Opinie o Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k. w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k. w Poznań

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k. podczas okresu próbnego?

5
Kamil
Inne
@Rekrutacja

O dzięki za informację. Bardzo cenne to jest. A zdarzają się sytuacje, że ktoś jednak podczas okresu próbnego się nie spisze i zostanie pożegnany? Tak czysto hipotetycznie pytam, bo nie chciałbym niespodzianki w przypadku, jak w pracy będę się starał wypaść, jak najlepiej.

Mońka Nowy wpis
Inne

Jeśli jest tak, że wynagrodzenie może zależeć od wcześniejszego doświadczenia czy też znajomości języka to jak wyglądają późniejsze potencjalne podwyżki stawek? Zastanawiam się czy są raz do roku przyznawane każdemu czy może w trakcie można się ubiegać na przykład po ukończonym kursie językowym

AnnaW
Kandydat
 Pytanie

Jakiego rodzaju integracje odbywają się dla pracowników? Spotykacie się czasem pomimo pracy zdalnej?

HR Nowy wpis
Pracownik
@AnnaW

Dziękujemy za zapytanie. W naszych zespołach mamy zarówno osoby z Poznania jak i z całej Polski, dlatego staramy się spotykać regularnie w ramach spotkań integracyjnych. Co roku odbywa się nasza wyjazdowa weekendowa integracja firmowa, podczas której integrujemy się na wspólnych imprezach oraz różnorodnych atrakcjach, takich jak np. spływ kajakowy, paintball, wypoczynek nad jeziorem. Dodatkowo, odbywają się u nas regularnie w biurze, tematyczne spotkania integracyjne takie jak np. Christmas Day, Carnival Party, Children’s Day czy Halloween. Bierzemy też udział w wydarzeniach sportowych takich jak Runmageddon i rajd rowerowy czy akcjach wolontaryjnych, takich jak np. Green Walk (sprzątanie terenu zielonego z okazji dnia Ziemi) czy wspólna organizacja zbiórki na rzecz Szlachetnej Paczki. Zachęcamy też do śledzenia naszych social mediów gdzie informujemy na bieżąco o tym co się u nas dzieje ???? Facebook: https://www.facebook.com/nextitpoznan/ Linkedin: https://www.linkedin.com/company/flexdevgroup/

Danuta
Inne

W internecie znalazłam ofertę pracy na stanowisko customer service specialist with german or hebrew. Widzę, że firma oferuje pracę hybrydową bądź zdalną. Od kogo zależy, w jakim trybie się pracuje? Czy od pierwszych dni może być to forma home office? Firma zapewnia odpowiednie narzędzia pracy do pracy z domu? Poza tym, widzę widełki, które oscylują w granicach 5500 do 7000 złotych brutto. Co zrobić, aby dostawać tę górną granicę? :p Jeśli wiecie cokolwiek na ten temat i macie coś do powiedzenia, to napiszcie...

HR Nowy wpis
Pracownik
@Danuta

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Na początku, przez dwa tygodnie (od poniedziałku do piątku) odbywa się w biurze onboarding oraz szkolenie. Następnie, przez kolejne dwa tygodnie odbywa się szkolenie w formie online. Po tym okresie możliwa jest praca zdalna lub hybrydowa (całkowita praca zdalna możliwa jest dla osób, mieszkających powyżej 100 km od biura). Zapewniamy niezbędny sprzęt do pracy zdalnej. Wysokość wynagrodzenia zależy od doświadczenia na podobnych stanowiskach oraz umiejętności językowych kandydata.

Krysia
Inne

Hej, te zarobki Customer Service Specialist with Ukrainian / German / Hebrew podane w ofercie 4500-7000 zł są zależne od języka czy czegoś innego? Interesuje mnie praca z ukraińskim i zastanawiam się, na ile mogę liczyć. Licze na jakieś informacje :-)

HR Nowy wpis
Pracownik
@Krysia

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Oferta, która jest przedstawiana po pomyślnie zakończonym procesie rekrutacji, uwzględnia zarówno doświadczenie na podobnym stanowisku, jak i umiejętności językowe kandydata.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko Customer Service Specialist with German & English w firmie Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k.? Jakie masz odczucia po spotkaniu z rekruterem? Podziel się swoimi wrażeniami i opisz pozytywne oraz negatywne aspekty rozmowy.
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Caroll
Kandydat

Muszę przyznać że w tak dziwnej rekrutacji jeszcze udziału nie brałam. Kontakt z HR wygląda jak rozmowa ze ścianą, jedyne co Pani z HR potrafi robić to wklejać gotową odpowiedź, zero merytoryki. Poziom dna i wodorostów.

1
HR
Pracownik
@Caroll

Szanowna Caroll, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jest nam przykro, że w taki sposób odebrała Pani nasz proces rekrutacyjny. Dążymy do tego, aby jakość naszych procesów rekrutacyjnych była jak najlepsza, dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie dotyczące poprawy naszych działań oraz stworzenia bardziej satysfakcjonującego doświadczenia rekrutacyjnego dla naszych kandydatów. Niemniej, na podstawie treści opinii, nie jesteśmy w stanie określić na jakie stanowisko Pani aplikowała i w jakich etapach rekrutacyjnych brała Pani udział. Jeżeli chciałaby Pani zapoznać się z bardziej szczegółowym feedbackiem, dotyczącym decyzji podjętej w procesie rekrutacyjnym, jesteśmy jak najbardziej chętni go udzielić (tak jak też komunikujemy w trakcie procesu rekrutacji).

