Opinie o Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K.
Pracuję w firmie 5 lat, przez ten czas udało mi się awansować dwa razy. Zespół jest niewielki i bardzo zgrany. Każdy jest wyrozumiały, jeżeli jest potrzeba pomagamy sobie nawzajem. Jeżeli momentami, ktoś ma więcej pracy rozdzielamy obowiązki - dzięki temu unikamy nadgodzin. Świętujemy urodziny każdego pracownika. Mamy również najlepszych przedstawicieli handlowych, którzy dzielnie pracują na terenie całej Polski.
Choć do firmy dołączyłem nie tak dawno jestem całkiem zadowolony. Proces rekrutacyjny nie trwał zbyt długo, co było miłym zaskoczeniem, a ustalone warunki w pełni mnie satysfakcjonują. Nie jest to wielka firma, więc nie ma miliona procedur czy długich ścieżek decyzyjnych. Jest spore pole do samodzielności czy kreatywności - o ile ktoś preferuje taki charakter pracy, a nie chce tylko odbębnić dzień pracy. Pojawiają się nowe obszary działań i zmiany co jest dla mnie pozytywnym sygnałem.
Jeśli ktoś planuje się zatrudniać w tej firmie to powinien wiedzieć kilka rzeczy: -Pani prezes się wydaje że ludzie są jej własnością oraz można się na nich wyzywać w razie kiepskiego dnia . - prawa pracownika nie są niczym istotnym przeciez można pracować w zimie w magazynie gdzie temperatura spada do zera. - ubraniania robocze pracownik kupi sobie sam - praca w soboty jasne płacone pod stołem - program wdrożenia pracownika nie istnieje co ktoś podpowie tyle wiesz a że wszyscy nowi to nikt nic nie wie - Nie istotny jest ład najważniejsze żeby kasa prezesowej się zgadzała
Gratulacje dla pani prezes za kolejne idiotyzmy . Jak by nie wystarczyło że przedstawiciele jak chcą korzystać z auta firmowego to muszą zapłacić jej kilometrówkę taką że lepiej zamówić taksówkę.... brawo bardzo motywuje
Drodzy kandydaci , jeśli Wam obiecuje firma cokolwiek to miejsce świadomość że pewnie są pod ścianą i za chwilkę się Wam to odbierze. Nikt kto ma odrobin3 rozumu i własne zdanie nie popracuje w tej firmie. Byłem w tej firmie od kontaktów handlowych. Włascicielka zmuszała mnie do pokrywania wyjazdów z własnej kieszeni a jak trzeba było się rozliczyć to był cyrk.
Dziwią mnie pozytywne komentarze pojawiające się tu. Praca w tej firmie to istny cyrk. Pani prezes krzycząca, zabierająca prywatny czas poprzez wieczne wydzwanianie do pracowników po godzinach pracy, załoga ciągle zmieniająca się. Płacenie "pod stołem". Narzucanie dłuższej pracy poprzez wprowadzanie 30min przerwy. Do tego wieczny brak szacunku do pracowników, a atmosfera w pracy zależy od humoru Pani prezes. Nie polecam!
Muszę przyznać, że ta firma to wymarzone miejsce pracy. Fantastyczna atmosfera, ludzie bardzo kompetentni aż rwący się do pracy. Niezwykle stabilne oraz przyjazne miejsce gdzie można dobrze zarobić. Kasa zawsze na czas i nie ma mowy o jakiejś lewiznie. Nietrudno się domyślić, że w takim miejscu rotacja praktycznie nie występuje, bo każdy by chciał tutaj pracować. W tym miejscu trzeba jasno powiedzieć, że to wszystko zasługa złotej kobiety jaką jest włascicielka. Osoby bardzo zrównoważonej, konsekwentnej i doskonale planującej co tylko każe mi wiedzieć jaka świetlana przyszłość czeka każdego pracownika tej firmy. Szczerze i gorąco polecam LightPrestige.
