Ile jest zmian w Styl - Dom Jastrząb Jolanta Dorota?
Wszystko przebiegło dobrze, polecam
Polecam firmę styl-dom
Czy Styl - Dom Jastrząb Jolanta Dorota zatrudnia studentów?
Witam, nie zgodzę się z ,,BYŁYM KLIENTEM ...." i tym co bezładnie wypisuje, oczerniając firmę STYL-DOM. Znalazłam wpis przypadkowo i chciałam przejść obok niego obojętnie, ale uznałam, że sumienie mi na to nie pozwoli. Może to takie czasy, że ludzie mogą się bezkarnie anonimowo opluwać na rozlicznych forach nawzajem......to smutna oznaka braku honoru. Kilkakrotnie na przestrzeni lat korzystałam z usług tej firmy, jak również polecałam z rezultatem znajomym i rodzinie. Nie ma ludzi, ani firm bez skazy, albo też oczekiwania nas klientów są coraz większe. W kazdym przypadku trzeba jednak BYĆ CZŁOWIEKIEM. Wszyscy za szybko biegniemy do przodu i oczekujemy, że od pomysłu do realizacji dzieli nas pstryknięcie palcami. Myślę, że czasem trzeba się zatrzymać i zastanowić czy wina leży tylko po jednej stronie. Firma STYL-DOM broni się sama tym, że jest już na rynku od 17 lat ( zgodnie z moim przedmówcą ). Z mojej zaś wiedzy wynika, że sprzedaje tylko towar wysokiej i bardzo wysokiej jakości. Wszystko jest na zamówienie klienta, co wiąże się z odpowiednim czasem oczekiwania zapisanym w umowie. Umowa jest standardowa, prosta i precyzyjna do każdego zakupu. Nie sprzedają żadnych bubli marketowych o wątpliwej jakości od ręki , typu chińskie drzwi. Jeśli ktoś uważa, że ma takie umiejętności lub znajomi z otoczenia, że dadzą radę we własnym zakresie zamontować okna, drzwi, rolety itd., to może kupić sobie towar bez montażu. Wiem także, że są różne rodzaje montażu w zależności od oczekiwań klienta, np. w mieszkaniu mieliśmy kompletny montaż z obróbką - przy czym stare drzwi przyszli wyrwać wcześniej żeby prace innych ludzi mogły postępować - choć nie musieli, a na nowej budowie domu tylko sam montaż, bo tak było dla nas wygodniej. Personel firmy służy radą w każdym zakresie sprzedawanego przez nich asortymentu. Zupełnie nie rozumiem z jakiego powodu ,, BYŁY KLIENT ...." wypisuje tutaj takie rzeczy. Uważam, że o wszystko można się dogadać. Nieładnie natomiast jest mieszać z błotem wieloletnią pracę zespołu ludzi tworzących tą firmę, nawet jeśli coś nie do końca poszło po czyjejś myśli. Przede wszystkim trzeba rozmawiać i ponosić pełną odpowiedzialność za to co się mówi....i nie uprawiać anonimowej bohaterszczyzny. ZADOWOLONA KLIENTKA :) Julia S. POLECAM, POLECAM, POLECAM STYL-DOM ! STYL-DOM BRAWO WY :)
Odradzam całkowicie firmę styl-dom , nie rzetelna , nie kompetentna , pracownicy nie wiarygodni , nie wykonujący swoich zadań we właściwy dla nich sposób , szkoda czasu a najbardziej pieniędzy ciężko zarobionych aby je wydać na zamówienie w firmie styl-dom , firma ta podchodzi do klienta w sposób arogancki , lekceważąco i absurdalny w czasach kiedy to klient płaci chce mieć wykonaną usługę wraz z zakupionym towarem według firmy styl-dom ma nie wymagać należycie wykonanej usługi , ma oddać pieniądze i nie oczekiwać nawet towaru za który zapłacił a jeżeli już otrzyma zamówiony towar to najlepiej nie domagać się absolutnie jakości NIE POLECAM ABSOLUTNIE FIRMY STYL-DOM Słubice gdyż jest to całkowita strata pieniędzy a także zdrowia które pochłonie sfinalizowanie zawartej transakcji , jeżeli już ktoś podpisze umowę z firmą styl-dom to należy dokładnie zwrócić na punkty w zawartej umowie ponieważ wynika z nich że możecie czekać na wykonanie usługi do końca świata i nie doczekać się ani usługi ani towaru ani też zwrotu zapłaconej zaliczki NIE POLECAM -- UWAGA UWAGA -- nie polecam
Witam serdecznie Przykro nam że ma Pan tak złe doświadczenie z naszą Firmą . Pisze Pan że nie mógł się Pan doczekać ani towaru anu usługi ani zwrotu nawet zaliczki . To wielka bzdura . Zdaje sobie sprawę i prawie jestem pewien że opinię tą wyraziła nasza " życzliwa " konkurencja. Od 2000 roku ( to już 17 lat ) firma STYL-DOM nie miała takiej sytuacji że podpisując umowę z klientem nie wywiązaliśmy się z niej . Nawet nie było nigdy podkreślam NIGDY sytuacji że klient chciał zerwać umowę a co za tym idzie zwrócenie przedpłaty . Oczywiście istnieją sytuację z nieznacznym przesunięciem terminu montażu co nie zawsze spowodowane jest naszą wina . Spowodowane to może być tym m.in. iz nie jesteśmy producentami okien , drzwi czy rolet , a jedynie punktem dilerskim więc jeżeli występuje opóźnień wynikające nie z naszej winy informujemy zawsze klienta o takiej sytuacji. Reasumując jeżeli czuje się Pan( i ) oszukany(a) zapraszamy do siedziby firmy STYL-DOM aby wyjaśnić tą sytuację gdyż tak jak pisałem wcześniej nie zarejestrowaliśmy takiej sytuacji jak opisana poniżej. Tak jak widzi Pan( i ) na końcu tej wiadomości są pełne moje dane gdyż nie mam nic do ukrycia . Można się z nami także skontaktować pisząc do nas na adres e mail : biuro@styldom.com.pl Tak więc jeżeli nie jest Pani "życzliwą " konkurencją :-) to zapraszamy do skontaktowania się z nami aby wyjaśnić tą sytuacje . Z poważaniem Mieszko Skwarczyński Doradca Techniczno Handlowy Kierownik Firm STYL-DOM