Patka
Inne

Widełki dla Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim wynoszą 5 500–7 000 zł. Nie ukrywam, te 1,5 tyś robi mi naprawdę sporą różnicę :) Czy jeśli spełniam wymagania uda się wynegocjować już na samym początku te 7000 brutto?

HR
Pracownik
@Patka

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy jako Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Oferta, która jest przedstawiana po pomyślnie zakończonym procesie rekrutacji, uwzględnia zarówno doświadczenie na podobnym stanowisku, jak i umiejętności językowe kandydata.

Administrator

Jak oceniacie rekrutację na stanowisko Scrum Master w firmie Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k.? Jak przebiegał proces rekrutacyjny?

Katarzyna
Pracownik
@Administrator

Hej, właśnie jestem świeżo przyjętym SM'em :) Jeśli chodzi o moje ogóle odczucia do samego procesu rekrutacyjnego, to wszystko jest na plus. Podczas rekrutacji, których przeszłam w życiu zawodowym niemało, bardzo cenna jest dla mnie przejrzystość, komunikatywność i słowność. Przejrzystość - od samego początku byłam informowana o tym jak będzie przebiegać proces. Otrzymałam informację ile będzie etapów, z kim będą się one odbywać i jaki cel będzie miał każdy z nich. Komunikatywność - każda z osób, która prowadziła dany etap, wykazywała się dużą kulturą osobistą i wysoką komunikatywnością. Rzeczy były komunikowane wprost, a informacje były rzeczowe. Odbierano i odpisywano na każdą moją próbę kontaktu. Jeśli rekruter prowadzący nie mógł ze mną rozmawiać, zawsze otrzymywałam informację, kiedy do mnie oddzwoni, albo jaką formę kontaktu w danym momencie preferuje. Nawet na samym końcu, kiedy firma zdecydowała się na mnie, wspierano mnie w procesie zakończenia poprzedniej współpracy i oczywiście w sprawach formalnych takich jak: podpisanie dokumentów, dogranie terminów przyjazdu do biura, refundacji kosztów transportu etc. Słowność - za każdym razem otrzymywałam informację zwrotną wtedy, kiedy mi ją obiecano. Jeśli powiedziano mi, że do końca dnia w poniedziałek mogę spodziewać się informacji, czy przechodzę kolejny etap, to choćby się waliło, w poniedziałek dostawałam informację, na którą czekałam. Procesy rekrutacyjne to kawał stresu i miałam wrażenie, że firma o tym wie i stara się uszanować pozycję w jakiej się znajduję. Sama rekrutacja na SM'a wygląda tak, że są 3 etapy. 1) Pierwszy, to rozmowa z rekruterem, który później przeprowadza nas przez cały proces. Ta rozmowa to głównie taki "rekonesans". Pytania są raczej ukierunkowane na to, by sprawdzić, czy warunki jakie firma nam może zaproponować są dla nas ok, a także, czy nasze doświadczenie i oczekiwania mają odzwierciedlenie w potrzebach firmy. Część rozmowy jest prowadzona po angielsku. 2) To rozmowa techniczna z innym SM. Ma na celu sprawdzenie jakie mamy doświadczenie ze scrum framework'em; jak go rozumiemy i jak zachowalibyśmy się w konkretnych sytuacjach jako SM. Ta rozmowa trwa około 1,5 - 2 godzin. Jest częściowo prowadzona po angielsku. 3) To rozmowa z osobami z tzw. Core Team, czyli gł przedstawicielem HR oraz osobą, która "zarządza" SM'ami w firmie, zna doskonale biznes i potrzeby. Na tej rozmowie zostały sprawdzone moje kompetencje miękkie z zakresu zarządzania sytuacjami konfliktowymi czy wysoko stresującymi, sprawdzano jak bym się zachowała w konkretnych przypadkach. Sprawdzono także, jak rozumuję prowadzenie zespołu scrumowego, jak podchodzę do konkretnych problemów jakie mogą pojawić się na projekcie. Ta rozmowa trwała ok. 1,5h i była prowadzona w pełni po polsku. Na każdym etapie miałam czas na zadanie własnych pytań, z czego korzystałam. Pomogło mi to uzyskać informacje, które pozwoliły mi również odpowiedzieć sobie na pytanie, czy ja chcę pracować we Flex'ie jeśli firma wyrazi chęć współpracy. To chyba na tyle :) Powodzenia!

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k. podczas okresu próbnego?

5
Rekrutacja
Pracownik
@Pytanie

Podczas okresu próbnego podpisujemy umowę o pracę na okres próbny.

Kamil
Inne
@Rekrutacja

A po okresie próbnym? Nadal jest terminowa np. na rok lub dwa? Można tu dostać na czas niekreślony, a jak tak to po jakim czasie?

Rekrutacja
Pracownik
@Kamil

To zależy od działu, mamy sporo różnych stanowisk, ale w głównej mierze po okresie próbnym podpisujemy umowę na czas nieokreślony.

Kamil
Inne
@Rekrutacja

O dzięki za informację. Bardzo cenne to jest. A zdarzają się sytuacje, że ktoś jednak podczas okresu próbnego się nie spisze i zostanie pożegnany? Tak czysto hipotetycznie pytam, bo nie chciałbym niespodzianki w przypadku, jak w pracy będę się starał wypaść, jak najlepiej.

