Z daleka !!!! Trzymać się z DALEKA !!!!
Może samochód naprawiony szybko lecz z takim chamstwem jak tu dawno się nie spotkałam a kontakt jak i bezpośredni jak i telefoniczny jest maskaryczny klienta traktują jak śmiecia. Auto zrobione na szybko widać jak zderzak wciscienty na chama maska ubrudzona czymś wmawiaj ze to moja wina na 3 elementy czekałam ponad miesiąc czasu gdzie zero kontaktu z ich strony a jak zadzowniono to niby są a w rzeczywistości nie ma, i jeszcze oburzenie że raczyło się zadzwonić
Poważnie? Ale czemu mieliby w tak nieuprzejmy sposób traktować kogoś kto im pieniądze zostawia? Raz piszesz, że szybko naprawili a jednak 3 miesiące trzeba było na części czekać? W sumie to kto ich Ci polecił tak w ogóle?
Bo to prawda niedawno się zwolniłem ,.0 szacunku dla człowieka. Na umowę się przez pół roku nie doczekałem. Ciągle mało godzin wszystko źle
Nie żeby coś ale skoro podobno na umowę pół roku czekałeś i się nie doczekałeś to raczej się nie zwolniłeś, bo nie byłeś zatrudniony? ;p Ale jeśli to na serio to jak te 6 miesięcy tu wyglądało?
Zgadzam się. Szefowa masakra. Po odejściu z pracy negatywne opinie. Nieprawdziwe. Jak tak można. Ktoś sam się zwalnia, bo nie daje rady w tak(usunięte przez administratora).. atmosferze, a potem się dowiaduje, że został zwolniony, bo..,. Był niepunktualny, niedokładny.. tylko auta wracały do poprawki jak sam szef robił .. ociera się to o zniesławienie
Szef tej firmy i pracownicy to dno ,dzwonią do innych serwisów i jak c h Amy żądaja pomocy za darmo przez telefon a gdy im powiess idź do szkoły i się ucz to mowią sp ier da laj .
Jak pewnie wiecie, P.P.H.U. Pol Cars specjalizuje się w kompleksowych naprawach blacharsko – lakierniczych oraz mechaniki pojazdowej. Piszę o tym, ponieważ firma ta właśnie szuka operatora myjni: https://www.gowork.pl/oferta-zewnetrzna/operator-myjni,praca.gov.pl14bf30bec17843175e4674159efd9760,blachownia Możecie mi powiedzieć coś o tym pracodawcy: jak traktowani są tam pracownicy?
Serio to wszystko co piszecie to prawda
Czy można liczyć na dobre wynagrodzenie w tej firmie?
Szkoda,że na forum pracowniczym brakuje wpisów pracowników natomiast piszą jedynie klienci.
Szybko i profesjonalnie Polecam w 100%. Auto po malowaniu wyglada przepięknie.
Od pewnego czasu na forum mało kto z Was wypowiada się o POL-CARS jako pracodawcy. Z czego to wynika? Może ktoś z Was wie jednak, jak wygląda obecna sytuacja w tej firmie? Czy prowadzą teraz rekrutację? Proszę, wyraźcie swoje zdanie, a być może pomożecie innym użytkownikom.
przeglądam opinie o firmie Pol-Cars i jestem zdziwiony ich treścią. Być może dotyczą one lat ubiegłych. Mam zdecydowanie inne zdanie nt. wykonywanej usługi. Naprawa blacharsko-lakiernicza przeprowadzona została w mojej Toyocie profesjonalnie i szybko. Wspaniały kontakt telefoniczny i bezpośredni z właścicielem firmy. W pełni polecam usługi proponowane przez Pol-Cars.
@crossroads, możesz napisać dlaczego dokładnie tak uważasz? Firma nadal działa i pewnie ktoś wchodząc na forum chciałby dowiedzieć się konkretnych informacji na temat jej działalności. Ogólniki, niestety nic merytorycznego do dyskusji nie wnoszą.
