Obrzydliwy serwis! Najgorsza firma kurierska, jaką kiedykolwiek spotkałam. Zdecydowane nie polecam! W ogóle nie obchodzi opinia klienta i komfort! Nieodpowiedzialne zachowanie w stosunku do klienta, ignorowanie klienta, nie pomocna obsługa klienta. Interes DHL jest tylko w tym, żeby jak najbardziej zarobić na klientach, w ogóle się nie opiekują jakością usług, które oni prowadzą. Dostawa i obsługa klienta są na poziome zero, okropna firma. Już nigdy w życiu nie skorzystam z usług DHL i nikomu nie polecam!
Czy kierowcy ponoszą jakąś odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia paczek ?
Wczoraj kurier przyszedl dostarczyć mi przesyłkę. Niestety był to Ukrainiec i jak zapytałam do kogo jest przesyłka przekręcił moje imię i nazwisko, więc powiedziałam że taka osoba tutaj nie mieszka. Dzisiaj dostalam sms, ze po nieudanej probie dostarczenie przesyłki mam sobie ja sama odebrać w punkcie. Nie podali ani adresu ani telefonu. Zatrudniaja w firmie osoby niekompetentne. A na infolinie nie da się dodzwonić do żadnego konsultanta.
Nie polecam.Nigdy juz nie nadam tam paczki
Totalna kpina.. Brak słów. Kurier w ogóle się nie pojawił z paczką a dostalem wiadomość że nikogo nie zastał. Jak to możliwe skoro zamawiałem do zakładu pracy czynnego od 7 do 20. Nigdzie nie można zgłosić reklamacji. Nigdzie nie można się dodzwonić. Totalne lekceważenie klienta. Stanowczo odradzam ta firmę DHL totalne dno
Dno i 2 metry mułu...Nie ma szans na dodzwonienie się, numery jakie podają są z kapelusza wzięte,nie ma nawet sygnału - od razu następuje rozłączenie.Nie można tego inaczej rozumieć jak TOTALNE olewanie klienta a tym samym swojej roboty.Nigdy ale to nigdy nie skorzystam z usług tego (usunięte przez administratora) jakim jest jakiś DHL...Porażka...
12.10.2019r. otrzymałem przesyłkę w postaci telewizora.Kuriera oceniam bardzo pozytywnie.Wniósł mi telewizor do domu i sprawdziliśmy stan zamówienia.Życzę firmie DHL Zabrze żeby wszyscy pracownicy byli tak uprzejmi.Wszystkiego dobrego.
Czyli raczej nie szukac tu przyszłości?
Ludzie są tu naprawdę nienormalni, klienci użalaja się nad niedoręczaniem paczek, tymczasem wątek dotyczy DHL jako PRACODAWCY. Pretensje klienci mogą zgłaszać na stronie internetowej. Sam jestem od niedawna pracownikiem infolinii DHL, widzę plusy i minusy: Plusy: +w miarę dobre warunki pracy, +praca zmianowa, ale bez przymusu, można się zamieniać i dogadać z szefostwem, Minusy: -niskie pensje, -klienci idioci, wydzierający się na konsultantów i nie rozumiejący umowy którą podpisali. I tu info dla klientów idiotów wydzwaniających na infolinie i jeczących jaką beznadziejną firmą jest DHL: DHL NIE GWARANTUJE terminu dostarczenia w dostawie standardowej. Większość przesyłek dociera w ciągu 1-2 dni roboczych,ale ten termin nie jest gwarantowany i JEST TO W UMOWIE. Kurierzy NIE DZWONIĄ do klientów, jeśli nie zostanie wykupiona taka usługa. Kurierzy używają swoich telefonów prywatnych i nie będą za własne pieniądze wydzwaniać do 50-60 osób.Jak klient wykupi PDI, kurier dostanie parę złotych doładowania i zadzwoni.JEST TO W UMOWIE. Jak jesteś w pracy 8-16, to sobie drogi kliencie zamawiaj paczki DO PRACY albo zaznacz kurierowi żeby zostawił paczkę w kwiaciarni/u sąsiadki emerytki/ w szopie obok. W formularzu jest podany adres alternatywny doręczenia, gdyby nie było cię w domu. MASZ TO W UMOWIE. Jak sobie zamawiasz pizzę, to też zamawiasz sobie do domu, kiedy cię w domu nie ma? I do pizzerii też wydzwaniasz z pretensjami, że pizza przyszła o 12:23, a miała być o 12:11? W dostawie standardowej nie ma ustalonych godzin doręczenia i MASZ TO W UMOWIE. I CZYTAJ UMOWĘ. A jak UMOWA ci się nie podoba, to załóż własna firmę kurierską.
