Nie polecam na warszawskim rynku. Generalnie sama lipa. Tragedia i dramat. Firma mega krzak. Jak chcesz się ujeb....ac to graj. Przegrasz :-)
Jeśli pasuje Tobie praca za ,,najniższą krajowa''(oczywiście jeśli nie dostaniesz kar) i na umówię zlecenie to praca dla Ciebie. Brak dodatków socjalnych. Wyzysk, o przerwę musisz się prosić, której i tak nie dostaniesz... Praca dla osób mało ambitnych. NIE POLECAM !!
Nigdy nie oferowaliśmy naszym współpracownikom "najniższej krajowej". Aktualne stawki można sprawdzić na naszej stronie kariery https://lets-deliver.tomhrm.com/public/jobs/pl/lets-deliver-sp-z-o-o
na telefon rekrutacyjny trzeba było dzwonic po kilka razy bo ktoś zapomniał a tu to ma zadzwonić w piątek jest wtorek telefonu brak,w tytule pracuj kiedy chcesz i od której chcesz,kiedy chcesz musi być 1 weekend sobota niedziela 10 godzin,do tego jak chcesz pracować po 4 dziennie to tez nie,minimum 8 godzin inaczej nie otrzymasz telefonu
Hmm, jeżeli nasz rekruter zapomniał zadzwonić mimo, że to obiecał, w naszym imieniu przepraszamy. Grafik jest elastyczny, jednak nigdy nie pracowaliśmy w modelu, w którym można było pracować kiedy się chciało (tą elastyczność daje np. Uber Eats). Grafik układamy na podstawie zadeklarowanej dostępności naszych Dostawców. System dodatkowo nagradza dostępność do pracy w określone dni (np. w weekendy) ale to wybór Dostawcy kiedy jest dostępny. Oczywiście trzeba mieć na uwadze to, że im mniejsza dostępność, tym trudniej nam tą osobę wpasować w grafik. Być może w okresie, w którym były prowadzone rozmowy z naszą firmą, uznaliśmy że nie będziemy w stanie zapewnić oczekiwanej liczby zmian w tak wąskiej dyspozycyjności... :/
Tragedia. Nie warto. Odradzam w każdym wypadku.Nie będzie bierzcie się za to w żadnej opcji. Walą w ciula w każdym wypadku. Strzeżcie się przed tą firmą..
Rozmowa tak telefoniczna jak i spotkanie z osobami rekrutującymi bardzo miła... Naprawdę fajni ludzie... Ale warunki współpracy nieopłacalne Firma to StartUp...w Gdańskim Inkubatorze Przedsiebiorczości.... czyli pomysł na 2-3 lata dzioałania i zmiana pomysłu... żadne StartUpy nie wytrzymują dłużej niż 2-3 lata
podstawowa wiedza z zakresu topografii miasta, czy preferowałbym Gdańsk czy Gdynię.... Osobiście podjąłbym współpracę gdyby warunki były opłacalne.... okazały się nieopłacalne.. W każdym razie trzymam kciuki za rozwój - bardzo miło wspominam rozmowe rekrutacyjną....
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
apropo stawek ja mam proponowanie mniejsze czemu?? za zlecenie 16 brutto!!!!! i 0,40 za km czyli jak bede duzo pracowac to 1500 moze to chore pomijam ze auto po pol roku na szrot czyli 5 tys w plecy zostanie z pol roku pracy 1000 na czysto to choreeee ludzie opanujcie sie z takimi stawkami!!!
