umiarkowane a warsztat dobrze wyposażony i przyjazna atmosfera oraz dobra poczekalnia, naprawiam u nich kilka swoich samochodów, do busów mają duży podnośnik i szybko idzie im naprawa.
Paski rozrządu są coraz trwalsze, nie dziwią już interwały wymiany na poziomie 180-200 tys. km, ale przebieg to nie jedyny wyznacznik tego kiedy należy wymienić pasek rozrządu. Paski rozrządu nadal z powodzeniem stosuje się we współczesnych silnikach. Niektórzy producenci, jak np. Volkswagen, wręcz wracają do tego rozwiązania i zastępują nim problematyczne łańcuchy rozrządu. Dziś, dzięki zastosowaniu m.in. kevlaru, paski potrafią wytrzymać ponad 200 tys. km. Mimo wszystko nie są to elementy niezniszczalne, nadal podatne są na uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia chemiczne, a co ważne nadal się starzeją. Pamiętajcie, że współczesne silniki to już praktycznie wyłącznie kolizyjne konstrukcje, czyli takie, w których po zerwaniu paska dochodzi do zderzenia tłoków z zaworami i kompletnego zniszczenia silnika. Uszkodzenia są na tyle duże, że naprawa zwykle jest już nieopłacalna.Jak często zatem wymieniać pasek? Interwały zawsze ściśle określa producent samochodu – przeciętnie wynoszą one 90-150 tys. km, są jednak i takie modele, które według producenta mogą przejechać z jednym paskiem nawet 200-240 tys. km (np. silnik 1.6 HDi grupy PSA). Tyle teorii, z biegiem lat okazuje się, że nie wszystkie modele przejeżdzają bezproblemowo sugerowany przez producenta dystans. Zawsze dobrze jest skonsultować to z zaufanym mechanikiem. Szczególnie przy autach starszych mechanicy często sugerują skrócić zalecane interwały pomiędzy wymianami o 20-30 proc, np. w przypadku wspomnianego silnika 1.6 HDI mechanicy sugerują skrócić okres między wymianami paska do 180 tys. km. Z pewnością trzeba to zrobić, jeśli samochód jest użytkowany w tzw. trudnych warunkach – w tym przypadku oznacza to agresywny styl jazdy lub jazdę głównie w ruchu miejskim. Warto też pamiętać, że nawet jeśli pasek wytrzyma taki przebieg, to wcześniej może zniszczyć go zatarta pompa wody lub np. wyrobione rolki prowadzące. Z tego powodu lepiej nie lekceważyć zaleceń producenta i wraz z paskiem wymienić elementy, które on napędza! U większości producentów standardem jest wymiana paska wraz z pompą wody (jeżeli jest napędzana paskiem rozrządu) napinaczami i rolkami prowadzącymi. Sam przebieg to jednak niejedyny czynnik, który wpływa na to, jak często należy zmienić pasek. Równie istotny jest wiek – guma po prostu z czasem parcieje, co zwiększa ryzyko jej zerwania. Zwykle żywotność paska rozrządu określa się na 5 lat, po tym czasie bez względu na przebieg trzeba go wymienić. Uwaga! Patrzcie na datę produkcji nowej części, bo niektóre firmy podają daty przydatności, czyli termin w jakim pasek powinien zostać zamontowany. Kiedy wymienić pasek rozrządu? - po zakupie samochodu używanego, kiedy nie macie potwierdzonej historii serwisowej, ani przebiegu widniejącego na liczniku - kiedy pasek jest popękany, uszkodzony mechanicznie - kiedy pasek jest zabrudzony olejem - po 5 latach od ostatniej wymiany, bez względu na przebieg
UDANA I SKUTECZNA regulacja pompy wtryskowej w VOLVO S70 P O L E C A M opiszę swoją historię Pracowałem w Szwecji i tam kupiłem Volvo S70 2,5TDI z świeżo wymienionym rozrządem, po wymianie silnik hałasował wręcz stukał i to było powodem sprzedaży. Poczytałem na forach i wszystko wskazywało na źle ustawioną pompę wtryskowa - kupiłem auto i maje podejrzenia oraz informacje uzyskane z forów były dobre i dopiero tutaj auto naprawiono, wyregulowano pompę. Tylko godzinkę sam szef walczył z komputerem i ustawiał pompę i koła a byłem tego świadkiem, ma człowiek wiedzę i pojęcie o swojej pracy. Wcześniej jeździłem po innych mechanikach i nikt nie dał rady, proponowali ponowne ustawienia- wymianę rozrządu, wymianę pompy, naprawę wtrysków itp, każdy kasował od 100 do 200 zł za komputer i próby regulacji nie skuteczne. Gorąco polecam ten warsztat i mimo iż jestem z Ustki będę już tylko u nich dokonywał napraw.
Długo pracowałem w GT i do dzisiaj mile wspominam spędzony tam czas, odwiedzam chłopaków i szefa. Warsztat dobry i miła atmosfera pracy
Niejeden właściciel auta wydał niepotrzebnie kilka albo kilkanaście tys. zł na naprawę silnika Diesla, bo warsztat zdiagnozował problem na ślepo lub tylko na podstawie komputera. A jak to powinno wyglądać? Jest trochę lepiej, ale jeszcze czegoś musimy poszukać – jeśli po wymianie części za kilka tys. zł usłyszycie taki komunikat z ust mechanika, to zapewne niepotrzebnie wymieniono sprawne części. A usterka? Będą szukać dalej: metodą prób i błędów na koszt klienta! W interesie zarówno płatnika (właściciela zepsutego auta), jak i warsztatu, który jednak może trafić na bardziej świadomego klienta, jest poprawna diagnoza usterek. Żeby ułatwić to mechanikom zajmującym się serwisem diesli, Bosch organizuje szkolenia dla nich w swojej siedzibie w Warszawie: najpierw sprawdzenie wiedzy, potem teoria, a następnie praktyka w miejscowym warsztacie-laboratorium. Okazuje się, że nawet praktykujący mechanicy mają problem z rozwiązaniem testu, którym zaczyna się szkolenie. Potem jest lepiej. Typowe kłopoty z diagnostyką układów wtryskowych wynikają m.in. ze ślepej wiary we wskazania komputera diagnostycznego. Wyświetla się kod usterki, np. zaworu regulacji ciśnienia? Jego natychmiastowa wymiana to błąd – wskazanie komputera może wynikać z: dowolnej nieszczelności w układzie, usterki pompy wtryskowej, wtryskiwacza, zasilania „podejrzanego” zaworu, ale też wiązki silnika lub z „banalnego” zatkania filtra paliwa. Potencjalne awarie trzeba wykluczyć metodą pomiarów „na około” przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Wprawny mechanik zrobi to w 30-40 minut.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK?
Zobacz opinie na temat firmy AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AUTO BEN PIOTR SZYMCZAK?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!