Zarobki określane zostają w wątku jako satysfakcjonujące, w takim razie czy ktoś wprost może powiedzieć ile zarabia się na początek przygody z firmą? Bo byłbym zainteresowany gdyby pojawiła się oferta pracy. Za szkolenia pracownicy podpisują z tego co rozumiem lojalki, na jaki okres są takie umowy zawierane?
Jak w CTC So. z O.O. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Pracowałem w firmie blisko rok i muszę obiektywnie stwierdzić, że należy do tych firm, które osiągają sukces nie zapominając o swoich pracownikach. Rodzinna atmosfera zbudowana przez Kierownictwo, jasne oczekiwania w stosunku do pracowników i przejrzysty system wynagrodzeń. Gorąco polecm.
Jestem pracownikiem firmy od kilku lat i mogę stwierdzić, że to co wyróżnia tą firmę to bardzo dobra atmosfera. Zarobki są na satysfakcjonującym poziomie, dodatkowym plusem jest kierownictwo, które podchodzi indywidualnie do każdego w pracowników. Szkolenia odbywają się cyklicznie i jesteśmy na nie zapisywani, umowę lojalnościową trzeba podpisywać jak w każdej podobnej pracy.
Atmosfera zależy tu głównie od współpracowników czy szefostwo dobrze zarządza ludźmi? Czy równie indywidualnie podchodzą do wysokości pensji i premii? Na jaki czas macie podpisane lojalki i czego głównie dotyczą?
Cześć. Ta firma jest częścią DBK Group, że z jej strony odsyłany jestem do ofert, które właśnie DBK wystawia? Jeśli tak, to byłbym zainteresowany pozyskaniem kilku szczegółów, tyczących się ogłoszenia dla Mechanika / Elektromechanika Samochodowego. Wśród wymogów są takie, jak otwartość do nauki i chęć podnoszenia kwalifikacji. Sporo jest okazji ku temu? W jakich kursach można brać udział, jakie uprawnienia zdobywać i jak ten rozwój jest doceniany, również w przełożeniu na pensje?
Wszystko ładnie na papierze szkolenia nie są dla każdego jednych wysyłają jednych nie ostatnio z tego co wiem wysłali nowego pracownika ale to chyba z tego powodu żeby nie zwolnił się po kilku miesiącach... po szkoleniu lub kursie obowiązuje cię umowa na okres 3 lat jeśli zwolnisz się przed jej upływem oddasz koszty szkolenia a szkolenie takie kosztuje chyba do tysiąca zł za dzień nie więcej zazwyczaj szkolenia trwają 2 3 dni dolicz sobie opłacony hotel oraz dojazd kolejna sprawa jest taka że twój pracodawca na każdym kroku będzie próbował cię oszukać mówimy tu o panu dyrektorze serwisu a więc zanim się tu zatrudnisz radzę to dobrze przemyslec
To od czego to zależy kto zostanie na nie wysłany? Na czym polegają te (usunięte przez administratora) o których piszesz? Chodzi o złe naliczanie pensji? Mam nadzieję, że nie ma to nic wspólnego z braniem urlopu. Czy taką lojalkę zdarza się podpisać na okres krótszy niż 3 lata?
Czy ktoś może wypowiedzieć się o pracy na stanowisku mechanika?
