polowa zlecenia do poprawki, dobrze ze udalo sie szybko inna firme znalezc bo tego pana juz widziec nie chcemy
TO jakaś pomyłka lub ANTYREKLAMA konkurencji... Nigdy nie zostawiłem klienta samego - tym bardziej sama definicja i brzmienie tej treści wskazuje na jakieś dziwne ukierunkowane wewnętrzne żale i troski.... // -POŁOWA ZLECENIA do poprawy -NIC mi o tym nie wiadomo. Jaki MĄDRY KLIENT by płacił 2x za towar i obsługę jeśli ma GWARANCJE, Też dodam, w okresie 2022-23 wykonywałem zlecenia na zachodzie, w PL tylko sporadyczne instalacje o których pamiętam... Pani kasia to AI lub Konkurencja.. Jeśli, ktoś tworzy takie obrzydliwe opinie to niech mądrzej układa treść, bo bardzo kłuci się z Obsługa klienta i ogólnymi warunkami handlowymi. A też trzeba zrozumieć że w pierwszej Lini informuje się Firmę o awariach itd... a nie szuka innych i im płaci, nie dając możliwości obsługi gwarancji itd.. TOKNO od 1999 roku większość zleceń wykonuje z POLECENIA, tym bardziej zadziwiająca jest sprawa by ktoś gadał na swojego -- Najlepszą reklamą jest dobrze wykonana praca, od ponad 20 lat - pierwszy raz słyszę takie brzydkie słowa i to ukryte w internecie zamiast dzwonić i zachować się uczciwie. Zawsze mam 100% zadowolonych klientów, większość z polecenia bo wiedzą, że bardzo staram się o dokładność w zleceniach bo to moja reklama i mój chleb - pracuje dla Siebie, wiec tym bardziej to bardzo ważne jakie zostawiam wrażenie po wykonanych zleceniach... Większość prac psują budowlańcy pracownicy na etacie... każdy kto pracuje dla siebie dbają o własny interes!!! Nie rozumie ludzi którzy narzekają na wszystko co ich otacza - do tego robią to za plecami... wstyd mi że trzeba się tłumaczyć za innych fochy i narzekania do wszystkiego... nie są świadomi jak bardzo krzywdzą innych i również siebie... TOKNO