polecam. Mało funkcji i dużo błędów. Zamiast rozwijać biznes trzeba siedzieć i zgłaszać. I zdecydowanie za drogo.
Dzień dobry, Pozdrawiamy konkurencję / lub copywriterów Gowork.pl Mamy pozytywne informacje z rynku, po zaprezentowaniu możliwości platformy CStore w zakresie wsparcia sprzedaży hurtowej online. Przekłada się to na rozpoczęcie współpracy z firmami, które migrują z innych rozwiązań, z których dotychczas korzystali. Projekty są z sukcesem realizowane. Z najważniejszymi funkcjonalnościami można zapoznać się na naszej stronie https://www.cstore.pl/ . Dostępna jest możliwość realizacji funkcjonalności niestandardowych, umożliwiającą dopasowanie systemu do specyfiki danej branży / biznesu. Zapraszamy na bezpłatną konsultację online https://www.cstore.pl/konsultacja/ Z poważaniem - CStore.pl
Jestem doświadczonym użytkownikiem usług Cstore i przez dłuższy czas korzystałem z ich oferty z zadowoleniem. Niemniej jednak, w ostatnich miesiącach moje zaufanie do firmy zostało nadszarpnięte przez kilka niepokojących trendów. Po pierwsze, zauważyłem znaczący wzrost cen, który jest trudny do zaakceptowania, biorąc pod uwagę brak widocznych ulepszeń lub dodatkowych funkcji. Oczekiwałbym, że podwyżka cen idzie w parze z doskonaleniem produktu lub usługi, ale w tym przypadku nie widzę tego korelacji. Po drugie, jestem rozczarowany brakiem nowych funkcji. Cstore zawsze wydawało mi się być firmą nastawioną na innowacje, ale ostatnio zdaje się, że utknęli w miejscu. Brakuje mi nowych, świeżych pomysłów, które byłyby odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Na koniec, jestem niezadowolony z poziomu obsługi klienta. Kontakt z firmą stał się znacznie bardziej skomplikowany i nieefektywny. Przy tak dużej konkurencji na rynku, wsparcie klienta powinno być priorytetem, a niestety w tym przypadku odczuwam niedostatek.
Dzień dobry, Pozdrawiamy konkurencję. Mamy pozytywne informacje z rynku, po zaprezentowaniu możliwości platformy CStore w zakresie wsparcia sprzedaży hurtowej online. Przekłada się to na rozpoczęcie współpracy z firmami, które migrują z innych rozwiązań, z których dotychczas korzystali. Projekty są z sukcesem realizowane. Wersja która jest w regularnej sprzedaży dla naszych klientów, napisana jest w oparciu o najnowsze standardy z wykorzystaniem frameworka Laravel 10.x / PHP 8.x w najnowszych wersjach. Z najważniejszymi funkcjonalnościami można zapoznać się na naszej stronie https://www.cstore.pl/ . Dostępna jest możliwość realizacji funkcjonalności niestandardowych, umożliwiającą dopasowanie systemu do specyfiki danej branży / biznesu. Zapraszamy na bezpłatną konsultację online https://www.cstore.pl/konsultacja/ Z poważaniem - CStore.pl
Cześć. A mnie by ktoś opowiedział o pracy Konsultanta Sprzedaży IT? na rakietowym portalu widziałem, że wystawiali ofertę z widełkami od 5 do 7 tys. ciekaw jestem oceny standardów pracy i tego czy uważacie te zarobki za adekwatne co do rzeczywistych zadań
Ja to przyznam, że z przypadku tu trafiłem, bo po Gdyni sobie patrzę właśnie. Firmy w zasadzie jeszcze nie znam, chciałem poszukać ofert to żadna mi się nie wyświetliła. Ja akurat na e-commerce się znam, tylko nie wiem czy firma przyjmuje do siebie takich pracowników? jeśli tak to dwa lata doświadczenia (w tym jeden rok komercyjnie) wystarczy by się kwalifikować?