Hydraulik Kerynieśpi
Kandydat

Rozmowa miękka bez zastrzeżeń, standardowo i profesjonalnie. Dowiedziałem się czegoś o produkcie itd. Rozmowa techniczna trudna i dziwna, niezbyt przemawia do mnie czytanie przez 2.5 godziny kolejno pytań z kartki, trzeba przelecieć przez kilka działów, nawet tych, które w znacznej części nie są związane z zadaniami na tym stanowisku. Samych pytań stricte z frameworka były chyba dwa na końcu. Miałem kilka innych rozmów technicznych w ciągu ostatnich lat na takie samo stanowisko i jest to jedyna firma w której rekrutacja wyglądała w ten sposób. Zwykle godzina rozmowy i przejście przez 15 pytań, a później godzinka live coding pozwalały lepiej sprawdzić wiedzę i umiejętności kandydata, więc zdecydowałem się zostawić komentarz by inni kandydaci mogli się lepiej przygotować. Osoby z którymi rozmawiałem były miłe i dobrze się z nimi rozmawiało. Cieszę się, że mogłem sprawdzić przekrojowo swoją wiedzę, pozwoliło mi to lepiej przygotować się do kolejnej rozmowy i co ciekawe jedno z pytań o jeden z wzorców projektowych pojawiło się na kolejnej rozmowie, więc tym razem mogłem popisać się wiedzą. Co do powodu odrzucenia kandydatury był zabawny, ale niestety nie sądzę, że szczery.

Trololo
Kandydat
@Hydraulik Kerynieśpi

Miałem tak samo - pierw pytają się jak wyglada u ciebie praca na branchach, polityka commotow, PR i generalnie jak pracujecie w zespole nad zmianami, opowiadasz im o conventional commits a godzinę później ta sama osoba pyta się o CI czy wiesz co to jest Xd

Kamil
Inne
@Hydraulik Kerynieśpi

Możesz podać ten powód odrzucenia? Bo z tego co piszesz poszło ci dość dobrze. Feedback miałeś od razu po rozmowie czy czekałeś trochę?

Rekrutacja
Pracownik
@Trololo

Dziękujemy za opinię i feedback, są one dla nas zawsze bardzo cenne i skrupulatnie je analizujemy. Większość stanowisk programistycznych, na które rekrutujemy, to Programiści .NET. Rozmowa techniczna trwa od 45 min do 1,5 godziny. W tym przypadku była to rozmowa na stanowisko Mobile App Developer i rzeczywiście, nie była ona jeszcze odpowiednio zoptymalizowana. Faktycznie, pojawiły się pytania, które w rozmowie na to stanowisko mogłyby zostać pominięte. Naszym celem jest ciągłe udoskonalanie procesów. Fajnie, że wskazałeś te obszary, popracujemy nad nimi, poprawimy i dostosujemy. Jesteśmy otwarci na przekazywanie bardziej szczegółowych informacji i zawsze proponujemy kandydatom udzielenie feedbacku, do czego serdecznie zapraszamy.

Edyta
Inne

Jest tu opinia, że firma daje opcję pracy zdalnej, wie ktoś czy w takim przypadku jest konieczność pojawiania się w biurze np. 1-2 razy w tygodniu? Mieszkam trochę dalej, ale fajnie byłoby się załapać, bo szukają właśnie na stronie IT Support Specialist :) Wiecie co oznaczają te elastyczne godziny pracy? Bo to jednak stanowisko związane z obsługą klienta, więc pewnie jakieś core hours są?

tabbi
Były pracownik
@Edyta

tak, trzeba sie pojawiać w biurze od czasu do czasu

2
Rekrutacja
Pracownik
@Edyta

Cześć, Mamy już prawie 150 osób i różne działy mają swoje zasady (niektóre osoby pojawiają się raz w roku w biurze, inne – np. Office Assitant są w biurze prawie codziennie). Ale dla większości osób mamy ogólne zasady – czyli w zależności od odległości zamieszkania od biura pojawiamy się: - (do 40km) 2 razy w miesiącu - (do 100km) 1x w miesiącu - (powyżej 100 km) w zależności od potrzeb biznesowych (potencjalnie do raz do kilku razy w roku). Poza pewnymi wyjątkami, zespoły programistyczne, testerskie i call center mają raczej wolną rękę w ustalaniu terminów spotkań w biurze. Ponadto rekompensujemy część kosztów dojazdu oraz ew. pobyt według polityki dojazdów. Szczegółów możesz się dowiedzieć podczas rozmowy rekrutacyjnej. Tak jak wyżej – jest to zależne od działu i charakteru pracy. Ale konkretnie to stanowisko - IT Support Specjalist – jest związane z pomocą w biurze w Poznaniu. Więc jako wyjątek potwierdzający regułę – czyli to nie jest stanowisko do pracy zdalnej. Pozostałe stanowiska generalnie podlegają pracy zdalnej.

Edyta
Inne
@tabbi

Dzięki za info :) Jeśli chodzi o sprzęt do pracy zdalnej to rozumiem, że firma ma możliwość wysłania kurierem? Czy na szkolenie wstępne/wdrożenie też trzeba się stawić osobiście w biurze czy robicie je "w chmurze"? :)

Kamil
Inne
@Rekrutacja

Rozumiem że większość pracuje zdalnie ale interesują mnie godziny pracy. Są narzucone konkretne i jest to weryfikowane czy na niektórych stanowiskach obowiązuje elastyczne podejście i dowolność i można pracować nawet w nocy, a rozliczany jest głównie zrobiony projekt?

