Nie potrzeba przypadkiem do zespołu cukiernika, bo kiedyś rekrutowali osoby na stanowisko. Wtedy nie wysłałam cv, bo chyba firma dopiero się rozwijała czy wchodziła na krakowski rynek i nie chciałam ryzykować. Znalazłam teraz informację, że oferowali umowę o prace i 25zł/h. Dajcie znać, o ile ta kwota ulega zmianie i czy warto ;)
(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Pokazuje to słabość Polskiego prawa. Oni dawno powinni już siedzieć nie w w willi na Kaszubach a więzieniu. A to co robią ze swoim dzieckiem to też podchodzi pod minimum kuratora.
Jak wiesz że coś się dzieje z dzieckiem to zgłoś to! Kasa kasą, ale obok krzywdy dziecka nie można przechodzić obojętnie.
Ta fala hejtu jest przerażająca, Teraz można pisać takie rzeczy bezkarnie.Jesli tak się dzieje,to trzeba udowodnić! Dlaczego miesza się życie prywatne z zawodowym?Uważam,że krzywdę dziecka się zgłasza,nie piszę.Czemu to ma służyć?
Jestem zażenowana zachowaniem pracodawcy, który nie ma za grosz szacunku do swoich pracowników. Co miesiąc trzeba się prosić o wypłatę, która i tak nie jest w terminie opisanym przez prawo. Ludzie czekają miesiącami na zaległe wypłaty. Pracownicy są tu traktowani jak służba, mimo tego że to właśnie Oni są filarem zysków tej firmy. Każdemu kto ma choć trochę szacunku do siebie polecam unikać to miejsce szerokim łukiem.
Dzień dobry. Chciałabym dodać komentarz do tej opinii w trzech aspektach. Ta sytuacja ma dwie strony medalu. Zgadzam się z faktem opóźnień w wynagrodzeniach i części bieżących działań firmy, co spowodowane jest sytuacją pandemiczną, której działając od 2017 roku nie byliśmy w stanie przewidzieć. Prowadziliśmy z pełnym zaangażowaniem miejsce doceniane przez wiele osób, w opiniach, komentarzach, na miejscu w lokalach i miejscach sprzedaży. Doceniane za obsługę, zespół, produkt, jakość, ale też za postawę podczas pandemii i wdrażane rozwiązania - także przez nas jako właścicieli i pracodawców. Prawo nie reguluje również sytuacji w której znalazła się nie tylko nasza firma, nie wspierając nas w działaniach od czasu pierwszego praktycznie zupełnego zatrzymania bieżącej działalności firmy w marcu 2020. Mimo wyzwań od samego początku wdrażamy wszelkie rozwiązania aby zmniejszać straty firmy spowodowane pandemią na poziomie powyżej 800 000, które do tej pory sfinansowaliśmy z własnej kieszeni na powyżej 300 000 oraz ciężką pracą i zaangażowaniem by utrzymać spółkę. Mimo czasu pandemicznego i strat trwających wiele miesięcy duża większość pracowników odnotowała podwyżki w wypłatach. Odniosę się również do bardzo niesprawiedliwej części opinii związanej ze sposobem traktowania pracowników. Nie wiem i trudno mi sobie patrząc na fakty wyobrazić sobie jakie są przykłady wspomnianych zachowań braku szacunku. Nie tylko w czasie pandemii naturalnym dla właścicieli zachowaniem również będących filarem działania firmy i jej utrzymania poza odpowiedzialnością, zarządzaniem i wieloma kwestiami bieżącego działania w tym pozyskiwania środków jest bycie na równi z zespołem. W praktyce oznacza to równoległe z utrzymywaniem i codziennym zarządzaniem kryzysową sytuacją podejmowanie dokładnie takich obowiązków jak zespół - m.in. pracę na obsłudze, kuchni, zmywaku, przy wypieku w piekarni, sprzedaży i na każdym stanowisku, wsparcie o każdej potrzebnej porze. To oczywiste, ale z opinii wynika, że jest odwrotnie, co nie jest zgodne z prawdą.
Mniej marketingu, mnie strategii i wizji a wiecej wynikow finansowych i pensji dla ludzi pracujacych. Piekarnia i gastronomia to nie zaden rocket science. Teraz chcecie zbawiac swiat recyklingiem zywnosci tylko ile mozna dokladac do tego startupu? Rok dwa lata, moze trzy? Srodki przepalone a na pensje w Handelku nie ma !!!
Czy firma Handelek Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Pod żadnym pozorem nie wykonywać pracy dla tych (usunięte przez administratora) Nie płacą, właścicielka prze miła z pozoru, w rzeczywistości dwulicowa (usunięte przez administratora) Pracownicy nie mają na rachunki bo proszą się po 3 miesiące o swoje wynagrodzenie. Jeden wielki dramat.
