Opinie o Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j. w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j. w Kraków

Pracownik2
Pracownik

Zatrudniając się dostajesz najniższa krajową. Z czasem otrzymujesz lepsze warunki i dwie umowy. Kazda umowa w innej firmie, jedna o pracę, druga zlecenie. Premie kwartalne zostały odebrane w celu redukcji kosztów. Firma oszczędza na pracownikach, oraz zdarzają się sytuację niewypłacania nadgodzin pracownikom. Kierownictwo firmy kombinuje i chce oszukać pracowników. Pewne rzeczy np praca w niedzielę handlowe przepchnięta bez konsultacji. Za pracę w niedzielę nie otrzymuje się dnia wolnego ani wyższej płacy, jak powinno być wypłacone zgodnie z ustawą. Kolejna istotna kwestią jest brak szacunku do pracownika, tyczy się to Dyrekcji.

Zawiedziony
Inne
@anonim

Ta druga część wypłaty zależy od humoru „ zarządu”, nie ma procentów, progów sprzedażowych, wszystko na słowo - nie na piśmie, tylko „słowo”, nie ma regulaminów, wytycznych, zakresów obowiązków, na umówię masz tylko podstawa minimalna + premia uznaniowa. Te widełki co podają w ogłoszeniu to tyczą się kierowników 3000-5000 brutto a nie sprzedawców. Do tego chcą wprowadzić odpowiedzialność 100% od mienia - wciskają pracownikom dokumenty do podpisania, na które trzeba uważać bo każde słowo Ciebie pogrąży, zginie kurtka za 2000 zł to musisz oddać z wypłaty, Ty musisz udowodnić ze to nie Twoja wina a nie Oni, tej firmie brakuje sporo kasy to chcą poobcinać pensje w ten sposób. Wystrzegającej się tej firmy- mają długi wszędzie…

Pracownik
Były pracownik

Brak szacunku, brak podstawowych zasad w stosunku do pracownika. Typowy Januszex.pl

Danuta
Inne
@Pracownik

No i ten wspomniany przez ciebie brak szacunku to w czym konkretnie miałby się przejawiać? Pytam, bo w zasadzie nie wiem, do których aspektów z warunków pracy się odnosisz. Jak w zasadzie twoja praca tutaj wyglądała? I jak długo trwała? Ile średni staż pracy wynosi w firmie?

anonim
Inne

Kiedyś tu zaglądałem ale nie było tych komentarzy wtedy z tego roku. co skłania ludzi do pytania o prace, była oferta? ja w tamtym roku patrzyłem jak wystawiali ale i tak nabory mnie ominęły. Ciekaw byłbym tylko tego czy teraz po podwyżkach minimalnej tu też jakieś były? Wtedy oferowali do 4 500 zł więc w sumie nie musieliby w teorii zwiększać

Don Padre
Były pracownik
@Ktoś

A okej, to przepraszam - u mnie prowizji też nigdy nie było, ciągle tylko ją obiecywali ;)

aktualny pracownik
Pracownik

Czytając opinie można się nieźle przestraszyć. Nie wątpię, że są one prawdziwe i ludzie którzy je piszą tak właśnie odbierają tą firmę. Sam w niej pracuję i mam przyjemność współpracować tutaj z ludźmi, którzy są tu już od wielu lat i są bardzo zadowoleni z tego w jakim kierunku firma się rozwija. Osobiście myślę, że różnice w opiniach wynikają z miejsca do jakiego ludzie trafiają. Wiem, że firma ma dość elastyczne podejście do kultury w każdym sklepie i zostawia dużą dowolność kierownikom. Jak wiadomo, ryba psuje się od głowy i wyobrażam sobie, że jeśli ktoś dołącza do zespołu w którym kierownik nie zabiega o interesy pracowników i nie stara się na co dzień dbać o ich komfort, wówczas po czasie taki brak aktywności musi prowadzić do frustracji i wylania żalu chociażby w Internecie. Wg mnie firma idzie na rękę w wielu ważnych kwestiach a jeśli traficie na dobry zespół z dobrym liderem, w dobrej atmosferze można tam spędzić długi czas ;)

Aldona Nowy wpis
Inne

W ogłoszeniu dla Doradcy klienta w sklepie wystąpiło oznaczenie „pracownik fizyczny” przy czym w zakresie zadań widzę jedynie dbanie o estetyczny wygląd sklepu. Czy faktycznie jest tak, że coś się dźwiga?

