Nie polecam tej firmy, jestem niezadowolona. Przegląd instalacji został wykonany niefachowo. Właściciel wyłącza telefon w trakcie rozmowy. Każe iść do innego serwisanta.
Takie komentarze są traktowane jako anty-reklama, może napisać każdy nawet życzliwa konkurencja.W chwili obecnej mamy kilka tysięcy zadowolonych klientów którzy regularnie korzystają z naszych usług .Przy wykonywaniu prac serwisowych zawsze dokładamy wszelkich starań aby prace wykonywać w sposób rzetelny i profesjonalny . Jeżeli ktoś się nie stosuje do naszych zaleceń po kontrolnych twierdząc że nie mamy racji proponuję z korzystania usług innego serwisu z którego będzie bardziej zadowolony.
Czy firma Adam Zięba Firma Handlowo Usługowa kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Czy Adam Zięba Firma Handlowo Usługowa organizuje staże dla studentów?
A jest taki plan by z programem staży ruszyć w najbliższych miesiącach czy raczej na ten moment nie ma żadnych takich planów?
Również nie polecam serwisu Pana Adama Zięby uważam że klienta traktują niepoważnie
Jeżeli każdy kto kogoś obrzuca obelgami i oszczerstwami po czym rzuca słuchawką , rozłącza rozmowę i uważa że jest to w porządku u mnie osobiście nie zasługuje na szacunek .Proszę na przyszłość najpierw przeanalizować wszystkie fakty zastanowić się a później pisać komentarze
ten komentarz jest od strony wlasciciela? nie wiem jak brac te wszystkie anonimowe komentarze i kto pisze prawde ..?
Niestety system jest tak skonstruowany że każdy może bezkarnie drugiego obrzucić obelgami i oszczerstwami ,nawet jeżeli awaria wynikła nie z naszej winy.
Jak to traktują niepoważnie? Możesz przedstawić sytuację, w której doszło do takiego niepoważnego traktowania?
Faktycznie obsługa w firmie jest nie za dobra ?
Fatalna obsługa, nie polecam
Niestety nie polecam Pana Adama. W ciągu dwóch tygodni umawiał się trzy razy na naprawę pieca, po czym przekładał umówioną wizytę, a w mieszkaniu przez ten czas nie było ciepłej wody. Potem w końcu podał termin, w którym miał się pojawić i się nie stawił. Zwalał winę na to, że nie odbieraliśmy telefonu, a w tym czasie jego pracownik podobno 3 godziny czekał pod klatką, a nie mógł wejść bo nie znał numeru mieszkania. Okazało się, że Pan Adam owszem dzwonił, ale nie do nas, bo źle przepisał numer, dlatego też nie mógł się dodzwonić (chociaż my dzwoniliśmy i wystarczyło oddzwonić, skoro nie potrafił poprawie przepisać numeru). Na drugi dzień przez telefon krzyczał na mnie, że to my jesteśmy niesolidni i przez nas jego pracownik stracił 3 godziny, że ja się wykłócam a nie mam racji, że cały czas dzwoniliśmy z tego błędnego numeru a potem nagle nie odbieraliśmy, jak pracownik już przyjechał, a tak naprawdę to była tylko i wyłącznie jego wina, bo źle wpisał numer kontaktowy. Po tym, jak poprosiłam go o wysłanie zrzutu ekranu z widocznym numerem, z którego dzwoniliśmy, żeby się umówić, chyba zorientował się, że nie ma racji i przestał się odzywać. NIE POLECAM, Pan Adam poza tym, że jest niesolidny i nierzetelny, to w dodatku nieprzyjemny w kontakcie, agresywny w rozmowie, krzyczał, wściekał się, zamiast sprawdzić, czy faktycznie nie zaszła pomyłka od razu nas oskarżał i zwalał winę na nas. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
Nie polecam, ceny stanowczo zawyżone.
Zna się , ale za naprawę tego za co inni biorą 50 zł. , jak nie kumam płacisz do 700 zł.