Pracował ktoś z Was jako Helpdesk w firmie Useme Sp. z o.o.? Powiecie, na czym polega praca na tym stanowisku? Czego wymaga się na rekrutacji od kandydata?
Cześć, szukają teraz młodszego specjalisty ds. helpdesk. Z marszu chce dopytać o widełki placowe. W treści nie wymagają doświadczenia ale w nich samych występuje różnica o 1000 zł. jeśli mam już rok pracy za sobą na takim stanowisku to mogę liczyć na ten górny próg?
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry Anonimie :) podawanie kontaktu zewnętrznego jest niezgodne z naszą Polityką bezpieczeństwa - często Freelancerzy piszą do nas, że dogadywali się poza serwisem i zostali (usunięte przez administratora) a my nie możemy interweniować, jeśli szczegóły umowy uzgadniane były poza Useme. Frazy potencjalnie niebezpieczne wyszukiwane są przez system automatycznie - bot reaguje na frazy niezgodne z Regulaminem i Polityką bezpieczeństwa, którą znajomość każdy Użytkownik deklaruje w momencie zakładania konta w serwisie. Już wkrótce ruszamy ze zmodernizowaną wersją strony, w której kontakt przez Useme będzie jeszcze prostszy i bardziej intuicyjny. W razie pytań odnośnie działania serwisu zapraszamy do kontaktu z Administracją lub zapoznanie się z działem Pomocy.
Firma Useme Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Junior Helpdesk Specialist, Wrocław - Kwiecień 2024
- Junior Customer Success Specialist, Wrocław - Lipiec 2023
- Product Marketing Specialist, Wrocław - Lipiec 2023
- Pracownik zdalnej obsługi klienta, Wrocław - Grudzień 2021
- Obsługa klienta (język angielski), Wrocław - Listopad 2021
Czy pracujesz w firmie Useme Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .