Chcę dowiedzieć się czegoś o firmie, a głównie to o pracy głównej księgowej. Podobają mi się widełki płacowe 6000 - 10 000 zł. Czy ta górna kwota jest do osiągnięcia już na start jako pensja podstawowa? Bo może to jest kasa, ale pensja stała i premia jakaś?
Skoro na etat magazyniera doświadczenie było mile widziane to jest szansa na pracę nawet bez niego? Szczególnie teraz, kiedy nie ma aktywnych ogłoszeń. Firma oferuje coś, co nieczęsto czytam w ogłoszeniach, a jest to elastyczne podejście do pracownika. Tylko niech mi ktoś wytłumaczy na czym to dokładnie polega.
Uwaga to (usunięte przez administratora)!! Oszukuje nawet firmy ! Sprzedaje klosze do lamp szmelc ktory paruje !! Nie uznają reklamacji !! Nie oddają !! Nie wymieniają towaru na nowy !! (usunięte przez administratora)tomasz odbiera telefony i mowi ze to nie on po czym rzucają słuchawke !!
Czy na tą ofertę pracy sprzed kilku miesięcy na etat księgowej został znaleziony pracownik? Częściowo podano, że jest szansa na pracę zdalną, jak to wygląda? Od początku jest jakiś tryb hybrydowy czy dopiero po przepracowaniu jakiegoś czasu? Ile razy w roku można wziąć udział w szkoleniach, jest jakiś limit?
Szok i niedowierzanie że ktoś kupuje coś od tej firmy Tylko sprzedać i wysłać zepsuty albo niezgodny towar a później odbijanie piłeczki … Nie odzyskasz pieniędzy Nie rozpatrzą pozytywnie reklamacji Nie zaproponują nic na Twoją korzyść Nie daj się zwieść- Omijaj z daleka i powiedz o tym bliskim
Tutaj niżej ktoś narzekał na obsługę klienta z perspektywy klienta. A wiecie ile osób pracuje tu w tym dziale obsługi klienta?? I jaka jest pensja? Ile zarabia taki pracownik w tym dziale, znacie kwotę lub widełki płacowe? I może wiecie coś o premiach tutaj?
NIE POLECAM Kupiłem przez allegro zamek do samochodu. Wszystko było dobrze do czasu reklamacji. Zgłoszona przed upływem 2 lat od zakupu. Po zgłoszeniu odesłano mi paczkę bez żadnej wiadomości. Dopiero po kontakcie z mojej strony dowiedziałem się, że odrzucił moje zgłoszenie twierdząc, że jest na to rok. Na późniejsze maile już nie odpisywał.
Piszecie o uszkodzonym towarze, nieprzyjmowaniu zwrotu itp. a co na to pracownicy? firma oferuje lepsze warunki niż podejście do klienta? :P
Jestem bardzo nie mile zaskoczony postawą właśćiciela ponieważ nie przyjoł zwrotu towaru mimo że oddałem w terminie 14 dni. Nie polecam zakupów w tej firmie.
obsługa klienta to nieporozumienie , po kontakcie telefonicznym nie są w stanie wysłać odpowiedniej części z magazynu. Tłumacząc się sytuacją epidemiologiczną w kraju... Niestety to państwo popełnili błąd wysyłając nieodpowiedni element , ja ponoszę tylko stratę pozostając bez auta.
Tak samo mnie traktują jako klienta, że z premedytacją wysyłają uszkodzony towar, który nosi znamiona zwrotu, iż jest w otwartym oryginalnym opakowaniu. Drugi Lewy detal jest oryginalnie zapakowany i wygląda, że jest bez uszkodzeń.
Po pierwsze, mój wpis jest nieaktualny, iż wystąpiłem o skasowanie i coś jeszcze chyba trwa, że istnieje. Merytorycznie o przedmiotowym zakupie, to reklamacja w rozmowie telefonicznej została bardzo profesjonalnie potraktowana i moja strata została bez moich dodatkowych kosztów naprawiona, poprzez błyskawiczne dosłanie elementu wolnego od wad. Sprawcą tej sytuacji, tak powiem, to był pracownik, który z wielką niechlujnością zapakował uszkodzony detal do wysyłki. Dlatego firmę sobie cenię za końcową postawę. Tyle w temacie.
A wiadomo czy poniósł za to jakieś konsekwencje? Bo rozumiem, że zrobił to z niedbalstwa a nie celowo?
@Helena, dobrze rozumiesz i ja rozumiem, że Ty rozumiesz i swoje zaczepne głupoty piszesz, aby drenować celowo (dyskredytująco) firmę, która powinna być przykładem dla innych. Bez odbioru. Nie pytaj głupawo, iż wiadomo na pewno, że powinnaś ponieść konsekwencje......