Zawiedziony
Kandydat

Chciałbym podzielić się opinią w sprawie rekrutacji do firmy Next Technology at FlexDev. Startowałem na stanowisko IT Support Specialist. Pierwsza rozmowa HR/ Rekruter – była ok, niczym się nie wyróżniała, pytania raczej klasyczne. Nie pomagał tutaj wyłączona kamera Rekrutera i słaby Internet - rozmowę przerywało. Druga rozmowa techniczna, najpierw problemy natury technicznej (dwa różne linki do spotkania). Nie dostałem informacji z kim będę rozmawiać (by sprawdzić, przygotować się) oraz to, że sama rozmowa będzie prowadzona po angielsku (dla niektórych może być to zaskoczenie). Sama rozmowa merytorycznie ok, natomiast wydaje mi się, że osoby z którymi rozmawiałem nie miały wiedzy na temat tego jak wygląda praca wparcia IT – szczególnie na jednoosobowym stanowisku. Nie były również zorientowane, kto będzie przełożonym, jak to wygląda w strukturze firmy. Nie umiały powiedzieć kiedy będzie informacja zwrotna. Wydawało mi się, że sama rozmowa poszła dobrze – natomiast minęło już ponad 4 tygodnie i nie dostałem żadnej informacji. Nawet z podziękowaniem za udział. Sama firma wydawała się poukładana, a tutaj takie zaskoczenie. No nic szkoda.

Kamil
Inne
@Zawiedziony

Może jeszcze nie wszytko stracone. Niby 4 tygodnie to długo ale czasem weryfikacja kandydatów trwa dość długo. Z tego co zrozumiałem obydwa spotkania odbywały się zdalnie. Na tym natury technicznej miałeś jakiś test albo zadanie do wykonania? Gdybyś jednak dostał feedback to odezwij się jak wynik.

Rekrutacja
Pracownik
@Zawiedziony

Dziękujemy za zamieszczoną opinię. Miło usłyszeć feedback, nawet jeżeli nie jest pozytywny, to mimo wszystko jest on w tonie wyrozumiałym. Ponadto, bardzo dziękujemy, za kandydowanie na stanowisko IT Support Specialist. Dział rekrutacji potwierdził fakt, że każdy kandydat otrzymał feedback w formie email. Osoby, które prosiły o doprecyzowanie, też otrzymały uszczegółowiony feedback telefoniczny. Nie mniej, okazało się, że niektóre emaile od nas trafiają do spamu. Niestety, na to nie mamy wpływu, ale rozumiemy też „zawiedzenie” wynikające z odczucia wynikającego z takiej sytuacji. Pewnie każdemu z nas zdarzyło się uczestniczyć w kilku procesach rekrutacyjnych i szczególnie pierwsza rozmowa z rekrutrem może przeładowywać nas informacjami. Nasi kandydaci już na pierwszej rozmowie są informowani o przebiegu procesu, etapach rekrutacji i jak one wyglądają, kto się pojawi z naszej strony na spotkaniu i ile będą trwać. Oczywiście, problemy z teamsami zdarzają się nam raz na jakiś czas. Jeśli pojawi się jakikolwiek chwilowy problem z Internetem, od razu proponujemy alternatywne rozwiązanie (na przykład telefon). Kandydaci są również pytani w trakcie rozmowy rekrutacyjnej, czy mają jakieś pytania odnośnie, stanowiska lub procesu i są informowani, że w razie pojawienia się pytań po rozmowie, mogą zawsze zwrócić się z nimi do rekrutera. Ale tak jak powyżej napisaliśmy, przy „nawale” informacji i stresie związanym z procesem rekrutacyjnym, takie informacje mogą kandydatom uciec. Traktujemy poważnie każdego kandydata w procesie i uważamy, że feedback się każdemu należy bez wyjątków. Po przeczytaniu opinii zadzwoniliśmy do wszystkich kandydatów na to stanowisko i upewniliśmy się, że otrzymali informacje od nas po procesie. Jak napisaliśmy powyżej, niestety niektóre osoby otrzymały feedback w Spamie. Większość feedbacków wysyłamy w przeciągu kilku dni, dwa tygodnie to już długo. Jeżeli po takim czasie brak z naszej strony odzewu, prosimy przejrzeć folder Spam lub ewentualnie do nas zadzwonić. Na pewno nie pozostawimy was bez odzewu, nawet jeżeli zdarzyłoby się nam przeoczyć odpisanie. Ponadto, zdarzają się nam sytuacje kandydatów, którzy dzisiaj nie spełniają jeszcze naszych wymogów technicznych, ale powracają do nas podszkoleni i dołączają do naszych zespołów. Nawet jeżeli feedback nie jest pozytywny dzisiaj, a chcecie się dowiedzieć co trzeba zrobić, aby dołączyć do naszych zespołów w przyszłości, to rekrutacja chętnie wami udzieli takich informacji. Dziękujemy, że dzielicie się z nami konstruktywnym feedbackiem.