W pizzerii to przynajmniej mówią za ile MNIEJ WIĘCEJ będzie pizza, a tutaj czekasz cały dzień w domu nawet nie wiesz, o której MNIEJ WIĘCEJ godzinie będzie ten kurier, bo w żadnym powiadomieniu (e-mail, sms) nie ma takiej informacji!!!! Z innych firm kurierskich za tę samą kwotę dostawy kurierzy bez problemu dostarczają przesyłki, komunikują się czy też zostawiają paczki w punkcie odbioru o czym oczywiście klient jest informowany. Trzy razy zamawiałam z tej firmy i trzy razy był problem. Jedna paczka zaginęła bo kurier dostarczył przesyłkę pod poprzedni adres, który był błędnie podany chociaż została złożona dyspozycja przekierowania i jeszcze nawet nie wrzucił do skrzynki pocztowej tego błędnego numeru (numer mieszkania 1) tylko pod nazwisko, bo akurat zgadzało mu się z nazwiskiem na paczce (mieszkanie nr 6) jak się ma jedno do drugiego??????!!!!!! To patrzę na adres dostawy na paczce czy ot tak szukam sobie takiego samego nazwiska i tam dostarczam??????!!!!!! Już pominę fakt, że kurier nie otrzymał informacji o przekierowaniu. PO CZYJEJ STRONIE WIĘC LEŻY PROBLEM?????????????????
Jako zaletę pracy w firmie wymieniasz dobre warunki, jakie dokładnie one są? Czy jako osoba nowa pracujesz na umowę o pracę i otrzymujesz jakieś dodatki? Kolejnym podanym przez Ciebie plusem jest praca zmianowa, a czy istnieje opcja pracy na przykład na pół etatu?
Zamów paczkę z DPD , masz na drugi dzień wraz z tel i imieniem kuriera, z którym ZAWSZE idzie się dogadać. NIGDY nie miałam problemów. Weź DHL...interwencje, skargi i wręcz BŁAGANIA o paczkę. Dwa razy korzystałam i zawsze był problem (nie miałam wyboru , nadawca korzystał tylko z DHL). Cena usług kosmiczna, jakość gorsza niż Poczta Polska (a ich ciężko przebić) Idiotą to jesteś Ty. trzeba było się uczyć to może osiągnął byś coś więcej niż pracownik infolinii DHL. Polityką firmy DHL jest ignoranctwo (trudna słowo - poszukaj w google) . Ciekawe czy w Niemczech prezentuje taki poziom usług?
Jeżeli jest pan CYNIKU pracownikiem DHL, to gratuluję firmie "kompetentnego" i "profesjonalnego" pracownika, który klientów firmy obrzuca wyzwiskiem IDIOCI. Jaki poziom pracowników, taki standard firmy. Gdybym była pana pracodawcą, to za wpis o takiej treści pożegnałabym się z panem.
Taka informacja od pracownika DHL dla klientów prostaków mówi wszystko o nastawieniu i zacofaniu firmy. Tam gdzie telefoniczny kontakt kuriera z klientem jest standardem tu jest ekstra usługą. Pierwszy raz słyszę że kurier dostarcza przesyłki na godzinę. Zmiana nastawienia, empatia pracowników, pilnie potrzebna.
Sama prawda .Niestety ludziom we łbach się przewraca od wygodnictwa. Kurier to tylko człowiek a nie niewolnik.
Właśnie zwolniłem się z tej śmiesznej firmy jaką jest DHL. Na prawdę nie polecam nikomu pracy, ani zamawiania przez tą pseudo firmę kurierską. Rano paczki zostają wyrzucane z kosza i latają po całym magazynie, nikt nie patrzy na to że jest napis " uwaga szkło " czy też inne podobne naklejki. ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!
