Zatrudniając się dostajesz najniższa krajową. Z czasem otrzymujesz lepsze warunki i dwie umowy. Kazda umowa w innej firmie, jedna o pracę, druga zlecenie. Premie kwartalne zostały odebrane w celu redukcji kosztów. Firma oszczędza na pracownikach, oraz zdarzają się sytuację niewypłacania nadgodzin pracownikom. Kierownictwo firmy kombinuje i chce oszukać pracowników. Pewne rzeczy np praca w niedzielę handlowe przepchnięta bez konsultacji. Za pracę w niedzielę nie otrzymuje się dnia wolnego ani wyższej płacy, jak powinno być wypłacone zgodnie z ustawą. Kolejna istotna kwestią jest brak szacunku do pracownika, tyczy się to Dyrekcji.
Ta druga część wypłaty zależy od humoru „ zarządu”, nie ma procentów, progów sprzedażowych, wszystko na słowo - nie na piśmie, tylko „słowo”, nie ma regulaminów, wytycznych, zakresów obowiązków, na umówię masz tylko podstawa minimalna + premia uznaniowa. Te widełki co podają w ogłoszeniu to tyczą się kierowników 3000-5000 brutto a nie sprzedawców. Do tego chcą wprowadzić odpowiedzialność 100% od mienia - wciskają pracownikom dokumenty do podpisania, na które trzeba uważać bo każde słowo Ciebie pogrąży, zginie kurtka za 2000 zł to musisz oddać z wypłaty, Ty musisz udowodnić ze to nie Twoja wina a nie Oni, tej firmie brakuje sporo kasy to chcą poobcinać pensje w ten sposób. Wystrzegającej się tej firmy- mają długi wszędzie…
Brak szacunku, brak podstawowych zasad w stosunku do pracownika. Typowy Januszex.pl
No i ten wspomniany przez ciebie brak szacunku to w czym konkretnie miałby się przejawiać? Pytam, bo w zasadzie nie wiem, do których aspektów z warunków pracy się odnosisz. Jak w zasadzie twoja praca tutaj wyglądała? I jak długo trwała? Ile średni staż pracy wynosi w firmie?
Kiedyś tu zaglądałem ale nie było tych komentarzy wtedy z tego roku. co skłania ludzi do pytania o prace, była oferta? ja w tamtym roku patrzyłem jak wystawiali ale i tak nabory mnie ominęły. Ciekaw byłbym tylko tego czy teraz po podwyżkach minimalnej tu też jakieś były? Wtedy oferowali do 4 500 zł więc w sumie nie musieliby w teorii zwiększać
Czytając opinie można się nieźle przestraszyć. Nie wątpię, że są one prawdziwe i ludzie którzy je piszą tak właśnie odbierają tą firmę. Sam w niej pracuję i mam przyjemność współpracować tutaj z ludźmi, którzy są tu już od wielu lat i są bardzo zadowoleni z tego w jakim kierunku firma się rozwija. Osobiście myślę, że różnice w opiniach wynikają z miejsca do jakiego ludzie trafiają. Wiem, że firma ma dość elastyczne podejście do kultury w każdym sklepie i zostawia dużą dowolność kierownikom. Jak wiadomo, ryba psuje się od głowy i wyobrażam sobie, że jeśli ktoś dołącza do zespołu w którym kierownik nie zabiega o interesy pracowników i nie stara się na co dzień dbać o ich komfort, wówczas po czasie taki brak aktywności musi prowadzić do frustracji i wylania żalu chociażby w Internecie. Wg mnie firma idzie na rękę w wielu ważnych kwestiach a jeśli traficie na dobry zespół z dobrym liderem, w dobrej atmosferze można tam spędzić długi czas ;)
W ogłoszeniu dla Doradcy klienta w sklepie wystąpiło oznaczenie „pracownik fizyczny” przy czym w zakresie zadań widzę jedynie dbanie o estetyczny wygląd sklepu. Czy faktycznie jest tak, że coś się dźwiga?