W CTC Ruda Śląska kupiliśmy IVECO. Jesteśmy super zadowoleni tak z zakupu, jak i samochodu oraz usług serwisowych przez nich świadczonych. Ewentualne naprawy szybko, sprawnie, miła obsługa. Bardzo polecam
DAF Sosnowiec wielki minus za zawracanie głowy. Zostałem zaproszony na rozmowę w sprawie pracy, kiedy dotarłem na miejsce w umówiony dzień i godzinę miła Pani kazała sobie usiąść i poczekać (pan kierownik zajęty) . Na sofie siedział już jeden wcześniej umówiony zainteresowany pracą ale brakło mu cierpliwości i wyszedł bez słowa. Też miałem taką ochotę po 40 min czekania ale miła Pani się zlitowała i poszła poszukać kierownika z bożej łaski. Przyszedł wreszcie (kierownik Wojciech J.), kiedy ustaliliśmy szczegóły zatrudnienia i obowiązków na odpowiedz miałem czas do środy. Przez weekend jednak przemyślałem sprawę i podjąłem decyzję wybrałem pomiędzy dwoma propozycjami pracy, wybrałem porządną firmę z tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku a nie mała firma która nie jest tak znana. Dzwonie w poniedziałek by potwierdzić, kierownik odbiera za pierwszym razem umawiamy się na następny dzień na tel. i rozpoczęcie procedury zatrudnienia. Po tej rozmowie dzwonię do drugiego zakładu i informuję potencjalnego pracodawcę że niestety nie przyjdę bo znalazłem coś ciekawszego. Dnia następnego już miałem problem się dodzwonić, wreszcie udało się Wojciech J. powiedział " nie mogę teraz rozmawiać oddzwonię za godzinę" . Więcej nie mieliśmy okazji do rozmowy nieudolny kierownik nie potrafi załatwić prostej sprawy w dyplomatyczny sposób tylko zwyczajnie unika i ucieka od tego co wcześniej ustala. Szkoda tylko że zmarnowali mój czas i tą drugą ofertę pracy . Gratuluję grupie DBK doboru kierownictwa szczególnie kierownik serwisu WTC SP. z o.o. Wojciech J. w Sosnowcu Logistyczna 4.
Kadra kierownicza serwisu to największa bolączka grupy. Od góry do dołu. Pamiętajcie że przykład idzie z góry - patrz z Olsztyna.
Normalna spoko firma. Nikt przecież nie zmusza do pracy w firmie,
To prawda że nikt nie zmusza ale są oczywiście jakieś normy i zasady. Ogólnie atmosfera jest słaba. Niskie zarobki i ciągłe cięcia premii. Nie udało mi się jeszcze nigdy przewidzieć ile zarobię. Brak części do napraw, co również wpływa na moją kasę. Zastanawiam się czy nie przejść do konkurencji. Wiadomo, że nigdzie nie jest kolorowo ale przynajmiej pieniądze się zgadzają. Jak szło dobrze to kierownictwo się cieszyło, ale jak spowolniło to ogólna panika która przenosi się na pracowników. Poza tym kilku dyrektorów serwisu i nie wiem do końca kto tu rządzi.
O tym serwisie mógłbym napisać thriller. W trasie zapalił się błąd "Awaria Adblue" oraz" błąd świecy Żarowej" Serwis w Rudzie stwierdził awarię świecy nr 4 i zaleca wymianę wszystkich za 700 zł na mój koszt. Gwarant obliguje wymianę świec żarowych po 250 tys km, a auto ma 225 tys, więc udaje mi się przekonać serwisanta na pokrycie kosztów przez gwaranta jednej uszkodzonej. Niestety chyba ze względu na brak części na miejscu zabrałem auto. Druga wizyta w serwisie i auto trafiło na warsztat. Wieczorem odbieram telefon z serwisu na co serwisant stanowczym tonem wskazuje na uszkodzenie pompy Adblue z winy użytkownika ze względu na tu cytat " w zbiorniku pływają tłuste oczka jak w rosole" wskazuje to na zawartość substancji ropopochodnych. Pompa jak wycenił serwisant ma kosztować 3,5 tys. Oczywiście pojechałem odebrać samochód odmawiając naprawy, a tu zdziwienie bo serwisant na miejscu twierdzi że nie wspominał przez telefon o uszkodzonej pompie a o uszczelnieniach. Wymogłem pobranie próbek mocznika ze zbiornika, ale odmówiono mi zabezpieczenia monitoringu z naprawy. -Po pierwsze zbiornik jest czarny, więc stwierdzenie "oczek w rosole" mogło nastąpić po przelaniu mocznika do innego pojemnika, a do sterylności ów naczynia mam wątpliwości. -Po drugie nie ma możliwości wlania diesla do zbiornika adblue, a same pistolety na dystrybutorach nie są sterylnie czyste i w większości stacji wiszą obok pistoletów diesla do ciężarówek. Szczególnie na rodzimych dla Iveco stacjach we Włoszech. Tak na koniec to moim zdaniem jest to celowe działanie przerzucenia odpowiedzialności na klienta. Jest to nie pierwszy raz w tym serwisie, ale na pewno ostatni. Jeżeli szanujecie czas i swoje pieniądze to omijajcie ten serwis szerokim łukiem. PS. Auto naprawione. Wymieniony komplet uszczelnień pompy. Kwota części 168 zł + 200 zł robocizna. Serwis chciał wymienić pompę za 3500 pln netto :)
Uwaga naciągacze. Cena części oraz usług, które podawane są przez pracowników serwisu za kazdym razem jest inna. Dla pewności proponuję dzwonić do innych serwisów Iveco celem weryfikacji cen za części i naprawy. W Rudzie Śląskiej jest zawsze drożej i to nawet 10 krotnie!!! Brak kompetencji. Naprawy niedokładne co implikuje kolejne usterki. Arogancja brak pokory nawet jeśli problem powstał z winy serwisu. Naciągacze, naciągacze, naciągacze.
