Witam. Jakie możliwości awansu stoją przed osobą pracującą w firmie, jako doradca klienta? Jakie są szanse i wymogi, by objąć posadę Regionalnego Kierownika Sprzedaży? W zakładce kariera od osoby z zewnątrz koniecznie wymagano doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Ale taki pracownik, od dłuższego czasu związany z firmą też na pewno ma atuty, którymi nie dysponuje osoba nieobeznana z pracą tutaj. Atuty, które być może grają niebagatelną rolę, przy decyzjach, co do obsady stanowisk kierowniczych?
Czy w tej firmie są jakieś premie na święta ?
Tutaj już ktoś pytał o pracę Doradcy klienta, ja też jestem ciekawa tej pracy i właśnie w tym kontekście, taki pracownik dostaje jakieś premie? Czy firma robi tak, że pracownicy centrali dostają coś na święta, a pracownicy ze sklepów nie dostają lub dostają coś innego? Czy wszyscy pracownicy dostają to samo po równo, bez względu od posady czy stażu?
Pracownicy mają do wyrobienia określone plany sprzedażowe które moim zdaniem są mocno wygórowane i raczej niemożliwe do osiągnięcia( w sezonie zimowym to już szczególnie ). Premia to zazwyczaj 100-300 zł przy dobrych wiatrach :) co do podziału to kierownik sklepu raczej decyduje oraz szefostwo. Jeżeli będziesz mieć słaby wynik ze spotkania z tajemniczym klientem również masz gorszą premie, a takie badanie jest co miesiąc
Doradca klienta w sklepie jak często musi zostawać po godzinach teraz? O ile jeszcze się zdarzają takie nadgodziny, ale po prostu patrzyłem na ogłoszenie sprzed roku i tam była mowa o tym. Tylko jakoś tak bez szczegółów, dlatego proszę o więcej informacji.
Opinia z perspektywy byłego już (na szczęście) pracownika. Omijajcie szerokim łukiem. Firma bez ładu i składu. Na rozmowie rekrutacyjnej obietnice premii sprzedażowej wysokości miesięcznej wypłaty- premia niemożliwa do osiągnięcia w większości sklepów bo progi do premii z kosmosu lub nagle w środku miesiąca decyzja o zmianie zasad premiowania działająca wstecz :) pracownicy w sklepach raczej spoko, wiadomo, że można trafić na niespełnionego karierowicza ale raczej miło. Centrala dramat- kierownicy regionalni zachowują się jakby byli właścicielami - nic nie jest ich interesem, pomocy zero, tylko wymagania i rozkazy. Księgowość, kadry i cała reszta to samo, nikt nic nie wie, nie potrafi, nie mają czasu i tak dalej. No i zapraszają na dni próbne za które nie płacą- później pracownicy sklepu świecą oczami
To jakie premie są tu realne skoro mówisz, że te o wysokości wynagrodzenia nierealne? O jakich kwotach mowa tak mniej więcej. A sama podstawa pensji jest w ogóle w porządku?
Premie to kwoty 150/300 złotych jak cudem uda Ci się sprzedać odpowiednią ilość towaru albo spełnić warunki danej akcji premiowanej. Nijak ma się to do miesięcznego wynagrodzenia- nawet najniższej krajowej :)
To są kwoty podane już na rękę? Te plany sprzedażowe są tak ustalane żeby je chociaż w jakieś części osiągnąć? Zdarzają się miesiące bez premii?
Warto też wspomnieć ze szefostwo notorycznie zmienia zdanie dotyczące targetow miesięcznych … przykładowo 26 dnia miesiąca osiągasz 70% targetu do wyrobienia z nadzieja na lepsza premie po czym po spotkaniu zarządu okazuje się ze masz podniesiony target miesięczny i dobra premia staje sie marzeniem …
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Villaro Pabisiak Rytczak Wesoły sp.j.?
Przez to ze prowadzona jest sprzedaż indywidualna każdy chce sprzedać jak najwiecej. Z tego co wiem większość salonow ma problem z atmosfera na salonach bo dziewczyny się nie dogadują. Jedna nadaje na druga. Kierownicy maja tylko wymagania, szefostwo to samo. Zmiany targetow w trakcie miesiąca, wieczne pretensje, obcinanie premii, tajemniczy klient i brak pomocy ze strony kogokolwiek.. naprawdę chce się pracować :)
Za co obcinają premie? Czy przy tej sprzedaży indywidualnej da się dobrze zarobić? Jakaś podstawa pensji tak poza tym jest? To przez ten wyścig w sprzedaży ludzie się nie dogadują czy o coś innego chodzi?
Czy aktualnie doswiadczenie przy sprzedaży odzieży jest wymagane? Czy wystarczy handel? Ktoś niżej napisał, że z tego powodu nie dostał pracy. Ile w ogóle jako sprzedawca w tej firmie możemy zarobić? Jest jakiś rabat pracowniczy na te artykuły?
Witam Jakiś czas temu zostałam zaproszona na rozmowę rekrutującą do nowopowstałego salonu. Pani która ja przeprowadziła bardzo miła Rozmowa luźna a nie korporacyjny bełkot Niestety ja z 12 letnim doświadczeniem na stanowisku kierowniczym ale nie „odzieżowym” pracy nie dostałam ???? Szukali fachowców z branży to zrozumiałe Dziś po raz pierwszy miałam przyjemność być klientka tego sklepu....i napewno drugiego razu nie będzie .... Panie napewno fachowcami nie są
Nie ma żadnego oczerniania nikogo tutaj. (usunięte przez administratora)Każdy stara się jak może, pracuje ile może. Bez pracowitości i starania nie ma awansu. Po prostu trzeba czytać ze zrozumieniem i pomyśleć a nie osądzać kogoś bezpodstawnie
Witam. Zakupiłam spodnie w nowo otwartym sklepie w Łowiczu. Spodnie były zakładane może 3 razy okazjonalnie. Okazało się że spodnie przetarly się z tyłu przy kieszeni(faktem jest że tata zapodzial paragon). Poszliśmy do sklepu w Łowiczu złożyć reklamację dwie Panie ekspedoentki nie przyjęły tej reklamacji i na Dzień dobry odpowiedzialy że podstawą reklamacji jest paragon. Nie wykazały nawet dobrej woli aby zrobić cokolwiek w tej sprawie. Rozumiem że paragon jest ważny, na spodniach jest nazwa Państwa firmy i to do czegoś zobowiązuje. Spodnie nie kosztowały 20 zł!!!!!!!!!!,ale 200. Co Państwo sądzą o tej sprawie poproszę o opinię i telefon 608-508-146
Witam, zgodnie z polskim prawem do złożenia reklamacji nie jest niezbędny dowód zakupu. Wystarczy , że podczas składania reklamacji zostaną wskazane dane pomocne do znalezienia transakcji, np. data, godzina zakupu, wysokość zakupu, czy na paragonie znajdowały się inne rzeczy. Jeśli płatność była kartą najlepiej jest wydrukować ze swojej bankowości dowód stanowiący ten zakup. Oczywiście sklep ma obowiązek spisać formularz reklamacyjny, później reklamacja może zostać rozpatrzone pozytywnie lub negatywnie (negatywnie może być też z powodu braku formalności - personel nie odnajdzie transakcji w systemie)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Villaro Pabisiak Rytczak Wesoły sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Villaro Pabisiak Rytczak Wesoły sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Villaro Pabisiak Rytczak Wesoły sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!