Całkowita racja. Szefowa jest super osoba. Nigdy nie słyszałem by na kogoś krzyczała. Na magazynie stabilna ekipa od niepamiętnych czasów, a nie tak że właściwie rok temu byli zupełnie inni. W lecie przyjemny chłodek, w zimie ciepło. Nowe i sprawne maszyny, no naprawdę nie jak magazyn. Do tego jak zatrudniono dyrektora co usprawniał naszą pracę to szefowa konsekwentnie i go wspierała. Nie zasługuje na pracę w tak świetnym miejscu
Pełna zgoda. W magazynie wszystko super. Kierownik ktory wie jak to ma dzialac wcale nie odchodzi z pracy. Stala ekipa. W Firmie zero tolerancji dla (usunięte przez administratora) Polecam!!
O, no właśnie szukają teraz osoby do magazynu. A ciekawa jestem tego, że firma w ofercie pisze, że nie trzeba wysyłać cv. No to taki kierownik z magazynu to na podstawie czego wybiera kandydatów do rekrutacji? Co bierze pod uwagę bez tego dokumentu?
Kolejny wymuszony wpis przez właścicielkę, w tej firmie rotacja jest taka że powinno się zamontować drzwi obrotowe ... lewnizna goni lewiznę. Część ludzi zatrudniana jest bez umowy i płaci się pod stołem ... wlaścicielka nie kupuje prawem przewidzanej odzieży roboczej a kierownik magazynu próbując wymusić buty robocze ostentacyjnie okleił stare rozpadające się taśmą klejąca z wyraźnym napisem firmy. Nie ma w tej firmie żadnych norm a właścicielka codziennie ma inne wymagania i oczywiście wczorajsze nie komunikują z kolejnymi...
Zero oddzewu po rozmowie kwalifikacyjnej z P.Dyrektorem. Bardzo nieprofesjonalne podejście.
Dzień dobry, bardzo prosimy o cierpliwość. Procesy rekrutacyjne są nadal w toku i nie zpadły jeszcze decyzje co do wyboru kandydatów. Pozdrawiamy serdecznie.
Czyli raczej się nie udało, ile czasu już minęło od rozmowy? Sama myślę o aplikacji jako Specjalista ds. obsługi sieci DYI. Podpowiedź w jakiej atmosferze przebiega taka rozmowa i ile ma etapów bo rozumiem, że negatyw z twojej strony wyłącznie za brak odpowiedzi. Napewno masz świeże informacje na ten temat.
Dzień dobry, proces rekrutacyjny w naszej firmie jest zazwyczaj jednoetapowy i polega na odbyciu rozmowy kwalifikacyjnej. Po przeprowadzeniu wszystkich zaplanowanych rozmów wyłaniamy kandydata.
A odbywały się już może rozmowy na stanowisko menadżera rozwoju rynku niemieckiego? Niby 11 dni temu upłynęła ważność, ale może mam jeszcze szansę. Widzę, że etat był możliwy na hybrydzie, tylko czy poniedziałki i piątki można dogadać się na pracę zdalną? Dajcie też znać czy ta znajomość niemieckiego musi być potwierdzona papierem czy jak jestem samoukiem to też będzie dobrze.
Współpracuje z firmą @Pracodawca w ramach współpracy zewnętrznej od ponad 4 lat. Atmosfera w firmie bardzo dobra, panie w biurze bardzo chętnie pomagają gdy jest taka potrzeba ????
A jakie masz ustalone wynagrodzenie za miesiąc współpracy? Odnośnie czego najczęściej potrzeba pomocy tych Pań? Na początek zatrudnienia jest jakaś osoba, która typowo wprowadza w obowiązki? Czy właśnie tym zajmują się te Panie w biurze?
Praca w tej firmie jest naprawdę fajna, super zespół, fantastyczni ludzie, bardzo pomocni. Minusem jest 8h pracy + 30 min bezpłatnej przerwy i wynagrodzenia, które nie zawsze są na czas.
