Opinie o Mariusz Zieja RG Media
Mariusz Zieja RG Media prowadzi rekrutację na stanowisko Obsługa Klienta. Wziąłeś w niej udział i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Napisz, co sądzisz o spotkaniu z przedstawicielami firmy. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję osobom, rozważającym aplikowanie do firmy.
Hej, ja także znalazłam tamta ofertę dla pracownika infolinii. Moją uwagę zwróciło to, że nie została w niej wprost podana forma umowy. Na samym początku można być już na tej o pracę?
Bardzo fachowa obsługa. Naprawiono mi telewizor Kiano 58" smart TV. Szybko, sprawnie i fachowo. Obsługa na najwyższym poziomie. Polecam firmę.
Partner ma doświadczenie z pracy jako technik elektronik i gdy tak przeglądałam pobliskie oferty to wyszukało mi jedną z kiedyś od Pana na to stanowisko. wtedy akurat na stronie urzędu pracy były dodawane, te aktualne gdzie mogą teraz się znajdować? Widziałam, że wcześniej potrzebowano kogoś także na serwis, zarobki będą podobne? ile wynoszą?
POLECAM w 100 % RZETELNA, KONKRETNA FIRMA!!! Bardzo dobry kontakt !!! A dlaczego? Miałam następujący problem z hulajnogą motus 8,5 lite pro, a mianowicie Syn podczas jazdy do szkoły uległ wypadkowi, którego przyczyną było złożenie się hulajnogi w czasie przemieszczania. Po oddaniu sprzętu do serwisu, okazało się, że brakuje sprężyny mechanizmu składania hulajnogi. Problem powstał ogromny ponieważ był kompletny brak dostępu i zakupu tej sprężyny przez serwis oraz indywidualnie. Jedyną pomoc uzyskałam od tej firmy i jestem dozgonnie wdzięczna bo dzięki niej hulajnoga składa się bez zarzutu, mała sprężyna i hulajnoga w pełni sprawna. JESZCZE RAZ OGROMNE DZIĘKI ZA NIEOCENIONĄ POMOC !!!
Widziałam opinie dotycząca reklamacji, była wystawiana przez klienta, a od strony pracownika jak to przebiega? była oferta w sieci jeszcze w marcu dla kogoś do obsługi infolinii. Niby podano kwotę liczona od minimalnej ale zastanawiam się czy na spokojnie nie można teraz zarobić więcej? Są może premie od obsługi?
Rzetelna firma, proces reklamacji w ramach gwarancji przebiegał niezwykle sprawnie począwszy od zgłoszenia poprzez wysyłkę, sposób załatwienia sprawy. Reklamowałem hulajnogę Motus i jestem bardzo zadowolony. Bardzo dobry kontakt, szybka realizacja, przesyłka właściwie zabezpieczona. Rewelacja i tak trzymać;)
Zadzwoniłem do firmy, zgłosiłem usterkę na gwarancji chodzi o hulajnogę. Miła pani wszystko wyjaśniła jak ma wyglądać dostarczenie hulajnogi do serwisu. Naprawdę miła fachowa obsługa. Jak na razie muszę firmę bardzo pochwalić. Będę na bieżąco informował o postępie naprawy gwarancyjnej hulajnogi motus 8.5
Może ktoś z pracowników wypowie się o pracy w RG Media? Jak oceniacie atmosferę? Jak nowy pracownik zostanie przyjęty przez resztę zespołu? :D Ile czasu zajmuje wdrożenie się do niego?
Polecam z całego serca zakupiona hulajnoga w Limanowej w sklepie odesłali mnie tu że szybciej będzie . I nie mylili się począwszy od karty zgłoszenia którą pomogła mi przemiła pani która odebrała telefon wypełnić po sam serwis zgłoszenie dotyczyło drążka ruchomego a oni nie dość że bardzo szybko wszystko załatwili to jeszcze inne sprawdzili części . Jestem mega zadowolona
Polecam firmę. Szybko i sprawnie załatwiona sprawa. Zamówiony towar w Euro AGD został dostarczony - niekompletny. Po miesięcznym zmaganiu się z reklamacją, otrzymałam namiary na firmę RG MEDIA. Tu załatwiłam sprawę od ręki Nie mogłam uwierzyć...to już? Naprawdę polecam. Renata Żurawska
Na jaki rozwój może liczyć specjalista ds. e-commerce w RG Media? :) Czy chodzi tu o rozwój osobisty czy także możliwość awansu? Co firma zapewnia pracownikowi na takim stanowisku? Są jakieś szkolenia? :P
Solidna naprawa serwisowa. Polecam!!!
Posiadam hulajnogę Motus Scooty 6.5. Sprzęt używany przez dziecko. Kilka dni temu syn niefortunnie uszkodził manetkę wraz z wyświetlaczem (wyrwał wiązkę kabelków z płytki). Pierwotnie postanowiłem na własną rękę poszukać w internecie schematu takiego połączenia. Niestety, bezskutecznie. Zrobiłem więc zdjęcia uszkodzeń i wysłałem je do serwisu. Byłem prawie pewien, że skoro uszkodzenie powstało ewidentnie z mojej winy, to serwis potraktuje to jako naprawę pogwarancyjną a więc będę musiał za nią zapłacić. Nic bardziej mylnego. Zaraz na drugi dzień otrzymałem gotowe zdjęcie płytki! Hulajnoga naprawiona, dziecko przeszczęśliwe. Ja również. Takie podejście serwisu do Klienta to dzisiaj rzadkość. Polecam wszystkim i pozdrawiam obsługę.
To, jak zostałem potraktowany przez Pracowników serwisu po prostu zasługuje na opowiedzenie, pochwałę, szacunek i ogromny podziw. W Kwietniu zakupiłem dwie hulajki Motus Scooty 10. Sprzęt fajny, ale miał kilka wad. Więc najpierw w serwisie wylądowała jedna, za chwilę druga. Bez zbędnych słów obie zostały błyskawicznie poprawione. Za chwilę wyszła kolejna wada, więc najpierw próbowałem naprawić sam i uszkodziłem rant koła z silnikiem. Ewidentnie moja wina, ale serwis zachował się niesamowicie honorowo i absolutnie za darmo poprawili mi w obu hulajnogach wszystko, łącznie ze szkodami, powstałymi z mojej winy! bardzo Państwu dziękuję za wyrozumiałość i pomoc! POLECAM!!!!!
Zegarek został szybko rozparowany. Dziękuję bardzo za pomoc.
Od dwóch lat posiadam hulajnogę elektryczną Motus. Ostatnio nawaliły mi łożyska w kierownicy.Zwróciłem się do RG Media o pomoc i natychmiast otrzymałem darmową przesyłkę z nowymi łożyskami. Chwali się taką firmę. Miłym pracownikom życzę wszystkiego najlepszego.
Hulajnoga naprawiona szybko i sprawnie w rozsądnej cenie. Kontakt z Biurem obsługi klienta przez e-mail bez zarzutów :) Polecam tę Firmę ;)
Hulajnoga naprawiona szybko i sprawnie w rozsądnej cenie. Kontakt mejlowy z Biurem Obsługi Klienta bez zarzutów :) Polecam tę Firmę ;)
Hulajnoga naprawiona szybko i sprawnie w rozsądnej cenie. Kontakt mejlowy z biurem obsługi bez zarzutów :) Polecam tę firmę ????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mariusz Zieja RG Media?
Zobacz opinie na temat firmy Mariusz Zieja RG Media tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mariusz Zieja RG Media?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!