aktualny pracownik Nowy wpis
Pracownik

Czytając opinie można się nieźle przestraszyć. Nie wątpię, że są one prawdziwe i ludzie którzy je piszą tak właśnie odbierają tą firmę. Sam w niej pracuję i mam przyjemność współpracować tutaj z ludźmi, którzy są tu już od wielu lat i są bardzo zadowoleni z tego w jakim kierunku firma się rozwija. Osobiście myślę, że różnice w opiniach wynikają z miejsca do jakiego ludzie trafiają. Wiem, że firma ma dość elastyczne podejście do kultury w każdym sklepie i zostawia dużą dowolność kierownikom. Jak wiadomo, ryba psuje się od głowy i wyobrażam sobie, że jeśli ktoś dołącza do zespołu w którym kierownik nie zabiega o interesy pracowników i nie stara się na co dzień dbać o ich komfort, wówczas po czasie taki brak aktywności musi prowadzić do frustracji i wylania żalu chociażby w Internecie. Wg mnie firma idzie na rękę w wielu ważnych kwestiach a jeśli traficie na dobry zespół z dobrym liderem, w dobrej atmosferze można tam spędzić długi czas ;)

Gość Nowy wpis
Inne

niektórzy piszą, że u siebie na sklepie miewali jakieś problemy z prowizjami mimo wyrobionych targetów. Teraz na stronie widać, że można udać się do sześciu miast jako doradca klienta. jesteście w stanie wprost wskazać, które są te sprawdzone, gdzie na spokojnie można więcej zarobić? nie chce zapeszać gdzie aplikuje

anonim
Inne

Kiedyś tu zaglądałem ale nie było tych komentarzy wtedy z tego roku. co skłania ludzi do pytania o prace, była oferta? ja w tamtym roku patrzyłem jak wystawiali ale i tak nabory mnie ominęły. Ciekaw byłbym tylko tego czy teraz po podwyżkach minimalnej tu też jakieś były? Wtedy oferowali do 4 500 zł więc w sumie nie musieliby w teorii zwiększać

Kaja
Kandydat
 Pytanie
@anonim

Widziałam jakaś ofertę pracy, która aktualnie zniknęła. Czy wiecie z czy firma rekrutuje? Jak to, to na jakich warunkach?

Mr
Inne
@Kaja

Owszem mają na swojej stronie oferty (usunięte przez administratora) - warunki to najniższą krajowa, bo wszyscy tam tak są zatrudnieni, a premie może dadzą a może nie dadzą …. ;)

anonim
Inne
@Mr

Uznaniowa? Zastanawiam czy ta premia jest w ogóle uwzględniona w treści ogłoszenia, ponieważ po przeczytaniu jednej z ofert dla doradcy klienta wiem, że pojawiła się wzmianka dotycząca prowizji. Ma jakich wysoki poziom normy, że o niej nie piszecie?

Ktoś
Pracownik
@anonim

Prowizja jest naliczana od obrotu sklepu, dzielona równo na pracowników. Nie ma targetów i obowiązuje zasada "grania do jednej bramki". Prowizja jest przyznawana po okresie próbnym.

Don Padre
Były pracownik
 Pytanie
@Ktoś

A to dobre! Nigdy nie uświadczyłem tam jakiejkolwiek premii, a tu takie rewelacje. Nie znam też nikogo kto taką premię by dostawał. Granie do jednej bramki? To chyba jakaś mrzonka - dyrekcja źle żyje z pracownikami przede wszystkim przez całkowity brak szacunku dla ludzi. Ale jedno się w tym komentarzu zgadza - nie ma targetów... :D

Ktoś
Pracownik
@Don Padre

"Granie do jednej bramki" - mam na myśli pracowników na salonie. Nie ma wzmianki o premii a o prowizji. To różnica.