Kierowcy w Let's Deliver pokonują dziennie ok. 140 km i pracują średnio 9h. Liczba dni pracy w miesiącu jest różna i zależna od ich preferencji. W pełnym wymiarze pracują ok 20 dni. Daje to nam ok. 180 h i 2800 km, czyli ok 4400 zł brutto (stawka godzinowa + dodatek na paliwo i naprawy). Do tego dochodzą napiwki i ewentualna premia (od 70 do 360 zł brutto). Jasne, że dużo zależy od środka transportu, jakim Dostawca się porusza. Im bardziej ekonomiczny, tym lepiej. Na ekonomie wpływa nie tylko spalanie ale również koszty utrzymania go w dobrej kondycji. Zdarza się, że auto się psuje na amen, zdarzają się kolizje drogowe i z winy i nie z winy kierowcy, nie da się przewidzieć wszystkiego. Z doświadczenia jednak wiemy, że świadomi Dostawcy potrafią zadbać o swoje narzędzie pracy i są zadowoleni ze współpracy z nami. Wielu z nich, dzięki współpracy z LD rozwija się jako przedsiębiorcy i jeździ nowymi samochodami z salonu (np z instalacją LPG). Tym samym obniżają swoje koszty :) Jedno jest pewne - jeżeli nie masz odpowiedniego do tej pracy pojazdu, nie ma sensu rozpoczynać współpracy. To też staramy się weryfikować podczas rekrutacji i uświadamiać kandydatów.
lipton niestety podobno nie daja nawet jedzenia na lunch
Praca w Let's Deliver jako kurier rowerowy była bardzo rozwijającym doświadczeniem. Atmosfera bardzo przyjemna, stawka może niewielka, ale to przecież tylko przewożenie paczki z punktu A do B. W ciągu mojego całego czasu pracy od rozmowy kwalifikacyjnej do rozwiązania umowy, wszystko było jasne i zawsze można było się bez problemowo "dogadać". Będę miło wspominał pracę w Let's Deliver bo pozwoliła mi poznać dużo nowych ludzi, zarobić i poprawić kondycje :). Bardzo polecam tą pracę osobom które uwielbiają/kochają jazdę rowerem , chcą sobie trochę zarobić i spożytkować swój czas wolny.
Danielu, dziękujemy za opinię i cieszymy się, że miło wspominasz współpracę z nami. Trzymamy kciuki za dalszy zawodowy rozwój :)
stawki mega niskie....po odliczeniu paliwa, podatku, zusu wyszlo mi ze zarabiam jakies 8 zł na godzine....jeżdząć własnym autem....czytaj zajeżdzająć je, bo przypuszczam, że rok maksymalnie i zawieszenie, rozrusznik i turbina do wymiany. Praca dla studenta który: 1.mieszka z rodzicami 2. ma lodówke u rodziców 3. ma samochód od rodziców 4. samochód tankują i naprawiają rodzice... inaczej nie wyobrażam sobie jak można chciec tam pracowac, no chyba że skuter albo rower Fajny pomysl, apka do dostarczania jedzenia dziala jak nalezy, ale z tymi stawkami to jakiś żart
Warunki współpracy są jawne i znane przed podpisaniem umowy. Można się z nimi zapoznać na naszej stronie kariery https://lets-deliver.tomhrm.com/public/jobs/en/lets-deliver-sp-z-o-o Każdy ma prawo do własnej opinii i nie zamierzamy kwestionować zdania Michała. Wiemy jednak, że wielu naszych współpracowników przeszło na własną działalność, gdyż to się im najzwyczajniej opłacało. Obecnie 65% wszystkich Dostawców rozlicza się z nami fakturą. Forma współpracy jest wyborem kierowcy, zatem gdyby tak faktycznie było jak pisze Michał, to proporcja byłaby zupełnie odmienna. No ale cóż, jesteśmy tego świadomi, że prowadzenie własnej działalności wymaga unikalnej dyscypliny, przedsiębiorczości, zaangażowania i odpowiedzialności. Nie każdy chce i potrafi. Dlatego to Dostawca wybiera jaki model jest dla niego optymalny. Dla jednych to własna działalność, dla innych współpraca z nami bezpośrednio na umowie zlecenia, dla jeszcze innych współpraca z naszym Partnerem Flotowym, który udostępni samochód i zatankuje :)
@Krystixxx, a jak wygląda kwestia dofinansowań na paliwo? Jaka jest ich wysokość? W jaki sposób są przyznawane? Chciałabym również spytać, czy Let's Deliver stwarza możliwości rozwoju? Jeśli tak, to w jaki sposób? Twoje odpowiedzi na pytania pomogą obecnym na forum w podjęciu decyzji o współpracy z firmą.
