Szkoda że same archiwalne oferty tutaj zero aktualności. Czy ktoś wie czy pracownik recepcji w serwisie AGD RTV pracuje na cały etat? O ile jeszcze istnieje takie stanowisko.
Dzień dobry, Pracownicy recepcji pracują na pełny etat, na dzień dzisiejszy mamy pełną obsadę.
Nie wiem dlaczego tylko narzekają. Ja jestem klientem któremu kilka lat temu wzorowo naprawiono TV Sony Bravia. Wywalona była matryca i do wymiany. Ponieważ nie było w zasięgu części zamiennych do naprawy, pracownik zciągnął je z zagranicy i naprawę wykonał. Brawo Ducat Serwis. Polecam i życzę udanych napraw
Może słowo klucz jest kilka lat temu, bo obecnie ten serwis to jedna porażka. Nawet jednego dobrego słowa nie mogę powiedzieć o tym serwisie, niwetety
(usunięte przez administratora)
Owszem, byłem na rozmowie, ale parę miesięcy temu. Niestety cisza. Rozmowa raczej taka zwykła nic szczególnego nie pamiętam. Potem nie mogłem się dodzwonić i uzyskać informacji. Raczej nie pomogłem, ale takie mam akurat doświadczenie.
Wyczułeś już podczas rozmowy, że możesz nie mieć pomyślnego wyniku całej rekrutacji? Co do Twojej rozmowy to chcę zapytać, czy już na pierwszej informowali może o wynagrodzeniu i ewentualnych dodatkach do pensji, które firma oferuje? Z czystej ciekawości pytam, ile tu teraz dają, bo nikt konkretnie nie podał.
Tak złego serwisu nie spotkałem. Zero profesjonalizmu, (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora) Jest to wyłudzanie pieniędzy a nie rzetelna naprawa. wszystkich przestrzegam przed tym serwisem. Ja byłem zmuszony korzystać ze względu na gwarancje. Telewizor oddany do naprawy z przedłużonej gwarancji do dnia dzisiejszego jest niesprawny.
To ciekawe co Pan pisze. Mój telewizor pojechał z Dęblina 02.02.2023. Też przedłużona gwarancja. Pasy na matrycy. Ja takie info znalazłam w necie. Pan na początku nie wiedział co to moze być. Powiedział że jeśli to uszkodzona matryca to tv do nas nie wróci.. Na razie czekam na jakiś telefon. Nie ma terminu naprawy.
Jeżeli to ubezpieczenie w WEGAZ i naprawa w tym serwisie to można rozglądać się za nowym telewizorze. Bo na pewno nie zostanie naprawiony. Ten ubezpieczyciel plus ten serwis równa się porażka.
Obsługa telefoniczna bardzo miła. niestety koniec dobrych słów o serwisie. Dziwię się że mają tak dużo napraw...kiedy WCALE nie trzymają się terminów naprawy. Będę ten serwis omijać dużymi krokami i nigdy go nie polecę znajomym....chyba że wrogowi ????????????
Moja rozmowa telefoniczna skończyła się odłożeniem słuchawki przez pracownika serwisu. Chociaż to serwis do mnie dzwonił. A skont mają klientów. Robią pseudo gwarancyjne naprawy. Mój telewizor jest już 5 raz. Po naprawie działa dzień i znowu usterka się powtarza. Nie mam wyboru muszę tam naprawiać telewizor bo takie są warunki dodatkowego ubezpieczenia. Jeżeli miałbym jakiś wybór nigdy bym nie oddał żadnego sprzętu do tego serwisu. PRZEPRASZAM PSEUDO SERWISU.
Ale to czemu odłożeniem słuchawki, uniosłeś się albo byłeś nieuprzejmy? No a powiedz mi Adam u Ciebie też tak z tymi terminami się nie trzymali?
Dlaczego odłożył słuchawkę? Bo powiedziałem, że kłamią i ich naprawy są nieskuteczne. Co do terminów, to reset oprogramowania w telewizorze trwał 3 tygodnie, bo według serwisu był bardzo dokładnie i starannie wykonany. Po jednym dniu użytkowania w telewizorze usterka się powtórzyła, więc naprawa była rzeczywiście bardzo starannie i dokładnie wykonana przez serwis. Według nich, oczywiście moje odczucia są bardzo odmienne co do tej staranności i dokładności.
Kłamcy i (usunięte przez administratora) Oddałam do naprawy odkurzacz. Na wstępie powiedzialam, że kabel jest zerwany przez co odkurzacz nie dziala. Pan wycenił naprawę na 80 złotych. Po 3 dniach sprzęt miał być od odbioru. Po 5 dniach dzwoni technik i mówi, że do wymiany jest silnik i kosz naprawy wyniesie ponad 200 złotych. Bzdura! Odebrałam odkurzacz, który rzekomo miał być rozkręcony, a dostalam go w stanie nienaruszonym. Nawet nie rozkręcili i nie sprawdzili kabla… logiczne, ze jeżeli kabel jest zerwany to po podłączeniu do prądu nie bedzie sprzęt działać. Serwis omijać szerokim łukiem!! Dodam, że w innym serwisie został naprawiony kabel, a odkurzacz śmiga jak nowy. NIE POLECAM.