Don Padre Nowy wpis
Były pracownik
@Ktoś

A okej, to przepraszam - u mnie prowizji też nigdy nie było, ciągle tylko ją obiecywali ;)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j.? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Manager sieci sklepów Polar Sport wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży zagranicznej
Dobrzechów
Europak Sp. z o.o. sp.k.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Popracował
Użytkownicy czekają na odpowiedź 56 dni.
Inne
 Pytanie

Brak jakiegokolwiek szacunku. Co innego obiecują, a inaczej to wszystko wygląda.. umawiają się na daną stawkę, później kombinują.. Dwa tygodnie pracy bez umowy, po czym nagle że jednak może najniższą krajowa byłaby ok ? A za „przepracowany okres” dają NAJNIŻSZĄ stawkę, ale z poprzedniego roku - już nawet się człowiekowi kłócić nie chciało, byleby zakończyć ten „etap”.. szkoda czasu.

anonim
Inne

Co z tamtym tematem długów? Od miesięcy takie stwierdzenie w ostatniego wątku tu widnieje i nikt już się go dalej nie podjął. Zastanawiam się czy tak było i czy to w ogóle aktualne? teraz po nowym roku w jak sposób stawki mogły się odświeżyć? o raz także pozostałe warunki pracy?

Zawiedziony
Pracownik
@anonim

Firma jest w złej sytuacji finansowej, właściciele nie płacą terminowo faktur za towar zakupiony co przekłada się na brak dostaw gdyż dystrybutorzy nie chcą wysyłać towaru. W nowym roku zmienili stawki dla starszych pracowników, podstawą jest najniższa krajowa plus zmniejszona prowizja od sprzedaży, dzięki tej zmianie pracownicy zarabiają mniej niż wcześniej. Podejście do pracownika nadal na niskim poziomie. W tej firmie nic od 20 lat się nie zmieniło, no oprócz płac bo kiedyś były dużo lepsze. Firma traci swoją pozycję na rynku. Pracownicy natomiast stracili szacunek do właściciela.

anonim
Inne
@Zawiedziony

A ta prowizja jest zależna mimo wszystko od stażu pracy? piszesz, że każdy jako podstawę ma teraz minimalna, tak? a osoby ze większym stażem mogą mieć po prostu naliczany wyższy poziom tamtej prowizji? Ile to %?

Pracownik2
Pracownik

Zatrudniając się dostajesz najniższa krajową. Z czasem otrzymujesz lepsze warunki i dwie umowy. Kazda umowa w innej firmie, jedna o pracę, druga zlecenie. Premie kwartalne zostały odebrane w celu redukcji kosztów. Firma oszczędza na pracownikach, oraz zdarzają się sytuację niewypłacania nadgodzin pracownikom. Kierownictwo firmy kombinuje i chce oszukać pracowników. Pewne rzeczy np praca w niedzielę handlowe przepchnięta bez konsultacji. Za pracę w niedzielę nie otrzymuje się dnia wolnego ani wyższej płacy, jak powinno być wypłacone zgodnie z ustawą. Kolejna istotna kwestią jest brak szacunku do pracownika, tyczy się to Dyrekcji.

Zawiedziony
Były pracownik
@Pracownik2

Zgadzam się z opinią, zero szacunku ze strony Dyrekcji, kłamią, ucinają pensje, do tego coraz mniej towaru w sklepach a na tym zarabiamy, z tego są Nasze premie. Klienci już to widzą i w sklepach jest mniejszy ruch. Kombinowanie, każdy dostaje inną pensje, do tego nie mają szacunku do dystrybutorów-okłamują też ich, ta firma idzie ku upadkowi. Lepiej nie wysyłajcie cv, szkoda Waszego czasu i zdrowia.

Sabina
Inne
@Zawiedziony

Te wspomniane ucięcia to na jakiej zasadzie mają miejsce? Zastanawia mnie konkretny argument. Ogólnie to w umowie tez jest o tym wzmianka i w sumie każdy wie na czym stoi w takiej sytuacji?

Pracownik
Pracownik
@Sabina

Zatrudnieni posiadają dwie umowy w różnych firmach. Polarsport, Explorer lub trawers. Jedna umowa to najniższa krajowa, druga to zlecenie, dotyczy pracowników na prowizji. I tutaj zaczynają się schody, bo nigdy nie wiadomo jaki przelew dostaniesz. Oczywiście często się zdarza, że przelew nie dociera na czas. Nigdy nie wiadomo na czym się stoi, bo i tak cie oszukają.

anonim
Inne
@Pracownik

Hej, o ile przelewy z wynagrodzeniem potrafią się spóźnić? Może głupie pytanie, ale od czego zależy ta druga umowa na zleceniu i prowizja? Na jakich stanowiskach obowiązuje?