Dzień dobry , w trosce o najwyższą jakość obsługi i zadowolenie klienta proszę o wskazanie większej ilości szczegółów dotyczącej skargi , postaramy się wyjaśnić zaistniałe nieporozumienie oraz dołożyć wszelkich starań aby do takich sytuacji jeżeli faktycznie miała miejsce nie doszło w przyszłości.
Witam.W CTC bywamy od 5 lat.Jesteśmy bardzo zadowoleni z serwisu zwłaszcza z kontaktu z Panem Maciejem Białoniem jak i innymi Panami.Dokonaliśmy również zakupu nowego auta w firmie CTC u Pana Mateusza Mruka super gość choć od zakupu minęło kilka miesięcy mamy wspaniały kontakt z Panem Mateuszem.Nigdy nie było problemów z umówieniem aut na serwis a często też korzystamy z rad telefonicznych.Polecam ten serwis będziecie Państwo zadowoleni.
Podpowiedzcie czy firma prowadzi rekrutacje?
Podczas trasy nastąpiła awaria samochodu Iveco uniemożliwiająca dalszą drogę. Pan Mariusz Malczyk pomógł mi w problemie. Serwis sprawnie usuną awarie w samochodzie co umożliwiło mi dalszą podróż. Jestem wdzięczny serwisowi za profesjonalną i szybką pomoc.
Masz coś do powiedzenia na temat firmy ctc so. z o.o.? Zapraszamy na nasze forum.
Nie jedzie się do CTC , jeśli możliwe unikam .
W CTC RS bywam od ponad dwóch lat (jako kierowca) Ogólne jestem zadowolony z ich obsługi, co prawda nie każdy w biurze obsługi jest na 10, ale jak się idzie do odpowiedniej osoby z wiedzą i doświadczeniem to się jest zadowolonym przy odbiorze auta. Reszta przy tym kierowniku też powinna szybko ogarnąć temat. Co prawda czasem się zdarzy poślizg w terminie, ale to jest do zaakceptowania i nie jest to nagminne. Moje auto jest po gwarancji już, miałem problem w trasie to nawet pomogli telefonicznie rozwiązać problem (czego robić nie musieli). Ogólnie jestem z ich obsługi zadowolony, jak i auto było na gwarancji, tak i teraz po gwarancji.
Słuchajcie tam pracują ludzie z którymi idzie się zawsze dogadać, idą zawsze w kierunku klienta. Mamy kilka samochodów tej marki i problemów z serwisem iveco w Rudzie nie było. jak dla mnie fachowa drużyna.
Iveco ruda śląska szczerze polecam. Mamy w firmie 14sztuk iveco i serwis daje rade. W miarę szybkie terminy. Odbiór samochodu bez niespodzianek. Szybko i w cenach do przyjecia. Obsługa miła. Polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CTC So. z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy CTC So. z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.