Stawka na paliwo jest różna w zależności od środku transportu, dla samochodu osobowego wynosi ona aktualnie 40gr za km brutto. Pieniądze dostaje się razem z wypłatą.
@Anonymous, na stronie Let's Deliver w jednej z zakładek znajduje się informacja o funduszu na naprawy. W chwili rozpoczęcia współpracy firma co miesiąc wpłaca środki na naprawy samochodu. Jak w praktyce wygląda korzystanie z tej opcji?
Pieniądze z funduszu można wypłacić w każdej chwili, należy złożyć wniosek i dostarczyć potwierdzenie poniesienia kosztów(faktura od mechanika, rachunek za części itp.), dokument nie może być starszy niż 2 tygodnie.
@Anonymus, wnioskuję z Twojej wypowiedzi, że jesteś pracownikiem firmy. Piszesz, że stan techniczny samochodów używanych do pracy nie jest dobry. Czy zgłaszałeś to pracodawcy? Jazda takim autem, może spowodować wiele komplikacji. Twoi poprzednicy pisali, że można korzystać z własnego samochodu. Czy według Ciebie jest to opłacalne? Napisz kilka słów o warunkach pracy u tego pracodawcy. Wszystkie informacje będą bardzo pomocne.
Cóz wiele razy zglaszalem ale niestety wiekszosc ma to gdzies, a na swoj samochod tym bardziej nieoplacalne, po miesiacu swoje prywatne auto na zlom, bo sie go zajezdzi
@Robert, proszę Cię o przestrzeganie przeznaczenia tego forum, którym jest dodawanie wyłącznie merytorycznych opinii o Let's Deliver jako pracodawcy. Oferty pracy powinny znajdować się w miejscu bezpośrednio im poświęconym.
@Michał, jak długo pracowałeś w Let's Deliver? Pozostawiona przez Ciebie opinia przedstawia minusy wynikające ze współpracy z tą firmą. Czy jesteś w stanie wymienić jakieś plusy tego pracodawcy, przemawiające za zatrudnieniem w tym miejscu?
jest ok :)
Czytam komentarze pojawiające się ze strony internautów i oczy przecieram ze zdumienia. Jakim autorytetem jest osoba, która nazywa założyciela firmy "ciapakiem"? Jaki poziom wychowania i wyedukowania owa osoba prezentuje?! Powiem szczerze - ktoś o takim poziomie kultury i wychowania swoim żenującym komentarzem promuje tylko firmę. Teraz kilka słów ode mnie. Jestem pracownikiem tej firmy od grudnia 2016r. Firmy nikt mi nie polecał, szukali pracowników na trójmiasto.pl i to była moja pierwsza styczność z firmą. Wysłałem CV, odpowiedź była bardzo szybka, poszedłem na rozmowę, przywitał mnie kierownik, który wydał mi się bardzo młody i tak też było. Let's Deliver, to firma, która jest powiewem świeżości i innowacyjności, ma jasne i klarowne zasady współpracy, dają dobrą stawkę. Po pół roku współpracy mam 15zł/h mało? Moim zdaniem bardzo uczciwie, ponad to, grafik jest elastyczny, prezes nie jest zadufanym w sobie bufonem, tylko uczciwym i uśmiechniętym facetem, kadra kierownicza dokłada wszelkiej mocy aby pomagać pracownikom, są elastyczni i wyrozumiali. Nikt nie krzyczy, nikt nie zmusza, zawsze można się dogadać. Do wynagrodzenia można doliczyć napiwki ok 25zł/dzień oraz dodatek na paliwo, który przy moim samochodzie palącym 9 ON/100 pokrywa go w całości, więc nie jest dodatkiem tylko finansowaniem paliwa :) Jeżeli masz auto ekonomiczne to zarabiasz jeszcze na paliwie. Ponad to jest dodatek naprawczy - amortyzacja. Jest to najlepsza firma w jakiej dotąd pracowałem, gorąco polecam a wszystkim niezdecydowanym rekomenduję pójść na rozmowę, poznać nas od środka i zobaczyć jaką zgraną paczką jesteśmy!
