Opinie o Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny w Kraków

Kacper
Były pracownik

Szef spoko,spedycja raczej w porządku,jazda naczepą lub naczepa +wózek,robota nie głupia z minusów many w ubogiej wersji i dość zaniedbane,większość ludzi to ukraina i płacone z kilometra

kierowca bombowca
Pracownik
@Spid3r3k

klimy postojowej nie ma, lodówka w każdym a wysoka kabina zależy jaki wóz ci sie trafi.

Wojtek kraków
Były pracownik

Dajcie sobie spokój ludzie z tą firmą dziad trans i tyle 4 lata pracowałem i zmarnowane cztery lata .. nie dostałem nawet podwyżki stałej tylko od czasu do czasu 100/200 zl do wypłaty z „ laską „

kierowca bombowca
Pracownik
 Pytanie
@Mary

14k? może i się da, zależy jak kto ciśnie ale 11-12k da się wyrobić będąc co weekend w domu

Teresa Nowy wpis
Inne

Dzień dobry. Kiedyś już zaglądałam na stronę za oferta dla spedytora, jak widać obecnie jest na niej pustka, a widzę, że ktoś zadał pytanie o pracę. Czy gdzieś indziej też są dodawane oferty? Mam doświadczenie ze współpracą z francuskimi firmami.

Alex Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 34 dni.
Kandydat
 Pytanie

Ktoś może sie wypowiedziec o pracy spedytora?Jakie waunki? płaca?

anonim Nowy wpis
Inne

Czyli na pewno te 40 godzin to będzie taki totalne minimum w tej ofercie dla traktorzysty, która teraz jest tu widoczna? Piszą ze do 60 udaje się wyrabiać, gdzie piszą o 10 euro od godziny na rękę już. byłaby to moja pierwsza praca tak daleko, więc jak ocenicie warunki tam na miejscu?

Dawid Nowy wpis
Pracownik

Dużym plusem tej firmy jest to że nikt nie robi sztucznych problemów. Spedycja,kadry i właściciel są uprzejmi i do dogadania. Tak długo jak robisz swoje nikt nie wydzwania i nie pogania. Żeby zarobić trzeba jeździć z wózkiem i być w miarę ogarniętym. Kasa na konto i na czas.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Kierowca międzynarodowy kat. C+E w firmie Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny? Podziel się z nami pozytywnymi aspektami rekrutacji, jak również wszelkimi zastrzeżeniami odnośnie procesu. Jaki był rezultat Twojej rozmowy?
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(48 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydato
Kandydat
 Pytanie

Kłaniam się. W systemie 11 dni/3 dni wolne da się wyciągnąć 10 000 zł na rękę? Bez wózka :) Oraz pytanie drugie, jeśli już wyjeżdżam na te 11 dni, to jak to wygląda że 2 kółka robię z weekendem w trasie, czy to jest jazda na przerzutach i potem powrót?

Kacper
Były pracownik

Szef spoko,spedycja raczej w porządku,jazda naczepą lub naczepa +wózek,robota nie głupia z minusów many w ubogiej wersji i dość zaniedbane,większość ludzi to ukraina i płacone z kilometra

Spid3r3k
Pracownik
 Pytanie
@Kacper

Cześć Jest wysoka kabina,lodówka i klimatyzacja postojowa?

Zawodowy
Pracownik
@Spid3r3k

Nie ma nic takiego i w (nowych) manach jest identycznie

kierowca bombowca
Pracownik
@Zawodowy

ktoś tu (usunięte przez administratora) lodówka jest w każdym aucie, a nawet z tego co kojarzę w Volviakach zamrażara.

kierowca bombowca
Pracownik
@Spid3r3k

klimy postojowej nie ma, lodówka w każdym a wysoka kabina zależy jaki wóz ci sie trafi.

