Opinie o Ordom R. Karasiński i Wspólnicy sp.j. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Ordom R. Karasiński i Wspólnicy sp.j.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Ordom R. Karasiński i Wspólnicy sp.j. o rekrutacji.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ordom R. Karasiński i Wspólnicy sp.j. w Łódź

anonim Nowy wpis
Inne

Coś o pracy ochroniarza-portiera mógłbym się od państwa dowiedzieć. Chcą pracowników z orzeczeniem, ja je mam, ale czy firma respektuje prawa dotyczące zatrudniania osób niepełnosprawnych. Czasem niestety róznie to bywa. Pozdrawiam

Magda Nowy wpis
Inne

Ja zamówiłam wersalkę 16 stycznia tego roku termin realizacji miał być 4 tygodnie jest 27 lutego a ja do tej pory nie mam żadnej informacji co do mojej wersalki ,Poprostu dramat i lekceważenie klienta nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie

Karolina Nowy wpis
Inne

Co to jest, że nie szukają sprzedawców do sklepu? Jak przeglądam sieć, to powtarzają się ogłoszenia dla pracownika gospodarczego i sprzątaczki, dla osób niepełnosprawnych. Sprzedawcy tak się trzymają swoich miejsc pracy? Chyba dobrze firma płaci..

Klientka Nowy wpis
Inne

Proszę Państwa zamówiłam w tym sklepie kanapę-masakra.Złozylam reklamację-kpina ze strony sklepu jak juz czlowiek zaplaci to maja go gdzies.A usluga wykonana fatalnie zdecydowanie nie polecam tam zakupu.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Ordom R. Karasiński i Wspólnicy sp.j.? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Krzysztof
Inne

Dziś rozpakpwalem ten mebel z reklamacji i okazało się że brak elementów ordom dziś przysłał pismo że skoro przyjęte to ich nie dotyczy nie polecam po sto kroc

Sylwia
Inne
@Krzysztof

Poważnie? To zaraz, zostajesz z tym meblem i temat ostatecznie zakończony?

Krzysztof

Pozatym po rozpakowaniu element jeden z reklamacji nie naprawiony uwag na te firmę

Krzysztof
Inne

Dzień dobry moja ocena sklepu jest na zero pół roku realizowano reklamację po przywiezieniu Nepal po naprawie okazało się że mebel jest uszkodzony w transporcie i drugiej reklamacji nie uznano i w taki to sposób mam mebel za blisko 1200 zlotych z podartymi elementami nie polecam

Sylwia
Inne
@Krzysztof

Co Ty, ale to pecha trzeba mieć. :( A jaka argumentacja była, że nie uznali? Przecież to przez transport

Do Sylwii
Pracownik
@Sylwia

Że to w transporcie i ich nie dotyczy

NIEZADOWOLONA KLIENTKA
Inne

Pracownicy transportu niegrzeczni i aroganccy. Lekceważą osoby starsze, proszące o pomoc. W odpowiedzi proponują: " wybór innego sklepu , jak coś się nie podoba". Na pewno tacy pracownicy nie przysporzą nowych klientów firmie. Nie zależy im na zatrudnieniu w firmie ORDOM.

Żle

Jeśli ktoś chce czekać na dostawę zamówionego towaru to tylko w Ordomie.Na ekspozycji termin dostawy 3-4 tygodnie. Ja już czekam prawie półtora miesiąca. Panie na pytanie o terminie dostawy powtarzają jak zdarta płyta; jutro ktoś do pani zadzwoni ;.I chyba wyłączyli im telefony bo nadal czekam na informacje u nikt nie dzwoni NIE POLECAM

Paulina
Inne

Czy ktoś z pracowników Ordom może polecić pracę u tego pracodawcy? Jakieś rekomendacje? Z góry dziękuję

Sk

Meble od Producent a opóźnione. Zero kontaktu ze strony sklepu. Do tego kierownik zmiany nie chciał w ogóle słuchać moich argumentów dlaczego mi się należy rabat na meble(że na str int inna była cena, że 2xdzwonilam do sklepu z pytaniem kiedy wreszcie będzie mój mebel i że pani wpisując fv najpierw dała 10%rabatu a przy kasie nagle okazało się że jednak mogą dać tylko 5%rabatu).Pan kierowni odszedł podczas rozmowy z wielkim fochem. A wychodząc ze sklepu na parkingu sklepu okazało się że pracownik magazyny nakleil mezowi na szybę naklejkę za niby źle parkowanie. Choć samochód według policji był dobrze zapakowany. A Pan kierownik zobaczył naklejkę i zaczął się śmiać i powiedział że nie będzie wołał pracownika który to zrobił bo to go nie interesuje. Poszanowanie dla klienta żadne. Nigdy już tam nic nie kupię i nie będę również polecać waszego sklepu. Klient który zostawia u was pieniądze to główno.