Brat szuka pracy, jest naprawdę "złota rączką". Widzę dużo niepochlebnych opinii o obecnym stanie świadczonych usług, więc może przydałby im się specjalista taki, jak mój brat. Zależy mu na dobrej atmosferze w pracy, umowie na stałe i wynagrodzeniu płaconym na czas.
a zapomniałem dodać że przy okazji połamali i zniszczyli obudowę. Potencjalni Klienci proszę poszukajcie innych serwisów, jeżeli chcecie faktycznie naprawić sprzęt. Klient nie pracownik, w poprzedniej opinii źle zaznaczyłem
Panowie zwrócili opłatę za nieskuteczną naprawę, tuner podnieśli. Ale dwa miesiące bujania się z tym było
Jakość usług na poziomie miernym. Nie dotrzymują obietnic. Sprzęt w naprawie od 2,5 miesiąca. Oddałem do naprawy audio Philips niesprawne CD i magnetofon, to odebrałem z nienaprawionym CD i dodatkowo zepsuli tuner. Reklamacja naprawy serwisowej trwa 1,5 miesiąca. Każdy telefon do nich kończy się tylko informacją, że technik zadzwoni i cisza. Niesłowni, brak kompetencji, nieuczciwi, kłamcy. Ja mam takie doświadczenia. Zdecydowanie nie polecam. Trzymajcie się z daleka od tego serwisu. Myślę, że niejeden osiedlowy rzemieślnik świadczy usługi na wyższym poziomie jakości i profesjonalizmu niż serwis z niby to "autoryzacją" od Philipsa.
Kompletny brak profesjonalizmu, jakiś czas temu zamawiałem oring do ekspresu marki Philips. Minęły dwa lata a telefon milczy. Ostatnio dałem im drugą szansę i zawiozłem wieże stereo do oszacowania. Nie dość że przez pierwsze trzy tygodnie nikt się do mnie nie odezwał, po pierwszym moim telefonie z przypomnieniem doczekałem kolejne dwa tygodnie i zadzwoniłem drugi raz. Miły Pan stwierdził że serwis się poddał i nie jest w stanie wieży naprawić. Rozumiem że można czegoś nie umieć zrobić, ale po co tyle z tym zwlekać i jak można tak olać klienta dwa razy. Jak dla mnie ich już nie ma, strata czasu i nerwów. Z takim podejściem do klienta nie wróżę im dalszych sukcesów.
Skoro taka sytuacja miała miejsce to rzeczywiście możesz się czuć troszkę rozżalony. Czy Pan obsługujący serwis stwierdził dokładnie co to mogła być za usterka? Piszesz tylko, że Pan się "poddał", dlatego ciekawi mnie, czy na temat tej awarii jeszcze coś mówił? Skoro serwis miał problem to mogło być to naprawę ciężkie do naprawy.
Polecam dobry serwis na Wolskiej 11A × ELETRONIK × Pan , który naprawia sprzęt naprawdę zna się na naprawach. Juz kilka razy zawoziłem różne sprzęty i naprawił i objaśnił wszystko. I nie czekałem jak Ty 2-3 tygodnie na ekspertyzę. Zrobil to max w 2 dni.
Przeglądając stronę internetową firmy liczyłam, że znajdę jakieś informacje odnośnie pracy u nich ale niestety na nic się nie natknęłam. Czy ktoś wie może czy obecnie poszukują jakiegoś pracownika oraz na jakie stanowisko?
Szkoda się rozpisywać. Ekspres oddali brudny i zagrzybiony, TAK ZAGRZYBIONY!!! No i brudny od kawy... Dziwnie chodzi i długo robi kawę. Następnym razem zamiast taniego wszystko mającego ekspresu Saeco/Philips za 2000 zl kupie Jurę za 5000 zł i mam nadzieję że będę miał spokój. Jeśli nie to może nie będą mnie traktować jak śmiecia i idiotę.
Zdecydowanie nie polecam! Oddałem do naprawy ekspres do kawy. Pierwszym razem w miarę szybko został naprawiony. Po 6 tygodniach znowu się zepsuł i miał takie same objawy, jak za pierwszym razem. Zawiozłem go z powrotem. Przez 3 tygodnie nikt z serwisu nie zadzwonił, gdy ja zadzwoniłem zwodzili mnie, ,, że jeszcze nie gotowy, sprawdzają". Dopiero, powiedziałem, że następnego dnia chcę go odebrać oraz pieniądze za naprawę, to ekspres został naprawiony. Niestety popracował tylko półtora tygodnia i zepsuł się ( takie same objawy jak na początku). Już do tego serwisu nie zawiozłem ekspresu, ponieważ poczułem się zlekceważony. Myślałem, że mam do czynienia z poważnym serwisem, ale okazało się, że to serwis tylko z nazwy. Nikomu nie polecę tego serwisu!
Nie jestem w ogóle zadowolony.oddalem do naprawy żelazko na parę-jeżeli macie za dużo pieniędzy to polecam ducat serwis.niekompetentni pracownicy,bardzo długi czas naprawy.gdyby nie mój telefon z przypomnieniem-zapomnieli o usłudze.żelazko wróciło do mnie po podwójnej reklamacji nadal nie w pełni sprawne
@JerzyP I co dalej zrobiłeś ze sprawą nie do końca działającego żelazka? Reklamowałeś po raz trzeci? Daj znać!
@arecki Wystarczy znać się na swojej pracy a zadowolenie gwarantowane!!
Jakie twoim zdaniem trzeba mieć predyspozycje aby pracować w firmie Ducat Serwis sp z o.o.? Zachęcamy do komentowania na naszym forum.
Absolutnie nie polecam, niemiła obsługa i nieprofesjonalne podejście do klienta. Samowolka w podjęciu decyzji o naprawie telewizora, tlefon dostałem juz po naprawie i z wyceną, usłyszałem od pana że zeby ustalić usterkę to trzeba najpierw naprawić sprzęt, śmiech na sali, skasowali mnie 36 pln, za nie naprawiony tel. przy czym nikt mnie na początku nie poinformował ze taka opłata jest za "diagnoze".
Nie polecam !!! Nie widzą problemu albo nie chcą go widzieć
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ducat Serwis Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ducat Serwis Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ducat Serwis Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!