Duże zespoły są tutaj tworzone? Ta przerwa jest wyznaczona o konkretnej godzinie czy każdy może wybrać sobie ten czas dowolnie? Pytam czy na przykład osoby palące mogą robić sobie przerwy 5 minutowe. Długo spóźniają się z wypłatami, sytuacja powtarza się co miesiąc?
Znalazłam ogłoszenie o pracę dla Specjalistki ds. Obsługi Klienta. Podoba mi się, że ekipa pracowników jest nieduża, lubię kameralne grono w pracy, atmosferę też z tego co czytam oceniacie jako całkiem ok. Finanse zapewne zależne są od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji, nie ma nic nawet na ten temat w ogłoszeniu. Co do pracy hybrydowej, pracownicy wyposażani są w niezbędny sprzęt do pracy, laptop, komórka? Jak to wygląda?
Pracuje w biurze od prawie roku. Atmosfera oraz współpracownicy na bardzo duży plus.Ambitny i dobrze zorganizowany zespół dba o każdy szczegół. Pracy jest dużo ale zawsze można liczyć na pomoc ze strony innych. Firma zatrudnia nie dużo pracowników dzięki temu wszyscy się tu znają. Kadra zarządzająca również na duży plus, zawsze pomocna dzięki temu nie ma problemów nie do rozwiązania. Na minus - 30 minutowa przerwa obowiązującą każdego.
Cześć, a do tej niepłatne przerwy 30 minutowej doliczana jest 15 minutowa przerwa wynikająca z kodeksu pracy? Macie łącznie 45 minut przerwy? Czy w czasie tych 30 minut możecie wyjść poza budynek? Bo zgodnie z prawem pracy w czasie niepłatnej przerwy pracownik nie pozostaje do dyspozycji pracodawcy? No i trzecie, ostatnie pytanie. Czy przysługuje 5 minut na każdą godzinę pracy odejścia od biurka? Będę wdzięczny za odpowiedź. Zastanawiam się czy aplikować, bo widziałem ogłoszenie. Ale zdziwiło mnie to, że firma dolicza bezpłatną przerwę skoro z kodeksu pracy przysługuje Ci płatna. No i aktualnie na rynku pracy raczej jest tendencja do benefitów typu krótsze piątki, czy dodatkowe wolne w urodziny. Z góry dzięki za info.
Z racji tego, że jest dużo pracy, a nie wielu pracowników, to zdarzają się nadgodziny? Jeśli tak, to czy są jakoś ekstra płatne? I jak często można spodziewać się rekrutacji na stanowisko biurowe, skoro jest stała, niewielka ekipa?
Cześć Tomku. Odpowiadając na Twoje pytania: 1. 15 minut zazwyczaj jest wykorzystywane przez pracowników na przerwę śniadaniową. 2. 30 minut natomiast to przerwa obiadowa, można podjechać do sklepu, po jedzenie - w zależności od swoich potrzeb. 3. Jeśli potrzebujesz odejść od komputera to nic nie stoi na przeszkodzie. Oczywiście dużo zależy od rodzaju i charakteru wykonywanej pracy (np. magazyn nie pracuje przy komputerach tak jak pracownicy w biurze). Poza tym w przypadku takich możliwości jest przewidziana także praca hybrydowa. A urodziny świętujemy na swój sposób :)
Praca hybrydowa to połączenie pracy stacjonarnej (w biurze) oraz pracy zdalnej (np. z domu). Oczywiście wszystko zależy od stanowiska i charakteru pracy. Na magazynie zdalnie byłoby ciężko :)
Pracuję w firmie 5 lat, przez ten czas udało mi się awansować dwa razy. Zespół jest niewielki i bardzo zgrany. Każdy jest wyrozumiały, jeżeli jest potrzeba pomagamy sobie nawzajem. Jeżeli momentami, ktoś ma więcej pracy rozdzielamy obowiązki - dzięki temu unikamy nadgodzin. Świętujemy urodziny każdego pracownika. Mamy również najlepszych przedstawicieli handlowych, którzy dzielnie pracują na terenie całej Polski.