Czytając opinie można się nieźle przestraszyć. Nie wątpię, że są one prawdziwe i ludzie którzy je piszą tak właśnie odbierają tą firmę. Sam w niej pracuję i mam przyjemność współpracować tutaj z ludźmi, którzy są tu już od wielu lat i są bardzo zadowoleni z tego w jakim kierunku firma się rozwija. Osobiście myślę, że różnice w opiniach wynikają z miejsca do jakiego ludzie trafiają. Wiem, że firma ma dość elastyczne podejście do kultury w każdym sklepie i zostawia dużą dowolność kierownikom. Jak wiadomo, ryba psuje się od głowy i wyobrażam sobie, że jeśli ktoś dołącza do zespołu w którym kierownik nie zabiega o interesy pracowników i nie stara się na co dzień dbać o ich komfort, wówczas po czasie taki brak aktywności musi prowadzić do frustracji i wylania żalu chociażby w Internecie. Wg mnie firma idzie na rękę w wielu ważnych kwestiach a jeśli traficie na dobry zespół z dobrym liderem, w dobrej atmosferze można tam spędzić długi czas ;)
niektórzy piszą, że u siebie na sklepie miewali jakieś problemy z prowizjami mimo wyrobionych targetów. Teraz na stronie widać, że można udać się do sześciu miast jako doradca klienta. jesteście w stanie wprost wskazać, które są te sprawdzone, gdzie na spokojnie można więcej zarobić? nie chce zapeszać gdzie aplikuje
Kiedyś tu zaglądałem ale nie było tych komentarzy wtedy z tego roku. co skłania ludzi do pytania o prace, była oferta? ja w tamtym roku patrzyłem jak wystawiali ale i tak nabory mnie ominęły. Ciekaw byłbym tylko tego czy teraz po podwyżkach minimalnej tu też jakieś były? Wtedy oferowali do 4 500 zł więc w sumie nie musieliby w teorii zwiększać
Widziałam jakaś ofertę pracy, która aktualnie zniknęła. Czy wiecie z czy firma rekrutuje? Jak to, to na jakich warunkach?
Owszem mają na swojej stronie oferty (usunięte przez administratora) - warunki to najniższą krajowa, bo wszyscy tam tak są zatrudnieni, a premie może dadzą a może nie dadzą …. ;)
Uznaniowa? Zastanawiam czy ta premia jest w ogóle uwzględniona w treści ogłoszenia, ponieważ po przeczytaniu jednej z ofert dla doradcy klienta wiem, że pojawiła się wzmianka dotycząca prowizji. Ma jakich wysoki poziom normy, że o niej nie piszecie?
Prowizja jest naliczana od obrotu sklepu, dzielona równo na pracowników. Nie ma targetów i obowiązuje zasada "grania do jednej bramki". Prowizja jest przyznawana po okresie próbnym.
A to dobre! Nigdy nie uświadczyłem tam jakiejkolwiek premii, a tu takie rewelacje. Nie znam też nikogo kto taką premię by dostawał. Granie do jednej bramki? To chyba jakaś mrzonka - dyrekcja źle żyje z pracownikami przede wszystkim przez całkowity brak szacunku dla ludzi. Ale jedno się w tym komentarzu zgadza - nie ma targetów... :D
"Granie do jednej bramki" - mam na myśli pracowników na salonie. Nie ma wzmianki o premii a o prowizji. To różnica.
Brak jakiegokolwiek szacunku. Co innego obiecują, a inaczej to wszystko wygląda.. umawiają się na daną stawkę, później kombinują.. Dwa tygodnie pracy bez umowy, po czym nagle że jednak może najniższą krajowa byłaby ok ? A za „przepracowany okres” dają NAJNIŻSZĄ stawkę, ale z poprzedniego roku - już nawet się człowiekowi kłócić nie chciało, byleby zakończyć ten „etap”.. szkoda czasu.