Zawiedziony
Kandydat
@Rekrutacja

Potwierdzam, że Next skontaktował się ze mną i przekazał mi feedback. Pomimo już podjętej decyzji było miejsce na rozmowę – i tutaj duży plus. Co do samego maila – nawet po sprawdzeniu SPAMu go nie znalazłem. Mogę polecić sprawdzenie filtrów Outlooka/Google Workspace czy inne maile z adnotacją „External” gdzieś nie utykają. Co do procesu zgadzam się, że informację zostały przekazane podczas rozmowy rekrutacyjnej, mój komentarz odnosił się bardziej do samej struktury firmy i stanowiska –by bardziej zrozumieć miejsce w tej organizacji. Jeżeli mogę dodać parę uwagę jak ulepszyć sam proces, by wyróżniać się względem innych firm: Wydaje mi się że 30 minutowa rozmowa wstępna jest za krótka by podczas niej przekazać informację o firmie, informacje o procesie rekrutacyjny, dowiedzieć się czy kandydat spełnia wymogi, a jednocześnie odpowiedzieć mu na powstałe pytania. Nawet dodanie 15 minut może tutaj pomóc. Dobrą praktyką jest również, jeżeli kandydat został wybrany by rozpocząć z nim rozmowy rekrutacyjne – wysłać plan – całej rekrutacji (stworzyć - timeline) – to może pomóc kandydatom w zrozumieniu procesu – przygotowaniu pytań, a jednocześnie kandydaci którzy, po dwóch tygodniach nie znają wyniku rekrutacji bo mail mógł trafić do SMAPu – odezwą się do firmy po feedback. Sam mail też może zawierać informacje o firmie. Jak wspomniałem wyżej dobrą praktyką jest również wysyłanie imion i nazwisk osób z którymi będzie się rozmawiać podczas rozmów rekrutacyjnych (a nawet profili linkedin). Na koniec uważam, że dobrym rozwiązaniem jest by kandydat przygotowywał swoje odpowiedzi na pytania (techniczne) w metodyce STAR i wspomnieć o tym w maili/ na rozmowie – to może ułatwić sam proces rekrutacyjny. Dziękuję i życzę sukcesów.

mayka
Były pracownik

pracowałam tu jako call centre i nie polecam; trudny kontakt z menagerem; problemy żeby odebrać należne mi dni wolne... obietnice że w razie problemów mogę liczyć na ich pomoc, jednak jak coś się wysypało w systemie to ani zespół polski ani brytyjski nie umiał nic poradzić, przez co automatycznie moje spadły wyniki, przez co usłyszałam groźbę o utracie pracy... atmosfera i zespół innych pracowników okej, ale sama praca bardzo stresująca, która nie była doceniana; szybko zorientowałam się, ze nie liczy się jakość tylko ilość... i brak z ich strony elastyczności przez narzucone brytyjskie zasady, które czasem nie mają odzwiercedlenia w polskich realiach...

Obecny pracownik
Pracownik
@mayka

Cześć “Majka” Pracowałaś z nami od początku powstania Call Center w Poznaniu. Na pewno początki nie były dla nas łatwe i uczyliśmy się na błędach. Wyrażałaś wiele razy niezadowolenie z pracy i wiele razy reagowaliśmy i wspieraliśmy Ciebie oraz inne osoby w zespole – na początku wszystkim było nam trudno. W 2022 wzięłaś 6 miesięczny urlop chorobowy. Oferowaliśmy Tobie wsparcie przy potencjalnym powrocie do pracy. Nie odpowiedziałaś na żadną próbę kontaktu. Rozumiem – to jest Twoja decyzja. W między czasie zmieniliśmy działanie Call Center. Zatrudniliśmy też w końcu managera – nie miałaś szansy z nim pracować, więc nie wiem, jak jesteś wstanie go oceniać. Współpraca w naszymi kolegami i koleżankami z UK znacznie się poprawiła. Nasze standardy zostały dostosowane do polski realiów. Według naszego ostatniego badania zadowolenia w zespole jest już na bardzo dobrym poziomie. Ale i tak będziemy starać się aby było jeszcze lepiej. Cały zespól starał się Tobie pomóc i był otwarty na Twój powrót po urlopie chorobowym, a ty jednak zdecydowałaś się nie przyjść do pracy i wypowiedziałaś umowę w trybie natychmiastowym. Niestety, ale nasz dział kadr odpowiedział na wszystkie Twoje zarzut. Twój pełnomocnik sam poprosił o anulowanie wypowiedzenia wycofując się z Twoich deklaracji nieodebranych dni urlopu oraz innych prób oskarżania nas. Jest nam przykro, że nasza współpraca zakończyła się w ten sposób. Zależało nam na Twoim powrocie. Mimo, Twojej niechęci do nas, życzymy Tobie powodzenia i mamy nadzieję, że uda się Tobie znaleźć fajną pracę. Dziękujemy też za wsparcie na samym początku naszej przygody z Call Center – Twoje uwagi były dla nas cenne i pozwoliły nam ulepszyć dział.