Niektóre posty są dla mnie jakieś niezrozumiale zwłaszcza te związane z jakimś podszywaniem się, zaciekawiło mnie to, że ludzie interesowali się tu praca, bo mnie jakoś ogłoszenie w internecie się nie ukazało. Na stronie chyba także nie ma zakładki za pracą? czy źle widzę? Czy do działu sprzedaży można się w ogóle przyjąć? mam doświadczenie w tym zakresie a będę czegoś dla siebie szukać w Gdyni. Czy praca hybrydowa występuje czy musze dojeżdżać codziennie do biura?
Co za absurdalny komentarz. Nie dość, że interesujesz się zatrudnieniem w firmie, która nie szuka pracownika, to jeszcze rzekomo chciałbyś sprzedawać ten ich słaby produkt na warunkach, o których inni piszą tylko negatywne komentarze? Od twojego komentarza zalatuje łapskami cstora. :)
Pozdrawiamy serwis Gowork.pl oraz konkurencję. Informacje podane przez jednego lub dwóch pracowników zostały ujawnione bez zgody zarządu. Stanowi to naruszenie naszego dobrego wizerunku. Osoby te zostały wyrzucone, cenimy jako organizacja NDA oraz nie informowanie o tym co się dzieje wewnątrz firmy. Zespół CStore S.A.
Pierw podszywacie się Państwo pod naszych klientów, później pracowników, a teraz pod nas samych? Sytuacja opisana powyżej nie miała miejsca, jak również my jako CStore SA nie opublikowaliśmy takiej opinii. Zespół CStore S.A.
Przestrzegam przed nową filią tej firmy - doradztwo marketingowe. Brak RODO, brak wiedzy w temacie, informacja od jednego z pracowników: "front na faktury"
Czy obecność wspomnianej filii wpływa na warunki zatrudnienia w tym przypadku? dopiero co tak naprawdę tu przyszedłem a już widziałem część opinii, w których ludzie odradzali współpracy, a co w drugą stronę? Czy jest tu ktoś kto obecnie się zatrudnia i miałby inne odniesienie? na LinkedIn widać aktualny zespół, czy to jakiś stały skład? Zastanawia mnie ewentualny poziom rotacji
Bez podawania szczegółów, powiem Ci że: rotacja nie za duża, pracujemy zazwyczaj po 2-3 lata, praca hybrydowa, natomiast mamy bardzo duży nacisk na wpychanie starego softu który nie jest aktualizowany na bieżąco. To co osoba podająca się za Lewee napisała jest niestety prawdą - zatrudnili jakiegoś konsultanta który to został wyrzucony z dużego banku, i zgodził się pracować za prawie nic jako pensja, ale dorabia na prowizji ze sprzedaży. Tak zwany 'front' to nowa filia naszej organizacji, ma niby służyć do działaniach pro-marketingowych, natomiast jej cel jest trochę inny...mają po prostu kasować kilka złotych tu i tam na klientach którzy nie znają się na marketingu i są chętni powierzyć parę groszy do kogoś kto niby się na tym zna. Metoda na zapłacę, spróbuję ale nie przedłużę.
Pozdrawiamy serwis Gowork.pl oraz konkurencję. Zgadza się, że średni zaangażowany czas specjalistów w naszej organizacji jest powyżej 3 lat, co jest kilkukrotnie wyższym czasem od średniej w branży IT. Wszystkie pozostałe udzielone informację są sprzeczne z rzeczywistością. Zespół CStore S.A.
(usunięte przez administratora)
Czy z jednej z opinii na forum nie wynika przypadkiem, że wcale system nie jest oparty tylko i wyłącznie n wynagrodzenie prowizyjnie? Tak to ujmujesz i teraz nie wiem jak to rozumieć? Wzmianka o pracy za darmo do czego tak właściwie się odnosi? Jaki zakres obowiązków? Za jakie pieniądze?