kierowca bombowca
Pracownik
 Pytanie

Czytając opinie innych, postanowiłem wypowiedzieć się w temacie. Każdemu nie da się dogodzić, komuś nie idzie, (usunięte przez administratora), czy praca nie odpowiada zawsze jest wypowiedzenie, z robotą ślubu nie bierzesz. Ja nie narzekam, robię już jakiś czas więc mogę się wypowiedzieć. + Kasę zawsze dostaje ( a po opinii innych widzę, narzekają że nie dostawali? jak to możliwe? nie wiem) + auta naprawiają jak coś nie robi... Czasami trzeba koło wymienić w trakcie awarii czy żarówkę ale jak dbasz tak masz (zgłosisz uszkodzenie, zużycie opony wcześniej to wymieniają na serwisie) + jakaś szkoda sie wydarzy? nie ma problemu, są ubezpieczenia, coś uszkodzisz to naprawią, chyba że ktoś tłucze coś non stop, to może zdarzyć że będzie inaczej. + nikt cię ze stoperem nie pilnuje ile stoisz, nie walisz w pręta to nie masz problemu. + parkingi wybierasz sobie gdzie ci odpowiada (ja zazwyczaj na trasie dojazdowej), karty, telefon w każdej furze. (nie co u niektórych transów, nie jeździć po płatnych czy parkować w krzakach aby nie płacić za parkingi i drogi) + Ile zrobisz tyle zarobisz, taka prawda... płacone od dniówki + bonusy, w międzynarodówce u mnie bez ciśnienia, często weekend w domu 9-12k, zależy od miesiąca (mówię o moich, bo są tacy co silnik nie stygnie, do domu rzadko zaglądają, to i więcej wycisną bez problemu) a po kraju to z tego co pamiętam 6-7k, czasami w porywach i 8k może się zdarzyć. + Spedycja? Jacek, jak i inni u mnie bez problemu, zawsze idzie się dogadać, miło, wesoło i przyjemnie. + Prezes Damian? kasę wypłaca, o głupotach idzie pogadać. - Jeden z minusów co mi się nasuwa na myśl, to nie ma szkoleń konkretnych "świeżych" czy nowych kierowców, czas pracy, obsługi sprzętu, kto co od czego jest w firmie, co gdzie trzeba i kiedy itp. (chyba że za konkretne szkolenie, ktoś uważa wrzucenie nowego na podwójną obsadę i jedźcie... a potem po kilku dniach, tygodniach trafia sam do jazdy i ma problem ) ktoś ogarnięty poradzi sobie, a jak komuś coś nie siądzie to może być różnie. ps... zanim ktoś wystawi negatywa, kogoś oczerni. To niech zrobi sobie rachunek sumienia, czy był dobrym kierowcą/pracownikiem (różne opowieści krążą po firmie, kto czym zabłysnął, co odwalił itp. a potem tu cisną w opiniach) ja nie jestem idealnym kierową, też zdarzały się wpadki, słupy wywracały się czy szkody drogowe ale taka robota :D jedziemy z tematem dalej... ps.. nr 2 - gdyby było tak źle, to niektórzy nie dojeżdżali by tu do roboty na bazę po 100-200 czy nawet 300 km od miejsca zamieszkania ;) to chyba mówi więcej w tym temacie. pozdro

Spid3r3k
Były pracownik

W ogłoszeniu złote góry. W rzeczywistości firma tylko trochę lepsza od typowego dziad transa. Wynagrodzenie słabe i zaniedbany sprzęt.

kierowca bombowca
Pracownik
 Pytanie
@Spid3r3k

mi naprawiali co miałem niesprawne, co trzeba to robią, a zarobki? jak jeździsz tak masz...

anonim
Inne
@kierowca bombowca

A długo się czeka zanim zareagują na dany problem? Ogólnie to na dzień dzisiejszy jak można ocenić stan tych pojazdów? zastanawiam się co jaki okres czasu zmieniają je na nowe.