Kam
Pracownik

Do Flexdev dostałem się dzięki znalezionemu gdzieś na FB ogłoszeniu Flexdev Academy i zapisaniu na kurs. Jest to chyba jedna z nielicznych firm, która po odbyciu kursu na testera oprogramowania, wszystkim chętnym i zainteresowanym pracą w IT, zapewnia 3-miesięczny staż pozwalający zdobyć pierwsze doświadczenia w zawodzie testera. Po odbytym stażu istnieje oczywiście możliwość przedłużenia umowy, co w moim przypadku również się wydarzyło:) . Praca realizowana jest w metodyce scrum, dzięki czemu proces tworzenia oprogramowania jest bardzo efektywny ale i przyjazny dla każdego członka zespołu. Elastyczne dopasowanie godzin pozwala pogodzić pracą zdalną(w moim przypadku, 8h) z codziennymi domowymi zajęciami oraz wyjątkowymi sytuacjami. Wyznaczane są tu jasne i osiągalne cele dla każdego pracownika. Flexdev daje duże możliwości samorozwoju dzięki platformie pluralsight, oraz kwartalnym dofinansowaniu na rozwój zawodowy (szkolenia, konferencje) oraz akredytacji wewnętrznej i zewnętrznej. Firma dofinansowuje także kartę multisport, oraz ubezpieczenie prywatne. Flexdev polecam wszystkim którzy chcą się przebranżowić i ugryźć świata IT.

Kati
Kandydat

To ja chciałam podzielić się moją refleksją na temat procesu rekrutacji do firmy. Jakiś czas temu miałam okazję ubiegać się o stanowisko do firmy. Początki wyglądały obiecująco, rekrutacja zaczęła się szybko. Schody zaczęły się w drugim etapie, kiedy to byłam zaskoczona kiedy osoba techniczna, która miałaby być moim przełożonym (bądź kolegą na podobnym stanowisku) okazała się merytorycznie nieprzygotowana, bez znajomości dobrych praktyk. Niesmak pozostał i wrażenie jakby w firmie brakowało osób zarządzających wiedzących "z czym się dany problem je". Po tej rozmowie napisałam do rekruterki, że z powodów technicznych i osobowościowych nie będę kontynuowała procesu rekrutacji.

1
Rekrutacja
Pracownik
@Kati

Ponieważ mamy obecnie 14 ról i prawie 40 otwartych miejsc pracy nie jesteśmy wstanie odnieść go do konkretnej rozmowy rekrutacyjnej, a tym bardziej potwierdzić czy post jest prawdziwy. Brakuje informacji o tym kiedy rekrutacja się odbywała, na jakie stanowisko oraz jakiego merytorycznego zagadnienia dotyczyło. Ponadto, od żadnej osoby której nick jest zbliżony do ‘Kati’ negatywnego feedbacku nie otrzymaliśmy. Nie mniej, postaramy się udzielić wartościowej odpowiedzi dla potencjalnych kandydatów. Nasz proces rekrutacyjny jest oparty o weryfikację wiedzy w różnych obszarach. Generalnie nie staramy się podejść do rozmowy technicznej na zasadzie zdałem/nie zdałem. Bardziej nam zależy na określeniu silnych oraz słabych stron kandydata. To pozwala wyłonić kandydatów z potencjałem, nawet jeżeli nie mają silnej wiedzy w niektórych obszarach. Na podstawie wyników z rozmowy technicznej przedstawiamy plan rozwojowy jeszcze przed rozpoczęciem pracy. Z feedbacków od naszych pracowników, wiemy, że jest to unikatowe i bardzo doceniane. Praktycznie od pierwszego dnia pracy, wiesz jak możesz podejść do swojego rozwoju. Nasza organizacja jest w strukturze płaskiej i staramy się pracować najbardziej Agile-owo jak się da. Wdrożyliśmy praktyki Scrum, Kanban, XP, Lean, NVC, Design Thinking, Liberating Structures oraz wiele innych. Na rynku pracy jesteśmy leaderem w stosowaniu dobrych praktyk – opinie obecnych i byłych pracowników potwierdzają to. Nawet zakładając, że powyższa opinia jest prawdziwa i potencjalnie osoba weryfikująca technicznie była z punktu widzenia Kati „merytorycznie nieprzygotowana”, uważamy za nie fair ocenianie wszystkich w organizacji po jednej rozmowie. Naszym celem jest być najfajniejszym miejscem do pracy w IT. Ale wiemy, że na pewno nie jesteśmy idealni i nigdy nie będziemy. Stawiamy na rozwój i mamy no-blame culture. Dlatego, jeżeli rekruter techniczny popełnił błąd (o ile sytuacja jest prawdziwa), to dla nas liczy się feedback oraz szansa na poprawienie w przyszłości, dlatego dziękujemy za opinię. Postaramy się usprawnić w kolejnych rozmowach.

Grzesiek
Były pracownik

Dobrze poukładana firma wyznaczająca jasne i mierzalne cele dla pracowników. Klarowny system awansów oparty o umiejętności a nie o krewnych i znajomych królika. Scrum jest tu podstawą - warto mieć tego świadomość przed dołączeniem. Dzięki postawieniu wszystkiego na 'zwinność' dostarczane produkty odpowiadają potrzebom biznesu - niesie to dodatkową satysfakcję z pracy, gdy efekt Twoich starań nie trafia na półkę z etykietką 'może kiedyś się przyda'. Moje doświadczenie wskazuje, że nie jest to Scrum wzięty z tygodniowych kursów dla SM'ów. Organizacja pracy ma służyć ... pracy a nie wypełnianiu kropka w kropkę zasadom mądrych głów wyrytych w kamiennych tablicach. Wielokrotnie doświadczyłem przestrzeni na dostosowanie planów, procesów. Praca bez nadgodzin - dobrze zaplanowane development dawał komfort pracy i miejsce na kreatywność. Rozmowy z biznesem prowadzone z poszanowaniem obu stron - naszym zadaniem było dostarczanie nowych featerów z jednoczesnym dbaniem o 'czystość' kodu, architektury. Nie spotkałem podejścia 'jeszcze dwa sprinty i rzucamy to w cholerę, po nas choćby potop'. Odszedłem z uwagi na możliwość zmiany domeny na wymarzoną. Jednak serdecznie polecam FlexDev - sensowni ludzie, sensowne procesy, dobre miejsce na rozwój.