(usunięte przez administratora)
@Pati Informacja sprzeczna z rzeczywistością. Proszę o wskazanie źródła jej pochodzenia? Nasza firma nie oferuje darmowych staży, praktyk oraz wynagrodzenia które wyłącznie oparte jest o system prowizyjny.
Pragnę poinformować, że firma, a szczególnie rudyprezes, wymusił abym zrezygnowała z usług tej firmy przez nagły wzrost cen. W rozmowie z moją opiekunką dowiedziałam się że jest to związane ze strategią firmy, że odchodzi od małych klientów na których nie warto się skupiać bo „więcej problemów dopatrują się w naszych systemach niż ci duzi”
@Milena Zgadza się, podnieśliśmy ceny na przestrzeni ostatniego roku, co jest związane m.in. z bardzo wysoka inflacją. Sklepy działające w modelu dropshippingowym lub podstawowe sklepy detaliczne kosztują od 250 zł netto / msc. Oczywiście mamy wolny rynek i może Pani prowadzić sklep w dowolnej innej firmie. Jeżeli szuka Pani taniego rozwiązania na początek polecamy firme Shoper.pl lub Sky-shop.pl, gdzie oferta dopasowana jest do małych i prostych sklepów. Nasza firma w koncertuje się nad Platformami B2B - systemów do sprzedaży hurtowej online, gdzie nasz produkt dostarcza szeregu możliwości dopasowanych do tej grupy klientów. Zespół CStore.pl
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Jakie warunki które zostały Panu przekazane, które nie spełniają norm ma Pan na myśli? :) Proszę o ich przesłanie na sprzedaz@cstore.pl z chęcią przeanalizujemy sytuację. Zespół CStore S.A.
Nie wiem jak to tam wychodzi w kwestii dogadywania się ale dałoby radę odnieść się co do zagadnienia wspomnianej sprzedaży? czy ten procent jest jakoś zmienny? I jaka jest na nią samą prognoza na kolejny rok? Sporządzane są tego typu plany?
Wydawało nam się że już nic nie przebije poziomu głupoty komentarzy które pojawiają na tym portalu. A tu nagle pojawia nam się @Rudy ze swoimy tajnymi nagraniami! Prosimy @Rudy by nagrania ujrzały światło dzienne i zostały opublikowane na tym portalu. Z chęcią posłuchamy! Zespół CStore.pl
(usunięte przez administratora)
Odradzam. Najchętniej to chcą abyś pracował za darmo
Pozdrawiamy konkurencję i serwis Gowork.pl . Proszę rozwinąć na jakiej podstawie napisał "Pan" taki komentarz? Nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko Python. Pracownicy są zadowoleni z poziomu otrzymywanego wynagrodzenia oraz pracy w naszej firmie, co potwierdza fakt, że wielu pracowników związanych jest z nami od wielu lat (średni okres zatrudnienia powyżej 3 lat). Z poważaniem - CStore.pl
To ja ciekawa jestem Twoich oczekiwań finansowych względem jakich kompetencji i co zostało zaproponowane wobec tego zestawienia? Co z podwyżkami, czy raz do roku się zdarzają? I jak można ocenić proces awansu, ile minimum trwa?
Dzień dobry, Zapraszamy do zapoznania się z opiniami realnych klientów którzy korzystają z usług CStore.pl . Namiary kontaktowe konkretnych osób możliwe do uzyskania po kontakcie z działem handlowym, sprzedaz@cstore.pl +48 58 558 80 80 Indywidualna konsultacja - https://www.cstore.pl/konsultacja/ Z poważaniem - CStore.pl
polecam. Mało funkcji i dużo błędów. Zamiast rozwijać biznes trzeba siedzieć i zgłaszać. I zdecydowanie za drogo.