Co z tamtym tematem długów? Od miesięcy takie stwierdzenie w ostatniego wątku tu widnieje i nikt już się go dalej nie podjął. Zastanawiam się czy tak było i czy to w ogóle aktualne? teraz po nowym roku w jak sposób stawki mogły się odświeżyć? o raz także pozostałe warunki pracy?
Firma jest w złej sytuacji finansowej, właściciele nie płacą terminowo faktur za towar zakupiony co przekłada się na brak dostaw gdyż dystrybutorzy nie chcą wysyłać towaru. W nowym roku zmienili stawki dla starszych pracowników, podstawą jest najniższa krajowa plus zmniejszona prowizja od sprzedaży, dzięki tej zmianie pracownicy zarabiają mniej niż wcześniej. Podejście do pracownika nadal na niskim poziomie. W tej firmie nic od 20 lat się nie zmieniło, no oprócz płac bo kiedyś były dużo lepsze. Firma traci swoją pozycję na rynku. Pracownicy natomiast stracili szacunek do właściciela.
A ta prowizja jest zależna mimo wszystko od stażu pracy? piszesz, że każdy jako podstawę ma teraz minimalna, tak? a osoby ze większym stażem mogą mieć po prostu naliczany wyższy poziom tamtej prowizji? Ile to %?
Zatrudniając się dostajesz najniższa krajową. Z czasem otrzymujesz lepsze warunki i dwie umowy. Kazda umowa w innej firmie, jedna o pracę, druga zlecenie. Premie kwartalne zostały odebrane w celu redukcji kosztów. Firma oszczędza na pracownikach, oraz zdarzają się sytuację niewypłacania nadgodzin pracownikom. Kierownictwo firmy kombinuje i chce oszukać pracowników. Pewne rzeczy np praca w niedzielę handlowe przepchnięta bez konsultacji. Za pracę w niedzielę nie otrzymuje się dnia wolnego ani wyższej płacy, jak powinno być wypłacone zgodnie z ustawą. Kolejna istotna kwestią jest brak szacunku do pracownika, tyczy się to Dyrekcji.
Zgadzam się z opinią, zero szacunku ze strony Dyrekcji, kłamią, ucinają pensje, do tego coraz mniej towaru w sklepach a na tym zarabiamy, z tego są Nasze premie. Klienci już to widzą i w sklepach jest mniejszy ruch. Kombinowanie, każdy dostaje inną pensje, do tego nie mają szacunku do dystrybutorów-okłamują też ich, ta firma idzie ku upadkowi. Lepiej nie wysyłajcie cv, szkoda Waszego czasu i zdrowia.
Te wspomniane ucięcia to na jakiej zasadzie mają miejsce? Zastanawia mnie konkretny argument. Ogólnie to w umowie tez jest o tym wzmianka i w sumie każdy wie na czym stoi w takiej sytuacji?
Zatrudnieni posiadają dwie umowy w różnych firmach. Polarsport, Explorer lub trawers. Jedna umowa to najniższa krajowa, druga to zlecenie, dotyczy pracowników na prowizji. I tutaj zaczynają się schody, bo nigdy nie wiadomo jaki przelew dostaniesz. Oczywiście często się zdarza, że przelew nie dociera na czas. Nigdy nie wiadomo na czym się stoi, bo i tak cie oszukają.
Hej, o ile przelewy z wynagrodzeniem potrafią się spóźnić? Może głupie pytanie, ale od czego zależy ta druga umowa na zleceniu i prowizja? Na jakich stanowiskach obowiązuje?