Ciapek kazał ci tak napisać. Ja myślałem że juz zwineli interes. Przecież wszyscy wiedzą że w dzisiejszych czasach najlepszą formą reklamy jest publiczne forum gdzie za darmo w nieskończonosć można wychwalać swoje produkty i usługi. Oczywiście wszyscy Ci którzy wysmiali tą firmę kłamią tylko ty jeden dodając kolorowe komentarze mówisz prawdę. Za 15zł/h to pracuje stróż na budowie, a raczej śpi a używanie swojego auta dla potrzeb jakiegoś łosia to tak jak by być budowlańcem i przynosić do roboty swoją betoniarkę i cegły, szef tylko płaci za beton. Pracuj dalej może za rok znów będzie podwyżka i szef dołoży się do opon na zimę.
Uważnie przeczytałem,przyjąłem do wiadomości,a najbardziej zdziwiło mnie to że można jeszcze zarobić na paliwie,gdy posiada się ekonomiczne auto. W mojej ponad 30-to letniej karierze zawodowej nie spotkałem się z pracodawcą który pozwoliłby na takie rozliczanie paliwa,by z tego tytułu profity miał pracownik.Maksymalnym zyskiem jest raczej to jeśli wyjdzie się na zero . Z tym kolego chyba przesadziłeś.
Nazywając kogoś ciapakiem nie trzeba stanowić żadnego autorytetu. Konkretnie i na temat, czyli 12 zł na rękę za godzinę za własne auto i telefon. Ogólnie mówiąc to jest tragedia. Ten dodatkowy fundusz nie starczy nawet na ubezpieczenie, a oponach i serwisie nie wspomnę.
@Vivabarca, nie jesteś usatysfakcjonowany współpracą z Let's Deliver. Wspomniałeś jednak o występowaniu premii w tej firmie. Mógłbyś rozwinąć ten wątek? Jakie warunki pracownik musi spełnić, aby ją otrzymać? Od czego zależy jej częstotliwość?
Premia jest na kilku progach. Kolejno 0.40 / 0.80 / 1.20 / 1.60 / 2.00 zł godzina. Na rękę jest oczywiście mniej około od 0.30 do 1.57 zł , bo trzeba odliczyć podatek Żeby dostać premię musisz wyrobić minimum 30 godzin w miesiącu. Ja bardzo się starając doszedłem raz do poziomu 1.20 zł/h dodatkowo. W praktyce wygląda to tak, że wyciskasz z siebie wszystkie soki, żeby tylko pracować efektywniej, a presja czasu jest bardzo nieprzyjemna. Tym bardziej jeżeli pracujesz pod presją czasu ciągle przez kilka godzin. Ranking liczy jakiś system, którego nikt nie rozumie. W praktyce wygląda to tak, że trzymasz dobry poziom i kwalifikujesz się do jakiejś premii po czym masz sytuację - czekasz na klienta, który bierze prysznic albo zapomniał gotówki lub nie odbiera telefonu albo terminal się rozładuje itd. Przez jakąś losową sytuację często nie z twojej winy psuje ci się cały średni czas dostawy i inne statystyki. Możesz pracować idealnie cały miesiąc, a później mieć 2-3 gorsze dni i poziom premii spada w dół. W całym tym systemie premii chodzi o to, żeby ludzie kosztem swojego zdrowia pracowali jak mrówki za kilka dodatkowych gorszy. Niżej dodaje link zrzut ekranu na przykładowe wynagrodzenie za 42 godziny pracy, czyli dokładnie 1/4 etatu. Wychodzi 840 zł brutto, a po odliczeniu podatków na konto dostajesz 620 zł. Przy pełnym etacie (umowa zlecenie) 2500 zł minus koszty paliwa plus napiwki. Około 2000 zł plus napiwki, które stają się rzadkością ze względu na to, że większość zamówień jest już z góry opłacona lub klient płaci kartą. Przez cały dzień 20-30 zł napiwków. https://ibb.co/mEH5Ln https://imgur.com/a/xe95w
(usunięte przez administratora)
Z górką na naprawy? Na rękę netto jest 0.08 gr za kilometr. Za 10.000 tyś kmdostajesz 800 zł. Teraz zapytaj znajomych ile w ciągu roku wydają na ubezpieczenie, naprawy i eksploatację auta. Ja robiąc 100 km na dostawie w dzień przy zimowej pogodzie więcej płacę za płyn do spryskiwaczy niż mi się to zwraca. Dalej za serwis klimatyzacji, ozonowanie i usuwanie zapachu tłuszczu z tych dostaw jakieś 200 zł. Jeżeli auto się nie psuje to może starczy na podstawową eksploatację, ale jak coś się zepsuje to dołożysz do tego interesu i to wcale niemało.