Dzień dobry, Pozdrawiamy konkurencję / lub copywriterów Gowork.pl Mamy pozytywne informacje z rynku, po zaprezentowaniu możliwości platformy CStore w zakresie wsparcia sprzedaży hurtowej online. Przekłada się to na rozpoczęcie współpracy z firmami, które migrują z innych rozwiązań, z których dotychczas korzystali. Projekty są z sukcesem realizowane. Z najważniejszymi funkcjonalnościami można zapoznać się na naszej stronie https://www.cstore.pl/ . Dostępna jest możliwość realizacji funkcjonalności niestandardowych, umożliwiającą dopasowanie systemu do specyfiki danej branży / biznesu. Zapraszamy na bezpłatną konsultację online https://www.cstore.pl/konsultacja/ Z poważaniem - CStore.pl
(usunięte przez administratora)
Nie mogę się zgodzić z tą opinią. CStore zawsze traktuje swoich klientów profesjonalnie, co jest jego mocną stroną.
Szanowny Kliencie, Przykro nam z powodu niezadowolenia z naszych usług. Stale pracujemy nad tym, aby oferowane przez nas usługi były jak najwyższej jakości, starając się podążać z nowinkami technicznymi. Dokładamy wszelkich starań, by jak najbardziej profesjonalnie projektować i wdrażać procesy sprzedażowe z wykorzystaniem kanału online. Obecnie zespół CStore S.A. obsługuje m.in. dużą korporację Cargill, zatrudniającą ponad 160 tysięcy osób, sklep Baterie.pl, który ma obrót roczny na poziomie 100 mln zł czy firmę Calypso, która przeprocesowuje powyżej 7 tysięcy transakcji dziennie, więc trudno nam się zgodzić z zarzutami. Prawdą jest natomiast, że nasi pracownicy dbają o obsługę klientów praktycznie 24h/7/365 - gdy jest konieczność odpisujemy wieczorami czy w weekendy, tak, by platfomra sprzedażowa działa sprawnie przez całą dobą, 7 dni w tygodni. Bardzo dziękujemy za Twoją opinię, jesteśmy zawsze otwarci na krytykę, by ulepszać jakość dostarczanych przez nas usług. Pozdrawiamy.
Szanowny Panie, łatwo jest oczerniać anonimowo firmę - jednak każde Pana słowo mija się z prawdą. Jedną z naszych zalet jest to, że mamy bardzo małą rotację pracowników. Jeśli ktoś nie zmienia pracy to jest to - naszym zdaniem - dobrym świadectwem dla firmy i żadne wyssane z palca opnie tego nie zmienią. Istniejemy, co więcej mamy się bardzo dobrze i dynamicznie się rozwijamy, a nasi klienci są zadowoleni. Pozdrawiamy - również anonimowych frustratów :)
Szanowny Panie, łatwo jest oczerniać anonimowo firmę - jednak każde Pana słowo mija się z prawdą. Jedną z naszych zalet jest to, że mamy bardzo małą rotację pracowników. Jeśli ktoś nie zmienia pracy to jest to - naszym zdaniem - dobrym świadectwem dla firmy i żadne wyssane z palca opnie tego nie zmienią. Istniejemy, co więcej mamy się bardzo dobrze i dynamicznie się rozwijamy, a nasi klienci są zadowoleni. Pozdrawiamy - również anonimowych (usunięte przez administratora) :)
ciekawe, bo linkedin sugeruje, że z wyjątkiem 2 czy 3 grzybków macie bardzo dużą rotację na dziale IT
Czy jesteście pewni , że Klienci są zadowoleni ze współpracy z Wami ? Jesteśmy waszym klientem i mamy bardzo dużo problemów z firma. Bardzo niejasna komunikacja z Klientem . Nie czujemy się przez was zaopiekowani . Metoda złapać klienta , obiecać dużo , a później nie wywiązywać się rzetelnie ze współpracy to właśnie Wy . Czy są tu jeszcze inni niezadowoleni Klienci ? Może wymienimy się doświadczeniami o współpracy z firmą CStore ?