obecny pracownik
Pracownik

Cześć Dev, Firma założona głównie na potrzeby wsparcia Next z UK – międzynarodowej firmy eComm. Główna strona jest tutaj: https://www.next.co.uk/ Spółka w połowie 2022 przekroczyła 120 osób i rośnie dalej. Do końca 2023 najprawdopodobniej dobijemy do 200 osób. Opinie z ostatnich lat mamy całkiem pozytywne, więc mam nadzieję, że to mówi o firmie całkiem sporo. Oficjalne (publicznie dostępne) wyniki finansowe, też wskazują na bardzo dobrą kondycję firmy. Aktualne oferty pracy mamy tutaj: https://it.next.pl/offers Jeżeli będziesz miał pytania to pisz śmiało. Chociaż widzę, że Twoje pytanie sięga kilka lat wstecz – przepraszam, że nie odpowiedzieliśmy wcześniej.

Były pracownik
Były pracownik

Miałem przyjemność być pracownikiem FlexDev niemalże od początku istnienia firmy i być świadkiem rozwoju przez jaki firma poczyniła (oraz jaki wciąż ma miejsce). Kultura pracy: Kulturę pracy oceniam na bardzo wysoką, struktura jednostki jest płaska, a większość ustaleń i decyzji podejmowanych jest wewnątrz zespołu, przy pełnym zaufaniu przełożonych. Godziny pracy są elastyczne, nie ma problemu by załatwić pilne sprawy w czasie pracy po wcześniejszym ustaleniu z zespołem, po prostu trzeba te godziny odrobić. Jest opcja pracy zdalnej, jednak nic nie stoi na przeszkodzie by pracować w biurze (które swoją drogą jest bardzo fajne z widokiem na jezioro). Firma stawia bardzo na przejrzystość, organizuje co miesiąc spotkania, na których przekazywane są najważniejsze informacje z jej życia. Są owocowe wtorki, spotkania integracyjne, lekcje angielskiego, opieka zdrowotna, karta multisport itp. Projekty: Miałem okazję pracować jako programista przy kilku projektach, były to projekty prowadzone od początku - w nowych technologiach, jak również i te odziedziczone, które już były nadgryzione zębem czasu, także w tym aspekcie zależy na co się trafi. Stack to głównie technologie Microsoftu oraz w moim przypadku był również Angular. Projekty prowadzone w metodyce Scrum, w zespołach składających się z programistów, testerów, SM oraz PO. Zespoły są międzynarodowe (klient pochodzi z UK) także angielski wymagany. Samorozwój: Jak wspomniano, praca jest prowadzona w systemie 70-20-10, więc nic nie stoi na przeszkodzie by w czasie pracy obejrzeć jakiś kurs, poczytać książkę itp. Firma udostępnia platformę Pluralsight, bibliotekę (potrzebne książki można dokupić), budżet szkoleniowy oraz konferencyjny. Większość pracowników ma wytyczoną ścieżkę rozwoju opartą o certyfikację wewnętrzną (są do zdania egzaminy potwierdzające nabyte umiejętności), co przekłada się bezpośrednio na zarobki. Dostępnych ścieżek jest sporo, a od pracownika i leadera zależy, które to ścieżki trzeba będzie przejść. Zarobki: Poruszono kwestię widełek. Widełki są dostępne na stronie https://it.next.pl i nie uważam, by nie były rynkowe. Co więcej, firma do tej pory co roku wprowadzała wyrównania inflacyjne. Również sam o podwyżkę nigdy nie musiałem prosić i wynosiła ona zawsze około 25%~~. Uwzględniając powyższe komentarze, mogę śmiało polecić każdemu współpracę z firmą FlexDev :)!

Marta
Inne
@Były pracownik

Fajna sprawa z tymi podwyżkami. Tylko powiedz mi raz na ile czasu taką podwyżkę można dostać ?

obecny pracownik
Pracownik
@Marta

Cześć Marta, Mamy różne działy i różni się to nieznacznie pomiędzy nimi. Jeżeli masz dobry performance, to podwyżka może być nawet co 9 miesięcy. A jeżeli przejdziesz na wyższe stanowisko i wyskoczysz poza widełki, to masz szansę jeszcze wcześniej taką podwyżkę uzyskać. Ogólnie za Twoim rozwojem, wiedzą i performance idą też adekwatne zarobki. Mam nadzieję, że to odpowiada na Twoje pytanie.

