Opinie o ATPark Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Bardzo dziękujemy za wizytę na naszym profilu GoWork.pl.
Będziemy wdzięczni jeśli dedykowany profil dostępny w serwisie GoWork.pl służył będzie dyskusjom pomiędzy pracownikami i osobami zainteresowanymi pracą w naszej firmie.
Wszystkie sprawy związane z obsługą klienta oraz reklamacjami załatwicie Państwo pod adresem http://www.parking.atpark.pl lub mailowo: reklamacje@atpark.pl.
Dziękujemy!
______________________________________________
WAŻNA INFORMACJA!
Drodzy Państwo,
Korzystając z parkingów należących do naszych Klientów akceptujecie Państwo obowiązujący na nich regulamin. Parkingi, którymi zarządzamy są terenami prywatnymi i zasady na nich obowiązujące mogą się różnić w zależności od możliwości oraz potrzeb właścicieli terenu. Regulamin jest zawsze łatwo dostępny dla kierowców - zamieszczony na tablicach ustawionych w widocznych miejscach na parkingu. Zaparkowanie samochodu na prywatnym parkingu należącym do naszego partnera biznesowego jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją wszystkich postanowień regulaminu.
Z wyrazami szacunku, zarząd ATPark sp. z o.o.
Szybko sprawie i bez problemów rozpatrzyli moją reklamację
Jestem bardzo mile zaskoczony tak szybka reakcja i pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji .Negatywne opinie które czytałem w lokalnych mediach uważam za nie uzasadnione. Dziękuje za pozytywne rozat6rzenie mojej reklamacji
UWAGA !!!!!!!!!! to naciagacze i tyle, drukuja mandat kiedy idzie sie po bilecik do automatu i w tym samym czasie wkladaja mandat za wycieraczke i robia zdejcie i szybko go wyciagaja zza wycieraczki tak zeby nie bylo po nim sladu, przychodzisz z bilecikiem uprawniajacym cie do bezplatnego parkowania, kladziesz przy szybie i wydaje ci sie ze wszystko jest w porzadku. Jakbys zastal ich mandat za szyba to odrazu bys zareklamowal o czlowieka ktory to zrobil albo zrobilbys temu zdjecie + zdjecie swojego bilecika ktory lezy za szyba, a tak wydaje ci sie ze wszystko jest ok wiec po co ci bilecik zza szyby wozic w aucie albo nosic ze soba przez iles miesiecy ??? zwyczajnie go wyrzucasz wiec nie masz potem dowodu ze go wydrukowales. Po roku dostajesz juz przedsadowne wezwanie do zaplaty, a nawet pierwszego wezwania nie dostales, a po co tak robia ? bo jakbys dostal pierwsze to byloby to na nizsza kwote i moze bys wtedy zaplacil, a tak juz przysyjala ci przedsadowne z odstetkami o wartosci 2x wiekszej, dziwie sie ze jeszcze nikt sie nie pofatygowal do tych wlascicieli osobiscie i nie (usunięte przez administratora)
Ponieważ zdziwiona otrzymałam przedsadowe wezwanie do zapłaty i nie znalazłam biletu za szyba jestem przekonana że bilet pobrałam , minęło 8 miesięcy od pobytu w sklepie a wezwaniem , nie mam szans na obronę ani zapłatę 70zl teraz dwa razy tyle
Dziękuję bardzo za zrozumienie mojego błędu w korzystaniu z parkingu. Pozytywne oraz szybkie rozpatrzenie mojej reklamacji .nr.wezwania 25117838 Bardzo miłe zaskoczenie w podejściu do problemu, zrozumieniu zaistniałej sytuacji i profesjonalnej rozmowy ze strony pracownika przyjmującego reklamację .Dziękuję jeszcze raz .
Bardzo dziękuję za szybkie rozwiązanie problemu. Pozdrawiam :)
Moja reklamacja rozpatrzona z dnia na dzień. Bardzo miła obsługa. Polecam bardzo serdecznie????????????????
Reklamacja rozpatrzona błyskawicznie - na drugi dzień, pozytywnie, podejście i wyrozumiałość Pracowników firmy ATPark pełen profesjonalizm. Dziękuję. Agnieszka
hej. ;) czy istnieje szansa na przyjęcie się na sezon? Mam na myśli teraz w wakacje. Jest teraz dostępna oferta dostępna dla kontrolera na moje miasto. Warto powiedzieć wprost, że zatrudnienie na 3 miesiące to u mnie max?
Bardzo dziękujemy za wizytę na naszym profilu GoWork.pl.
Będziemy wdzięczni jeśli dedykowany profil dostępny w serwisie GoWork.pl służył będzie dyskusjom pomiędzy pracownikami i osobami zainteresowanymi pracą w naszej firmie.
Wszystkie sprawy związane z obsługą klienta oraz reklamacjami załatwicie Państwo pod adresem http://www.parking.atpark.pl lub mailowo: reklamacje@atpark.pl.
Dziękujemy!
______________________________________________
WAŻNA INFORMACJA!