Z początku wszystko ładnie pięknie, ludzie uprzejmi, mili, z drobnymi problemami komunikatywnymi, ale nic strasznego. Tzn. jeśli chce się pracować jak na wolontariacie, bo nie płacą ludziom. Ciągła rotacja zespołów ludzi w zespołach (kucharzy, piekarzy, pomocników - wszystkich!) przez nieuczciwość. Z początku opóźnienie opłaty to był tydzień, kolejnej z miesiąc, kolejnej 3 miesiące, a już po zakończeniu tego wszystkiego nie płacą nic. Na szczęście zostało już wszystko przekazane na drogę sądową, choć nie wiadomo czy to da do myślenia właścicielom. Omijać i nie kupować produktów. A szkoda, bo są dobre.
No słabo z Twojego opisu to wychodzi. Ale Ty odradzasz kupowanie z perspektywy pracownika? Bo skoro produkt dobry to klient nie powinien mieć problemów?
Nie polecam pracodawcy. Comiesięczne upominanie się o swoje pieniądze za przepracowane godziny jest już na porządku dziennym. Pracując nigdy nie sądziłem, że będę się musiał zastanawiać czy będę miał za co zapłacić rachunki czy będę musiał pożyczać pieniądze od bliskich na przetrwanie. Jeśli szukacie wolontariatu to jest to idealne miejsce. Z zewnątrz wydaje się, że firma działa bez zarzutu a niestety tak nie jest. Trzeba stamtąd jak najszybciej uciekać. Nikt z moich znajomych ani ja nigdy wcześniej się z niczym takim nie spotkałem w życiu.
Dzień dobry, dziękujemy za opinię, która wymaga doprecyzowania. Przyznaję, że ze względu na sytuację pandemiczną, która spowodowała straty na poziomie powyżej 850 000 zł, firma notuje opóźnienia w bieżących działaniach, które jej właściciele pokryli po części - około 300 000zł z własnej kieszeni, dostając niewielką i nieznaczną w skali potrzeb bieżącego działania pomoc od Państwa. Tej sytuacji nikt nie przewidział i nie jesteśmy niestety odosobnionym przypadkiem. Jednak od samego początku pandemii, jako właściciele firmy wdrażamy wszelkie możliwe rozwiązania by utrzymać spółkę - między innymi przeniesienie działalności do innej lokalizacji, zmniejszenie kosztów, zdobycie nowych miejsc dystrybucji produktów, ogromny wysiłek włożony w bieżącą działalność i pracę zespołu oraz narzędzia do pracy, wyposażenie, wdrażanie nowych produktów z sukcesem i docenieniem od klientów, pozyskanie partnerów i inwestycję ze środków prywatnych w źródła nowych przychodów (m.in. dostawy produktów, system online, sprzęt) czy pozyskanie dotacji na tworzenie nowych źródeł przychodu. W trakcie pandemii prawie cały zespół otrzymał podwyżki, niektórzy do 60-85% wcześniejszej wypłaty/stawki. Otrzymali też inny zakres obowiązków, możliwość rozwoju. Wielokrotnie w trakcie comiesięcznych zespołowych rozmów o sytuacji informowaliśmy i wdrażaliśmy kolejne rozwiązania, starając się na bieżąco rozwiązywać problemy z opóźnieniami. Nie działamy bez zarzutów, ale walczymy z pełnym zaangażowaniem i zwinnością, codziennie o to by funkcjonować jak najlepiej możemy w obecnej sytuacji. Przepraszam mimo wszystko za wszelkie niedogodności z tytułu opóźnienia.
Witam. Jak ma się sytuacja spowodowana pandemia do tego, ze problemy finansowe trwały już przed tym okresem? Wynagrodzenie na czas to już przeszłość od kilku lat, nie od czasów Coronavirusa. Straty ponieśli wszyscy w Ale pracodawca nie może jakimś %. dopuszczać do tego, by pracownicy nie wykonana otrzymywali wynagrodzeń za prace. lle razy obiecaliście ze „wypłata będzie we wtorek" a była kilka tygodni później? To jest rzetelność i szacunek do innych? Każdy ma zobowiązania związane z życiem codziennym. Zreszta każdy ma prawo do wykorzystania pieniędzy w takim celu w jakim chce, bez żadnych komentarzy osób trzecich jakie maja tutaj miejsce.
Niewielka pomoc od Państwa? To mówicie o tych ponad 500.000 PLN z tarcz? :)
Nie polecam pod żadnym względem pracodawcy. Wypłaty się nie doczekałam, pomimo próśb, ciągłych wiadomości, zostawalam ignorowana. Notorycznie nie dostawałam odpowiedzi na wiadomości. Uciekajcie stamtąd jak najszybciej. Właściciele to są osoby które pod żadnym względem nie maja szacunku do swoich pracowników. Są oszustami. Na wypłatę czekam już od miesiąca.
Wiele firm ucierpiało z powodu pademii. Dla nich jednak wypłata wynagrodzenia pracownikom jest priorytetem. Tu opóźnienie nie wynosi kilka dni a kilka miesięcy. Tłumaczenie się w ten sposób jest wręcz bezczelne. Pracownicy muszą za coś wyżywić siebie, rodziny, dzieci, opłacić rachunki. To jest najważniejsze bo to oni swoją pracą generują zysk dzięki, któremu firma może przetrwać ten trudny czas.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Handelek Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Handelek Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Handelek Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!