Mam jeszcze niespełna dwa tygodnie by podesłać swoje cv, w odpowiedzi na pracę dla specjalisty ds. e-commerce. Czy tekst o perspektywie długotrwałego zatrudnienia oznacza po prostu umowę o pracę na czas nieokreślony? I czy zarobki sprzyjają temu długotrwałemu zatrudnieniu, a jeśli tak, to jaka to może być kwota?
W firmie rekrutuje się pracowników na umowę o pracę jak i na B2B w zależności od stanowiska. Są zatrudnieni pracownicy z rejonu całej Polski. Pracownicy niektórzy pracują bardzo od lat.
A umowa temu sprzyja, takiej długiej współpracy? Ja się przymierzam do odpowiedzenia na to ich ogłoszenie na specjalistę ds. reklamacji do pracy. Tam jest tylko napisane, że umowa o pracę jest. A wiadomo, czy to na dłużej?
Co prawda nie jestem i nie byłam pracownikiem tej firmy, ale realizowałam kilka zleceń z zakresu fotografii dla nich. Zawsze miło przyjęta, kasa na czas - wymagania estetyczne dosyć spore, ale dla mnie zrozumiałe :P mogę polecić do współpracy. Przechadzając się po firmie widać było że atmosfera jest ok i sporo fajnych ludzi
Choć do firmy dołączyłem nie tak dawno jestem całkiem zadowolony. Proces rekrutacyjny nie trwał zbyt długo, co było miłym zaskoczeniem, a ustalone warunki w pełni mnie satysfakcjonują. Nie jest to wielka firma, więc nie ma miliona procedur czy długich ścieżek decyzyjnych. Jest spore pole do samodzielności czy kreatywności - o ile ktoś preferuje taki charakter pracy, a nie chce tylko odbębnić dzień pracy. Pojawiają się nowe obszary działań i zmiany co jest dla mnie pozytywnym sygnałem.
Pracowałem w firmie prawie 2 lata. Przyszedłem do działu ecommerce jak ten się dopiero tworzył. Szybko się rozrósł na 2 sekcje detal i ecommerce. Struktura jest nietypowa ale się sprawdza. W dziale pracują młodzi fajni ludzie maja dużo pomysłów. Z tego co wiem dział ma teraz dodatkowo handlowców.
A czemu już nie jesteś tu pracownikiem? Mają tu szansę na zatrudnienie osoby około 50 lat, bo napisałeś o młodych ludziach i to mnie trochę zmyliło? Ile zarabiałeś na tamten czas?
Jak na chwilę obecną wygląda sytuacja w firmie? Ilu jest handlowców ? Czy firma sprzedaje coś na eksport ?
Ktoś wspomniał o nierównym traktowaniu w komentarzu. A czy jeśli się zatrudnię jako kobieta w tej pracy, to czy płacą na równi z mężczyznami? Proszę o informację na temat równości zarobków, to dla mnie bardzo ważne.
Witam Jest oferta pracy na kierownika biura. Co się stało z poprzednim?
Czyżby konkurencja zainspirowała do złośliwych i pozbawionych obiektywizmu opinii?
Nie polecam pracy w tej firmie. Osoby zasiadające na wysokich stanowiskach kompletnie nie potrafią zarządzać zespołem. Zero organizacji, a co za tym idzie dezorganizacja pracy całego zespołu. W firmie nie liczy się pracownik, liczą się tylko i wyłącznie zyski. Pracownicy notorycznie są zmuszani do wykonywania nie swoich obowiązków, bardzo często zdarzało się, że dziewczyny z biura podczas dużych wysyłek były wysyłane na magazyn do pakowania paczek i palet. Bardzo nierówne traktowanie, okazywane na każdym kroku. Można było to w szczególności zaobserwować podczas inwentaryzacji, zarówno pracownicy biura, jak i magazynierzy spędzili wtedy w pracy kilkanaście godzin. Niestety zostali docenieni tylko i wyłącznie pracownicy magazynu, którzy otrzymali koperty, ostentacyjne wręczone na oczach pracowników biura.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K.?
Zobacz opinie na temat firmy Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 4 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!