Wojtek kraków
Były pracownik

Dajcie sobie spokój ludzie z tą firmą dziad trans i tyle 4 lata pracowałem i zmarnowane cztery lata .. nie dostałem nawet podwyżki stałej tylko od czasu do czasu 100/200 zl do wypłaty z „ laską „

Mary
Inne
@Wojtek kraków

Od czasu do czasu? Ile to tak mniej więcej tego odstępu było? Średnio w rok jak w sumie wyszło? Czy podstawa faktycznie wynosiła 2 890 zł tak jak ktoś kiedyś pisał? Gdy patrzę teraz po ofertach to w tych bieżących jak i tej z ubiegłego roku widełki są identyczne. Czy te 14 000 zł da radę wyciągnąć? Ciekawi mnie jak i czy partnerowi tez by się udało

Adas
Kandydat
@Wojtek kraków

Wojtku ty firmy pomyliłeś .Nasz Wojtek pracuje nadal od paru lat i jest chyba zadowolony tak jak i ja . Chyba że fałszujesz NIK bo cie wywalili . Jak w każdej firmie jesteś dobry umiesz jeździć to i kasa się zgadza. Nie ma jazdy to i nie ma kasy .

anonim
Inne
@Adas

Prócz Krakowa wspomnianego w nicku widzę, że na inne miejscowości tez są kierowcy poszukiwani. Z czego wynika u was teraz takie zapotrzebowanie? i czemu miast? warunki są totalnie niezależne od tego gdzie się mieszka? Skąd bierzesz towar na pakę?

kierowca bombowca
Pracownik
 Pytanie
@Mary

14k? może i się da, zależy jak kto ciśnie ale 11-12k da się wyrobić będąc co weekend w domu

anonim
Inne

Za ten sprzęt, o którym ktoś teraz niedawno wspomniał to kto w zasadzie ponosi odpowiedzialność? Podkreślone zostało to, że jakiś zaniedbany jest ale co to ma znaczyć? I o jakie narzędzia jeśli już mogło komuś chodzić? Wózki? Piszą teraz w ofercie, że uprawnienia na nie są wymagane. To firma nie pomoże niczego wyrobić?

Administrator

Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Kierowca Międzynarodowy w firmie Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny. Czy mogę liczyć na 9800 PLN, jeśli chcę pracować na Kierowca Międzynarodowy?

Prawda
Pracownik
@Administrator

Chyba cal miesiąc bez przerwy i coś nie płacą ostatnio trzeba się prosić o kasę.

Elżbieta
Inne
@Prawda

Ups... To ile tak miesięcznie PLN zarobisz? A często takie proszenie jest konieczne, czy to 1-2 miesiące takie się trafiły? Pytam, bo się mężu mój insteresił tą firmą...

Zawodowy
Inne
@Administrator

Bardzo ciężko jest zdobyć taka wypłata , napewno będziesz musiał jeździć z wózkiem zrobić dużo punktów w miesiącu ale nie od ciebie zależy ile będziesz miał rozladunkow wózkiem i oczywiście nie wrócisz po (1,2,3) tyg tylko 4 z własnego doświadczenia wiem ze takich pieniędzy nie zobaczyli moi koledzy również i ja :)

Staszek
Pracownik
@Administrator

Zapomnij chłopie 8 to max za 2 tyg w trasie i półtorej dnia w domu

anonim
Inne

i co z tymi zarobkami kierowców, o których wspominał jeden Pan jeszcze jakiś czas temu? Widziałem ofertę z tymi widełkami do 14 tys z tym, że identyczna wisiała w ubiegłym roku. nic się nie zmieniło w kontekście warunków? są osoby które jeździły w tym okresie? I jaka jest ocena samochodów?

anonim
Inne

No patrzcie, a firma do października szuka jeszcze kierowców CE i podaje, że płaci 9 000–14 000 zł brutto. Może dlatego piszecie, że 9 800 nie ma szans mieć, bo przecież po unettowieniu wiadomo, że koło ósemki na rękę wyjdzie max? Czy jest jeszcze mniej? :0

Leon zawodowiec
Pracownik

Spedycja fajna Jacek jest ok .Szef jest ok jak umiesz jeździć nie ma się co martwić. Ostatnio zwolnili paru kierowców kombinatorów . Ja nie narzekam na odpowiedzi w firmie co chcę wiedzieć zawsze mam informację od Jacka jak się dopytuję. W gumy nie polecisz ani z Jackiem ani z Damianem , mapy mają w pamięci. Auto poszykowalem pod siebie i jeżdżę. Na wypłatę nie narzekam i nie mam strachu w oczach jak idę do biura jak niektórzy kierowcy . Z tego co zaobserwowalem jak podpadniesz Damianowi głupotami to się sam zwolnisz ale przez własną głupotę. Nawet rodzina z garażu napraw sie zwolniła co robiła zamieszanie na placu i na tym się kończyła naprawa auta i to się chyba Damianowi i Arkowi nie spodobalo bo zaczęli się temu przyglądać i było jak z kierowcami ,woleli położyć papier niż wykonywać swoją robotę sumiennie. Polaków jest bardzo dużo, kilku ukraińskich kierowców ale bardzo normalnych . Ja firmę polecam dla mnie jest ok