Ja powinnam ponieść konsekwencje? Konsekwencje za co? Za zadanie pytania? ;) Jeśli Cię nim uraziłam to wybacz nie miałam tego na celu chyba zbyt ostro to odebrałeś i w sumie niepotrzebnie jakby nie patrzeć. ;p
Mając na uwadze szacunek do ludzi i ich pracy, prostuję wcześniejszą opinię spowodowaną wzburzeniem po otrzymaniu zamówionego towaru. W brew tu zamieszczonym opiniom, pozwolę sobie zauważyć, że każda sytuacja wymaga indywidualnej oceny i dlatego to sprostowanie czynię z pełną odpowiedzialnością i poczuciem etyki. Podstawą takiej decyzji jest to, że wykonałem telefon do firmy i spotkałem się z bardzo profesjonalnym podejściem rozmówcy do wskazanego "problemu" i z wielką kulturą została mnie naprawiona szkoda. Reasumując, człowiek jest najsłabszym ogniwem i tu zawiodła samodyscyplina pakującego pracownika przedmiotowy towar, który zamówiłem. Nadmienię, że wystąpiłem o skasowanie krzywdzącej opinii. Z wyrazami szacunku dla Pana rozpatrującego moją reklamację. Już NIE zniesmaczony klient :-)
O i widzisz? Czasami naprawdę cierpliwość się przydaje. ;) Fajnie, że udało się problem rozwiązać. Będziesz dalej korzystał z ich usług?
Mając na uwadze szacunek do ludzi i ich pracy, prostuję wcześniejszą opinię spowodowaną wzburzeniem po otrzymaniu zamówionego towaru. W brew tu zamieszczonym opiniom, pozwolę sobie zauważyć, że każda sytuacja wymaga indywidualnej oceny i dlatego to sprostowanie czynię z pełną odpowiedzialnością i poczuciem etyki. Podstawą takiej decyzji jest to, że wykonałem telefon do firmy i spotkałem się z bardzo profesjonalnym podejściem rozmówcy do wskazanego "problemu" i z wielką kulturą została mnie naprawiona szkoda. Reasumując, człowiek jest najsłabszym ogniwem i tu zawiodła samodyscyplina pakującego pracownika przedmiotowy towar, który zamówiłem. Nadmienię, że wystąpiłem o skasowanie krzywdzącej opinii. Z wyrazami szacunku dla Pana rozpatrującego moją reklamację. Już NIE zniesmaczony klient :-)
Per noga traktują jako klienta, że z premedytacją wysyłają uszkodzony towar, który nosi znamiona zwrotu, iż jest w otwartym oryginalnym opakowaniu. Drugi Lewy detal jest oryginalnie zapakowany i wygląda, że jest bez uszkodzeń. Następni dorobkiewicze, którzy "otworzyli se sklep"
Ogólnie rzadko kiedy pisze negatywne komentarze, ale tej firmie należy się jak nigdy. Słaby kontakt poprzez aplikacje, mało przyjazny personel, szef sknera, który w żaden sposób nie chce polubownie załatwić problemu wynikającego z bezpośredniego zaniedbania pracowników. Mógłbym wymieniać w nieskończoność. Ogólnie nie polecam!
Witam Stanowczo nie polecam tej firmy. Produkt który otrzymałem nie zgodny z opisem ( kolor ...według opisu - załączone zdjęcia - kolor obudowy miał być czarny a szkło białe - produkt który otrzymałem jest w kolorze SZARYM ze strony wewnętrznej jak i zewnętrznej. Produkt po prostu nie został sprawdzony przed wysyłką. Bez obrazy dla osób nie rozróżniających kolory ale w firmie gdzie kolorystyka i stylistyka ma znaczenie, no nie wiem, daje to do myślenia. Wydałem ponad 250 zł na produkt którym nie jestem zainteresowany ponieważ opis i zdjęcia produktu w ogloszeniu/aukcji mijają się z rzeczywistością a podejście firmy do klienta i zaistniałego problemu mija się z profesjonalizmem. Stanowczo nie polecam. Polecam natomiast zapoznanie się z opiniami na temat tej firmy na portalu www.gowork.pl przed jakimkolwiek zakupem...są 100% akuratne. Proszę zaoszczędzić sobie bólu głowy. Pozdrawiam .
Brak kultury osobistej, wulgarne słownictwo i obrażanie w taki sposób prowadzone są interesy z klientami. Nie polecam.
Czy to jest normalne że opisując w ogłoszeniu rzecz która ma rzekomo być do danej marki samochodu a przysyłają co innego?
Zamówiłem halogen ,wysłali niezgodny z zamówieniem na drugi dzień zrobiłem zwrot ,lecz po 3tyg nie została zwrócona mi gotówka firma twierdziła że przelała gotówkę a przelewu nie było pomimo kilku prób negocjacji . dopiero gdy napisałem do allegro że zgodnie z regulaminem do 14 dni powinni oddać pieniądze po interwencji odzyskałem pieniądze .nie polecam allegrowicza
Jak szefostwo w Autodor Tomasz Dorociak? Spoko traktują ludzi?
A zwrotami kto się u was zajmuje, właściciel?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Autodor Tomasz Dorociak?
Zobacz opinie na temat firmy Autodor Tomasz Dorociak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Autodor Tomasz Dorociak?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!