Honorata
Inne

Widzę że rozwój pracowników jak najbardziej możliwy z tego co piszecie - jak to dokładnie wygląda? Można liczyć na jakieś szkolenia czy chodzi bardziej o doświadczenie i wtedy można dostać awans? Chcę tam się starać o pracę a właśnie na rozwoju mi zależy najbardziej.

obecny pracownik
Pracownik
@Honorata

Cześć Honorata – rozwój jest u nas najważniejszy. Pracujemy w schemacie 70-20-10 co pozwala na uczenie się w trakcie pracy. Ponadto mamy fajne projekty w chmurze, webie oraz mobilne. Każdy ma budżet szkoleniowy i można go wykorzystać co kwartał. Korzystamy z platformy Pluarlsight która ofertuje setki szkoleń (to takie trochę fajniejsze Udemy). Dodatkowo mamy fajne szkolenia wewnętrzne. Twoje wynagrodzenie jest oparte o Twój rozwój, więc za inwestycje w siebie my inwestujemy w Ciebie. Jest to scenariusz dla Ciebie win-win. Dodatkowo mamy Guildię Testerską, Programistyczną oraz Scrum-ową gdzie wymieniamy się wiedzą i rozwijamy. Pracujemy pod marką Next Technology więc więcej informacji znajdziesz tutaj: https://it.next.pl/

Kamil
Inne
@obecny pracownik

Możesz dokładnie wytłumaczyć co oznacza win-win? Napisz ile można zarobić bo niewiele z tego zrozumiałem. Wynagrodzenie jest prowizyjne czy jest jakaś podstawa?

obecny pracownik
Pracownik
@Kamil

Cześć Kamil Praktycznie jest tylko podstawa. Ona rośnie wraz z Twoim rozwojem. Nie musisz "prosić się" o podwyżkę tylko ją otrzymujesz regularnie oraz przy podnoszeniu kwalifikacji - proces jest przejrzysty. Czyli jak podnosi się Twoja wartość na rynku poprzez Twoje podnoszenie kwalifikacji to uzyskujesz wyższe wynagrodzenie. Firma też regularnie dostosowuje widełki (które są publicznie dostępne) do obecnych warunków na rynku. Ponadto otrzymujesz pomoc w podnoszeniu kwalifikacji poprzez materiały, książki, szkolenia wewnętrzne, budżet szkoleniowy, guildie oraz wsparcie bardziej doświadczonych koleżanek i kolegów.

Marta
Inne
@obecny pracownik

Taki budżet szkoleniowy to na ile szkoleń na pracownika rocznie maksymalnie wystarcza?;)

obecny pracownik
Pracownik
@Marta

Cześć Marta, Fajnie, że pytasz. Nie mamy jednoznacznej odpowiedzi ponieważ szkolenie może kosztować 200 PLN oraz 20 000 PLN. Obecnie budżet się akumuluje kwartalnie i jest rozdysponowywanie przez zespoły indywidualnie. Więc, kwestia jest jakie w zespole ustalicie zasady. Jeżeli się do nas zgłosisz to na pewno na rozmowie rekrutacyjnej wszystko zostanie wyjaśnione. Pozdrawiam,

Rafał
Były pracownik

Firma prężnie rozwijająca się, stale przybywa nowych pracowników. Pracodawca skupia się na potrzebach swoich pracowników, chcąc stworzyć jak najlepsze środowisko do pracy. Praca w miłej atmosferze, z dojrzałymi współpracownikami, wyrozumiałymi przełożonymi. Indywidualne podejście do rozwoju pracownika. Silne nastawienie na rozwój pracownika, część czasu pracownika jest przeznaczone na samorozwój, w którym pracownik rozwija swoje umiejętności korzystając z różnych źródeł wiedzy, np. Pluralsight. Odbywają się cykliczne spotkania ('gildie') programistów i testerów w celu propagowania wiedzy ściśle technicznych pomiędzy zespołami. Przejrzysty, aczkolwiek dla niektórych trochę wymagający proces awansów.

byly pracownik
Były pracownik

Firma co prawda stawia na rozwój i w godzinach pracy jest przeznaczony czas na self-development, ale to by było na tyle. Projekty na przestarzałych technologiach, niskie stawki, nic nie można załatwić, bo to "niezgodne z praktyką w UK", obowiązkowa podróż służbowa do Anglii (przed pandemią), bardzo duża rotacja pracowników.

Urszula
Inne
@byly pracownik

Niskie stawki czyli jakie? Możesz rozwinąć?

obecny pracownik
Pracownik
@Urszula

Cześć Urszula - powyżej to nasz były kolega, który pracował trochę dłużej niż okres próbny i rozstał się z nami ponieważ nie otrzymał 120% podwyżki po okresie próbnym. Przez 3 lata od początku nie mieliśmy złej opinii, więc jak się domyślasz to raczej dobrze o nas to świadczy. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania: Nasze stawki są dostępne dla wszystkich tutaj i są zdecydowanie w górnej granicy rynkowej: https://it.next.pl/offers Bardzo stawiamy na rozwój pracowników i zależy nam, aby się dobrze czuli dlatego mamy wysoką retencję pracowników oraz rotację poniżej statystycznych na rynku (u nas nie przekracza 10%), a co roku rośniemy o kilkadziesiąt osób. Mamy bardzo fajne i ambitne projekty w chmurze oraz na urządzenia mobile co pozwala na fajny rozwój w bieżących technologiach. Pracujemy w czystej metodyce Scrum, co też jest wyjątkiem na rynku pracy. Mamy przyjazną atmosferę i duże możliwości rozwoju. Mam nadzieję, że udało mi się rozwiać Twoje wątpliwości.

Zostaw merytoryczną opinię o Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 7 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k.
5/5 Na podstawie 6 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Next Technology at FlexDev sp. z o.o. sp. k.
Przejdź do nowych opinii