Zawodowy
Pracownik
 Pytanie
@Leon zawodowiec

O czym ty piszesz człowieku ? W tej firmie jest 85% ukraińskich kierowców , piszesz same bzdury nie znając sytuacji ! Następnym razem się doinformuj i popytaj kierowców dlaczego odeszli ;) większości wypłat są obcinane a ty się cieszysz bo jeździsz 2 tyg i 2 dni odpoczywasz za 8 tys ( w zależności czy zrobisz sobie frachty )

Leon zawodowiec
Pracownik
@Zawodowy

Widać że zawodowiec z ciebie żaden bo nawet nie umiesz policzyć do dwudziestu bo tyłu jest ukraincow . Ja szkoliłem młodych i bardzo dobrze ze maja lojalnosciowke bo jak szkołą to czemu za free ty za darmo tez nie swiadczysz uslug. A po twoich wpisach widzę że jesteś bardzo rozgoryczonym człowiekiem to się zwolnij i idź do wymazonej pracy bo roboty teraz jest mnóstwo. Chyba że nigdzie cie nie chcą przyjąć za kierowcę bo Cie znają a przy kopaniu rowów nie mieli tak twardej łopaty bo tym też trzeba się umieć posługiwać , a certyfikatu napewno Ci brak .Ja jak będę miał źle to się zwolnię, a ty tak mielesz jęzorem to się zwolnij wszędzie czekają na ciebie z otwartymi rękoma chyba że każdy faka ci pokazał i wylewasz swoje żale dookoła. Ja na ten moment będę zachęcał ludzi aby przychodzili może któryś zastąpi twoje miejsce zawodowe.

Zawodowy
Były pracownik
@Leon zawodowiec

Kolego kochany, pracujesz tu może 3 miesiąc podnieciłeś się swoją pierwsza praca jeździsz starym manem lub stara scania bez klimatyzacji postojowej chwalisz się ze szkoliłes kierowcę a powiedz może jaki miałeś staż i doświadczenie ;) juz lecę z odpowiedzią ! ŻADNE bo tylko nowi świeży kierowcy co sami nie maja doświadczenia szkolą innych w tej firmie bo starszy stażem kierowca nie wsiądzie z takim szczeniakiem jak TY ;) Jeżeli chodzi o mnie to czas w mojej firmie się tu skończył i tu gdzie teraz pracuje nie masz podjazdu ;) życzę ci jak najlepiej zacznij juz teraz prosic Damiana o nowe opony na zimę a co do ludzi z którymi pracujesz to niestety bardzo duża większość Ukraińców ;\ a reszta Polaków co tam pracuje to właśnie tacy zdaunieni naiwni ludzie bo prawdziwa elita dobrych kierowców ma juz swoje miejsca w stabilnej pracy :) a tak na koniec dodam ze nie masz zielonego pojęcia o tej firmie tak samo jak swoich zarobkach , leć po wynagrodzenie lepiej kopertowe i nie dyskutuj wielmożny panie z podstawa 2890

Małgorzata
Inne

Widziałam, że jeżeli szukali pracowników, to kierowców. A czy tu się ktoś ze spedytorów czasem zwalnia, odchodzi? ;) Z opinii kierowców widzę, że spedytorzy czuwają też nocą, ale może ktoś napisze więcej o pracy w zespole, jakie są korzyści, płace, zmiany itp. Dziękuję!