Nie wiem gdzie się rzuca paczkami napewno nie na magazynie pracuje tu ponad 10 lat i jeżeli kurier rzuci paczką ponosi tego konsekwencje sadze ze dlatego już tam nie pracujesz
Wypowiem się jako były na szczęście już kurier, praca koszmar tak jednym słowem , trzeba spróbować żeby widzieć o czym mówię , dzień pracy zaczyna się moi mili o godzinie 6:00 na magazynie, totalna abstrakcją jest w takim wypadku tzw kurier wieczór , bo praca dziennie musiałby trwać około 14 godzin , paczek na dzień 70-100 to nie jest mało więc kurier nie będzie się użalać nad każdą paczka i dzwonił do klienta . Kończąc rozwóz około 16 , faktyczny koniec pracy jest około 18 bo trzeba wrócić do Zabrza , rozliczyć się, ludzie zamawiają paczki i mają pretensje że kurier nie ma wydać , tyle że na magazynie pieniędzy na "start" nie dostajesz. " Niech Pan poczeka na mnie będę za ok 10 min " -ludzie to praca , nie sielanka nie można na każdego czekać bo nie wróciłbym do domu , wyobraźcie sobie ze macie dużo pracy a ktoś wam powie teraz sobie usiądź na 10 min , patrz jak czas ucieka bezsensownie . Ogólnie praca dla ludzi o mocnych nerwach , nie raz praca po 14 h, sezon zimowy to parada atrakcji. Nie masz możliwości zaplanowania czegokolwiek bo każdy dzień to loteria jak długo będziesz w pracy, z urlopem też nie jest łatwo, bo paczki ktoś rozwozić musi a kurierów brakuje, tak więc pisanie interwencji mija się z celem , konsekwencji z tego nie będzie , bo zwalniając kogoś musieliby znaleźć kolejnego łosia który wytrzyma ten (usunięte przez administratora) Zarobki około 3k , ale warto tu nadmienić ponowie jak długi jest dzień pracy. NIe polecam
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje i jaką umowę proponują?
przykladowo na cle pracuje michal hermanowicz. nic nie robi a kasa od lat leci. olewa paczki klientow miesiacami - nie odbiera maili i telefonow. jesli tak da sie rpacowac w dhl to musi byc to bardzo fajna firma do zatrudnienia sie.
Firma DHL to kpina czekam na przesyłkę od poniedziałku jest czwartek wieczorem i nadal jednak nie mam a moja paczka jeździ codziennie z Tychów do Zabrza i z Zabrza do Tychów Nie polecam tej firmy kurierskiej Moje sugestie dla DHL: Czas zacząć dbać o dobro klienta możecie uczyć się od DPD
Od 20.12.2018r -dzisiaj jest 09.01.2018r paczka przesłana z Niemiec znajduje się w Sortowni w Zabrzu.Na infolinii nie mogli od paru dni odszukać paczki po numerze.Dopiero dzisiaj udało mi się sprawdzić , że paczka jest w Zabrzu.Pan z infolinii zobowiązał się odszukać paczkę i przekazać telefonicznie co się z nią dzieje.Mieliśmy czekać przy telefonie.Dzisiaj mija drugi dzień i nic.Czy tak postępuje poważna firma. Ostatni raz mam do czynienia z tą firmą.
Moja paczka ma status "W doręczeniu do darcelshop", dzwonie na infolinię, Pani mówi, że powinna być w Żabce. Że jest zaznaczone jako odebrane, ale nie dostałem powiadomienia, bo prawdopodobnie Panie w Żabce nie zeskanowała paczki. A Pani w Żabce, że nie było żadnej paczki. Gdzie jest paczka? Kto zawinił, kto (usunięte przez administratora) mać...
Jestem bardzo rozczarowana ta firma nie ma żadnego kontaktu z kurierem a infolinia to jedna wielka porażka
DHL prezentuje jak zawsze NAJNIŻSZY POZIOM USŁUG na rynku. Korzystam TYLKO dlatego gdy nadawca nie pozostawia mi wyboru... oferując tylko kuriera z DHL. Przesyłki średnio idą w tydzień w akompaniamencie skarg, zażaleń na kurierów z niemalże zerową informacją zwrotną, DHL TO PARODIA!!! Dlaczego firmy korzystają z usług DHL?? Najniższa cena na rynku kosztem niezadowolenia odbiorców??? Moje sugestie dla DHL: ZOBACZCIE JAK PRACUJE KONKURENCJA. NAUCZCIE SIĘ CHOCIAŻ MINIMUM. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Może za słabo płaci?.Jakość usług mniej niż zero.
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Proszę, zamknąć firmę i nie świadczyć już usług wszyscy będą zadowoleni a szczególnie państwa klienci
Tragedia! Informacja o pierwszym dostarczeniu przychodzi pozno w nocy i mimo przekierowania kurier i tak sie zjawia na dodatek w innych godzinach niz byly podane Moje sugestie dla DHL: Osoba pakujaca paczki powinna sprawdzac rano czy nie bylo przekierowania Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nie oszczedzac na pracownikach
to beznadziejna firma , przesyłki nie docierają, albo zostają porzucone w dziwnych miejscach, kurier nie zastaje nikogo, tylko nie wiadomo kiedy był....nie dzwoni na podany numer kontaktowy Moje sugestie dla DHL: myślę ze to czas rozwiązać z szanowną firmą umowę Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: może powinien lepiej opłacać kurierów, żeby mieli chęć do pracy ??????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DHL?
Zobacz opinie na temat firmy DHL tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DHL?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!