Hejka, też znalazłam dawniejsza ofertę dla pracownika biura obsługi klienta, ale jej szczegóły mi się już nie wyświetlały. Jest to odrębne stanowisko niż tamten specjalista ds. telesprzedaży? Możecie opisać dla jasności aktualny zakres zadań? Może jednak spełniam warunki
Wiecie, jak przebiega rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. telesprzedaży?? W ogłoszeniu nie ma info, w jakiej formie jest rekrutacja i czy jak będę zgłaszać chęć rozmowy online, a nie w biurze, to firma się zgodzi? Bo jedną z opcji jest praca zdalna, więc może i rozmowa rekreacja może się tak odbyć? A i czy ta kasa 5000 - 10 000 zł nadal obowiązuje i można dostać taką pensję na strat pracy?
Stawka najniższa krajowa, jeśli zależy ci na umowie o prace to musisz wyrobić nierealny cel,traktowanie pracowników w zależności od humoru któregoś z szefów tylko z nazwy bo kompletnie się nie znają na tym.
Firma kompletnie nieprofesjonalna, zamówiłam Mumio Med97 balsam z żywicy skalnej, a dostałam jakiś stawokost. Dodzwonić się do tej firmy???? nie można, nie odbierają telefonów, rozmawia się tylko z automatem bez sensu. Odesłałam produkty nie naruszone, oczywiście pieniędzy nie zwrócili. Jak dla mnie to ta firma??? to poniżej krytyki. Nie polecam
Ile zarobię teraz a obsłudze klienta? Widziałam, że kiedyś kogoś szukali do zespołu, jak liczny teraz jest? W googlach klienci chwalą olejki i ogólnie produkty, które firma udostępnia. Pracownicy mają szansę na darmowe próbki? Generalnie wymagali kiedyś biegłego słowackiego, dziś też tak jest? Ile zapłacą za tę umiejętność w takim razie?