Zawodowy
Pracownik
@Małgorzata

Jeżeli chodzi o spedytorów to również jest tak samo duża rotacja tyle ze kierowcy teraz co przychodzą są zmuszani podpisać umowę lojalnościową na ( 1rok )

Piotr
Pracownik

Witam co do pracy kierowcy to mogę tylko powiedzieć że firma jest na poziomie szanują pracowników Damian jest na poziomie a i spedytorzy i spedytorki zawsze pomogą o każdej porze dnia i nocy więcej takich firm

Adrian Rze
Pracownik

Witam po roku pracy tutaj mogę ocenic firmę Damian Maroszek :) Praca poukładana systemy z szefem do dogadania , nie ma problemów z kontaktem spedytorzy zawsze odbiorą od ciebie telefon ogólnie pomocni ludzie :) dobra atmosfera, wypłaty na czas, w zależności jakim systemie jeździsz pieniadze dobre :) generalnie polecam !

Michał
Pracownik

Dzień dobry. Pracuję od kilku miesięcy. Jestem bardzo zadowolony. Moja praca nie należy do łatwych, ponieważ jeżdżę z wózkiem, jednak firma posiada różne zestawy , więc możliwości jest wiele, nawet dla nowych i mlodych.Porównując do innych poprzednich firm, mam tutaj spokój psychiczny, bez głupiego poganiania, czy wywoływania presji. Zawsze jestem pytany o wyjazd i zjazd. Nie mogę się wypowiedzieć o innych pracach czy trasach , które wykonują pozostali kierowcy, wystawiam własną opinię o własnym stanowisku i kierunkach . Kontakt z moimi spedytorami(opiekunami) 10/10 , biuro 10/10. Nie mam żadnych zastrzeżeń . Oby atmosfera się nigdy nie zmieniła. Pozdrawiam

1
Jacek
Inne
@Michał

W jakim systemie pracujesz? To znaczy ile za kółkiem a ile odpoczynku w domu? Tutaj obsady są tylko jednoosobowe czy zdarzają się podwójne?

Michał
Pracownik
@Jacek

Witam Cię. Z tego co słyszę, to są jakieś podwójne załogi, ale konkretów nie znam, musiałbyś zadzwonić i dopytać. Ja pracuję dużo, ale to kwestia mojego wyboru . Czasem 2 tygodnie, czasem 3, zależy jak mi się chce i jak się trasy układają. A wolne to ciężko powiedzieć, jestem raczej typem , który nie może usiedzieć w domu. Ale zawsze mnie pytają kiedy chce jechać i czasem nawet mam wybór trasy, wiadomo to jest transport , czasem lepsze rejony czasem gorsze. Ja to lubię, więc mam trochę inne podejście niż osoby, które przychodzą wyłącznie za pieniądzem do branży transportowej. Tacy niestety długo nie popracują.

Halina
Inne
@Michał

Czyli nie robią problemu jak ktoś chce więcej popracować albo zrobić trochę nadgodzin? A powiesz jak wygląda sytuacja ze spedytorami? Chodzi mi przede wszystkim o to czy znają się na robocie i czy dobrze się z nimi współpracuje :)

Michał
Pracownik

Zapomniałem dodać info o Jacku, który zasługuje również na osobną ocenę- 11/10. Takich NORMALNYCH i doświadczonych ludzi w biurze w firmach brakuje . Pełen szacun dla Niego. Pozdro

Maja
Inne

Jeden z kierowców widzę, że pochwalił tu warunki pracy jak również dwóch spedytorów. wiadomo ilu w sumie ich w firmie jest i na jakich warunkach są zatrudniani? pytam tu, bo na stronie nie widziałam ogłoszeń na spedycję, przyjmują tu na dział w ogóle?

Szalony
Pracownik
@Maja

Dzwon na nr z internetu jak jesteś dobra to się załapiesz

Aleksandra
Inne
@Szalony

A co to znaczy dobra? Sprawdzają jakoś umiejętności na rozmowie, są kwalifikacje które cenią jakoś szczególnie?

Zostaw merytoryczną opinię o Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny?

    Zobacz opinie na temat firmy Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 8 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Brzeska 6B
    31-998 Kraków
  • NIP: 6782891647 REGON: 120115167
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Damian Maroszek Transport Krajowy i Zagraniczny
Przejdź do nowych opinii