Coś o pracy ochroniarza-portiera mógłbym się od państwa dowiedzieć. Chcą pracowników z orzeczeniem, ja je mam, ale czy firma respektuje prawa dotyczące zatrudniania osób niepełnosprawnych. Czasem niestety róznie to bywa. Pozdrawiam
Ja zamówiłam wersalkę 16 stycznia tego roku termin realizacji miał być 4 tygodnie jest 27 lutego a ja do tej pory nie mam żadnej informacji co do mojej wersalki ,Poprostu dramat i lekceważenie klienta nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie
Co to jest, że nie szukają sprzedawców do sklepu? Jak przeglądam sieć, to powtarzają się ogłoszenia dla pracownika gospodarczego i sprzątaczki, dla osób niepełnosprawnych. Sprzedawcy tak się trzymają swoich miejsc pracy? Chyba dobrze firma płaci..
Proszę Państwa zamówiłam w tym sklepie kanapę-masakra.Złozylam reklamację-kpina ze strony sklepu jak juz czlowiek zaplaci to maja go gdzies.A usluga wykonana fatalnie zdecydowanie nie polecam tam zakupu.
Dziś rozpakpwalem ten mebel z reklamacji i okazało się że brak elementów ordom dziś przysłał pismo że skoro przyjęte to ich nie dotyczy nie polecam po sto kroc
Pozatym po rozpakowaniu element jeden z reklamacji nie naprawiony uwag na te firmę
Dzień dobry moja ocena sklepu jest na zero pół roku realizowano reklamację po przywiezieniu Nepal po naprawie okazało się że mebel jest uszkodzony w transporcie i drugiej reklamacji nie uznano i w taki to sposób mam mebel za blisko 1200 zlotych z podartymi elementami nie polecam
Co Ty, ale to pecha trzeba mieć. :( A jaka argumentacja była, że nie uznali? Przecież to przez transport
Pracownicy transportu niegrzeczni i aroganccy. Lekceważą osoby starsze, proszące o pomoc. W odpowiedzi proponują: " wybór innego sklepu , jak coś się nie podoba". Na pewno tacy pracownicy nie przysporzą nowych klientów firmie. Nie zależy im na zatrudnieniu w firmie ORDOM.
Jeśli ktoś chce czekać na dostawę zamówionego towaru to tylko w Ordomie.Na ekspozycji termin dostawy 3-4 tygodnie. Ja już czekam prawie półtora miesiąca. Panie na pytanie o terminie dostawy powtarzają jak zdarta płyta; jutro ktoś do pani zadzwoni ;.I chyba wyłączyli im telefony bo nadal czekam na informacje u nikt nie dzwoni NIE POLECAM
Czy ktoś z pracowników Ordom może polecić pracę u tego pracodawcy? Jakieś rekomendacje? Z góry dziękuję
Meble od Producent a opóźnione. Zero kontaktu ze strony sklepu. Do tego kierownik zmiany nie chciał w ogóle słuchać moich argumentów dlaczego mi się należy rabat na meble(że na str int inna była cena, że 2xdzwonilam do sklepu z pytaniem kiedy wreszcie będzie mój mebel i że pani wpisując fv najpierw dała 10%rabatu a przy kasie nagle okazało się że jednak mogą dać tylko 5%rabatu).Pan kierowni odszedł podczas rozmowy z wielkim fochem. A wychodząc ze sklepu na parkingu sklepu okazało się że pracownik magazyny nakleil mezowi na szybę naklejkę za niby źle parkowanie. Choć samochód według policji był dobrze zapakowany. A Pan kierownik zobaczył naklejkę i zaczął się śmiać i powiedział że nie będzie wołał pracownika który to zrobił bo to go nie interesuje. Poszanowanie dla klienta żadne. Nigdy już tam nic nie kupię i nie będę również polecać waszego sklepu. Klient który zostawia u was pieniądze to główno.
W sobotę pani kasierka na pierwszym piętrze zchowywała się tak, że odechciało nam się zakupów. Wyszliśmy z wypisanym już kwitem..., kupimy sobie przez internet, łaski bez. Przynajmniej nikt nam nastroju nie popsuje. Szkoda sprzedawcy, bo poświęcił nam trochę czasu ale sam wskazał nam tą rozwrzeszczaną kobite by tam zapłacić-a to taki rozpyskowany babus. Nic nie można było się dowiedzieć i w natłoku słowotoku nic zrozumieć czy dowiedzieć-ani o termin ani o dostawę. Wyraźnie tylko powtarzała jedno, że ona tego nie produkuje ! ręce opadają..
Reklamacja uszkodzonych krzeseł odrzucona. Podobno rzuciłam paczkami z tymi krzesłami z dużą siłą i dlatego uszkodzone. Pudzian ze mnie. Brawo Ordom. Śmiać się czy płakać? Nie polecam zakupów.
Ordom wraz z producentem uznali reklamację krzeseł i stolika. Dziękuję.
To dobrze, że firma Ordom jednak uznała reklamację krzeseł i stolika. Czy to był pierwszy raz, kiedy musiałaś zareklamować ich towar? Chętnie poznam opinie pracowników Ordom. Jestem szczególnie ciekawa tego, jak wyglądają Wasze zarobki. Co mi powiecie na ich temat?