klient

W sobotę pani kasierka na pierwszym piętrze zchowywała się tak, że odechciało nam się zakupów. Wyszliśmy z wypisanym już kwitem..., kupimy sobie przez internet, łaski bez. Przynajmniej nikt nam nastroju nie popsuje. Szkoda sprzedawcy, bo poświęcił nam trochę czasu ale sam wskazał nam tą rozwrzeszczaną kobite by tam zapłacić-a to taki rozpyskowany babus. Nic nie można było się dowiedzieć i w natłoku słowotoku nic zrozumieć czy dowiedzieć-ani o termin ani o dostawę. Wyraźnie tylko powtarzała jedno, że ona tego nie produkuje ! ręce opadają..

Klientka... na pewno już była

Reklamacja uszkodzonych krzeseł odrzucona. Podobno rzuciłam paczkami z tymi krzesłami z dużą siłą i dlatego uszkodzone. Pudzian ze mnie. Brawo Ordom. Śmiać się czy płakać? Nie polecam zakupów.

Klientka "Pudzian"
@Klientka... na pewno już była

Ordom wraz z producentem uznali reklamację krzeseł i stolika. Dziękuję.

Paulina
Inne
@Klientka "Pudzian"

To dobrze, że firma Ordom jednak uznała reklamację krzeseł i stolika. Czy to był pierwszy raz, kiedy musiałaś zareklamować ich towar? Chętnie poznam opinie pracowników Ordom. Jestem szczególnie ciekawa tego, jak wyglądają Wasze zarobki. Co mi powiecie na ich temat?

Ela

Zakupiłam narożnik w maju 2019. Jakość dostarczonego mebla odbiega od jakości tego wystawionego na ekspozycji. tapicerka zrobiona niechlujnie mianowicie siedzisko niewypełnione pianką do poziomu kantówki. Brak srub do przymocowania boku. Przedziurawione dno pojemnika na pościel mimo tego, że opakowanie było nienaruszone. Panowie wnieśli mebel do pokoju i opakowanie zostało sprawdzone-bez uszkodzeń. Przebarwienia na tkaninie obiciowej. Koszmar. Złożyłam reklamacje z tytułu rękojmi i oczywiście powiedziano, że to nie ma znaczenia z jakiego tytułu. A ma. Otrzymałam z Ordomu pismo, że do momentu oględzin towaru przez serwis producenta - roszczenia zostają oddalone. Niewiarygodne. Wszystko jest pięknie do momentu reklamacji. Pytałam w reklamacji w Ordomie dlaczego roszczenia oddalono to Pani odpowiedziała, że ona nie jest od dyskusji. Ponownie - niewiarygodne i niedopuszczalne.

Maja

Zamowilismy w marcu kanapę. Czekać mamy na nią 2 miesiące. Szok. Na wystawie była cena i napis czas oczekiwania 3-4tyg. Wprowadzają w błąd.Aż sie boję jakosci wykonania czytając Wasze wypowiedzi????

Mirek

Od dwóch miesiecy czkam na meble ktore rzekomo mialy byc za trzy tygodnie żadnej informacji dzwonilem kilkadziesiąt razy i nikt nie odbiera żadnego z numerów. Bylem w sklepie i też nie potrafili odpowiedzieć kiedy będą meble.

Oszusci.

Zakupione meble niezgodne z tymi wystawionymi w sklepie. Jakosc duzo gorsza i z tanszego materialu. Stanowczo odradzam.