Dzień dobry, Pozdrawiamy konkurencję. Proszę o kontakt z Działem Handlowym (sprzedaz@cstore.pl , +48 58 558 80 80), w celu wyjaśnienia sytuacji i przyczyn problemów o których Państwo piszecie. Dla osób "Anonimowych", nie mamy możliwości odniesienia się w żaden sposób do "problemu". Klienci którzy korzystają ze wsparcia serwisowo - rozwojowego, mają dostępnego opiekuna który odpowiedzialny jest za bieżące utrzymanie i rozwój systemu o nowe funkcjonalności. Dostępna jest również możliwość organizacji bezpłatnego audyt dla naszych klientów, mających na celu wsparcie przy rozwoju dotychczasowego biznesu z wykorzystaniem platformy sprzedażowej CStore. Z poważaniem - CStore.pl
Jak długo czekaliście na odzew z Cstore Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
Niestety nie ! Teraz to tyko przez emaila się kontaktują . No chyba , że chcą coś sprzedać , to wtedy tak , gorzej później z obsługą ! Jak już wycisną z Klienta kasę to później martw się człowieku sam ! (usunięte przez administratora)
My mamy inne doświadczenie. Kontakt z nimi był (czy jest teraz - nie wiemy), ale co z tego, jeśli musieliśmy kontaktować się non stop w sprawie niekończących się błędów i problemów zamiast skupić na pracy. Nie polecam!!!
Dzień dobry, Pozdrawiamy konkurencję. Na etapie realizacji projektu przypisany jest Project Manager z którym jest możliwość kontaktu telefonicznie, mailowo jak również organizacji konferencji online. Na etapie utrzymania i dalszego rozwoju sklepu, dostępna jest możliwość wsparcia serwisowo - rozwojowego, gdzie otrzymujemy bezpośredni kontakt do opiekuna (telefon, mail, wideo konferencje) odpowiedzialnego za rozwój platformy sprzedażowej. Z poważaniem - CStore.pl
Jestem doświadczonym użytkownikiem usług Cstore i przez dłuższy czas korzystałem z ich oferty z zadowoleniem. Niemniej jednak, w ostatnich miesiącach moje zaufanie do firmy zostało nadszarpnięte przez kilka niepokojących trendów. Po pierwsze, zauważyłem znaczący wzrost cen, który jest trudny do zaakceptowania, biorąc pod uwagę brak widocznych ulepszeń lub dodatkowych funkcji. Oczekiwałbym, że podwyżka cen idzie w parze z doskonaleniem produktu lub usługi, ale w tym przypadku nie widzę tego korelacji. Po drugie, jestem rozczarowany brakiem nowych funkcji. Cstore zawsze wydawało mi się być firmą nastawioną na innowacje, ale ostatnio zdaje się, że utknęli w miejscu. Brakuje mi nowych, świeżych pomysłów, które byłyby odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Na koniec, jestem niezadowolony z poziomu obsługi klienta. Kontakt z firmą stał się znacznie bardziej skomplikowany i nieefektywny. Przy tak dużej konkurencji na rynku, wsparcie klienta powinno być priorytetem, a niestety w tym przypadku odczuwam niedostatek.
Kolego, radzę tobie szykuj plan B, żebyś nie obudził się z ręką w nocniku, bo ten ich sklep to skansen. Jest już xx bardzo dobrych rozwiązań na rynku a cstore próbuje wymyślić koło na nowo. Tylko że nie stać ich na to i nie mają na to czasu. Coś tam sobie dłubią, ale wciąż są cały dystans za konkurencją, a przy tym wyceniają się zdecydowanie za wysoko.