Ta druga część wypłaty zależy od humoru „ zarządu”, nie ma procentów, progów sprzedażowych, wszystko na słowo - nie na piśmie, tylko „słowo”, nie ma regulaminów, wytycznych, zakresów obowiązków, na umówię masz tylko podstawa minimalna + premia uznaniowa. Te widełki co podają w ogłoszeniu to tyczą się kierowników 3000-5000 brutto a nie sprzedawców. Do tego chcą wprowadzić odpowiedzialność 100% od mienia - wciskają pracownikom dokumenty do podpisania, na które trzeba uważać bo każde słowo Ciebie pogrąży, zginie kurtka za 2000 zł to musisz oddać z wypłaty, Ty musisz udowodnić ze to nie Twoja wina a nie Oni, tej firmie brakuje sporo kasy to chcą poobcinać pensje w ten sposób. Wystrzegającej się tej firmy- mają długi wszędzie…
Hej - widzę sporo negatywów - i domyślam się że zazwyczaj jak ktoś jest niezadowolony to musi wylać swoje żale gdzieś. To dla odmiany - pracuję w salonie SALEWA prowadzonym przez Polarsport i jest ok. Pracuję zgodnie z grafikiem, który wcześniej kierownik nam przedstawia do ewentualnej korekty, jak potrzebuję wolne to zazwyczaj da się to załatwić - owszem czasem ktoś jest na L4 albo coś komuś wypadnie i jest pytanie czy mogę przyjść za tą osobę. Nadgodziny - nie miewam. Wydaje mi się, że wszystko zależy od tego jakie jest podejście kierownika i jakie są godziny pracy salonu. jak salon czynny 8-9h to wiadomo że będzie praca po 8h - od poniedziałku do soboty prawie - z jakimiś dniami wolnymi w tygodniu czy w sobotę co jakiś czas - bo tyle godzin trzeba przepracować - albo komuś to pasuje - albo nie i nie ma co się w taką pracę pchać. Jak salon pracuje 12h w galerii - to system pracy jest zupełnie inny i zazwyczaj cały dzień pracujesz ale za to sporo dni po prostu wypada wolnych w miesiącu, Praca dla os zainteresowanych górami jest fajna, płaca jak w innych salonach ... dobre miejsce na pierwszy kontakt z poważną pracą a w przyszłości można samemu zostać kiero jakiegoś salonu lub inną drogą. Ktoś woli fabrykę - to wybierze fabrykę, ktoś lubi kontakt z ludźmi i nie siedzenie (usunięte przez administratora)za biurkiem - to polecam.
No jak tak piszesz to wygląda to całkiem ok, tylko nie rozumiem co masz na myśli że płaca jak w innych salonach. Jednak różnice dość spore między nimi potrafią być, więc chętnie bym poznała widełki. Premie też otrzymujecie? A co z benefitami?
Witam , niestety firma to typowe korpo. Ale z wypłatami jak u prywaciarza. Zakres obowiązków jest co chwilę zmienieniany dochodzą nowe . Co więcej czas pracy jest zwiększany np wprowadzany 12h dzień pracy w celu obsługi nadmiernej ilości zamówień i ternetowtch z weekendu. Brak wypłacanych nadgodzin a jeśli ktoś ma nadgodziny są kasowane w sprytny sposób w grafiku. Niedogodziny również. Tak prowadzony jest grafik aby wychodziły niedogodziny które są odbierane z urlopu czy chcesz czy nie. Zakupy pracownicze tylko w teorii w praktyce to koerownik decyduje czy coś możesz kupić, trzeba się prosić i czekać aż się łaskawie zastanowi , oczywiście nie mówię o nagminnym kupowaniu. Poprostu bardziej chwyt marketingowy niż realne zakupy pracownicze. Bardzo nieprzychylna atmosfera w pracy. Omijacszerokim łukiem zresztą, fakt że co chwilę szukają kogoś, świadczy samo przez się. Nikt tam na dłużej nie zostaje.