Silva

Bardzo nieciekawe warunki dostawy. Wniesienie produktu jest rozumiane jako przeniesienie tylko za próg drzwi o czym się właśnie z żoną przekonaliśmy. Dzisiaj przywieźli nam do mieszkania rogówkę i zostawili ją w przedpokoju 2×2m. Nie ma mnie obecnie w domu a żona nie jest w stanie normalnie poruszać się w mieszkaniu. Dostawcy nie chcieli przenieść mebla w przyszykowane miejsce tłumacząc się, że mają obowiązek tylko wnieść za próg. Żona teraz musi czekać kilka godzin aż wrócę do domu i poprzesuwam mebel. Oczywiście w sklepie nikt nas nie poinformował, że dostawcy tylko przyniosą za próg i sobie pójdą. Zastanawia mnie reakcja klientów mieszkających w domkach jednorodzinnych którzy wydali 30 zł za przeniesienie mebli przez próg drzwi. U mnie przynajmniej musieli się pomęczyć i wnieść to na 4 piętro. Gratuluję firmie podejścia do klienta jeśli jakość produktu jest adekwatna do usług to już zaczynam żałować zakupu. Firma zapewniła sobie, że więcej nic w niej nie kupię.

Klientka

Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie !!!!!! Obsługa jest fatalna zwłaszcza w chwili składania reklamacji . Zachowanie Pani z działu reklamacji było poniżej krytyki. Zakupiony mebel posiada nakłucia spowodowane u producenta czego w sklepie przy sztucznym oświetleniu nie jest się w stanie zauważyć natomiast po skręceniu w mieszkaniu w dziennym świetle jest to widoczne. Składając reklamację uzyskałam odpowiedź, że w taki sposób robione są wszystkie meble ( szkoda że pracownicy ORDOMU nie informują przed zakupem wiedząc że przy ich oświetleniu nie jest to zauważalne). Reklamacja oczywiście została odrzucona a Pani z działu reklamacji powiedziała - w sposób bardzo agresywny, że to jest moja sprawa i mój problem po czym się rozłączyła.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Klientka

Droga Pani. Nie ma to jak oceniać cały sklep ponieważ nie zauważyła Pani konstrukcji mebli na ekspozycji (inna sytuacja by miała miejsce gdyby Pani zamawiała mebel z katalogu, internetu NIE WIDZĄC GO NA ŻYWO). Mebel został wykonany w sposób identyczny jak na expozycji mebli. Opinie łatwo napisać szczególnie negatywną co w dobie internetu jest powszechne. Polecam zaznajomić się z kulturą rozmowy ponieważ Pani agresja słowna jak i niecenauralne słowa wobec pracowników Salonu aż w osłupienie innych klientów wprowadziły.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotrek
@Pracownik

Drogi Pracowniku firmy ordom.Zamiast pouczać klientów swoimi bezsensownymi tlumaczeniami lepiej weź kluczyki od auta i zacznij dostarczać opóźnione sprzed kilku miesięcy dostawy .Jak wam nie wstyd tak oszukiwać klientów.Mam nadzieje że nie długo pójdziecie z torbami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zawiedziona
@Pracownik

To prawda, takiego lekceważenia w życiu nie widziałam. A skoro sobie nie radzą z transportem to może ludzi z Ukrainy niech zatrudnią. Jakby nie patrzeć im to lepiej idzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klientka

Pani z działu reklamacji niekulturalna i niekompetentna. Obrażała mnie w mailach, odkładała słuchawkę podczas rozmowy telefonicznej. Do dziś nie mam odpowiedzi na złożoną przeze mnie ponad miesiąc temu skargę. Doradzam omijać sklep szerokim łukiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olqa
@Klientka

Dokładnie, pani (usunięte przez administratora) jest niekompetentna i nie kulturalna a jej kierownik nie lepszy. Nie mają pojęcia o reklamacji i różnicy między rękojmia a gwarancja. Rzecznik praw konsumenta ma mnóstwo skarg na ten sklep i obslugę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paulina
Inne
@Olqa

Rozumiem, że korzystałaś z usług firmy ORDOM. Jednak forum ma na celu między innymi dzielić się doświadczeniem związanym z pracą w tym miejscu i udzielaniu cennych wskazówek dla przyszłych kandydatów do niej. Stąd wynika moje pytanie, czy orientujesz się, jak pracuje się w ORDOM? Jeżeli tak, to podziel się z użytkownikami swoją wiedzą na ten temat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Ordom R. Karasiński i Wspólnicy sp.j. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Ordom R. Karasiński i Wspólnicy sp.j.
1.8/5 Na podstawie 5 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Milionowa 55
    Łódź
  • NIP: 7251198285 REGON: 471337246 KRS: 0000076147
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ordom R. Karasiński i Wspólnicy sp.j.
Przejdź do nowych opinii