Drodzy Państwo,
Korzystając z parkingów należących do naszych Klientów akceptujecie Państwo obowiązujący na nich regulamin. Parkingi, którymi zarządzamy są terenami prywatnymi i zasady na nich obowiązujące mogą się różnić w zależności od możliwości oraz potrzeb właścicieli terenu. Regulamin jest zawsze łatwo dostępny dla kierowców - zamieszczony na tablicach ustawionych w widocznych miejscach na parkingu. Zaparkowanie samochodu na prywatnym parkingu należącym do naszego partnera biznesowego jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją wszystkich postanowień regulaminu.
Z wyrazami szacunku, zarząd ATPark sp. z o.o.
Owszem jest regulamin zapisany na dwóch tablicach żeby go przeczytać w całości ze zrozumieniem trzeba około 5 min plus wydruk biletu może być kolejka następne 5 min lub więcej następnie dojście do auta i umieszczenie biletu następne 5 min a wezwanie do zapłaty już jest za wycieraczką ( niezbyt dobrze czytelne i niezabezpieczone przed deszczem ) oczywiście można się odwołać jak ktoś potrafi to zrobić i to według Państwa nie jest działaniem przeciw klientowi
Nigdy na tym parkingu
Dziękuję za szybkie i pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji, w dwa dni zamiast zapowiedzianych 14, pozdrawiam i polecam korzystanie z Waszych usług, Krystyna
Dostałem mandat za brak biletu za szybą, jeszcze siedząc w samochodzie na parkingu wysłałem reklamację wraz z paragonem. Teraz po ponad pół roku dostałem wezwanie do zapłaty... Proszę o uczciwe podejście do sprawy i anulowanie opłaty dodatkowej dla wezwania nr. 26904466.
Reklamacja do przyznanego mi mandatu przebiegła sprawnie, osoby odbierające telefon empatyczne i przyjemne. Dziękuję za anulowanie mandatu i szybkie załatwienie sprawy. Pozdrawiam.
Anulowanie mandatu z dnia 10.01.2024r. po przesłaniu skanu biletu parkingowego została wydana sprawiedliwie i błyskawicznie.Bardzo dziękuję.Ogromnym minusem jest jednak brak miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych na parkingu w Warszawie przy ulicy Czarodzieja.
Witam Dziękuję za pozytywne załatwienie mojej sprawy z dnia 21.02.2024.nr.wezwania 31508745 SCI9702G Bardzo miła obsługa telefoniczna i szybka reakcja. W przyszłości będę się starał przestrzegać czasu zgodnie z możliwościami wizyty u specjalisty w przychodni. pozdrawia Staszek
Moja prośba z 24.04.2024 też została błyskawicznie rozpatrzona. dziękuję Piotr
Bardzo dziękuję za pozytywne załatwienie reklamacji nr 25117530 dotyczącej pomyłki litery w rejestracji (Y zamiast V). Bardzo szybkie, sprawne i bezdyskusyjne załatwienie sprawy. Fala złości i rozgoryczenia na samego siebie została pokonana. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie spodziewałem się tylko pouczenia. Trzeba wierzyć w ludzi.
Witam, Bardzo Dziękuję za pozytywne oraz tak szybkie rozpatrzenie mojej sprawy z dnia 22.04.2024.nr.wezwania 25117682. Bardzo miłe zaskoczenie, w przyszłości na pewno będę bardziej rygorystycznie przestrzegał wyznaczonego czasu. Dzięki śliczne
Szybko rozpatrzona reklamacja, pozytywne podejście i zrozumienie. Dziękuję.
Na parkingu ciemno, nie widać oznaczenia i informacji o parkometrze. Weszłam do sklepu, zrobiłam zakupy, dostałam mandat za brak papierowej karteczki. Zgłosiłam reklamacje. Uznali, że nieuzasadniona, pomimo tego że miałam paragon ze sklepu, a auto stało na parkingu 10 minut. Polecam rezygnować z zakupów w sklepach gdzie stoją te parkometry, może mądre zarządy sklepów zobaczą związek pomiędzy ilością klientów od czasu kiedy stoją parkometry.
Bardzo szybko rozpatrzona moja reklamacja dotycząca anulowania opłaty za przekroczony czas postoju (o 1 minutę). Bardzo dziękuję -przywróciliście mi wiarę w ludzi. pozdrawiam
Błędnie wpisany numer rejestracyjny zgłoszona reklamacja, i o dziwo załatwiona pozytywnie jestem mile zaskoczony.
Szukają od prawie miesiąca już kontrolera parkingu do mnie do miasta i niby bym się zgłosił ale ta umowa zlecenie zastanawia… czy istnieje jakakolwiek szansa na to, że po rozmowie daliby mi jednak te o prace? wtedy może bym się zgłosił
Dziękuje za pozytywna i szybką obsługę złożonej reklamacji.
Profesionalna obsługa, satysfakcjonująco rozwiązany problem Polecamy
Więcej tu widzę opinii od klientów a chciałam się dowiedzieć po ile lat mniej więcej pracuje się na obsłudze klienta tutaj. Z ogłoszeń w sieci nie jestem w stanie tego wywnioskować. Szukam spokojnej i stabilnej pracy. tu jak z nią będzie?
Witam Dziękuję za pozytywne załatwienie mojej sprawy z dnia nr.wezwania 25116789 Bardzo miła obsługa telefoniczna i szybka reakcja. W przyszłości będę się starała żeby zawsze pobrać bilet. pozdrawia Alicja
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ATPark Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?
Zobacz opinie na temat firmy ATPark Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ATPark Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 27 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!