Grafik zawsze uzgadniany z kierownictwem sklepu - polecam prace w salonach w galeriach - zmiany zazwyczaj 11-12h i 15 dni wolnego w miesiącu dzięki temu. W sumie wiedziałem na co się godzę i taki system mi pasował toteż jestem zadowolony. Tak faktycznie firma rekrutuje bo otwiera nowe salony więc rekrutuje. Są też osoby pracujące na umowach zlecenie - na własne życzenie, lub pracujące mniej godzin jak studenci..... ale w poprzedniej pracy też tak było - sam pracowałem jako student około 120h w miesiącu bo tyle mogłem. Chyba Szanowny Pan trafił na jakiegoś niefajnego kierownika - bo moja kierowniczka jest ok i nie ma ani nieprzychylnej atmosfery ani problemu z wypłatą - przychodzi regularnie na konto. Zakupy pracownicze - po ustaleniu kwoty nie ma z nimi problemu - zazwyczaj jednak kupuję towar dostępny w salonie - więc tylko kwestia rabatu odpowiedniego dla pracownika.
Podejście do pracownika jak do (usunięte przez administratora). Kierownictwo nie szanuję pracowników oraz na każdym kroku chce ich oszukać.
Pracuję wiele lat w jednym z salonów tej sieci i jeśli bym chciał to mogę zmienić salon na inny - ofert bez liku. Nie odczuwam jednak iż jestem oszukiwany...... Ale może ktoś trafił na wyjątkowo wrednego kierownika w jakimś salonie ..... no to proponuję zmienić pracę i tyle..... chyba że powód jest inny jak liczenie na zapłatę za podpieranie ściany i omijanie klientów szerokim łukiem..
Polarsport niestety manipuluje cenami nie umieszczając na swojej stronie najniższej ceny produktu w ostatnim miesiącu tak jak od miesiąca reguluje nasze prawo. W zamian tego posługuje się małymi promocjami typu PLus10 Plus 12 itp podnosząc jednocześnie ceny tak aby produkt i tak był nieco droższy z tygodnia na tydzień. Promocje są serwowane nocami aby chyba podnosić temp. ich wyjątkowości. W rezultacie wygląda to na instrumentalne i prymitywne traktowanie klientów jako zdeterminowanych groszowymi oszczędnościami nałogowych i słabo sypiających naiwniaków a nie ludzi, którzy chcąc się wyposażyć w góry oczekują przewidywalnych zachowań rynkowych
Polarsport niestety manipuluje cenami..... z punktu widzenia klienta najlepiej było by aby firmy dopłacały do zakupionego przez klienta towaru a jak przypadkiem coś klient kupi a za 2 dni zobaczy że jest na to promocja to jest w szoku "jak to mnie (usunięte przez administratora) Proponuję założyć własną firmę i kupować od dystrybutora towary ( oczywiście zakupy tam za minimum 30 tyś są ale dzięki temu będzie taniej. To tyle w temacie manipulacji i niezadowolenia.
Brak szacunku, brak podstawowych zasad w stosunku do pracownika. Typowy Januszex.pl
No i ten wspomniany przez ciebie brak szacunku to w czym konkretnie miałby się przejawiać? Pytam, bo w zasadzie nie wiem, do których aspektów z warunków pracy się odnosisz. Jak w zasadzie twoja praca tutaj wyglądała? I jak długo trwała? Ile średni staż pracy wynosi w firmie?
Jak ktoś pisał tutaj o tym że firma nie przyjmuje aplikacji od kandydata to chodziło może o to ogłoszenie dla doradcy klienta do sklepu sprzed 3 miesięcy? To aż ciekawa Jestem o jakie warunki do spełnienia mogło chodzić że nie została ona przyjęta... tutaj ogólnie jest jakiś okres próbny? pytam bo ciekawa Jestem czy jeszcze może wznowią. w razie czego jak oceniacie pracę? Udało się komuś w przeciągu tych 3 miesięcy zgarnąć te 4,5 tysiąca który oferują jako górne widełki? jeśli tak to jakim sposobem?
Firma nie potwierdza przyjęcia dokumentów do aplikacji na stanowisko.
Gdyby nie KRS to można byłoby pomyśleć, że firma nie prowadzi już działalności. Jest tak dobrze i brak chęci do zostawiania opinii na forum?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polar Sport Krystyna Radwańska sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!