Zawiedziony
Inne
@anonim

Ta druga część wypłaty zależy od humoru „ zarządu”, nie ma procentów, progów sprzedażowych, wszystko na słowo - nie na piśmie, tylko „słowo”, nie ma regulaminów, wytycznych, zakresów obowiązków, na umówię masz tylko podstawa minimalna + premia uznaniowa. Te widełki co podają w ogłoszeniu to tyczą się kierowników 3000-5000 brutto a nie sprzedawców. Do tego chcą wprowadzić odpowiedzialność 100% od mienia - wciskają pracownikom dokumenty do podpisania, na które trzeba uważać bo każde słowo Ciebie pogrąży, zginie kurtka za 2000 zł to musisz oddać z wypłaty, Ty musisz udowodnić ze to nie Twoja wina a nie Oni, tej firmie brakuje sporo kasy to chcą poobcinać pensje w ten sposób. Wystrzegającej się tej firmy- mają długi wszędzie…

Gizmo
Pracownik

Hej - widzę sporo negatywów - i domyślam się że zazwyczaj jak ktoś jest niezadowolony to musi wylać swoje żale gdzieś. To dla odmiany - pracuję w salonie SALEWA prowadzonym przez Polarsport i jest ok. Pracuję zgodnie z grafikiem, który wcześniej kierownik nam przedstawia do ewentualnej korekty, jak potrzebuję wolne to zazwyczaj da się to załatwić - owszem czasem ktoś jest na L4 albo coś komuś wypadnie i jest pytanie czy mogę przyjść za tą osobę. Nadgodziny - nie miewam. Wydaje mi się, że wszystko zależy od tego jakie jest podejście kierownika i jakie są godziny pracy salonu. jak salon czynny 8-9h to wiadomo że będzie praca po 8h - od poniedziałku do soboty prawie - z jakimiś dniami wolnymi w tygodniu czy w sobotę co jakiś czas - bo tyle godzin trzeba przepracować - albo komuś to pasuje - albo nie i nie ma co się w taką pracę pchać. Jak salon pracuje 12h w galerii - to system pracy jest zupełnie inny i zazwyczaj cały dzień pracujesz ale za to sporo dni po prostu wypada wolnych w miesiącu, Praca dla os zainteresowanych górami jest fajna, płaca jak w innych salonach ... dobre miejsce na pierwszy kontakt z poważną pracą a w przyszłości można samemu zostać kiero jakiegoś salonu lub inną drogą. Ktoś woli fabrykę - to wybierze fabrykę, ktoś lubi kontakt z ludźmi i nie siedzenie (usunięte przez administratora)za biurkiem - to polecam.

Mira
Inne
@Gizmo

No jak tak piszesz to wygląda to całkiem ok, tylko nie rozumiem co masz na myśli że płaca jak w innych salonach. Jednak różnice dość spore między nimi potrafią być, więc chętnie bym poznała widełki. Premie też otrzymujecie? A co z benefitami?

Piotr
Pracownik

Witam , niestety firma to typowe korpo. Ale z wypłatami jak u prywaciarza. Zakres obowiązków jest co chwilę zmienieniany dochodzą nowe . Co więcej czas pracy jest zwiększany np wprowadzany 12h dzień pracy w celu obsługi nadmiernej ilości zamówień i ternetowtch z weekendu. Brak wypłacanych nadgodzin a jeśli ktoś ma nadgodziny są kasowane w sprytny sposób w grafiku. Niedogodziny również. Tak prowadzony jest grafik aby wychodziły niedogodziny które są odbierane z urlopu czy chcesz czy nie. Zakupy pracownicze tylko w teorii w praktyce to koerownik decyduje czy coś możesz kupić, trzeba się prosić i czekać aż się łaskawie zastanowi , oczywiście nie mówię o nagminnym kupowaniu. Poprostu bardziej chwyt marketingowy niż realne zakupy pracownicze. Bardzo nieprzychylna atmosfera w pracy. Omijacszerokim łukiem zresztą, fakt że co chwilę szukają kogoś, świadczy samo przez się. Nikt tam na dłużej nie zostaje.