Zakupiłam narożnik w maju 2019. Jakość dostarczonego mebla odbiega od jakości tego wystawionego na ekspozycji. tapicerka zrobiona niechlujnie mianowicie siedzisko niewypełnione pianką do poziomu kantówki. Brak srub do przymocowania boku. Przedziurawione dno pojemnika na pościel mimo tego, że opakowanie było nienaruszone. Panowie wnieśli mebel do pokoju i opakowanie zostało sprawdzone-bez uszkodzeń. Przebarwienia na tkaninie obiciowej. Koszmar. Złożyłam reklamacje z tytułu rękojmi i oczywiście powiedziano, że to nie ma znaczenia z jakiego tytułu. A ma. Otrzymałam z Ordomu pismo, że do momentu oględzin towaru przez serwis producenta - roszczenia zostają oddalone. Niewiarygodne. Wszystko jest pięknie do momentu reklamacji. Pytałam w reklamacji w Ordomie dlaczego roszczenia oddalono to Pani odpowiedziała, że ona nie jest od dyskusji. Ponownie - niewiarygodne i niedopuszczalne.
Zamowilismy w marcu kanapę. Czekać mamy na nią 2 miesiące. Szok. Na wystawie była cena i napis czas oczekiwania 3-4tyg. Wprowadzają w błąd.Aż sie boję jakosci wykonania czytając Wasze wypowiedzi????
Od dwóch miesiecy czkam na meble ktore rzekomo mialy byc za trzy tygodnie żadnej informacji dzwonilem kilkadziesiąt razy i nikt nie odbiera żadnego z numerów. Bylem w sklepie i też nie potrafili odpowiedzieć kiedy będą meble.
Zakupione meble niezgodne z tymi wystawionymi w sklepie. Jakosc duzo gorsza i z tanszego materialu. Stanowczo odradzam.
Bardzo nieciekawe warunki dostawy. Wniesienie produktu jest rozumiane jako przeniesienie tylko za próg drzwi o czym się właśnie z żoną przekonaliśmy. Dzisiaj przywieźli nam do mieszkania rogówkę i zostawili ją w przedpokoju 2×2m. Nie ma mnie obecnie w domu a żona nie jest w stanie normalnie poruszać się w mieszkaniu. Dostawcy nie chcieli przenieść mebla w przyszykowane miejsce tłumacząc się, że mają obowiązek tylko wnieść za próg. Żona teraz musi czekać kilka godzin aż wrócę do domu i poprzesuwam mebel. Oczywiście w sklepie nikt nas nie poinformował, że dostawcy tylko przyniosą za próg i sobie pójdą. Zastanawia mnie reakcja klientów mieszkających w domkach jednorodzinnych którzy wydali 30 zł za przeniesienie mebli przez próg drzwi. U mnie przynajmniej musieli się pomęczyć i wnieść to na 4 piętro. Gratuluję firmie podejścia do klienta jeśli jakość produktu jest adekwatna do usług to już zaczynam żałować zakupu. Firma zapewniła sobie, że więcej nic w niej nie kupię.
Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie !!!!!! Obsługa jest fatalna zwłaszcza w chwili składania reklamacji . Zachowanie Pani z działu reklamacji było poniżej krytyki. Zakupiony mebel posiada nakłucia spowodowane u producenta czego w sklepie przy sztucznym oświetleniu nie jest się w stanie zauważyć natomiast po skręceniu w mieszkaniu w dziennym świetle jest to widoczne. Składając reklamację uzyskałam odpowiedź, że w taki sposób robione są wszystkie meble ( szkoda że pracownicy ORDOMU nie informują przed zakupem wiedząc że przy ich oświetleniu nie jest to zauważalne). Reklamacja oczywiście została odrzucona a Pani z działu reklamacji powiedziała - w sposób bardzo agresywny, że to jest moja sprawa i mój problem po czym się rozłączyła.
Droga Pani. Nie ma to jak oceniać cały sklep ponieważ nie zauważyła Pani konstrukcji mebli na ekspozycji (inna sytuacja by miała miejsce gdyby Pani zamawiała mebel z katalogu, internetu NIE WIDZĄC GO NA ŻYWO). Mebel został wykonany w sposób identyczny jak na expozycji mebli. Opinie łatwo napisać szczególnie negatywną co w dobie internetu jest powszechne. Polecam zaznajomić się z kulturą rozmowy ponieważ Pani agresja słowna jak i niecenauralne słowa wobec pracowników Salonu aż w osłupienie innych klientów wprowadziły.
Drogi Pracowniku firmy ordom.Zamiast pouczać klientów swoimi bezsensownymi tlumaczeniami lepiej weź kluczyki od auta i zacznij dostarczać opóźnione sprzed kilku miesięcy dostawy .Jak wam nie wstyd tak oszukiwać klientów.Mam nadzieje że nie długo pójdziecie z torbami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To prawda, takiego lekceważenia w życiu nie widziałam. A skoro sobie nie radzą z transportem to może ludzi z Ukrainy niech zatrudnią. Jakby nie patrzeć im to lepiej idzie
Pani z działu reklamacji niekulturalna i niekompetentna. Obrażała mnie w mailach, odkładała słuchawkę podczas rozmowy telefonicznej. Do dziś nie mam odpowiedzi na złożoną przeze mnie ponad miesiąc temu skargę. Doradzam omijać sklep szerokim łukiem.
Dokładnie, pani (usunięte przez administratora) jest niekompetentna i nie kulturalna a jej kierownik nie lepszy. Nie mają pojęcia o reklamacji i różnicy między rękojmia a gwarancja. Rzecznik praw konsumenta ma mnóstwo skarg na ten sklep i obslugę
Rozumiem, że korzystałaś z usług firmy ORDOM. Jednak forum ma na celu między innymi dzielić się doświadczeniem związanym z pracą w tym miejscu i udzielaniu cennych wskazówek dla przyszłych kandydatów do niej. Stąd wynika moje pytanie, czy orientujesz się, jak pracuje się w ORDOM? Jeżeli tak, to podziel się z użytkownikami swoją wiedzą na ten temat.