Dzień dobry, Odnosząc się do Pana wypowiedzi 1) Ceny na przestrzeni ostatniego roku zostały podniesione, tak jak praktyczynie wszędzie. 2) Nowe funkcjonalności dostępne są w najnowszej wersji. Zapraszam do kontaktu z Działem Handlowym sprzedaz@cstore.pl / +48 58 558 80 80, w celu zaprezentowana najnowszych możliwości. 3) Mamy pozytywne informacje od klientów posiadających pakiety serwisowe / rozwojowe, w ramach którego klienci mają bezpośredni kontakt (telefon / mail / wideo konferencje) z osobą odpowiedzialną za rozwój ich platformy sprzedażowej. Zapraszam do kontaktu z Działem Handlowym w celu przedstawienia szczegółów. Z poważaniem - CStore.pl
Dzień dobry, Pozdrawiamy konkurencję. Mamy pozytywne informacje z rynku, po zaprezentowaniu możliwości platformy CStore w zakresie wsparcia sprzedaży hurtowej online. Przekłada się to na rozpoczęcie współpracy z firmami, które migrują z innych rozwiązań, z których dotychczas korzystali. Projekty są z sukcesem realizowane. Wersja która jest w regularnej sprzedaży dla naszych klientów, napisana jest w oparciu o najnowsze standardy z wykorzystaniem frameworka Laravel 10.x / PHP 8.x w najnowszych wersjach. Z najważniejszymi funkcjonalnościami można zapoznać się na naszej stronie https://www.cstore.pl/ . Dostępna jest możliwość realizacji funkcjonalności niestandardowych, umożliwiającą dopasowanie systemu do specyfiki danej branży / biznesu. Zapraszamy na bezpłatną konsultację online https://www.cstore.pl/konsultacja/ Z poważaniem - CStore.pl
Zdecydowanie za niski poziom kodu, widać że maja braki wszystko robione na łeb na szyje. Szef niestety nietechniczny, ma oczekiwania zbyt wygórowane, nie mówi tego wprost ale chetnie sugeruje nadgodziny, to tylko prowadzi do wypalenia... musi lepiej planować
Dzień dobry, Pozdrawiamy konkurencję. 1) Wersja która jest w regularnej sprzedaży dla naszych klientów, napisana jest w oparciu o najnowsze standardy z wykorzystaniem frameworka Laravel 10.x / PHP 8.x w najnowszych wersjach. 2) Prezes firmy, ma kilkunasto letnie doświadczenie w programowaniu. 3) Nadgodziny dostępne są tylko dla osób które są chętne i zgłaszają taką gotowość do pracy. Z poważaniem - CStore.pl
W ofercie pracy mają widełki od x do y, gdy kandydat podaje swoje oczekiwania w granicach tych górnych widełek zwracają się z odpowiedzią "Mamy kandydatów o podobnych umiejętnościach i za niższą stawkę" bez jakiejkolwiek weryfikacji umiejętności takiego kandydata. Cyrk na kółkach, polecam omijać
Dzień dobry, Weryfikacja umiejętności jest poprzez realizację zadania testowego, które otrzymują programiści którzy spełniają zdefiniowane kyteria, weryfikowane przez dział HR. Jeżeli nie otrzymał Pan zadania testowego oznacza to, że nie spełnił Pan podstawowych warunków, które stawiamy przed nowymi Pracownikami. Aplikuje do nas dużo programistów, którzy chcą rozwijać z nami produkt platformy B2B w oparciu o technologie Laravel / PHP w najnowszych wersjach. Przykro mi, że nie zakwalifikował się Pan do dalszego etapu. Niemniej do zespołu trafiają wyłącznie najlepsze osoby. Aktualna rekrutacja została zakończona i zatrudniliśmy nowe osoby. Z poważaniem - CStore.pl
Firma Cstore Sp. z o.o. szukała ostatnio kogoś na stanowisko Specjalista ds. Marketingu. Czy ktoś brał udział w rozmowie kwalifikacyjnej i powie, jakie zarobki proponowali?