Pracujący
Pracownik
@Piotr

Grafik zawsze uzgadniany z kierownictwem sklepu - polecam prace w salonach w galeriach - zmiany zazwyczaj 11-12h i 15 dni wolnego w miesiącu dzięki temu. W sumie wiedziałem na co się godzę i taki system mi pasował toteż jestem zadowolony. Tak faktycznie firma rekrutuje bo otwiera nowe salony więc rekrutuje. Są też osoby pracujące na umowach zlecenie - na własne życzenie, lub pracujące mniej godzin jak studenci..... ale w poprzedniej pracy też tak było - sam pracowałem jako student około 120h w miesiącu bo tyle mogłem. Chyba Szanowny Pan trafił na jakiegoś niefajnego kierownika - bo moja kierowniczka jest ok i nie ma ani nieprzychylnej atmosfery ani problemu z wypłatą - przychodzi regularnie na konto. Zakupy pracownicze - po ustaleniu kwoty nie ma z nimi problemu - zazwyczaj jednak kupuję towar dostępny w salonie - więc tylko kwestia rabatu odpowiedniego dla pracownika.

Pracownik2
Były pracownik

Podejście do pracownika jak do (usunięte przez administratora). Kierownictwo nie szanuję pracowników oraz na każdym kroku chce ich oszukać.

Pracownik
Pracownik
@Pracownik2

Pracuję wiele lat w jednym z salonów tej sieci i jeśli bym chciał to mogę zmienić salon na inny - ofert bez liku. Nie odczuwam jednak iż jestem oszukiwany...... Ale może ktoś trafił na wyjątkowo wrednego kierownika w jakimś salonie ..... no to proponuję zmienić pracę i tyle..... chyba że powód jest inny jak liczenie na zapłatę za podpieranie ściany i omijanie klientów szerokim łukiem..

Bronisław Sain
Inne

Polarsport niestety manipuluje cenami nie umieszczając na swojej stronie najniższej ceny produktu w ostatnim miesiącu tak jak od miesiąca reguluje nasze prawo. W zamian tego posługuje się małymi promocjami typu PLus10 Plus 12 itp podnosząc jednocześnie ceny tak aby produkt i tak był nieco droższy z tygodnia na tydzień. Promocje są serwowane nocami aby chyba podnosić temp. ich wyjątkowości. W rezultacie wygląda to na instrumentalne i prymitywne traktowanie klientów jako zdeterminowanych groszowymi oszczędnościami nałogowych i słabo sypiających naiwniaków a nie ludzi, którzy chcąc się wyposażyć w góry oczekują przewidywalnych zachowań rynkowych

co to ma do rzeczy
Inne
@Bronisław Sain

Polarsport niestety manipuluje cenami..... z punktu widzenia klienta najlepiej było by aby firmy dopłacały do zakupionego przez klienta towaru a jak przypadkiem coś klient kupi a za 2 dni zobaczy że jest na to promocja to jest w szoku "jak to mnie (usunięte przez administratora) Proponuję założyć własną firmę i kupować od dystrybutora towary ( oczywiście zakupy tam za minimum 30 tyś są ale dzięki temu będzie taniej. To tyle w temacie manipulacji i niezadowolenia.

Pracownik
Były pracownik

Brak szacunku, brak podstawowych zasad w stosunku do pracownika. Typowy Januszex.pl

Danuta
Inne
@Pracownik

No i ten wspomniany przez ciebie brak szacunku to w czym konkretnie miałby się przejawiać? Pytam, bo w zasadzie nie wiem, do których aspektów z warunków pracy się odnosisz. Jak w zasadzie twoja praca tutaj wyglądała? I jak długo trwała? Ile średni staż pracy wynosi w firmie?

Danuta
Inne

Jak ktoś pisał tutaj o tym że firma nie przyjmuje aplikacji od kandydata to chodziło może o to ogłoszenie dla doradcy klienta do sklepu sprzed 3 miesięcy? To aż ciekawa Jestem o jakie warunki do spełnienia mogło chodzić że nie została ona przyjęta... tutaj ogólnie jest jakiś okres próbny? pytam bo ciekawa Jestem czy jeszcze może wznowią. w razie czego jak oceniacie pracę? Udało się komuś w przeciągu tych 3 miesięcy zgarnąć te 4,5 tysiąca który oferują jako górne widełki? jeśli tak to jakim sposobem?

Olgierd
Pracownik

Firma nie potwierdza przyjęcia dokumentów do aplikacji na stanowisko.

Ulka
Inne

Gdyby nie KRS to można byłoby pomyśleć, że firma nie prowadzi już działalności. Jest tak dobrze i brak chęci do zostawiania opinii na forum?

Zostaw merytoryczną opinię o Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j.
1/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wadowicka 3 lok. 231
    30-347 Kraków
  • NIP: 6762460306 REGON: 122727207 KRS: 0000653921
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j.
Przejdź do nowych opinii