TOTALNE DNO, AUTO ODEBRAŁAM NIESPRAWNE, ZROBIONE ZOSTALO TO CZEGO SOBIE NIE ŻYCZYŁAM, MIESIĄC MUSIALAM CZEKAĆ NA NAPRAWE U DRUGIEGO MECHANIKA, PONIEWAZ POLCARS Z MOJEGO AUTA ZROBIŁ TAKĄ RUINĘ , ŻE CIĘŻKO BYŁO DOPROWADZIĆ JE DO ŁADU I SKŁADU. ZUPEŁNIE NIE POLECAM, FUSZERA.
Witam. Kilka miesięcy temu odstawiłem tam dwa swoje samochody. W jednym była prosta wymiana rozrządu, niestety przy tak prostej czynności uszkodzili mi chłodnice cieczy, nie chciałem się już kłócić o to bo nie było sensu. W drugim samochodzie była już poważniejsza sprawa, mianowicie zrobiona była generalka silnika wymiana uszczelki pod głowicą wymiana uszczelniaczy zaworów, wymiana rozrządu i wyeliminowanie wycieków oleju i płynu. Niestety naprawa nie została poprawnie i solidnie zrobiona. Wycieki jak były tak zostały, nierówna praca silnika po odpaleniu i długi czas oczekiwania (ponad miesiąc czekałem na odbiór). Jak już wydali mi samochód po 20 km okazało się zapomnieli założyć opaski na wąż chłodnicy i na środku skrzyżowania wyciekł cały płyn chłodniczy z układu.... brak słów... miska olejowa nie ruszona i ciekła jak oszalała cóż mogę jeszcze powiedzieć... NIE POLECAM!!!!!!
Byłem nie polecam długi czas oczekiwania w dodatku na zakładzie było słychać krzyki szefowej ale kawa dobra ale i tak nie polecam.
Cóż z tego że pomalowali mi drzwi jak zniszczyli tapicerkę i porysowali błotnik? Właściciel udawał głupka że o niczym nie wie, lecz w ramach rekompensaty za zniszczenia które niby spowodował jego pracownik pomalował mi błotnik. Nie wiem z kogo ale jedynie z siebie robi debila i zmienia wersje wydarzeń. Dziecinada.
Niestety brak dobrej opinii ze względu na bardzo długi czas naprawy. Auto wstawiłem niby na 3 dni a dostałem po ponad miesiącu, do tego po kilku dniach odstawiłem na poprawki lakiernicze. Właściciel obiecywał cuda przy następnej naprawie w ramach rekompensaty. Pani (chyba żona właściciela) niby miła, ale chyba nie ma pojęcia co w tej firmie robi, przynajmniej takie sprawiała wrażenie bo gdy przyjechałem za pierwszym razem jak i na poprawkę to biegała wokół mnie jakby nie wiedziała co zrobić, a i tak ostatecznie dopiero szef mnie obsłużył. Chyba nie wie co ma dokładnie zrobić lub nie przeszła odpowiednich szkoleń. Niestety odradzam.
Nie polecam. Czas naprawy ciągle przeciągany, bez końca. Finalnie naprawa wykonana źle. Strata czasu i pieniędzy. Ceny średnie, ale biorąc pod uwagę jakość i końcowy efekt są z kosmosu. Jednym słowem dramat.
PRZYKRO MI JEST BARDZO ALE NIEMAM JUZ DOBREGO ZDANIA O FIRMIE...NIESTETY NIE TRAKTUJE SIE TAM KLIENTA POWAZNIE......CHCIALEM SKORZYSTAC Z USLUG FIRMY PRZEKAZUJAC MOJ SAMOCHOD MYSLALEM ZE W DOBRE RECE ALE GRUBO SIE POMYLILEM......KILKA DNI TEMU POPROSILEM SZEFA FIRMY O PRZETRANSPORTOWANIE I NAPRAWE MOJEGO SAMOCHODU.....USTALILISMY WARUNKI ODBIORU W TYM SAMYM DNIU T.Z.N WE WTOREK 27 SIERPNIA B.R...... DO TEJ PORY ANI DDYCHU ANI SLYCHU OD SZEFA......FIRMA I JEJ USLUGI ZAPADLY SIE POD ZIEMIE.......DRODZY PRACOWNICY FIRMY POL-CARS W KONRADOWIE......PROSZE TRAKTUJCIE POWAZNIE SWOICH KLIENTOW........POZDRAWIAM