Dzień dobry, Proces rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu prowadzony był przez wyspecjalizowaną platformę www.rocketjobs.pl . Jeżeli Administrator Gowork.pl zainteresowany jest przedstawieniem warunków pracy w CStore.pl - proszę o przesłanie swojego CV. Informacje na temat przedziałów wynagrodzenia, były podane w ogłoszeniu. Z poważaniem - CStore.pl
Nie wiem jak wygląda obsługa klienta. Ale jakość kodu pozostawia wiele do życzenia. Rozwiązania z 2006 są tam dalej żywe :) Trzeba zacząć od tego, że dostaje się nie działającą aplikacji bez jasnej instrukcji jak ją uruchomić. Potem okazuje się, że dużo kod jest nieaktualny i trzeba poprawiać błędy. Po przejściu przez to wszystko ukazuje się tzw. kod "spagetti". Póki nie przepiszą całego sklepu na nowo to lepiej zastanowić się 5 razy czy chce się pracować z tak zamierzchłą technologią. Bo co innego aplikacja w czystym PHP a co innego zatęchły kod napisany ponad dekadę temu bez zastosowania jakichkolwiek współczesnych zasad programowania. Miejscami widać poprawę. Rozwiązywałem zadanie rekrutacyjne w ich systemie i po tej przygodzie ciężko jest wrócić do rzeczywistości :D
Dzień dobry, Wersja która jest w regularnej sprzedaży dla naszych klientów, napisana jest w oparciu o najnowsze standardy z wykorzystaniem frameworka Laravel 10.x / PHP 8.x w najnowszych wersjach. Udzielona opinia dotyczy wersji która została wycofana ze sprzedaży. Jako producent utrzymujemy wsparcia starszych wersji systemu, tak aby zachować ciągłość dla klientów, do czasu kiedy nie przejdą na najnowszą wersję. Podczas rekrutacji i przed rozpoczęciem zadania testowego została udzielona informacja na temat standardów które były zachowane podczas tworzenia poprzedniej wersji. Jeżeli zakres pracy nie pokrywał się z Pana oczekiwaniami, mógł Pan zaznaczyć podczas rozmowy z działem HR, że interesuje Pana inny zakres technologiczny. W przypadku wystarczających Pana kompetencji, byłaby możliwość zarekomendowania Pana do innego obszaru w firmie, rozwijającą aktualną wersję. Z poważaniem - CStore.pl
(usunięte przez administratora)
Szanowny Panie Mariuszu, dlatego, że szanujemy naszych klientów - stałych, jak i niedoszłych - odpowiadamy nawet na tak obraźliwe komentarze. Po pierwsze, serwisy takie jak wymienione gowork i opineo są niezależnymi serwisami, na których nie ma polityki usuwania komentarzy - gdyby wykazał Pan odrobinę woli i poszukał na pewno by Pan to wiedział. Ciężko pracujemy na naszą dobrą opinię. Po drugie, nigdy nie ukrywaliśmy, że indywidualny doradca i opiekun klienta jest w naszej firmie przypisywany tylko do średnich i dużych projektów. Projekty małe i mikro, taki jak Pana, takiej obsługi nie otrzymują w cenie. Został Pan o tym kulturalnie poinformowany. Może Pana oburzać takie podejście, jednak nazywanie naszej polityki firmy arogancką jest mało eleganckie. Pozdrawiamy. Zespół CStore
A może jakiś przykład tej arogancji irl? Bo sporo okrągłych haseł a nijak nie wiadomo o co Tobie chodzi.
Szanowny Kliencie, Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, jednakże ciężko nam się odnieść do tematu nie znając szczegółów. Staramy się dokładać wszelkich starań, aby klienci naszej firmy byli zadowoleni ze współpracy oraz stale się rozwijali. Zapraszamy do kontaktu w celu wyjaśienia oraz rozwiązania sprawy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cstore Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cstore Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cstore Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 4 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!