Jeżeli chcesz eksploatować auto jako kurier po mieście to trzeba się liczyć z jego wymianą co 2-3 lata lub sporymi kosztami serwisu. W ciągu dnia rozrusznik startuje kilkadziesiąt razy, drzwi zamyka się kilkaset razy, kluczyk, stacyjka, zamek, a do tego zawieszenie. Mogę gwarantować każdemu, że maksymalnie 3 lata i trzeba włożyć drugą wartość samochodu. Zapytaj taksówkarza czy mu 8 groszy za każdy kilometr starczy na naprawy ;)
Jestem po 3 miesiącach pracy w Warszawie. Praca ta jest bardzo męcząca pod presją czasu, stania w korkach i biegania po wieżowcach firm. Jak na wymagania: własne auto, smartfon, internet to zarobki są absolutnie nieopłacalne. Stawka na rękę po odliczeniu podatków to 12.50 zł, 0.30 km i 0.08 km na naprawy. Na samym dole link do przykładowego wynagrodzenia. Za 80 godzin pracy 1000 zł. Przy pełnym etacie z napiwkami realnie można liczyć na 2500 zł . Takie pieniądze można zarobić wszędzie bez ponoszenia kosztów własnego auta. Z własnym autem powinno być chociaż 3000-3500 przy etacie 160 godzin. Dodatkowo mamy całą tabelę i system kar. Za nieobecność 200 zł, spóźnienie z utargiem 100 zł, spóźnienie 10 minut 50 zł. Jak komuś zdarzy się taka sytuacja i nie będzie miał zwolnienia od lekarza lub innego dokumentu na usprawiedliwienie to będzie musiał robić 2 dni za darmo, żeby odpracować karę. System premii opiera się na punktach, ale nie jest zrozumiały i ciężko utrzymać odpowiednią średnią przez cały miesiąc. Zrobiony jest tak, że ledwo wyrabiałem najniższy pułap. Większość kurierów nie osiągała żadnej premii. Liderzy zespołów są konkretni i chętni do współpracy. Ogólnie są w porządku. Ostatecznie rezygnuję, bo koszt 1 godziny pracy mojego auta to 3 zł, więc rzeczywisty zarobek to 10 zł za godzinę. Możnaby zarobić nawet i 4000 zł, ale trzeba jeździć po 12-13 godzin cały miesiąc bez przerwy.. W takim tempie szkoda niszczyć swoje auto.
+: Kasa w terminie Komunikatywni ludzie (można się dogadać) PRAWIE zawsze. Fajna atmosfera Rozwijająca przez 3-4 miesiące Konkretnie i na temat -: Po 3 miesiącach umierasz z nudów jeżeli masz problemy z kręgosłupem nawet nie zaczynaj pracy tam Upierdliwie przydzielane godziny pracy (raz tak raz śmak, czasami dyżur 3 h który unieruchamia cię na cały dzień w zasadzie w domu). Namaste
@Kuba , dobrze, że wyjaśniłeś sprawę, takie cenne uwagi z pewnością ważne będą dla nowych kandydatów którzy będą chcieli podjąć pracę w Let's Deliver. Poza tym aplikowanie i uczestnictwo w rozmowie są najlepszym sposobem na dowiedzenie się wszystkiego na temat zatrudnienia w firmie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Let’s Deliver Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Let’s Deliver Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 28.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Let’s Deliver Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 0 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Let’s Deliver Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Let’s Deliver Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.